IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • безимeн на тесла батериите наистина са такива, но китайците са разработили и открили батерии на база титаниев оксид, отрицателните качества които изброяваш при тях ги няма. Остава си проблема че батериите все пак са доста тежки и това няма да се преодолее, концентрацията на енергия да е поне сравнима с тази на въглеводородите.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
      ЗАЩО БЪРЗОТО ЗАРЕЖДАНЕ на батериите Е БАЛОН?!?

      Какво премълчава Мъск, когато казва пред своите акционери, че ОСНОВЕН ПРОБЛЕМ на Тесла е БАТЕРИЯТА на електромобила???

      .................................................. ...........

      Няма никакъв смисъл да се преследват 800 или 1000 километра обсег на електромобила!

      Защо?

      Това би направило зареждането на батериите мъчително бавно, именно заради вътрешното съпротивление на клетките на батерията - зареждането не може да бъде бързо.

      Зареждането за минути, за което четем често в пресата, е фантазия... /или РЕКЛАМА ЗА ЛЕКОВЕРНИ ЛАПНИ - ШАРАНИ!

      Напълно възможно е "бързо" зареждане, но то РЯЗКО СЪКРАЩАВА ЕКСПЛОАТАЦИОННИЯ СРОК на батериите, състарява ги преждевременно.

      Батерията е най-скъпата част. Това означава, че след 3-4 години вече НЯМАТЕ електромобил!

      В потвърждение на горното, подмяната на батериите за Tesla Model S по каталог струва 40 000 долара.

      Пикът, след който клетките на батерията започват да се зареждат по-слабо, идва още на втората година, ако се използват интензивно бързи зарядни станции. Целта на сега изграждащите се в Европа подобни колонки е да осигурят опции за спешни случаи, а не за ежедневна употреба.
      Вярно е. Ала кой ти каза, че всички ще тръгнат по пътя на Тесла? Скептичен си - ОК, имаш право. Що мислиш, обаче, че някой е длъжен да те слуша? Радващ за теб би трябвало да е фактът, че не всички те вземат за мезе.
      Last edited by Pyramid; 18.01.2020, 20:42.

      Коментар



      • ЗАЩО БЪРЗОТО ЗАРЕЖДАНЕ на батериите Е БАЛОН?!?

        Какво премълчава Мъск, когато казва пред своите акционери, че ОСНОВЕН ПРОБЛЕМ на Тесла е БАТЕРИЯТА на електромобила???

        .................................................. ...........

        Няма никакъв смисъл да се преследват 800 или 1000 километра обсег на електромобила!

        Защо?

        Това би направило зареждането на батериите мъчително бавно, именно заради вътрешното съпротивление на клетките на батерията - зареждането не може да бъде бързо.

        Зареждането за минути, за което четем често в пресата, е фантазия... /или РЕКЛАМА ЗА ЛЕКОВЕРНИ ЛАПНИ - ШАРАНИ!

        Напълно възможно е "бързо" зареждане, но то РЯЗКО СЪКРАЩАВА ЕКСПЛОАТАЦИОННИЯ СРОК на батериите, състарява ги преждевременно.

        Батерията е най-скъпата част. Това означава, че след 3-4 години вече НЯМАТЕ електромобил!

        В потвърждение на горното, подмяната на батериите за Tesla Model S по каталог струва 40 000 долара.

        Пикът, след който клетките на батерията започват да се зареждат по-слабо, идва още на втората година, ако се използват интензивно бързи зарядни станции. Целта на сега изграждащите се в Европа подобни колонки е да осигурят опции за спешни случаи, а не за ежедневна употреба.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

          ХА ХА.
          електричарите си мислят че като си купят теслА ще си я зареждат безплатно и ще си се разхождат дет им скимне.
          Няма нищо безплатно на тоя свят.
          Тока след 10-на години ще стане по левче кв/ч.
          Тогава ще им се изпари всякаква далавера и мераци за безплатно придвижване.
          Спомняте ли си едно време газта беше 14ст при бензин 70ст.
          А по скоро - метана беше 16ст при бензин 81ст.
          Подобно съотношение 4-5 пъти по евтино. Такова е и на тока с гориво - 2,3лв с/у 10-20лв според харча и вида гориво
          Сега разликата е 40-50% между тези алтернативи за горива.
          Същото ще стане и с тока - ще е макс 40-50% по евтин от ползване на гориво.
          Ще ни принудят да ползваме електрички че да върви далаверата. После ще ни скубят както и сега с горивото - половината е акциз.
          А този акциз за какво се ползва?
          Нима за пътища или опазване на околната среда?
          Тук си прав. И аз това очаквам да стане. Болести на растежа.

          Коментар






          • Американската компания Lordstown Motors, обяви, че ще бъде първата, която пуска електрически пикап. Моделът Endurance излиза на пазара през ноември 2020 г., докато пикапът на Tesla, се очаква в най-оптимистичните прогнози на Мъск да излезе до края на 2021 година...

            През втората половина на 2020 година Rivian също ще стартира своите пикапи...

            Lordstown притежава напълно оборудвана фабрика в Generalstors в Лордстаун, Охайо, която беше спряна след прекратяването на производството на Chevrolet Cruze през март 2019 година.

