Относно бонусите, навсякъде вървят реклами че се продават електроколите с до 8000 евро премия
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
https://www.skatteetaten.no/globalas...sonbil2019.pdf
Ceni на колите в норвегия- май има всички марки
Коментар
-
Относно Норвегия, логиката е ясна - вредните продукти се “наказват” с данъци и акцизи - цигари, алкохол, горива, ДВГ автомобили, …
Постепенно тази тенденция ще стане факт в цял свят подобно на ограниченията за тютюнопушенето.
Правителството насърчава хората да купуват чисти превозни средства за намаляване на замърсяването и свързаните с него негативи - болести и разходи за здравеопазване и пр.
Ако горното не ви е ясно, никой не може да ви помогне с мисленето.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Чакаме, кога най-после ЕД ще почне да говори за цени на батерии, за цени на Тесла...
Иначе - какво ЩЯЛО да се случи някога - това го мелим в темата повече от 10 години!
Колко струва 75кв батерия при цена на пакета 130$ за 1 кв?
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
това е само за собствена консумация.
Иначе си изнасят мръсотията от производство на петрол и газ и продават на еко неверниците и трупат ли трупат пари.
Обърни внимание, че говоря само за производството на ток в Норвегия, а не за цялата енергетика. Предполагам, че си произвеждат и бензин за своите ДВГ.
Просто географията им е много подходяща за добиване на ток от падналата от небето вода. Следващата страна по този параметър, Коста Рика май, с около 70 процента производство на ток от ВЕЦ, също е с много каньонести и високи планини на глава от населението; ВЕЦът, обаче, им е само един май.
Коментар
-
Първоначално изпратено от 78-10 Разгледай мнениеПо целия свят има най-различни облекчения, парични поощрения и привилегии за елколите.
https://en.wikipedia.org/wiki/Govern...ctric_vehicles
А за колите на ДВГ и особено за производителите им има наказания. Това далеч не е свободен пазар, обратното, световен натиск на задкулисието е.
Отделно Норвегия е съвсем особен случай с нейното производство на електричество, което 98% е от водноелектрически централи, ВЕЦ, то ест евтино и зелено производство.
Така че нека ЕД да е по-коректен с процентите и хвалбите.
Иначе си изнасят мръсотията от производство на петрол и газ и продават на еко неверниците и трупат ли трупат пари.
аз в моя края на басейна наречен земя не пикая, на другите им давам и да се просерат дано
Най-екологичните няма що.
Данъка за колите им стига 100% за по мощните=цената по 2. А познай защо върви теслата дет има мижав данъкНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнениеВ Норвегия има ОГРОМНИ ДАНЪЦИ върху автомобилите.
https://en.wikipedia.org/wiki/Govern...ctric_vehicles
А за колите на ДВГ и особено за производителите им има наказания. Това далеч не е свободен пазар, обратното, световен натиск на задкулисието е.
Отделно Норвегия е съвсем особен случай с нейното производство на електричество, което 98% е от водноелектрически централи, ВЕЦ, то ест евтино и зелено производство.
Така че нека ЕД да е по-коректен с процентите и хвалбите.Last edited by 78-10; 02.05.2020, 09:02.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
хахахаха
1 милион разочаровани собственици оценяват Тесла като най-предпочитаната марка
защо ли в Норвегия Тесла е най-продаваната марка! Като си отговориш на тези въпроси може и да ти просветне.
п.с. нещо се говори, че следващите 3-4 седмици ще обявяват батерия с пробег 1 милион мили (1,6 мил километра). GAME OVER
Коментар
-
Пак почна с претоплянето на стариТЕ манджи! /нали това беше твой лаф?/
1 милион Тесли! Браво!
За колко време станаха 1 милион?Има-няма 15-17 годиН! Цял милион! Браво!
..........................................
Я да видим сега какво прави САМО един от конкурентите...
За 23 годиН Toyota е продала 15 МИЛИОНА ХИБРИДИ! (HEVs)
САМО в Европа Toyota е продала 2.8 милиона хибриди!
