IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

    На бензиностанцията като има двама човека преди тебе се чака 10 минтути. С електричка се чака 0, защото сутрин ти е заредена на 100% (или 80 както препоръчва Мъск). Но дори и да зареждаш само на обществени места, все ще намериш някъде където докато зареждаш 20 минути , защото бързите зарядни зареждат от 20-80% за 20 минути ще ходиш и да обядваш (ама на бързо щото не е етично да седиш на зарядното без да зарежда колата). Така че това с времето изобщо не е проблем. Иска малко планиране и комбинативност. Пробега на Тесла е 630км и се увеличава постоянно, няма човек който да кара повече от това без почивка.
    Колкото до цените, в момента ЕВтата са по скъпи на старо от нови , да. Но сети се защо е така. Търсенето надвишава предлагането. Хората искат ЕВ-та на всяка цена. Нормално е.
    Я кажи как и за колко време ще отидеш до Атина?
    Щото аз съм ходил 20-на пъти и за 9-10 часа се справям. 1 почивка + 2 пиш паузи
    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

    Коментар


    • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

      И ако 600-700 хиляди автомобили в София са електрички как точно ще ги заредиш за 20 минути?Сега като са 60-70 няма проблем.Ама като са 10 хиляди пъти повече какво ще се случи?
      И как точно ще ги зареждат през нощта живущите в големите блокове със стотици автомобили,паркирани пред тях?
      ​​​
      Е написал съм го как, я ми прочети пак поста. Всеки обикновенно си зарежда в тях. В САЩ как зареждат милиони ЕВ-та и то на 110v ток...

      Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

      Хахахаха, брато, чети първо и тогава пускай разни глупости- поста ти е за хумор и сатира
      Ти като си чел кажи кое е за хумор защото досега не си казал едно нещо което да е вярно

      Коментар


      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

        На бензиностанцията като има двама човека преди тебе се чака 10 минтути. С електричка се чака 0, защото сутрин ти е заредена на 100% (или 80 както препоръчва Мъск). Но дори и да зареждаш само на обществени места, все ще намериш някъде където докато зареждаш 20 минути , защото бързите зарядни зареждат от 20-80% за 20 минути ще ходиш и да обядваш (ама на бързо щото не е етично да седиш на зарядното без да зарежда колата). Така че това с времето изобщо не е проблем. Иска малко планиране и комбинативност. Пробега на Тесла е 630км и се увеличава постоянно, няма човек който да кара повече от това без почивка.
        Колкото до цените, в момента ЕВтата са по скъпи на старо от нови , да. Но сети се защо е така. Търсенето надвишава предлагането. Хората искат ЕВ-та на всяка цена. Нормално е.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

          На бензиностанцията като има двама човека преди тебе се чака 10 минтути. С електричка се чака 0, защото сутрин ти е заредена на 100% (или 80 както препоръчва Мъск). Но дори и да зареждаш само на обществени места, все ще намериш някъде където докато зареждаш 20 минути , защото бързите зарядни зареждат от 20-80% за 20 минути ще ходиш и да обядваш (ама на бързо щото не е етично да седиш на зарядното без да зарежда колата). Така че това с времето изобщо не е проблем. Иска малко планиране и комбинативност. Пробега на Тесла е 630км и се увеличава постоянно, няма човек който да кара повече от това без почивка.
          Колкото до цените, в момента ЕВтата са по скъпи на старо от нови , да. Но сети се защо е така. Търсенето надвишава предлагането. Хората искат ЕВ-та на всяка цена. Нормално е.
          Хахахаха, брато, чети първо и тогава пускай разни глупости- поста ти е за хумор и сатира

          Коментар


          • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

            И ако 600-700 хиляди автомобили в София са електрички как точно ще ги заредиш за 20 минути?Сега като са 60-70 няма проблем.Ама като са 10 хиляди пъти повече какво ще се случи?
            И как точно ще ги зареждат през нощта живущите в големите блокове със стотици автомобили,паркирани пред тях?
            ​​​
            ВСЯКО за по 20 мин. Все ми се чини, че контактите са повече от бензиностанциите. И така ще остане. Отделно, че ѝ пожароопасността, ако съхраняваш 20-50 ТОНА всякакви въглеводороди, е в пъти по-висока, ѝ ток не може да се „излее” и да наводни околността, преди да избухне и т.н. НЕ СА само минуси, ми е думата а, в крайна сметка, печели онзи, с по-добрия баланс по точки. В момента, се изравняват.
            Last edited by Pyramid; 24.05.2020, 09:43.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

              На бензиностанцията като има двама човека преди тебе се чака 10 минтути. С електричка се чака 0, защото сутрин ти е заредена на 100% (или 80 както препоръчва Мъск). Но дори и да зареждаш само на обществени места, все ще намериш някъде където докато зареждаш 20 минути , защото бързите зарядни зареждат от 20-80% за 20 минути ще ходиш и да обядваш (ама на бързо щото не е етично да седиш на зарядното без да зарежда колата). Така че това с времето изобщо не е проблем. Иска малко планиране и комбинативност. Пробега на Тесла е 630км и се увеличава постоянно, няма човек който да кара повече от това без почивка.
              Колкото до цените, в момента ЕВтата са по скъпи на старо от нови , да. Но сети се защо е така. Търсенето надвишава предлагането. Хората искат ЕВ-та на всяка цена. Нормално е.
              И ако 600-700 хиляди автомобили в София са електрички как точно ще ги заредиш за 20 минути?Сега като са 60-70 няма проблем.Ама като са 10 хиляди пъти повече какво ще се случи?
              И как точно ще ги зареждат през нощта живущите в големите блокове със стотици автомобили,паркирани пред тях?
              ​​​

