IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    НЕ знам на коя планета живееш, но на нашата инвеститорите в ТЕСЛА са умножили вложенията си над 20 пъти за последните 10 години. И причината е че компанията предлага продукти, с които никой не може да се конкурира, в следствие на което удвоява приходите почти всяка година.
    Бъзикам се с теб, дано не си скъсил като баламурниците щото загубите на късите само за тази година надхвърлят 8 милиарда долара. По наивния и ограничен начин на мислене е ясно колко си далеч от истината.
    За батериите мисля казах вече - от 30гв таргета е да стигнат 1тв годишно като батериите ще са за пробег от 1 милион мили (~1,5 мил км). Като дори и в момента пробега е за 300 до 500 хил мили. При такива показатели и очеизвадните икономически предимства да караш електро вместо ДВГ перспективата е повече от ясна.
    НО ти продължавай да се си заравяш главата в пясъка. Проблема си е твой.
    те и инвеститорите в биткойни за 10 години са направили едно умножение по 1000 пъти.
    Нататък лакардиите си ги продължи сам - виждам че ти се отдава
    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



      Да обясним на публиката: преди няколко дни се "заигра" с цената на акциите на Тесла.

      Цената тогава беше -$ 450 за 1 брой акция на Тесла.

      Та, въпросът ми е: колко броя акции на Тесла си купи ти - по $ 450 и какво "печелиш" до сега?

      За какви "рани" ми говориш? За това, че до сега бих "спечелил" $ 30 - НО НА ВСЕКИ вложени $ 450? СМЕХ!

      Ще ти повторя онова, което казвам няколко пъти: тук хората не хвърлят на посоки парите си, за разлика от теб /който вече ни каза, че акции НЯМАШ/.

      .................................................

      Да обясним, все пак, защо се заиграваш с цената на акцията, която лично ти НЕ КУПУВАШ, нито пък - ПРОДАВАШ...

      Защо се заиграваш с цената?

      Е, с какво друго да се заиграеш?

      Със загубата на Тесла, която надхвърля $ 7 МЛРД., ли? НЕЕЕ!

      С основният проблем на Тесла, ли? Кой беше той /май си "забравил". САМ Мъск го припомни на акционерите СИ - на Ощото събрание: БАТЕРИЯТА е ОСНОВЕН проблем!

      Да продължаваме ли с НЕУДАЧИТЕ на Тесла?

      Ще продължим, но ще те почакам да отговориш ПО СЪЩЕСТВО на този мой пост.
      НЕ знам на коя планета живееш, но на нашата инвеститорите в ТЕСЛА са умножили вложенията си над 20 пъти за последните 10 години. И причината е че компанията предлага продукти, с които никой не може да се конкурира, в следствие на което удвоява приходите почти всяка година.
      Бъзикам се с теб, дано не си скъсил като баламурниците щото загубите на късите само за тази година надхвърлят 8 милиарда долара. По наивния и ограничен начин на мислене е ясно колко си далеч от истината.
      За батериите мисля казах вече - от 30гв таргета е да стигнат 1тв годишно като батериите ще са за пробег от 1 милион мили (~1,5 мил км). Като дори и в момента пробега е за 300 до 500 хил мили. При такива показатели и очеизвадните икономически предимства да караш електро вместо ДВГ перспективата е повече от ясна.
      НО ти продължавай да се си заравяш главата в пясъка. Проблема си е твой.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

        Само в съзнанието на болните мозъци

        Meanwhile – безимения ближе рани при цена на TSLA близо 500$, поредно тримесечие на рекордни продажби и липса на конкуренти в обозримо бъдеще.


        Да обясним на публиката: преди няколко дни се "заигра" с цената на акциите на Тесла.

        Цената тогава беше -$ 450 за 1 брой акция на Тесла.

        Та, въпросът ми е: колко броя акции на Тесла си купи ти - по $ 450 и какво "печелиш" до сега?

        За какви "рани" ми говориш? За това, че до сега бих "спечелил" $ 30 - НО НА ВСЕКИ вложени $ 450? СМЕХ!

        Ще ти повторя онова, което казвам няколко пъти: тук хората не хвърлят на посоки парите си, за разлика от теб /който вече ни каза, че акции НЯМАШ/.

        .................................................