Към днешна дата продажбите на хибридни електрически автомобили (HEVs) в Европа надвишават 2,8 млн. бройки с гама от 19 различни HEV модела за двете марки Toyota и Lexus, като през 2019 г. се равняват на 52% от общия обем и 63% от продажбите в Западна Европа. Днес гамата от налични хибридни електрически автомобили на Toyota и Lexus в световен мащаб наброява 44.
Днес, 15 милиона хибрида по-късно, Toyota има значителен принос към околната среда след като именно нейната хибридна технология спомага за намаляване на СО2 емисиите с повече от 120 тона към днешна дата в световен мащаб в сравнение с еквивалентните продажби на бензинови превозни средства.......................
https://www.vesti.bg/tehnologii/avto...ibrida-6108786
.................................................. .........
Добре помним, че ПРЕДИ 5-6 месеца отново ТУК говореше за "батерията за 1 милион мили"...
Да не би да си сгрешил цифрата? Може би трябва да говориш вече за 2 милиона мили!))
Ха сега - да се върнеш отново на цената /не, че такава батерия има..., но - ти каза миналата година, че я има.../
.................................................. .......
Да припомня: каталожната цена на нова батерия на Тесла Модел 3 - е $ 40 000. На тази цена могат да се закупи един НОВ-НОВЕНИЧЪК хибрид Тойота и да ти останат $ 10 000 за други нужди...
Въпрос: ако НЯКОГА има такава литиево-йонна батерия - както казва "колегата": с която се изминаваЛИ 1 милион мили, то КАКВА БИ БИЛА ЦЕНАТА НА СЪЩАТА и още: колко хибриди на Тойота биха се купили със същите средства?
.................................................. .....
Чакаме, кога най-после ЕД ще почне да говори за цени на батерии, за цени на Тесла...
Иначе - какво ЩЯЛО да се случи някога - това го мелим в темата повече от 10 години!
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
хахахаха
1 милион разочаровани собственици оценяват Тесла като най-предпочитаната марка
защо ли в Норвегия Тесла е най-продаваната марка! Като си отговориш на тези въпроси може и да ти просветне.
п.с. нещо се говори, че следващите 3-4 седмици ще обявяват батерия с пробег 1 милион мили (1,6 мил километра). GAME OVER
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
хахахаха
1 милион разочаровани собственици оценяват Тесла като най-предпочитаната марка
защо ли в Норвегия Тесла е най-продаваната марка! Като си отговориш на тези въпроси може и да ти просветне.
п.с. нещо се говори, че следващите 3-4 седмици ще обявяват батерия с пробег 1 милион мили (1,6 мил километра). GAME OVER
Няма да чакам и 1 денНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение1. Това, че Тесла ОГРАНИЧАВА /т.е. - НАМАЛЯВА/ капацитета на батерията си с ДО 80 % от предварително договореното с клиента - не е тайна за никого!
Актуализацията на Tesla, която ограничава капацитета на батерията, доведе до съдебен процес и редица оплаквания от клиенти. В съдебното дело се твърди, че обхватът на Model S и Model X, които на дребно се продават за около 100 000 долара, е станал по-малък след актуализацията, което е в ущърб на потребителите.
Tesla беше принудена да актуализира своите Model S и Model X с нов софтуер, който ограничава зареждането на превозните средства до 80% от капацитета им, след като през май беше съобщено за избухнал Model S в Хонконг. Компанията заяви, че тази актуализация се дължи на "изобилието от предпазливост" и цели "защита на батерията и повишаване на живота ѝ", без да навлиза в подробности какъв е проблемът с батериите.
2. От ОСТАВАЩИТЕ 80 %, с които реално разполага батерията, в зимни условия ИЗВАЖДАМЕ ОЩЕ 25 - 28 % /точно, в зависимост от модела на Тесла/ - и това е само, ако температурите са до - 6 градуса по Целзий! При по-ниски температури от - 6 градуса Целзий - разполагаемият капацитет на литиево-йонната батерия на Мъск е още по-нисък!
.................................................. ....
Какво излиза?
100 % капацитет за изминаване на 500 километра - никога няма да имаш с Тесла. Това, според Тесла е "За да се подобри "дълголетието" на батерията!!!", но при продажбите това не е акцент, а този вариант се дискутира постфактум - в съдебната зала...
