IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
    Основателят на Тесла е инженерът Мартин Еберхард, заедно с партньора си Марк Тарпънинг.

    Еберхард е създател на името Tesla Motors, когато през 2003 г. основава стартъп - компанията за производство на електромобили Тесла.

    Еберхард е човекът, който решава да внедри литиево-йонни батерии като за лаптоп в първия Tesla Roadster.

    Около 2006, Илон Мъск - натрупал милиони от софтуерния си бизнес, се включва в компанията като инвеститор. 2007 г. Мъск вади Еберхард извън борда на директорите и сам става шеф на Tesla...
    При влизането си в компанията ЕМ е поставил условие - вси(ки регистрационни документи на корпорацията да се променят така, че на него и още няколкото човека, които влизат в Тесла, да им се признае статут на "съучредители". Дори да вземем само този отделен факт, който сам по себе си не може да бъде определен по никакъв друг начин, освен като "малоумен" (по човешката логика и етика), подсказва, че си имаме работа с човек, който е с отклонения от нормата.
    Естествено, при коментиране на това обстоятелство, напоително са изявявани юридически аргументи.
    Факт е, че е много по-лесно да кажеш: на акционерите-учредители се присвояват тези и тези преимства и бонуси!
    Алтернативата е да се изброяват поименно разни лица, което допълнително би дразнело следващите инвеститори.
    Има и елемент на маниакалност.
    Апропо, същата е съдбата на Джей Би Стробъл, който е женен за онази наша мома от Монтана (Борянка).
    И той е съучредител, но по-късно решава да напусне компанията. Аз мисля, че никой не бяга от доброто, но неведоми са пътищата Му.

    Тук се пресичат много тънки линии на човешкото, природното и общественото физическото и идеалното.
    Не знам, спомняте ли си онази знакова сцена, която много добре охарактеризира личности и характери, в която Стив Вожнияк се обръща към Стив Джобс и пита: Кажи ми, как стана така, че ти - човекът, който с двете си ръце не може да закове и един пирон, да не говорим за познания по електроника, се превърна в символът на успеха и на нашето общо дело, след като аз бях този, който измисли, проектира и произведе електронните елементи, които направиха Епъл Епъл@!

    Цитирам смислово и произволно, естествено!

    Джобс каза пак смислово: Всички вие бяхте просто отделни инструменти в моя оркестър, а аз ви дирижирах и свирех на вас!

    Та и Мъск - същата работа!
    Дирижор и концертмайстор

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      CEO-тата на GM, Ford, VW, Мерцедес друго разправят
      Кой крив, кой прав скоро ще се разбере. Онзи ден GM разправяха че хвърлят 20 милиарда за EV-та.
      Много хора, много гледни точки, много разправяния и разправии!

      Освен това, прави ми впечатление, че си поставил едни типично автомобилни компании до компания като Тесла, която отдавна веч(е претендира да н е е автомобилна, а технологична!

      Припомням, че има гласове, които сериозно мислят, че новият "Бъст" ще започне баш от балонизираните технологични компании, воглаве с Тесла. Ралф Надер: Пукането на балона ще стартира от Tesla

      Смахнато е, да направо е смахнато, компания с производство на 350 к бр. да има капитализация, която е по-голяма от компании с 10 000 к бр. продажби. Тук има нещо! Още нещо!

      Ще направя една пророкуваща прогноза
      Във форума ме познават с това, че никога не давам прогнози.

      В момента Тесла продължава да имитира дейност, която само привидно има допирни точки с автоиндустрията.
      Основанието за това е просто. В продължение н адълъг период от време, тя се радваше на практически обилно и непресъхващо финансиране от страна на “green addicts” - при това не само потребители, но и инвеститори. Като разглеждах регистрираните патенти на името на компанията, можем основателно да допуснем, че тя е добило някакво нишово предимство. Изпадналите в зависимост субекти продължаваха резултатно да нагнетяват психоза, която видимо накара и други да започнат да хвърлят огромни пари в електрификацията.

