6 причини защо делът на Tesla в Европа се срина
ами щото е като да продаваш хладилници във Исландия, Уотсън !
Бе ти мани, само 11к коли продадени в Германия и то със грантовете, за 11 месеца, а Германия е 83 мил души.
Ако извадим Норвегия, чувствително ще спаднат бройките за продадени коли, на 500 мил души пазар в ЕU.
ДВГ спадат тази година, понеже както ми шепне моя син, има криза, Ковид, локдауни, затварят бизнеси и така.
Ето, има ваксина вече, връщаме се в старото нормално и четирите старите мастодонти ще си поемат дъх пак, че само 1 мил коли са продали при тоя Ковид, пък Тесла ги гони със 11к бройки да става монополист, casa perduta.
Що в Норвегия са продадени 2000 VW ID3, пък Теsla 3, само 1116, нали имахте някаква изключителност ??
В Китай, BYD е продала със всичките си модели , колкото Тесла 3 - 80000 бройки, явно китайците нямат кинти за моделите S, X, Y
През тия три условни години, в които се чака евтината $25к кола, ще е достатъчно конкуренцията да дръпне напред, мисля.
Да припомним, Теслата на всеки 19к трябва да минава стандартно обслужване (400 лв), и на всеки 39к е нужно главно обслужване (1000лв ?).
Ама тука за тази гаранция на частите, много е малко бре, а тия първите две са най важните и най-скъпите, на тая капризна електронна играчка.
Бих се замислил преди да купя на старо електрокарче.
Остави ги тия мантри за мильони километри

Бе ти мани, само 11к коли продадени в Германия и то със грантовете, за 11 месеца, а Германия е 83 мил души.
Ако извадим Норвегия, чувствително ще спаднат бройките за продадени коли, на 500 мил души пазар в ЕU.
ДВГ спадат тази година, понеже както ми шепне моя син, има криза, Ковид, локдауни, затварят бизнеси и така.
Ето, има ваксина вече, връщаме се в старото нормално и четирите старите мастодонти ще си поемат дъх пак, че само 1 мил коли са продали при тоя Ковид, пък Тесла ги гони със 11к бройки да става монополист, casa perduta.
Що в Норвегия са продадени 2000 VW ID3, пък Теsla 3, само 1116, нали имахте някаква изключителност ??
В Китай, BYD е продала със всичките си модели , колкото Тесла 3 - 80000 бройки, явно китайците нямат кинти за моделите S, X, Y
През тия три условни години, в които се чака евтината $25к кола, ще е достатъчно конкуренцията да дръпне напред, мисля.
Да припомним, Теслата на всеки 19к трябва да минава стандартно обслужване (400 лв), и на всеки 39к е нужно главно обслужване (1000лв ?).
Ама тука за тази гаранция на частите, много е малко бре, а тия първите две са най важните и най-скъпите, на тая капризна електронна играчка.
Бих се замислил преди да купя на старо електрокарче.
- Drive Unit*: 4 years or 50,000 miles, whichever comes first
- Vehicle High Voltage Battery*: 4 years or 50,000 miles, whichever comes first
- Wall Connectors: 4 years
- Touchscreen and Media Control Unit: 2 years or 25,000 miles, whichever comes first
Остави ги тия мантри за мильони километри

- Model S and Model X – 8 years or 150,000 miles, whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period.
- Model 3 and Model Y Standard or Standard Range Plus - 8 years or 100,000 miles, whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period.
- Model 3 and Model Y Long Range or Performance - 8 years or 120,000 miles, whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period.
Коментар