Първоначално изпратено от Mateev
Разгледай мнение
Що се отнася до броя фази и намаляването на оборотите да това е единия начин но има и по-прост. Асинхроните двигатеи взависимост от начина по който са направени намотките могат да се въртят с обороти по малки от основната честота. Например при 50 Hz максималните обороти са 3000 об/min но с подходящи намотки могат да се постигнат 1500, 750, 375 и т.н. Номера го правеха в пералните Перла. Това което обаче неможе да се постигне е добър въртщ момент при честота 1HZ да речем. Така, че редуктура е точно поради посочената от мен причина. Да с осигурят достатъчно високи обороти респ четота при началното пускане. Този редуктор обаче след това само пречи, принуждавайки двигателя да работи с ненужно високи обороти.
Що се отнася до безчетковите Постояно токово двигатели да така е, но явно при тегло на ел мобила 2500 кг. Зада се постигне пъргавина е необходима голяма мощност на задвижването, което от своя страна или оскъпява прекалено елктрониката или направо е невъзможно за момента да се изготви такъв силов блок. Така или иначе факт е че тесла пробутва с етикет Hi-Tech примитивни и неефективни реения.
Коментар