      Но, the smart people of Тесла са с много крачки напред! Проблемът е, че още никой от останалите не знае!
      Тайната се крие в мигрирането на компанията в "технологична". Мнозина си мислят, че това е просто една модерна и маркетингова хрумка. И грешат!

      Аз мисля, че Тесла са готови в превръщането на индивида в цифров код, самоSENDването му през нета до произволно и избрано от него място и ... там вече зарядните станции на Тесла, в които има монтиран тайно един специален модул, ще материализират кода обратно в човешка субстанция.

      В резултат н а всичко това, конкурентите, които хем се трошат да произвеждат и продават по 10 000 к. бр. автомобили, хем наливат безобразни пари в теслонаваксване по линия на уж теслоелектрификацията, ще фалират бързо и ...

      Ще остане само Тесла
      Тогава сметката може и да излезе

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
        Основателят на Тесла е инженерът Мартин Еберхард, заедно с партньора си Марк Тарпънинг.

        Еберхард е създател на името Tesla Motors, когато през 2003 г. основава стартъп - компанията за производство на електромобили Тесла.

        Еберхард е човекът, който решава да внедри литиево-йонни батерии като за лаптоп в първия Tesla Roadster.

        Около 2006, Илон Мъск - натрупал милиони от софтуерния си бизнес, се включва в компанията като инвеститор. 2007 г. Мъск вади Еберхард извън борда на директорите и сам става шеф на Tesla...

        ............................................

        2006 Мъск прави своя "стратегически" план за "развитието" на Тесла...

        ...........................................

        Благодарение на този "стратегически" план на Мъск, както и поради постоянните счетоводни стъкмистики - Тесла е приключила 53 тримесечия - с ОТРИЦАТЕЛЕН финансов резултат, от 2006 г. до сега... и едва САМО 3 различни тримесечия с положителен финансов резултат... /баси "стратегическия" план!/

        Благодарение на този "стратегически" план - Тесла НИКОГА не е излизала на годишна печалба. "Най-добрата" година на Тесла е 2013, когато загубата е "най-малка" - $ 74 000 000 /седемдесет и четири милиона долара/... През последните години загубата надхвърля - всяка година - повече от МИЛИАРД ДОЛАРА... /повече от $ 1 000 000 000/ /баси "стратегическия" план!/

        ............................................

        Разбира се, че мижавите продажби на Тесла - водят до огромни загуби и не позволяват на компанията да се самофинансира, което правят останалите ВОДЕЩИ компании. ВОДЕЩИТЕ, не само, че се самофинансират, но и постоянно инвестират и развиват конкурентни на Тесла модели, а началото на този процес е доста преди Тесла изобщо да е съществувала.

        Жуженето около електромобилите, без да се отчита токсичността в производството на батериите им - накара водещите автомобилни производители да предложат своите модели на пазара - и те винаги могат да отпаднат, предвид високите цени и обречеността на литиево-йонната батерия, поради: токсично производство, самозапалима и опасна в експлоатация, скъпа - последните каталожни цени за една батерия на Тесла - сочат $ 45 000 ... /четиридесет и пет хиляди долара/!
        Едно му признавам на Мъск: умело укрива данъци с това „работене на загуба”. Счетоводни фокуси са, ако още се държи над водата колко бяха, 53 ли? тримесечия аТесла™ , вместо да изгуби всички стари, привлича все повече нови инвеститори. Всички го вдяват (защо иначе, да наливат вода в бездънна каца?) - и само безименният разправя, че всички (+/- неколцина около него) са откачени. Имаше просто обяснение за добри и лоши загуби но, безименният не го е усвоил. А, тъкмо се кефех на някои негови попадения.

        Коментар


        • Основателят на Тесла е инженерът Мартин Еберхард, заедно с партньора си Марк Тарпънинг.

          Еберхард е създател на името Tesla Motors, когато през 2003 г. основава стартъп - компанията за производство на електромобили Тесла.

          Еберхард е човекът, който решава да внедри литиево-йонни батерии като за лаптоп в първия Tesla Roadster.

