Елементарни въпросчета ми задаваш по време, когато Мъск е съкратил 75 % от служителите си в Невада и НЕ Е коректно да обсъждам въпроса...
Щом искаш да разшириш познанията си - прочети следната информация - много е показателна и се надявам повече да не ми задаваш тъпи въпроси ВСИЧКИ КОНКУРЕНТИ са на светлинни години по продажби и ПРИХОДИ от продажби, преди Мъск:
https://automedia.investor.bg/a/2-no...-elektromobili
Защо Toyota не прави електромобили?
Защото ни е грижа за екологията, е странният отговор на японците
Джералд Килман, вицепрезидент на европейското подразделение на Toyota, обясни защо японският автомобилен производител не иска да следва тенденцията за производство на електрически превозни средства. Според него по този начин компанията се стреми да ... произвежда повече "зелени" коли!!!
Според Килман, в момента Toyota е в състояние да произвежда батерии само за 28 000 електрически превозни средства годишно. Но същият капацитет е достатъчен за производството на 1,5 милиона хибридни автомобила. Проучване на корпорацията показва, че продажбата на 1,5 милиона хибрида може да намали вредните емисии в атмосферата с една трета повече от продажбата само на 28 000 електрически автомобила. А това означава, че е по-добре да се произвеждат милиони хибриди, отколкото да се инвестират средства и време в производството на електрички.
Схвана ли ЗАЩО? Трудно ще ти е, нали?
Щом искаш да разшириш познанията си - прочети следната информация - много е показателна и се надявам повече да не ми задаваш тъпи въпроси ВСИЧКИ КОНКУРЕНТИ са на светлинни години по продажби и ПРИХОДИ от продажби, преди Мъск:
https://automedia.investor.bg/a/2-no...-elektromobili
Защо Toyota не прави електромобили?
Защото ни е грижа за екологията, е странният отговор на японците
Джералд Килман, вицепрезидент на европейското подразделение на Toyota, обясни защо японският автомобилен производител не иска да следва тенденцията за производство на електрически превозни средства. Според него по този начин компанията се стреми да ... произвежда повече "зелени" коли!!!
Според Килман, в момента Toyota е в състояние да произвежда батерии само за 28 000 електрически превозни средства годишно. Но същият капацитет е достатъчен за производството на 1,5 милиона хибридни автомобила. Проучване на корпорацията показва, че продажбата на 1,5 милиона хибрида може да намали вредните емисии в атмосферата с една трета повече от продажбата само на 28 000 електрически автомобила. А това означава, че е по-добре да се произвеждат милиони хибриди, отколкото да се инвестират средства и време в производството на електрички.
Схвана ли ЗАЩО? Трудно ще ти е, нали?
Коментар