              Коментар


              • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

                Остава проблемът със скоростта на зареждане и цената на електричките.Когато батерията може да се зареди за не повече от 5 минути и цената е същата като на колите с ДВГ,тогава ще има смисъл да си купя елавтомобил.Друг въпрос е,че сега държавата има големи приходи от акциз,та нищо чудно да им лепнат някакъв данък на електричките,за да компенсират това.
                Иначе ми е интересно колко от адептите на елавтомобилите притежават такъв?Аз не съм против тяхното навлизане,щото ДВГ постоянно прави проблем и има нужда от ремонт.Ама икономически и практически на този етап няма логика да се купува такъв автомобил.В България ще има масово навлизане не по-рано от 2040г.
                В момента си търся автомобил като разполагам с бюджет от 10 хиляди лева.Каква електричка бих си купил с тези пари,която да е с по-добри параметри от тези с ДВГ?
                На бензиностанцията като има двама човека преди тебе се чака 10 минтути. С електричка се чака 0, защото сутрин ти е заредена на 100% (или 80 както препоръчва Мъск). Но дори и да зареждаш само на обществени места, все ще намериш някъде където докато зареждаш 20 минути , защото бързите зарядни зареждат от 20-80% за 20 минути ще ходиш и да обядваш (ама на бързо щото не е етично да седиш на зарядното без да зарежда колата). Така че това с времето изобщо не е проблем. Иска малко планиране и комбинативност. Пробега на Тесла е 630км и се увеличава постоянно, няма човек който да кара повече от това без почивка.
                Колкото до цените, в момента ЕВтата са по скъпи на старо от нови , да. Но сети се защо е така. Търсенето надвишава предлагането. Хората искат ЕВ-та на всяка цена. Нормално е.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
                  Вече не само Тесла имат амулулатор обезпечаващ над милион мили. Някои тук смятаха евентуалната подмяна на акумулаторите за огромен проблем.


                  Засега ГМ, Форд и европейските брандове повече обещават отколкото изпълняват, но натам са тръгнали нещата.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
                    Вече не само Тесла имат амулулатор обезпечаващ над милион мили. Някои тук смятаха евентуалната подмяна на акумулаторите за огромен проблем.
                    Абе, обяснявах му аз на безименния, че нещата се развиват, а той...

                    Коментар


                    • Вече не само Тесла имат амулулатор обезпечаващ над милион мили. Някои тук смятаха евентуалната подмяна на акумулаторите за огромен проблем.



                      The carmaker also is working on next-generation batteries even more advanced than the new Ultium battery that it unveiled in March.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                        95% от времето колата ми стои паркирана. Ти ако си бакшиш и въртиш геврека по цял ден, друг въпрос.
                        Aко работиш в София, в центъра, през делничните дни май наистина не е от необходимост..

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                          95% от времето колата ми стои паркирана. Ти ако си бакшиш и въртиш геврека по цял ден, друг въпрос.
                          Е значи кола ти не требе ...
                          95% разхищение на ресурси.
                          И моите стоят. Ма за 3 месеца имам 500км, преди за седмица
                          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                            викаш ще си купиш 2-3 електрички по 100к, че да има поне една дома да се зарежда от соларките за 100к за да спестиш 10лв на ден и то само лятото.
                            Никога не съм си мислел ще хората ще станат такива разсипници
                            95% от времето колата ми стои паркирана. Ти ако си бакшиш и въртиш геврека по цял ден, друг въпрос.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                              Темата е за ел. коли, нови. Не мисля че са толкова малко хората с нов автомобил, дори да погледнем статистиката - около 40 000 нови срещу 100 000 втора употреба, дори и половината нови да са служебни, пак излиза нещо от сорта на 20% нови.
                              Ами не излиза 20 процента,щото в тия 40 хиляди нови коли се включват освен фирмени и държавни автомобили.Както и много чужденци/румъмци ,италианци и други/купуват коли в България и тук ги регистрират.
                              И темата е как влияят елавтомобилите на пазарите.Пазарите са както за нови,така и за употребявани автомобили.Теб ако не те бърка,аз правя на година по 20 хиляди км с автомобил.
                              ​​​​​​

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                                Досега не съм купувал нова кола, колите по начало са доста назад в приоритетите ми, минимален разход и минимум грижи. Дори не се занимавам аз с ремонти и обслужване а оставям това удоволствие на брат ми. Но като взема нова, 100% ще е ел. А сега и с този bidirectional метод се появява и нова сериозна причина - решава се проблема с батерията за вкъщи и смисъл да се сложат най-накрая солари.
                                викаш ще си купиш 2-3 електрички по 100к, че да има поне една дома да се зарежда от соларките за 100к за да спестиш 10лв на ден и то само лятото.
                                Никога не съм си мислел ще хората ще станат такива разсипници
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X