          Около 2006, Илон Мъск - натрупал милиони от софтуерния си бизнес, се включва в компанията като инвеститор. 2007 г. Мъск вади Еберхард извън борда на директорите и сам става шеф на Tesla...

          ............................................

          2006 Мъск прави своя "стратегически" план за "развитието" на Тесла...

          ...........................................

          Благодарение на този "стратегически" план на Мъск, както и поради постоянните счетоводни стъкмистики - Тесла е приключила 53 тримесечия - с ОТРИЦАТЕЛЕН финансов резултат, от 2006 г. до сега... и едва САМО 3 различни тримесечия с положителен финансов резултат... /баси "стратегическия" план!/

          Благодарение на този "стратегически" план - Тесла НИКОГА не е излизала на годишна печалба. "Най-добрата" година на Тесла е 2013, когато загубата е "най-малка" - $ 74 000 000 /седемдесет и четири милиона долара/... През последните години загубата надхвърля - всяка година - повече от МИЛИАРД ДОЛАРА... /повече от $ 1 000 000 000/ /баси "стратегическия" план!/

          ............................................

          Разбира се, че мижавите продажби на Тесла - водят до огромни загуби и не позволяват на компанията да се самофинансира, което правят останалите ВОДЕЩИ компании. ВОДЕЩИТЕ, не само, че се самофинансират, но и постоянно инвестират и развиват конкурентни на Тесла модели, а началото на този процес е доста преди Тесла изобщо да е съществувала.

          Жуженето около електромобилите, без да се отчита токсичността в производството на батериите им - накара водещите автомобилни производители да предложат своите модели на пазара - и те винаги могат да отпаднат, предвид високите цени и обречеността на литиево-йонната батерия, поради: токсично производство, самозапалима и опасна в експлоатация, скъпа - последните каталожни цени за една батерия на Тесла - сочат $ 45 000 ... /четиридесет и пет хиляди долара/!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

            ха ха
            То и сиренцето е безплатно.
            Децата от детската градина знаят че няма дядо мраз да раздава подаръци !?!?!?

            Нямаш проблеми от вкъщи до работа и обратно.
            И за това си дал 100+к. че то има градски транспорт за това - струва ЛЕВЧЕ на ден.
            100к лева са 300 години - ТРИСТА. Ти колко ще живееш 1000 (ХИЛЯДА)?
            тая теслА хиляди години ще е в движение?
            Абе то има от 10к години човечество !?!?!?
            Тази цена е такава, заради калкулираната свръхпечалба на всички по веригата до кр.клиент. Реалната себестойност е до 1/3 от това число. Няма да губят изобщо дори, ако продават теслѝ по 50 К. Ама пусто око лакомо. Накратко, ЛАКОМИЯТА И ФИКСАЦИЯТА ВЪРХУ ПЕЧАЛБА НА ВСЯКА ЦЕНА, са спънка №1 пред разпространението на електричките и на повечето продукти. Как, мислите, Китайските стоки завладяха света? Ами, основно, с реалистично ценообразуване и озаптена (вероятно, от всички др.на пазара им) лакомия.
            Накратко, ГГЗ.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

              Даже да струва 30-40 000 евро което не е вярно, една бензиностанция струва няколко милиона. А и вече има достатъчно зарядни , както вече обясних на тези зарядни никой не зарежда постоянно там, повечето хора си зареждат в гаражите или на работното място. Аз поне правя така и нямам никакви проблеми.





              В бъдеще никой няма да ползва ЧЕЗ и такива неща, тия дето искате да ви се плаща на киловат ще д....е супата. Целия ток ще идва от соларни панели.
              И в момента понеже цената за зареждане на електромобил е стотинки все още Тесла продава коли с безплатно зареждане доживот завинаги.
              ха ха
              То и сиренцето е безплатно.
              Децата от детската градина знаят че няма дядо мраз да раздава подаръци !?!?!?