        Да обясним, все пак, защо се заиграваш с цената на акцията, която лично ти НЕ КУПУВАШ, нито пък - ПРОДАВАШ...

        Защо се заиграваш с цената?

        Е, с какво друго да се заиграеш?

        Със загубата на Тесла, която надхвърля $ 7 МЛРД., ли? НЕЕЕ!

        С основният проблем на Тесла, ли? Кой беше той /май си "забравил". САМ Мъск го припомни на акционерите СИ - на Ощото събрание: БАТЕРИЯТА е ОСНОВЕН проблем!

        Да продължаваме ли с НЕУДАЧИТЕ на Тесла?

        Ще продължим, но ще те почакам да отговориш ПО СЪЩЕСТВО на този мой пост.
        Last edited by безимeн; 09.01.2020, 21:17.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Само в съзнанието на болните мозъци

          Meanwhile – безимения ближе рани при цена на TSLA близо 500$, поредно тримесечие на рекордни продажби и липса на конкуренти в обозримо бъдеще.
          Има своите основания но, преиграва. И не е само той.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

            А бе не е много умно да тестват теслите без да имат язовир, кран и 50 пожарникара на 5 метра от тях
            Само в съзнанието на болните мозъци

            Meanwhile – безимения ближе рани при цена на TSLA близо 500$, поредно тримесечие на рекордни продажби и липса на конкуренти в обозримо бъдеще.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
              Safest car tested by NCAP (2019):

              https://youtu.be/z3cqj5AAP5I
              А бе не е много умно да тестват теслите без да имат язовир, кран и 50 пожарникара на 5 метра от тях

              Коментар


              • Safest car tested by NCAP (2019):

                https://youtu.be/z3cqj5AAP5I

                Коментар


                • bota156 за свършването на залежите си прав че няма да е скоро а кога сигурно не се знае, така си мисля. Става въпрос за това че е ценен за химическата индустрия и мисля че е много трудно заменим. Колкото по малко се изразходва разбира се това да не е свързано с лишения е по добре според мен. За властта на белите едва ли е толкова сигурно като гледам китайците колко напреднаха и истината е че колкото по многоброен е народа толкова повече умни глави ще има. Какво ще се случи никой не знае вероятно, но автомобилите с вода няма да тръгнат макар да е възможна такава технология според разни дребни експерименти. Със сигурност транспортните средства ще стават все по сложни технически и не изключвам производството им да се концентрира все повече и в по малко на брой точки - центрове което не е приятно с оглед на това да осигури работа на повече хора. Дано да греша за последното защото би трябвало всички да имат право и възможност да се трудят и прехранват.

                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                    Благодаря за вниманието, което ми отделяш. Ще пренебрегна факта, че доскоро ТИ имаше друго мнение в тоя инвестиционен форум. Точно - до скоро ТИ казваше, че тук Не трябвало да се говори за акциите на Тесла /да припомня: акциите падаха/.

                    Точно след мнение като твоето горно - БИ ТРЯБВАЛО да напишеш, че това НЕ Е ПРЕПОРЪКА за търговия... /за да сме коректни към хората, които четат тук, но на теб не ти пука за това, нали?.../

                    Моето мнение е противно на твоето, но ще кажа това, което ти пропускаш: точно при настоящите цени на акциите на Тесла - аз бих скъсил акциите - т.е. - да открия къси позиции /противно на казаното от теб/.

                    Повтарям: мнението ми не е препоръка за търговия с акции и ценни книги!

                    ...........................................

                    По втората част от твоето мнение - това сме го чували вече много пъти: в края на календарната година Тесла отчита "рекордни" продажби, в които се включват "ЗАЯВКИТЕ" на бъдещи клиенти. Сигурно и ръбестият пикап, за който уж първо имаше 100 000 броя, после те станаха 200 000, а някъде прочетох, че били станали 250 000...

                    Тия "заявени" бройки - НАЛИ също влизат в "рекордните" продажби в края на годината!

                    Справка: няколко години назад.

                    .............................................

                    Иначе - нищо не казваш за ЗАГУБИТЕ от 6 МИЛИАРДА ДОЛАРА?

                    По предварителни данни - може би ЗАГУБИТЕ на Тесла вече клонят към 7 МИЛИАРДА?