80 % е ограничението /ти/ - при сезони с температура, над 0 градуса по Целзий. "Tesla актуализира някои от своите Суперчарджър станции в САЩ, за да ограничи зареждането на батериите до 80% от капацитета им."
https://automedia.investor.bg/a/2-no...e-na-bateriite
За минусови температури /НАД - 6 градуса/ - от тия 80 % разполагаем капацитет - в зависимост от модела сваляме още 25 - 28 % от капацитета.
Нещата отиват на зле!
Разбира се - човек може да не прави подобни сметки, а по метода "проба-грешка" - при зимни условия - да опита, дали Теслата може да измине 300 километра до следващият Суперчарджър... /оставам с надеждата, че българин, който може да отдели $ 100 000 за Тесла - не е по-лековерен от това, което си е направил до момента..., но поне в зимни условия, при "експеримента" - семейството му си е на топло, в къщи/...
https://clubz.bg/86534-tesla_na_syd_...a_na_bateriite
1 милион разочаровани собственици оценяват Тесла като най-предпочитаната марка
защо ли в Норвегия Тесла е най-продаваната марка! Като си отговориш на тези въпроси може и да ти просветне.
п.с. нещо се говори, че следващите 3-4 седмици ще обявяват батерия с пробег 1 милион мили (1,6 мил километра). GAME OVER
Коментар
-
1. Това, че Тесла ОГРАНИЧАВА /т.е. - НАМАЛЯВА/ капацитета на батерията си с ДО 80 % от предварително договореното с клиента - не е тайна за никого!
Актуализацията на Tesla, която ограничава капацитета на батерията, доведе до съдебен процес и редица оплаквания от клиенти. В съдебното дело се твърди, че обхватът на Model S и Model X, които на дребно се продават за около 100 000 долара, е станал по-малък след актуализацията, което е в ущърб на потребителите.
Tesla беше принудена да актуализира своите Model S и Model X с нов софтуер, който ограничава зареждането на превозните средства до 80% от капацитета им, след като през май беше съобщено за избухнал Model S в Хонконг. Компанията заяви, че тази актуализация се дължи на "изобилието от предпазливост" и цели "защита на батерията и повишаване на живота ѝ", без да навлиза в подробности какъв е проблемът с батериите.
2. От ОСТАВАЩИТЕ 80 %, с които реално разполага батерията, в зимни условия ИЗВАЖДАМЕ ОЩЕ 25 - 28 % /точно, в зависимост от модела на Тесла/ - и това е само, ако температурите са до - 6 градуса по Целзий! При по-ниски температури от - 6 градуса Целзий - разполагаемият капацитет на литиево-йонната батерия на Мъск е още по-нисък!
.................................................. ....
Какво излиза?
100 % капацитет за изминаване на 500 километра - никога няма да имаш с Тесла. Това, според Тесла е "За да се подобри "дълголетието" на батерията!!!", но при продажбите това не е акцент, а този вариант се дискутира постфактум - в съдебната зала...
80 % е ограничението /ти/ - при сезони с температура, над 0 градуса по Целзий. "Tesla актуализира някои от своите Суперчарджър станции в САЩ, за да ограничи зареждането на батериите до 80% от капацитета им."
https://automedia.investor.bg/a/2-no...e-na-bateriite
За минусови температури /НАД - 6 градуса/ - от тия 80 % разполагаем капацитет - в зависимост от модела сваляме още 25 - 28 % от капацитета.
Нещата отиват на зле!
Разбира се - човек може да не прави подобни сметки, а по метода "проба-грешка" - при зимни условия - да опита, дали Теслата може да измине 300 километра до следващият Суперчарджър... /оставам с надеждата, че българин, който може да отдели $ 100 000 за Тесла - не е по-лековерен от това, което си е направил до момента..., но поне в зимни условия, при "експеримента" - семейството му си е на топло, в къщи/...
https://clubz.bg/86534-tesla_na_syd_...a_na_bateriite
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеЕлементарни въпросчета ми задаваш по време, когато Мъск е съкратил 75 % от служителите си в Невада и НЕ Е коректно да обсъждам въпроса...