              Нямаш проблеми от вкъщи до работа и обратно.
              И за това си дал 100+к. че то има градски транспорт за това - струва ЛЕВЧЕ на ден.
              100к лева са 300 години - ТРИСТА. Ти колко ще живееш 1000 (ХИЛЯДА)?
              тая теслА хиляди години ще е в движение?
              Абе то има от 10к години човечество !?!?!?
              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                В кой свят живееш брато? Колко зарядни ще монтираш на мястото на една бензиностанция- колкото места има нали- ами погледни бензиностанцията до вас- сигурно няма да събере повече от 20 коли. 20 коли по 1 час зареждане?????????????? Отделно най вероятно огромните резервоари са доста по евтини от една зарядна станция- по телевизията обясняваха че една публична зарядна станция струва около 35-40000 евро-= това в германия
                Даже да струва 30-40 000 евро което не е вярно, една бензиностанция струва няколко милиона. А и вече има достатъчно зарядни , както вече обясних на тези зарядни никой не зарежда постоянно там, повечето хора си зареждат в гаражите или на работното място. Аз поне правя така и нямам никакви проблеми.


                Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
                а 50 коли по 100кв - 5 мегавата.
                Знаеш ли колко е това?
                Я питай ЧЕЗ колко ще ти искат за толкова ток.
                за 50кв искат по 50к лв. за 5мгв - дали няма да са милиони?
                За да могат 50 пикльовци да си заредят играчките и да дадат по 100лв
                Кой ще е тоя "бизнесмен" - благотворително дружество?

                В бъдеще никой няма да ползва ЧЕЗ и такива неща, тия дето искате да ви се плаща на киловат ще д....е супата. Целия ток ще идва от соларни панели.
                И в момента понеже цената за зареждане на електромобил е стотинки все още Тесла продава коли с безплатно зареждане доживот завинаги.
                Last edited by DaveBG; 08.03.2020, 10:09.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Ще пусна кабел от деветия етаж да заредя електрокара- говориш пълни глупости. Ако живея на село- да, ама във варна или софия????????????
                  Е, споко де. То и няма начин баш всички да го сторят. Виж, пред блока, контакт може да се изкара някак. На твое място, не бих се обезсърчавал, а бох помислил и поговорил със специалисти а също, и с комшиите. И начин трябва да се търси. Все нещо ще излезе.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Те мнозина ще зареждат у дома си.
                    Ще пусна кабел от деветия етаж да заредя електрокара- говориш пълни глупости. Ако живея на село- да, ама във варна или софия????????????

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                      Точно това е идеята. На място колкото за една бензиностанция може да има 50 и повече зареждачки. Зареждачка може да има на всяко място където може да се спре кола реално. Те са като малки колонки на бордюра. Няма нужда от огромни подземни резервоари, колонки с помпи, каси с лелки които са сърдити и т.н. На Тесла специално винаги виждаш колко колонки са свободни на мястото където мислиш да зареждаш. Явно даваш пример от някоя друга фирма която още не е осъзнала какво трябва за EV.
                      Но пак говорим за частен случай. Ел колите не се зареждат така както ти си мислиш, винаги са заредени като тръгваш от вкъщи и е много много рядък случай да трябва да зареждаш по път..
                      В кой свят живееш брато? Колко зарядни ще монтираш на мястото на една бензиностанция- колкото места има нали- ами погледни бензиностанцията до вас- сигурно няма да събере повече от 20 коли. 20 коли по 1 час зареждане?????????????? Отделно най вероятно огромните резервоари са доста по евтини от една зарядна станция- по телевизията обясняваха че една публична зарядна станция струва около 35-40000 евро-= това в германия

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
                        а 50 коли по 100кв - 5 мегавата.
                        Знаеш ли колко е това?
                        Я питай ЧЕЗ колко ще ти искат за толкова ток.
                        за 50кв искат по 50к лв. за 5мгв - дали няма да са милиони?
                        За да могат 50 пикльовци да си заредят играчките и да дадат по 100лв
                        Кой ще е тоя "бизнесмен" - благотворително дружество?
                        Те мнозина ще зареждат у дома си.

