IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • 6 причини защо делът на Tesla в Европа се срина ами щото е като да продаваш хладилници във Исландия, Уотсън !

    Бе ти мани, само 11к коли продадени в Германия и то със грантовете, за 11 месеца, а Германия е 83 мил души.
    Ако извадим Норвегия, чувствително ще спаднат бройките за продадени коли, на 500 мил души пазар в ЕU.
    ДВГ спадат тази година, понеже както ми шепне моя син, има криза, Ковид, локдауни, затварят бизнеси и така.
    Ето, има ваксина вече, връщаме се в старото нормално и четирите старите мастодонти ще си поемат дъх пак, че само 1 мил коли са продали при тоя Ковид, пък Тесла ги гони със 11к бройки да става монополист, casa perduta.
    Що в Норвегия са продадени 2000 VW ID3, пък Теsla 3, само 1116, нали имахте някаква изключителност ??

    В Китай, BYD е продала със всичките си модели , колкото Тесла 3 - 80000 бройки, явно китайците нямат кинти за моделите S, X, Y

    През тия три условни години, в които се чака евтината $25к кола, ще е достатъчно конкуренцията да дръпне напред, мисля.
    Да припомним, Теслата на всеки 19к трябва да минава стандартно обслужване (400 лв), и на всеки 39к е нужно главно обслужване (1000лв ?).
    Ама тука за тази гаранция на частите, много е малко бре, а тия първите две са най важните и най-скъпите, на тая капризна електронна играчка.
    Бих се замислил преди да купя на старо електрокарче.
    • Drive Unit*: 4 years or 50,000 miles, whichever comes first
    • Vehicle High Voltage Battery*: 4 years or 50,000 miles, whichever comes first
    • Wall Connectors: 4 years
    • Touchscreen and Media Control Unit: 2 years or 25,000 miles, whichever comes first
    Иначе, гаранцията за 3-та е само 156 000 км, Дейвчо !
    Остави ги тия мантри за мильони километри
    • Model S and Model X – 8 years or 150,000 miles, whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period.
    • Model 3 and Model Y Standard or Standard Range Plus - 8 years or 100,000 miles, whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period.
    • Model 3 and Model Y Long Range or Performance - 8 years or 120,000 miles, whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period.
    Last edited by hazard; 09.11.2020, 20:50.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      Незабележими са за късогледите. Който може да си ползва мозъка по предназначение вижда накъде духа вятъра:
      Tesla Model Y vs. BMW X3 M vs. Mercedes-Benz AMG GLC 63 ― Best Luxury Compact SUVs
      Спортни коли не се купуват от памтивека. Те са 3-4+ кола на милионера. И тесла може да е САМО такава. Затова и ще има мижави продажби и все по мижави щото и за спортна кола не става - това не е спартанска драг кола да вдига 100 за 3 сек.
      Е и на кварталната батка, парвеню
      Last edited by Andi11; 09.11.2020, 21:26.
      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

        Кой пазар ве, на ютии с батерия ли Тесла са незабележими като продажби, в Щатите никой не ебава да подкара масово електрички засега дори.
        Незабележими са за късогледите. Който може да си ползва мозъка по предназначение вижда накъде духа вятъра:
        Tesla Model Y vs. BMW X3 M vs. Mercedes-Benz AMG GLC 63 ― Best Luxury Compact SUVs

        Коментар


        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

          Като. Някога. Може би. Ама надали. А междувременно в най-печелившия им месец са на минус с 450 млн Добре че е държавната помощ през квотите за емисии, че да отчетат някаква печалба...
          Слаб 2. Марш обратно да си напишеш домашното

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

            Мойто момиче аз не се обиждам квито и обидни думи да кажеш Мноого години съм бил в професионалния покер тъй че не моеш ме засегна по никъв начин Но нещо изнервен ми си чиниш,, що тъй ?? Ама аз на статията ли да вервам или на тебе, а ??
            Ти може да си вярваш на каквото искаш (и лудите вярват на всякакви идиотии). Фактите обаче са неоспорими. ДВГ е поел по пътя на забвението, за сметка на електричките лидер, при които е Тесла. Ако историята е някакъв показател авто-производителите след 10тина години ще са доста различни от тези които виждаш на Таблицата по-долу.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Трябва да споделиш какви халюцигени ползваш. Ако беше така хората щяха да купуват всичко друго но не и Тесли, а се оказва че те държат близо 20% от пазара в света и над 80% в САЩ.
              Сподели поне един пример за да поспорим за нещо конкретно. Щото така освен празни приказки други лафове не виждам
              Кой пазар ве, на ютии с батерия ли Тесла са незабележими като продажби, в Щатите никой не ебава да подкара масово електрички засега дори.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Печалбата си е съвсем реална

                Май пак сравняваме ябълки с круши – Рено на цена 30 000 евро спрямо Тесла 43 000 евро (най-евтината). Много ясно че на бройки по-евтиното се продава повече. Тесла като пуснат модел и в този нисък сегмент е ясно какво се случва – extinction.
                Като. Някога. Може би. Ама надали. А междувременно в най-печелившия им месец са на минус с 450 млн Добре че е държавната помощ през квотите за емисии, че да отчетат някаква печалба...