                    Нeзaвиcимo oт привиднaтa пoпулярнocт нa Tеslа, зaгубитe прoдължaвaт дa ce трупaт. Caмo зa първaтa чeтвърт oт 2019 гoдинa тe ca в рaзмeр нaд $702 млн.!!!

                    ...........................................

                    При горните факти имаш наглостта да ми говориш с назидателен тон?... Затапен съм!!! ))
                    Лаф да става.
                    Нямам различно мнение за компанията (цената на акциите). Стойността се определя от очакванията и реализацията им във времето. Някой беше казал че в краткосрочен план борсата е игрална машина (разбирай казино), а в дългосрочен машина за претегляне на стойността. Историята е показателна. Относно скъсяването мога само да ти пожелая късмет (ще ти трябва). Най-надъханите клакьори (Марк Шпигел и Чанос) хвърлят бялата кърпа, но ти продължавай
                    За да не останеш с погрешно впечатление аз лично нямам акции. Компанията ми харесва прекалено много за да съм безпристрастен в преценката. В тоя бизнес емоционалните пристрастия са мнооого скъпо удоволствие. Ако не си го разбрал все още, почвай да скъсяваш
                    Като гледам коментарите за продажбите и като цяло за финансовото състояние ми става жал за теб.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                      Благодаря за вниманието, което ми отделяш. Ще пренебрегна факта, че доскоро ТИ имаше друго мнение в тоя инвестиционен форум. Точно - до скоро ТИ казваше, че тук Не трябвало да се говори за акциите на Тесла /да припомня: акциите падаха/.

                      Точно след мнение като твоето горно - БИ ТРЯБВАЛО да напишеш, че това НЕ Е ПРЕПОРЪКА за търговия... /за да сме коректни към хората, които четат тук, но на теб не ти пука за това, нали?.../

                      Моето мнение е противно на твоето, но ще кажа това, което ти пропускаш: точно при настоящите цени на акциите на Тесла - аз бих скъсил акциите - т.е. - да открия къси позиции /противно на казаното от теб/.

                      Повтарям: мнението ми не е препоръка за търговия с акции и ценни книги!

                      ...........................................

                      По втората част от твоето мнение - това сме го чували вече много пъти: в края на календарната година Тесла отчита "рекордни" продажби, в които се включват "ЗАЯВКИТЕ" на бъдещи клиенти. Сигурно и ръбестият пикап, за който уж първо имаше 100 000 броя, после те станаха 200 000, а някъде прочетох, че били станали 250 000...

                      Тия "заявени" бройки - НАЛИ също влизат в "рекордните" продажби в края на годината!

                      Справка: няколко години назад.

                      .............................................

                      Иначе - нищо не казваш за ЗАГУБИТЕ от 6 МИЛИАРДА ДОЛАРА?

                      По предварителни данни - може би ЗАГУБИТЕ на Тесла вече клонят към 7 МИЛИАРДА?

                      Нeзaвиcимo oт привиднaтa пoпулярнocт нa Tеslа, зaгубитe прoдължaвaт дa ce трупaт. Caмo зa първaтa чeтвърт oт 2019 гoдинa тe ca в рaзмeр нaд $702 млн.!!!

                      ...........................................

                      При горните факти имаш наглостта да ми говориш с назидателен тон?... Затапен съм!!! ))
                      Не „затапен”. „ЗАДРЪСТЕН”.
                      ...Което не прави лесно бъдещето на електричките, разбира се. И още - тук донякъде съм съгласен с теб - който има много акции на Тесла, няма да сбърка, ако скъси. До месеци, с кеша, би могъл или да си купи още (дори повече), и да му остане кеш, или поне, да намали минуса при следващите, циклично, спадове. Има някакъв смисъл. Да. Дори и в качеството на майтап.
                      -Тъй де, ами ако още се вдигнат?
                      Last edited by Pyramid; 04.01.2020, 23:48.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        Та викаш прав си за пореден път

                        Тесла с нови рекорди за продажби за тримесечието и съответно в цената на компанията.
                        Гледам и най-върлите загубеняци (мечки) закриват късите позиции

                        Благодаря за вниманието, което ми отделяш. Ще пренебрегна факта, че доскоро ТИ имаше друго мнение в тоя инвестиционен форум. Точно - до скоро ТИ казваше, че тук Не трябвало да се говори за акциите на Тесла /да припомня: акциите падаха/.

