Първоначално изпратено от ED
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнениеЕД като си се преебал да дадеш 200к за тесла (онова дето се вадят пирони) дали ще се хвалиш колко си се набутал?
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Шейха на дубай от субсидии стана милиардер. Кой го субсидира?
Защо САЩ води войни за ПЕТРОЛ, а не води война за електричество?
Е мъск 1лев не е изкарал от теслата а е мултимилиардер - как става?
Виж как разсъждават хората:
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Леле, леле, колко мъка има на тоя свят. Толкова си заблуден, че не знам има ли смисъл да коментирам.
Всяка нова технология отваря много възможности за развитие, но хората по дефиниция се съпротивляват, особено когато са дезинформирани от платени лобита на фосилните компании, които генерират трилиони годишно от експлоатацията на нефт. Да не коментирам трилионите субсидии всяка година за сектора.
Батерията на Тесла модел S купена 2012та ще надживее няколко пъти живота на средностатистическия автомобил с ДВГ. Проблемът е че никой не иска да кара 20-30 години един и същ автомобил.
По-долу може да видиш реален пример на такъв автомобил, който след 7-8 години е загубил около 5% от оригиналния пробег. След още 10-15 години ще е загубил да речем още 10-15%. След като излезе автомобила от движение батерията започва да се използва за съхранение на енергия още 10тина години и когато капацитета е напълно изразходван се рециклира над 95%.
Защо САЩ води войни за ПЕТРОЛ, а не води война за електричество?
Е мъск 1лев не е изкарал от теслата а е мултимилиардер - как става?Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Кое да видя че ЕС ще ОТКРАДНАТ трилиони за "екология". Че те не се и крият наглеците.
Ако съм жив след като ми забранят след 10 години да карам кола с двигател ще се принудя да си взема електричка. Все ще са измислили по читави батерии. Всички бедни ще го ДУХАТ - старата електричка на 10 година става единствено за рециклиране, 20 годишна няма и да си спомня никой че е съществувала. Теслата също
Всяка нова технология отваря много възможности за развитие, но хората по дефиниция се съпротивляват, особено когато са дезинформирани от платени лобита на фосилните компании, които генерират трилиони годишно от експлоатацията на нефт. Да не коментирам трилионите субсидии всяка година за сектора.
Батерията на Тесла модел S купена 2012та ще надживее няколко пъти живота на средностатистическия автомобил с ДВГ. Проблемът е че никой не иска да кара 20-30 години един и същ автомобил.
По-долу може да видиш реален пример на такъв автомобил, който след 7-8 години е загубил около 5% от оригиналния пробег. След още 10-15 години ще е загубил да речем още 10-15%. След като излезе автомобила от движение батерията започва да се използва за съхранение на енергия още 10тина години и когато капацитета е напълно изразходван се рециклира над 95%.
Last edited by ED; 04.09.2020, 13:20.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Всички са се запътили на там където е Тесла днес:
EXP 12 SPEED 6E / by BENTLEY
It represents a first step on a journey that will change the way today’s drivers think about mobility and what it can be.
Обаче си сляп за да го видиш
Ако съм жив след като ми забранят след 10 години да карам кола с двигател ще се принудя да си взема електричка. Все ще са измислили по читави батерии. Всички бедни ще го ДУХАТ - старата електричка на 10 година става единствено за рециклиране, 20 годишна няма и да си спомня никой че е съществувала. Теслата също
Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
ха ха БЕНТЛИ И тесла?
БАВАРЕЦ и трабант имат повече общо.
EXP 12 SPEED 6E / by BENTLEY
It represents a first step on a journey that will change the way today’s drivers think about mobility and what it can be.
Обаче си сляп за да го видиш
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Разсъждаваш от позицията на недоимък.
Според теб собствениците на Бентли са най-пре...ните?!? Ако ги питаш тях са най-големите баровци.
А иначе теслите можеш да си ги купиш под 40К евро. БМВ и ауди са по-скъпи, а не се доближават до качествата на Тесла.
То и затова Тесла продава повече М3 от БМВ, Ауди и БМВ взети заедно (в мид сегмента)
БАВАРЕЦ и трабант имат повече общо.
Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнениеЕД като си се преебал да дадеш 200к за тесла (онова дето се вадят пирони) дали ще се хвалиш колко си се набутал?
Според теб собствениците на Бентли са най-пре...ните?!? Ако ги питаш тях са най-големите баровци.
А иначе теслите можеш да си ги купиш под 40К евро. БМВ и ауди са по-скъпи, а не се доближават до качествата на Тесла.
То и затова Тесла продава повече М3 от БМВ, Ауди и БМВ взети заедно (в мид сегмента)
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Данеби да намекваш, че собствениците на ТЕСЛА са по-склонии да ментят за пробега до към два три пъти ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеЕ ти сериозно ли вярваш че обявите в мобилето имат представителна стойност
Коментар
-
Е ти сериозно ли вярваш че обявите в мобилето имат представителна стойност
Преди бях пуснал проучване от застрахователи в UK, в което Тесла километража беше по-голям от този на Мерцедес и Ауди.
ЕQUOTE=Бързоходко;n3645240]
Сигурно си прав, но собствениците на Ауди А4 си ги карат таралясниците, макар и фрустрирани, а тези на ТЕСЛА са три пъти по-малко активни макар и много удовлетворени.
Впрочем и собствениците на Поршета си карат колите, средно два пъти повече от тези на ТЕСЛА https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...nk=gu227j&f1=1
[/QUOTE]
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
но според всяко що годе предствително проучване собствениците на тесла са най-удовлетворените с голяма преднина пред тези на порше, лексус и пр.
Впрочем и собствениците на Поршета си карат колите, средно два пъти повече от тези на ТЕСЛА https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...nk=gu227j&f1=1
Коментар
Коментар