IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
    [

    Той допълни, че в момента американската компания действа като една невронна мрежа, която непрекъснато събира данни и веднъж на всеки 2 седмици подобрява програмното оборудване на автомобилите си, като съответно ги прави по-умни. А това не е по силите на нито една друга автомобилна компания.
    A сиктир от тук. Как е възможно компания която продава 10 милиона коли да не може да направи това което може да направи компания на която заветната цел е 1 милион коли. Дават двойно на бачкерите от и получават всичко.

    Еди осъзнай се какво пускаш

    Коментар


    • Шефът на Volkwagen Group – Херберт Дийс, отново посочи Tesla като най-големия конкурент на концерна, съобщава германското издание Automobilewoche.

      И причината не е, че компанията на Илон Мъск прави някакви потресаващи автомобили – както казва Дийс „воланът, педалите и колелата не са най-важното.

      Шефът на Volkswagen е повече притеснен от факта, че Tesla е лидер в програмното оборудване и дори е готова да пусне напълно автономни автомобили.

      „Признавам, че успехите им ни причиняват силно главоболие. В момента Tesla превъзхожда в някои области – като автономните автомобили, например, не само Volkswagen, но и всеки друг производител“, обяснява Дийс.

      Той допълни, че в момента американската компания действа като една невронна мрежа, която непрекъснато събира данни и веднъж на всеки 2 седмици подобрява програмното оборудване на автомобилите си, като съответно ги прави по-умни. А това не е по силите на нито една друга автомобилна компания.

      Коментар


      • В България сме далеч от масовата им употреба, твърде скъпи са за джоба и стандарта ни.

        Коментар


        • Как се представят китайските клонинги на Тесла


          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Благодаря. Обаче ... би ли споделил, ако имаш данни, каква е СЕБЕСТОЙНОСТТА И КАКВА - НОРМАТА НА ПЕЧАЛБА на "Тесла"?
            Варира около 20% за автомобилопроизводството, като последните 2 години спада, т.к делът на по-евтините модели (М3) измести по-скъпите X & S.

            Click image for larger version

Name:	Gross Profit margin.jpg
Views:	1
Size:	19.9 КБ
ID:	3585260

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              И аз за нормата на печалба говоря. А нея я има само при Тесла, що се касае до EV. Всички останали производители (може би с изключение на Порше) продават на загуба определена бройка, за да покриват регулаторните изисквания в Китай, Европа и някои щати в САЩ.

              Относно темата - продукта не коментирам, но ако мога да препоръчам нещо то е да си оправите маркетинга. Форуми, чатове и прочие платформи са последното място, където ще намерите “инвестотори”. Събирането на капитал за инвестицията е трудна дейсност и тук е последното място, на което да търсите подкрепа.

              Отделен е въпроса, че влизането в полемики не помага на каузата Ви.

              Иначе ви пожелавам успех.
              Благодаря. Обаче ... би ли споделил, ако имаш данни, каква е СЕБЕСТОЙНОСТТА И КАКВА - НОРМАТА НА ПЕЧАЛБА на "Тесла"?
              Last edited by Pyramid; 20.04.2020, 23:57.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Говоря като норма на печалбата, Еди. Това, с което, Китай стана световен икономически лидер.
                Прочее, интересно ми е, как би коментирал тази тема тук но, проследявайки я от самото начало.
                Благдаря.
                https://forum.investor.bg/forum/%D0%...D%D0%B0-irr-30
                И аз за нормата на печалба говоря. А нея я има само при Тесла, що се касае до EV. Всички останали производители (може би с изключение на Порше) продават на загуба определена бройка, за да покриват регулаторните изисквания в Китай, Европа и някои щати в САЩ.

                Относно темата - продукта не коментирам, но ако мога да препоръчам нещо то е да си оправите маркетинга. Форуми, чатове и прочие платформи са последното място, където ще намерите “инвестотори”. Събирането на капитал за инвестицията е трудна дейсност и тук е последното място, на което да търсите подкрепа.

                Отделен е въпроса, че влизането в полемики не помага на каузата Ви.

                Иначе ви пожелавам успех.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Не знам защо мислиш че цената на EV е “надута”. Единственият авто производител, който продава своите EV-та на печалба е Тесла, а те не са от най-евтините както знаем. Причината е в батерията, но и тенденцията е ясна. За последните 10 години цената е паднала с 85-90%. В следващите 3-5 години спада в цената на батериите трябва да изравни произвоидствената цена на EV спрямо ДВГ. Хората постоянно се вкарват в теории на конспирацията.

                  Ей това също добре описва ситуацията
                  [ATTACH=CONFIG]n3584286[/ATTACH]
                  Говоря като норма на печалбата, Еди. Това, с което, Китай стана световен икономически лидер.
                  Прочее, интересно ми е, как би коментирал тази тема тук но, проследявайки я от самото начало.
                  Благдаря.
                  https://forum.investor.bg/forum/%D0%...D%D0%B0-irr-30

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    ...
                    -Кажѝ им. Електричките идат, а и сривът на петрола е до време. Като чета едни други работи, като тази, цената пак ще скочи, ама плебсът ще се охълца дотогава... и тази на електричките, ще се срине. Защо? Ами, те и сега, са напомпани...
                    Не знам защо мислиш че цената на EV е “надута”. Единственият авто производител, който продава своите EV-та на печалба е Тесла, а те не са от най-евтините както знаем. Причината е в батерията, но и тенденцията е ясна. За последните 10 години цената е паднала с 85-90%. В следващите 3-5 години спада в цената на батериите трябва да изравни произвоидствената цена на EV спрямо ДВГ. Хората постоянно се вкарват в теории на конспирацията.