                        Коментар


                        • а 50 коли по 100кв - 5 мегавата.
                          Знаеш ли колко е това?
                          Я питай ЧЕЗ колко ще ти искат за толкова ток.
                          за 50кв искат по 50к лв. за 5мгв - дали няма да са милиони?
                          За да могат 50 пикльовци да си заредят играчките и да дадат по 100лв
                          Кой ще е тоя "бизнесмен" - благотворително дружество?
                          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                            Точно това е идеята. На място колкото за една бензиностанция може да има 50 и повече зареждачки.
                            Само дето ти трябва ток до там и то по сериозно дебели жици. Или викаш ще се захранват от слънцето.

                            Друг реален случай от Шотландия. Една кака тръгва на път в рядко населен район. На теория заряда щял да и стигне. На практика явно понатиснала малко повече педала и тока взел да свършва. Спира на първата зареждачка да зарежда - не работи. Вика си е, по-нататък след 50 км има втора там ще заредя. Ама и втората не работи. Вдига скандал по телефона на собственика. Онея се опитват да решат проблема отдалечено като рестартират зареждачката. Не става.

                            Идват да вземат каката с ДВГ кола и тя си зарязва Теслата там. Прави луд скандал пред медиите. Медиите питат собственика "Що не работят". И той вика "Ми аз спечелих субсидията (взех парите) от държавата, построих ги, ама понеже рядко се ползват и са на загуба и не мога да отделя пари аз техник да ги поддържа. При нужда пращам техник да ги погледне, ама на следващия ден"

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                              Съответно тези бензиностанции се използват само в натоварено време, през другото време няма кой знае колко трафик там. Представи си сега че трябва да изградиш 10 пъти повече ел. станции за зареждане за да можеш да реагираш на пиковите натоварвания
                              Точно това е идеята. На място колкото за една бензиностанция може да има 50 и повече зареждачки. Зареждачка може да има на всяко място където може да се спре кола реално. Те са като малки колонки на бордюра. Няма нужда от огромни подземни резервоари, колонки с помпи, каси с лелки които са сърдити и т.н. На Тесла специално винаги виждаш колко колонки са свободни на мястото където мислиш да зареждаш. Явно даваш пример от някоя друга фирма която още не е осъзнала какво трябва за EV.
                              Но пак говорим за частен случай. Ел колите не се зареждат така както ти си мислиш, винаги са заредени като тръгваш от вкъщи и е много много рядък случай да трябва да зареждаш по път.

                              Всички авто производители които не се осъзнаят ще фалират. Те имат огромна мрежа от сервизни центрове които ще станат ненужни защото ЕВ-тата нямат нужда от обслужване, от една страна не могат да ги затворят защото имат коли които да поддържат а всеки знае че печалбите идват от резервните части и обсужванията, а от друга преминавайки не са им нужни. Вървят към задънена улица. Никой не може да ги спаси.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
                                Малииии, тоя Карлос Таварес има ли акъл въобще! Да си позволи, моля ви се, подобни скверни мисли и думи, без предварително да плати н а най-яките консултанти, които да го известят загрижено и отговорно, какво ще му се случи, след като форумът на инвестора бъде поставен в известност за размирните му приказки и грозните му изцепки

                                Electric cars lack mainstream appeal, Peugeot CEO says

                                В по-широк смисъл това “green addicts” може да с е преведе като зелени екстремисти, макар и по-скоро да му е даден смисъл в посока обсебеност, зависимост

                                А пък тук Carlos Tavares: We Are Selling Our EVs To Green Addicts

                                Аре, аз че бегам, че мога да изям някоя тупалка, пък много ми станаха битките напоследък!
                                CEO-тата на GM, Ford, VW, Мерцедес друго разправят
                                Кой крив, кой прав скоро ще се разбере. Онзи ден GM разправяха че хвърлят 20 милиарда за EV-та.

                                Коментар

                                Working...
                                X