Щом искаш да разшириш познанията си - прочети следната информация - много е показателна и се надявам повече да не ми задаваш тъпи въпроси ВСИЧКИ КОНКУРЕНТИ са на светлинни години по продажби и ПРИХОДИ от продажби, преди Мъск:
https://automedia.investor.bg/a/2-no...-elektromobili
Защо Toyota не прави електромобили?
Защото ни е грижа за екологията, е странният отговор на японците
Джералд Килман, вицепрезидент на европейското подразделение на Toyota, обясни защо японският автомобилен производител не иска да следва тенденцията за производство на електрически превозни средства. Според него по този начин компанията се стреми да ... произвежда повече "зелени" коли!!!
Според Килман, в момента Toyota е в състояние да произвежда батерии само за 28 000 електрически превозни средства годишно. Но същият капацитет е достатъчен за производството на 1,5 милиона хибридни автомобила. Проучване на корпорацията показва, че продажбата на 1,5 милиона хибрида може да намали вредните емисии в атмосферата с една трета повече от продажбата само на 28 000 електрически автомобила. А това означава, че е по-добре да се произвеждат милиони хибриди, отколкото да се инвестират средства и време в производството на електрички.
Схвана ли ЗАЩО? Трудно ще ти е, нали?
Какви са фактите:- Тесла продава най-много EV спрямо всеки конкурент в света (включително BYD)
- продава повече седани от БМВ, АУДИ, Мерцедес, лексус ягуар … в съответния клас в САЩ. Причините са доста но основната е че получаваш най-много за парите които даваш (https://www.youtube.com/watch?v=zJylRku3ILs )
- Приходите от продажби на тесла М3 са повече от най-продавания седан в същия клас (тойотата камри е $25К, М3 $45К)
- Има най-големия пробег в свякакви условия - летни, зимни, и каквито се сетиш
- Най-сигурният автомобил на пътя
- Най-технологичния автомобил
- Подобрява се с всеки ъпдейт - скорост, мощност, сигурност, фън, …, списъка е дълъг. Колата след година, две или три е по-добра във всеки аспект от момента, в който е купена!
Няколко думи за Тойота. Компанията я кара на принципа Business as usual като повечето традиционни производители. Инвестират в хидроген технология, която няма никакво бъдеще и поетапно останлите производители се отказват за сметка на батерията. Липсата на конкурентно предисмтво при електричките го маскират с исказвания за екологията. Ако мотивът е екологията щяха да инвестират в драстично подобряване на батериите и пълно изхвърляне на ДВГ (каквото прави Тесла). За мое съжаление Японските компании ще са извън бизнеса след 10-15 години за сметка на Китайските.
Няколко думи и за пробега в зимни условия. От експеримента виждаме, че най-дълъг зимен пробег имат - оооооо изненада Теслите.
За неинформираните официалната методология за оценка на пробега в Европа е WLTP, която е доста неточна и щедра в очаквания пробег. Хората които си купуват EV са наясно, че при ниски температури, снеговалеж и като цяло влошени атмосферни условия пробега пада с 10-20% спрямо официалния. В най-студените дни от под -20 градуса целзии пробега може да падне и с над 30%.
С тези факти са нясно собствениците на електрички и тези с Тесли имат възможност да “подготвят” автомобила като го подгреят през мобилното приложение, което удължава пробега и дава допълнителен комфорт на возещите се, които могат да влязат по тениска въпреки ниските температури навън. Пробвай това с твоята кола при минус 20!
Единствената електричка с близък до Тесла пробег е Хюндай Кона. Чудесен, малък автомобил, който е значително по-маломощен, освен това има монтирана термо помпа, която помага за по-ефективно подгряване на автомобила в зимни условия.
За купувачите на Тесла дали зимния пробег е пробелм?!? Нормалният е към 500км (модел 3). Спад от 20-30% ще рече че изминават 350-400 км преди да заредят на Тесла супер чарджър, които са на 100тина километра разстояние.
Коментар
Коментар