            Друго основно предимство - Lordstown Endurance използва широко патенти от основния си акционер - производителят на електрически микробуси Workhorse.

            Lordstown Endurance е пикап с 4-врати, 5-местна кабина, преден багажник, както при автомобилите на Tesla, със 120 волта и 30 ампера за свързване на електрическо оборудване. Предварителни технически спецификации: 4 двигателни колела, с обща мощност 600 к.с., резерв от мощност над 320 км, зареждане в рамките на 1,5 часа, тегло на тегленото ремарке до 2,7 тона, максималната скорост е ограничена до 128 км / ч.

            Lordstown Endurance е фокусиран върху търговския пазар. Това е основното несъответствие с Rivian R1T, Tesla Cybertruck и Bollinger B2. Неговите реални конкуренти са Ford F-серията, Chevrolet Silverado и Ram 1500. Съпоставими цени на дребно, Lordstown обещават три пъти по-евтино поддържане, плюс държавни предимства за купувачите на електрически автомобили.
            Като част от преструктурирането на бизнеса за производство на електрически превозни средства, GM затваря пет завода в САЩ и Канада, в които работят общо 14 000 служители (10% от целия персонал на GM). Малка част от тях ще бъдат наети в други GM заводи, други 1100 ще бъдат наети от GM и корейския LG Chem, за да построят завод за тягови акумулатори, който се строи в индустриалния парк в Лордстаун.

            GM предоставя цялостна помощ на Lordstown Motors и в допълнение към символичната продажба на оборудването, GM осигурява заем на стартиращите $ 40 милиона.

            Lordstown Motors планира да увеличи производството си до 500 000 електрически автомобила годишно с трисменен режим на работа...
            .................................................. ..................................
            Хммм... Това си е ГОЛЯМА ГРЕДА за бизнеса в областта на електромобилите на Мъск и Тесла..., май... /това последно изречение – е коментарът ми. Откъде ми дойде на ум? Мисля още за: пазар, конкуренция, сваляне на цени, дори: изхвърляне от пазара на ония, които не успяват да се приспособят към него... /
            Откъдето и да погледне човек: ръбестият пикап на Мъск, с чупливите „бронирани” стъкла - го чака „безпроблемно, светло” бъдеще!

            Коментар


            • v_tin половин тон батерия да я помъкнеш по етажите, шегуваш се разбира се. Китайците правят много интересни електрически колички и голямо разнообразие, май по имат смисъл от голяма електрическа кола.Поне творят и констурират хората а не в някаква голяма фабрика в която са заети 1000 души да се произвеждат колите за всичките и те трябва да си намерят само пари да си ги купуват.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                Как работят че не ми е ясно
                Като правят цената за другите електрички 2 до 3 пъти по-скъпа спрямо тесла супер чарджърите.
                Отделен е въпроса че на такива чарджъри се зарежда само на дълъг път.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  Случайно попаднах на това.
                  Какво мислите?
                  ХА ХА.
                  електричарите си мислят че като си купят теслА ще си я зареждат безплатно и ще си се разхождат дет им скимне.
                  Няма нищо безплатно на тоя свят.
                  Тока след 10-на години ще стане по левче кв/ч.
                  Тогава ще им се изпари всякаква далавера и мераци за безплатно придвижване.
                  Спомняте ли си едно време газта беше 14ст при бензин 70ст.
                  А по скоро - метана беше 16ст при бензин 81ст.
                  Подобно съотношение 4-5 пъти по евтино. Такова е и на тока с гориво - 2,3лв с/у 10-20лв според харча и вида гориво
                  Сега разликата е 40-50% между тези алтернативи за горива.
                  Същото ще стане и с тока - ще е макс 40-50% по евтин от ползване на гориво.
                  Ще ни принудят да ползваме електрички че да върви далаверата. После ще ни скубят както и сега с горивото - половината е акциз.
                  А този акциз за какво се ползва?
                  Нима за пътища или опазване на околната среда?
                  Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Ами как: Всеки теслАр, ше си тури по едно зарядно у багажника, и ше си зарежда дОма...
                    какъв е проблема всеки електричар да направи същото- е малко трудно ще ти бъде от деветия етаж да пуснеш 15 киловатов кабел за да си заредиш батерииката, но винаги може да я вземеш под мишница и да си я качиш до вкъщи и там да я заредиш. на сутринта- прясна бум в количката и арбаит гилиджас

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      Как работят че не ми е ясно
                      Ами как: Всеки теслАр, ше си тури по едно зарядно у багажника, и ше си зарежда дОма...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        Ммм даа, работят активно в полза на тесла
                        Как работят че не ми е ясно

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                          Случайно попаднах на това.
                          Какво мислите?
                          Ммм даа, работят активно в полза на тесла

                          Коментар


                          • Pyramid съвсем нормално е предоставянето на услуга е разход и си има цена.

                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                              Уоу помниш кой какво е казал преди няколко години?!?!?
                              Не дай боже да кажа някоя глупост. Вечно заклеймен
                              - С парцалите те изядохъ.

                              Коментар


                              • Случайно попаднах на това.
                                Какво мислите?
                                Една от най-големите вериги зарядни станции в Европа Ionity обяви, че променя правилата за ползване на терминалите и тарифите си. Собствениците на електромобили вече няма да плащат еднократна такса

                                Коментар

                                Working...
                                X