If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Елементарни въпросчета ми задаваш по време, когато Мъск е съкратил 75 % от служителите си в Невада и НЕ Е коректно да обсъждам въпроса...
Щом искаш да разшириш познанията си - прочети следната информация - много е показателна и се надявам повече да не ми задаваш тъпи въпроси ВСИЧКИ КОНКУРЕНТИ са на светлинни години по продажби и ПРИХОДИ от продажби, преди Мъск:
Защо Toyota не прави електромобили? Защото ни е грижа за екологията, е странният отговор на японците
Джералд Килман, вицепрезидент на европейското подразделение на Toyota, обясни защо японският автомобилен производител не иска да следва тенденцията за производство на електрически превозни средства.Според него по този начин компанията се стреми да ... произвежда повече "зелени" коли!!!
Според Килман, в момента Toyota е в състояние да произвежда батерии само за 28 000 електрически превозни средства годишно. Но същият капацитет е достатъчен за производството на 1,5 милиона хибридни автомобила. Проучване на корпорацията показва, че продажбата на 1,5 милиона хибрида може да намали вредните емисии в атмосферата с една трета повече от продажбата само на 28 000 електрически автомобила. А това означава, че е по-добре да се произвеждат милиони хибриди, отколкото да се инвестират средства и време в производството на електрички.
1. Мъск не може да съсредоточи един модел на един от водещите пазари? Не! Конкуренция, брат!
2. Тойота е недостижима за Мъск! От графиката се виждат продажбите на Тойота Корола в Китай. Акцентът: купувачът получава превозно средство на изгодна цена при Тойота. Дали предстои да ставаме все по-разточителни - времето ще покаже!
За цената на ЕДНА Тесла - купувачът може да купи 2 - 3 - 4 броя НОВИ Тойота /с разход, под 4 л./100 км/... В същото време - знаем каталожната цена на новата батерия на Мъск - НАД 40 000 $$$.
Батерия, по-скъпа от един НОВ автомобил на Тойота! Китайците "много си падат" по скъпите Тесла... /да не говорим за намаляващият пробег при зимни условия!/
CEOто на най-голямата компания в света ти разправя, че Тесла им разказва играта, ама ти "по-гоУемо от искаро нЕма"
Попитах те нещо- вярваш ли 100% на БХ? Ако отговорът е ДА- то тогава си свободен да вярваш и на Фолксваген- а бе те не лъгаха ли нещо за дизела, ако са лъгали за това как смяташ дали ще лъжат и сега
Норвежката автомобилна федерация извърши сравнителен тест между 20 от най-продаваните електромобили в страната, за да определи как зимните условия се отразяват на техния ПРОБЕГ и на зареждането им...
Температурният интервал на теста е +3 до -6 /МИНУС 6/ градуса Целзий. НЕ МИ СЕ МИСЛИ ЗА СРАВНИТЕЛЕН АНАЛИЗ ПРИ ПО-НИСКИ ТЕМПЕРАТУРИ, но и това изследване е ПОВЕЧЕ от ПОКАЗАТЕЛНО!
Климатичните системи на ВСИЧКИ електромобили са били настроени на 21 градуса по Целзий. С извинение към дамите - 21 градуса - малко или много са, за да осигурят що-годе комфортно пътуване? Риторичен въпрос! Всяко настройване на по-висока температура СКЪСЯВА ПРОБЕГА на електромобила.
Графично, загубата на пробег, под заводския параметър - изглежда така: /Тесла и Опел Ампера - губят над 1/4 - до 1/3 от пробега си, но Тесла има и високата цена - около- и над 100 000 $ - с все екстри Модел S - и доста повече!/:
CEOто на най-голямата компания в света ти разправя, че Тесла им разказва играта, ама ти "по-гоУемо от искаро нЕма"
дали бъдещето ще е тотален контрол над стадото?
За част със сигурност. А за другите?
А ако стадото не иска да работи за шепа ориз както е сега в Китай, че и то е дооооста по разглезено сега
Не знаех че си наивник на средна възраст, хахаха. Той и бойко разправя много работи, ама всичко е вярвайте ми. Като стане въпрос за доказателства- не сте ме разбрали. И тук същата работа- както искаш, вярвай в светлото бъдеще, иде зад ъгъла
CEOто на най-голямата компания в света ти разправя, че Тесла им разказва играта, ама ти "по-гоУемо от искаро нЕма"
Двойно на бачкерите и готово викаш? Баси колко било просто.
То и на тебе дето се радваш на няма и 20 евро на час, да ти дадем 100 евро на час и да почнеш да програмираш като гуру, колко му е?
Никой не говори за мен или теб. Говоря за хората които разбират от дадена работа, независимо каква е
A сиктир от тук. Как е възможно компания която продава 10 милиона коли да не може да направи това което може да направи компания на която заветната цел е 1 милион коли. Дават двойно на бачкерите от и получават всичко.
Еди осъзнай се какво пускаш
Двойно на бачкерите и готово викаш? Баси колко било просто.
То и на тебе дето се радваш на няма и 20 евро на час, да ти дадем 100 евро на час и да почнеш да програмираш като гуру, колко му е?
Това което казва не е тайна за хората в бранша. Само баламурниците още не са го осъзнали
Не знаех че си наивник на средна възраст, хахаха. Той и бойко разправя много работи, ама всичко е вярвайте ми. Като стане въпрос за доказателства- не сте ме разбрали. И тук същата работа- както искаш, вярвай в светлото бъдеще, иде зад ъгъла
A сиктир от тук. Как е възможно компания която продава 10 милиона коли да не може да направи това което може да направи компания на която заветната цел е 1 милион коли. Дават двойно на бачкерите от и получават всичко.
Той допълни, че в момента американската компания действа като една невронна мрежа, която непрекъснато събира данни и веднъж на всеки 2 седмици подобрява програмното оборудване на автомобилите си, като съответно ги прави по-умни. А това не е по силите на нито една друга автомобилна компания.
A сиктир от тук. Как е възможно компания която продава 10 милиона коли да не може да направи това което може да направи компания на която заветната цел е 1 милион коли. Дават двойно на бачкерите от и получават всичко.
Коментар