If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Ами за жалост, на помощ идва 5G връзката със десетократно по-широкия бандуич и Неговите сателити около Земята
4G в момента е предостатъчно за сканиране на табелите на отсрещните коли, техните локации, пълния маршрут на самата Тесла от нейното пускане в експлоатация до момента.
Никой не говори за записване/предаване на аудио/видео, ти т.п ли се правиш или нарочно преиначаваш фокуса на писаното от мен ?
Кога съм писал, или къде пише в статията, че ще предава аудио/видео сигнал ?
Писал си че можело да се гледат видео данни дистанционно. Еми не може. И с 5Ж няма да може защото и сега има 4Ж пък картата в Теслата е 3Ж и вероятно такава ще си остане.
Ясно, Berliner Zeitung и журналистите от ARD хейтват според тебе и ДейвБГ.
Просто нямат право да задават въпроси и да са критични ? И никой няма право.
Който не се прехласва пред Тесла е хейтър ?
Трябва да си наясно че Тесла е кликбайт магнит за медии и издания и да отсяваш плявата.
Ясно, Berliner Zeitung и журналистите от ARD хейтват според тебе и ДейвБГ.
Просто нямат право да задават въпроси и да са критични ? И никой няма право.
Който не се прехласва пред Тесла е хейтър ?
В анализа се съобщава, че записите от осем камери около колата могат да бъдат достъпни дистанционно от Tesla.
Групата се занимава със събирането на телематични и видео данни за подобряване на своите системи за автономно шофиране, но също така и с маркетинга, става ясно от разследването.
Като особено критични журналистите на ARD оценяват възможността камерите, инсталирани в и върху автомобила, да заснемат околностите с висока разделителна способност и видеоклиповете да се съхранява.
Така например ясно разпознаваеми са регистрационните номера на колите.
Да припомня, само Тесла драпа за това автономно шофиране като функция и стана ясно защо.
В крайна сметка става въпрос за претегляне на защитата на данните и на човешкия живот.
Всъщност кому е нужно автономното шофиране, като шофьора пак ще е зад волана, ама ще яде, гримира, спи и гледа телефона си ?
Обаче неговата шпионска кола Тесла е сканирала и записала всичко около нея, през целия път, даже и мен, моята кола отсреща, моята локация.
Докато не я осъдят в бъдеще, няма да се спре.
Определено е пробив за крадците на информация, досега устройствата около нас складираха информация само за нас и нашето семейство, сега ще имаме шпионин дето ще разшири обширно спектъра.
Мъск за това се радва на държавна подкрепа, умно момче, ама без морал.
А, да, иначе всички US компании "спазвали" законите за неприкосновеност на данните.
Както винаги в Европа законите (GDPR) са по строги спрямо US, но нямам доверие на последните, понеже си прокараха СЕТА.
ED-чо имаш ли нашумялата много високо технологична Alexa у вас ?
Тая дето записва всички звуци у вас 24/7 и ги складира и използва за "подобряване на софтуера" ??
Гений, носиш апарат с камери и микрофони от който службите могат да те гледат и слушат когато си искат 24/7. Ти за колата се оплакваш.
Ей като няма за какво да се хванете в хейта срещу Тесла или Мъск се почват все по-абсурдни малоумщини.
В грешка си нещо. Много пъти е задаван въпроса "може ли през приложението да си гледам камерата на колата".
Отговорът е един и същ - НЕ. И е такъв защото сим картата в колата има съвсем малък бандуич и няма как да предава виедо и аудио сигнал, още повече от 8 камери наведнъж постоянно.
На този въпрос е отговаряно много пъти, на както и с другинте неща винаги има неразбрали до последния момент...
Ами за жалост, на помощ идва 5G връзката със десетократно по-широкия бандуич и Неговите сателити около Земята
4G в момента е предостатъчно за сканиране на табелите на отсрещните коли, техните локации, пълния маршрут на самата Тесла от нейното пускане в експлоатация до момента.
Никой не говори за записване/предаване на аудио/видео, ти т.п ли се правиш или нарочно преиначаваш фокуса на писаното от мен ?
Кога съм писал, или къде пише в статията, че ще предава аудио/видео сигнал ?
В грешка си нещо. Много пъти е задаван въпроса "може ли през приложението да си гледам камерата на колата".
Отговорът е един и същ - НЕ. И е такъв защото сим картата в колата има съвсем малък бандуич и няма как да предава виедо и аудио сигнал, още повече от 8 камери наведнъж постоянно.
На този въпрос е отговаряно много пъти, на както и с другинте неща винаги има неразбрали до последния момент...
В анализа се съобщава, че записите от осем камери около колата могат да бъдат достъпни дистанционно от Tesla.