                    Ей това също добре описва ситуацията
                    Click image for larger version

Name:	TESLA DINO.jpg
Views:	1
Size:	67.2 КБ
ID:	3584286

                    Last edited by ED; 19.04.2020, 19:18.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                      ...
                      -Кажѝ им. Електричките идат, а и сривът на петрола е до време. Като чета едни други работи, като тази, цената пак ще скочи, ама плебсът ще се охълца дотогава... и тази на електричките, ще се срине. Защо? Ами, те и сега, са напомпани...
                      БФБ, борса, София, българска, фондова, публична, компания, публични, компании, публично, дружество, дружества, България, акции, облигации, компенсаторни, фондове, инвестиции, новини, анализ, анализи, котировки, сделка, сделки, оферта, оферти, отчет, отчети, статистика, цени, пазари, портфейл, посредници, инвестиционни посредници, отчети, финансови, коефициенти

                      Коментар


                      • Коментар


                        • Ferrari отново е най-печелившият автопроизводител в света

                          Италианската компания изкарва по $94 000 от всяка продадена кола
                          17 Апр. 2020
                          451

                          Таблица, показваща колко автомобила трябва да продадат останалите производители, за да достигнат печалбата на Ferrari от една тяхна кола за 2019 г.

                          През миналата година в автомобилната индустрия започна леко забяване на ръста, като част от производителите имаха спад в продажбите. Италианската компания Ferrari обаче не е сред тях. Напротив - за първи път в историята си продаде над 10 000 коли за една календарна година. Точната бройка е 10 131, като оперативната печалба на производителя от Маранело е скочила с 23,2%.

                          Казано по друг начин - Ferrari печели по $94 000 от всяка продадена кола, което е горе-долу на нивата от 2018 г. Това бе постигнато най-вече благодарение на внедряването на нови технологии, бързо адаптиране към промените на пазара (които никак не са малко), както и печелившите бизнес стратегии. Така като норма на печалба Ferrari е далеч по-напред от останалите производители.

                          BMW например трябвa дa прoдaдe 30 автомобила, за да достигне печалбата на италианския производител от един автомобил, докато на Volkswagen са нужни 56 продажби. При Mеrсеdеs бройката е 67. На дъното по този показател са Fоrd и Nissаn, като при тях рaзликaтa cтaвa oгрoмнa. Aмeрикaнcкият aвтoкoнцeрн щe трябвa дa реализира 908 aвтoмoбилa, a япoнcкият 928, зa дa гeнeрирaт пeчaлбaтa от едно Ferrari.

                          Нeтните прихoди на италианската компания за 2019 г. са 3,766 млрд. евро, което е с 10,1% повече от 2018 г. Продажбите са скочили с 9,5% до споменатите 10 131 бройки, като от тях 4895 са реализирани в Европа, Африка и Близкия изток, 2900 в Северна и Южна Америка и още 836 в Китай, Хонконг и Тайван.

                          За тази година във Ferrari очакват спад на продажбите и на печалбите, което ще се дължи основно на кризата заради коронавируса. Заводите на компанията са затворени, като това ще продължи поне до 3 май. В Маранело предвиждаха паузата да продъжи до 14 април, но това е невъзможно на фона на новите ограничения, въведени от правителството в Италия.



                          -----Aston Martin тръгва по същия път-----

                          Британският производител Aston Martin изпитва доста трудности в последно време, но след последните инвестиции, които получи, нещата би трябвало да се оправят и компанията да се превъне в "британското Ferrari", съобщават медиите на Острова, цитирани от Automedia.bg.

                          Канадският милиардер Лорънс Строл, който е собственик на отбора Racing Point F1, купи 16,7% от Aston Martin за $224 млн. и беше назначен на поста изпълнителен директор. Той смята да направи промени, като основната е производство на по-малко автомобили, които обаче да се продават с по-голяма норма на печалба.

                          Коментар


                          • От време на време дъвчем темата за сигурността на автомобила. Тестовите организации по света дават топ рейтинг на автомобилите на Тесла.
                            Ако се чудите каква е причината тук може и да намерите някои отговори.

                            Тесла до известна степен са "облагодетелствани", т.к. центърът на тежестта при EV-та е възможно най-нисък заради липсата на голям и тежък двигател и батерия поставена на дъното на автомобила. Повече във видеото

                            Весели празници


                            Коментар



                            • Oт caмoтo нaчaлo нa прoизвoдcтвoтo, ниcкoбюджeтнaтa Tеslа Mоdеl 3 ce oбoрудвa c кaмeрa, кoятo мoжe дa зacнeмe вcичкo, кoeтo ce cлучвa в caлoнa нa кoлaтa. Дoceгa oбaчe нe рaбoти в никoя прoдaдeнa кoлa и нa прaктикa нe ce изпoлзвa. ВяРНО ЛИ Е това

                              Коментар


                              • Тук да попирам national power (a.k.a. "power grid") приема ли офертата ми, или не е желал мир? Времето изтича.

                                Коментар

                                Working...
                                X