                        Точно след мнение като твоето горно - БИ ТРЯБВАЛО да напишеш, че това НЕ Е ПРЕПОРЪКА за търговия... /за да сме коректни към хората, които четат тук, но на теб не ти пука за това, нали?.../

                        Моето мнение е противно на твоето, но ще кажа това, което ти пропускаш: точно при настоящите цени на акциите на Тесла - аз бих скъсил акциите - т.е. - да открия къси позиции /противно на казаното от теб/.

                        Повтарям: мнението ми не е препоръка за търговия с акции и ценни книги!

                        ...........................................

                        По втората част от твоето мнение - това сме го чували вече много пъти: в края на календарната година Тесла отчита "рекордни" продажби, в които се включват "ЗАЯВКИТЕ" на бъдещи клиенти. Сигурно и ръбестият пикап, за който уж първо имаше 100 000 броя, после те станаха 200 000, а някъде прочетох, че били станали 250 000...

                        Тия "заявени" бройки - НАЛИ също влизат в "рекордните" продажби в края на годината!

                        Справка: няколко години назад.

                        .............................................

                        Иначе - нищо не казваш за ЗАГУБИТЕ от 6 МИЛИАРДА ДОЛАРА?

                        По предварителни данни - може би ЗАГУБИТЕ на Тесла вече клонят към 7 МИЛИАРДА?

                        Нeзaвиcимo oт привиднaтa пoпулярнocт нa Tеslа, зaгубитe прoдължaвaт дa ce трупaт. Caмo зa първaтa чeтвърт oт 2019 гoдинa тe ca в рaзмeр нaд $702 млн.!!!

                        ...........................................

                        При горните факти имаш наглостта да ми говориш с назидателен тон?... Затапен съм!!! ))

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                          Не съм противник, а за това, че съм прав /да разсъждавам ТАКА/ - да, прав съм!
                          Та викаш прав си за пореден път

                          Тесла с нови рекорди за продажби за тримесечието и съответно в цената на компанията.
                          Гледам и най-върлите загубеняци (мечки) закриват късите позиции

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            безимeн - преди години бях писал че разумната цена на петрола е 600 дол. за барел, тогава още го нямаше този нов метод за сондиране и изцеждане на още петрол.Сега ситуацията е обърната огледално и цената от 60 долара е просто смешна защото този ресурс е изчерпваем и като се изпомпи, изгори ще стане невъзможно да се произвеждат редица материали продукт на хим.промишленост и това силно ще се отрази и на икономиката и на стандарта на тези хора които ще живеят в тези не чак толкова далечни времена. Затова идеята за транспорт и транспортни средства да се използва енергия която не е получена чрез изгаряне на петрол никак не е лоша. Друг е въпроса до колко това е осъществимо независимо от това че е рационално, така че за в момента ирационалното изгаряне на петрол остава и няма технология която да го възпре. Ако потледнем от отправна точка която е по отдалечена така че в ъгъла на видимост да попадне цялата планета - ако не горим петрол за кого сме се загрижили - за 3 милиарда индийци и катайци и пакистанци и за милиард и половина араби. Белите са малцинство чиито права в бъдеще въобще не са гарантирани като се има впредвид културата на въпросните народи.
                            От колко години изчезва петрола.
                            Аз съм сигурен че човечеството ще изчезне преди петрола.
                            Белите винаги са били малцинство и ще властват докато манипулират чалмите, дръпнатите, черните пембените и т.н.
                            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                              Mazda обяви електромобилите за по-вредни от дизелите

                              акумулаторната батерия с капацитет 95 кВт/ч изхвърля в амтосферата повече CO2 от автомобил с дизелов двигагел, посочва мениджърът Критиан Шулце
                              Честита нова година.

                              Мазда не са първите, няма и да са последните. Какво да кажат като нямат един читав електромобил, а вятъра натам духа. Добре че тъпанарите са на свършване и не се ловят на тия глупости. В Европа и Китай мача е свирен вече. В САЩ Тръмп ще се пъне още някоя и друга година и после финито ...

                              Коментар


                              • Mazda обяви електромобилите за по-вредни от дизелите

                                акумулаторната батерия с капацитет 95 кВт/ч изхвърля в амтосферата повече CO2 от автомобил с дизелов двигагел, посочва мениджърът Критиан Шулце

                                Коментар

                                Working...
                                X