Групата се занимава със събирането на телематични и видео данни за подобряване на своите системи за автономно шофиране, но също така и с маркетинга, става ясно от разследването.
Като особено критични журналистите на ARD оценяват възможността камерите, инсталирани в и върху автомобила, да заснемат околностите с висока разделителна способност и видеоклиповете да се съхранява.
Така например ясно разпознаваеми са регистрационните номера на колите.
Да припомня, само Тесла драпа за това автономно шофиране като функция и стана ясно защо.
В крайна сметка става въпрос за претегляне на защитата на данните и на човешкия живот.
Всъщност кому е нужно автономното шофиране, като шофьора пак ще е зад волана, ама ще яде, гримира, спи и гледа телефона си ?
Обаче неговата шпионска кола Тесла е сканирала и записала всичко около нея, през целия път, даже и мен, моята кола отсреща, моята локация.
Докато не я осъдят в бъдеще, няма да се спре.
Определено е пробив за крадците на информация, досега устройствата около нас складираха информация само за нас и нашето семейство, сега ще имаме шпионин дето ще разшири обширно спектъра.
Мъск за това се радва на държавна подкрепа, умно момче, ама без морал.
А, да, иначе всички US компании "спазвали" законите за неприкосновеност на данните.
Както винаги в Европа законите (GDPR) са по строги спрямо US, но нямам доверие на последните, понеже си прокараха СЕТА.
ED-чо имаш ли нашумялата много високо технологична Alexa у вас ?
Тая дето записва всички звуци у вас 24/7 и ги складира и използва за "подобряване на софтуера" ??
Тесла отново достави рекордни 139,300 коли това тримесечие. Ако запази този темп с лекота ще може да доставя над половин милион автомобили годишно, нещо което самият Илон Мъск каза преди време че цели.
Тесла отбелязва и 47% ръст докато ICE авто индустрията отбелязва спад навсякъде между -5 и -32% (няма ръст при нито един ICE производител)!!!
Тесла отново достави рекордни 139,300 коли това тримесечие. Ако запази този темп с лекота ще може да доставя над половин милион автомобили годишно, нещо което самият Илон Мъск каза преди време че цели.
Тесла отбелязва и 47% ръст докато ICE авто индустрията отбелязва спад навсякъде между -5 и -32% (няма ръст при нито един ICE производител)!!!
Уклончиво си подминал мението ми, пак ще ти го напиша, принтирай го и го закачи на стената си.
Не ми харесват цените на Тесла във всеки клас и екстериора е зле, специално модел 3.
Ако имах излишни пари бих си купул тази Хонда, но явно ще е след 4-5 години.
а ти планираш ли някога да си купиш Тесла 3 ?
Забавлявам се с опитите да се вадят аргументи срещу нещо си вместо да се мисли обективно.
След 5, 10 и 15 години ще са останали една шепа от споменатите марки поради простия факт, че на пазара ще има един доминант в производството на батерии и много догонващи със значително по-скъпи системи. Тези които се преориентират достатъчно бързо ще купуват батерии и мотори от Тесла с НАДЦЕНКА. Отделно от това едва ли ще имат и 1/10 от софтуерния потенциал на Тесла и автономни възможности.
Относно цените - са най-добрите за това което получаваш. В САЩ ще има по-ниски цени за конкурентни модели напр. VW ID 4, заради 7500$ данъчно предиство. Но от друга страна като показатели няма нито един равностоен конкурент.
А иначе дизайна е субективен, едно е концептуална кола, съвсем различни излизат серийните версии.
Моделът SUV e: concept ще стане сериен през 2022 година Да им дадем една петилетка на немците, японците, китайците и южнокорейците,
и после да сравняваме пак за value price,
тъкмо тогава сегашните модели на всички ще са станали поносими за покупка на вторичен пазар.
Не ми харесват цените на Тесла във всеки клас и екстериора е зле, специално модел 3.
Ако имах излишни пари бих си купул тази Хонда, но явно ще е след 4-5 години.
а ти планираш ли някога да си купиш Тесла 3 ?
Претопляне на стари манджи. Това го коментирахме преди месеци.
Не е тайна, че Тесла НЕ плаща за реклама, за разлика от всички останали автопроизводители с 4-5 милярдни бюджети годишно.
JD Power е маркетингова агенция, която публикува срещу ЗАПЛАЩАНЕ. Големите медии от години засипват Тесла с тонове дезинформация подплатени от заинтересовани страни (петролни компании, авто индустрия и много други).
Реалността обаче е че който се качи на Тесла забравя моментално за всяка друга алтернатива.
Поинтересувай се коя е най-удовлетвояващата марка автомобили за своите собственици с голяма преднина пред втория Порше?!
Коментар