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

                  Целувки мойто момиче ..... Страшна си .....

                  Айде по темата ...........

                  Коментирай ми поста по- долу от 17. 32 ч. що теслака губи пазарите :

                  6 причини защо делът на Tesla в Европа се срина
                  Какво да коментираме, на една картина се вижда каква е събдата на и на Рено и на VW.
                  Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                    Е хайде да сравниме по това кака отразяват лунната светлина а? Що за глупост.
                    Обяснявано е вече няколко пъти че електрическа кола не се зарежда както ДВГ от празно до 100%. Повечето хора (аз включително) си зареждам само в къщи винаги. 1 път в годината ми се налага да заредя на суперчарджъра в пловдив например и ако сравняваш така ДВГ се зарежда по-бавно защото макар и за 10 мин зареждаш всеки 2 седмици, а аз няколко пъти годишно макар и за 45 мин...


                    Тука също не мога да се съглася. Имам кола която с пълен резервоар едвам минава 400км. Теслата ми минава редовно 500+.



                    Зависи пак за какво говориш, на мене например ми харесва че електрическата ми кола в студените дни си я затоплям с прехиита а дори когато няма нужда от прехиит ако ми стане студено веднага тръгва топлото (нямаш двигател който да чакаш да загрее първо). Така че за мен е много по-удобро и по добре в температурните изменения да съм с Тесла.

                    Я сега да видим ползите тогава.
                    1. Няма обслужване.
                    2. Разходите са пренебрежими , ако имаш солар като мен караш безплатно.
                    3. Не се разваля.
                    4. Върви на изтребител. Аз лично досега по бърза кола от мен не съм виждал в София. А се лигавя със всички... не подбирам
                    5. Най-пълна с тек джаджи - пращам си адресите от телефона директно на колата да не ръчкам по екрани GPSи, имам камери които автоматично ми качват видеото като се прибера в нас, подгрев дори на задните седалки, огромен дисплей за браузване на нета и дори гледане на видео.... и тн. итн
                    6. Тиха, не тресе, не мирише не се цапаш. Ако трябва да си правя нещо по колата сам даже ръкавици не слагам. Няма гняз омазана с масло набито с прахоляк което няма миене после.

                    Оф има и още ама ме мързи да пиша, Бота ще ме обиди пак че ви отделям много време...
                    Ауе джанъм, на студено 500км стават 200 с теслата хахахаха, усещаш ли се какви глупости пишеш? Колата не е за цъкане на интернет в нея, да не говорим че е и опасно, и забранено. Но все повече си мисля, че си зяпнал пред дисплея и пробваш ей тва, като 500+ пробег и светофарните дръпки стават в хола ти... https://play.google.com/store/apps/d...ar&hl=en&gl=US

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      Аве шемет, сбрали сте се тука няколко палячовци да бистрите политиката а кервана си върви. Тесла увеличават продажбите с 40-50% всяка година, ДВГ производителите плащат на Тесла по милиард годишно, за да си строят новите фабрики и не е далеч времето когато ще започнат да се сливат/фалират щото не могат да направят един сносен електромобил. VW се опитват, ама и те горките на софтуер никакви ги няма
                      Мойто момиче аз не се обиждам квито и обидни думи да кажеш Мноого години съм бил в професионалния покер тъй че не моеш ме засегна по никъв начин Но нещо изнервен ми си чиниш,, що тъй ?? Ама аз на статията ли да вервам или на тебе, а ??

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

                        Виж ся .... тоя смешко DaveBG преди месец се изцепи тука че интериора на електричката си го обновявал кат си ъпдейтвал нова версия на софтуера Затуй и няма обслужване по електрокара ... просто си инсталира нова версия на софтуера и всичко е ок, ток и жица ....
                        Скъсаха го от подигравки и бъзици,, но кво да прай чиляка кат е броил 50 - 60 К еврака и нагоре за кола с зарядно ще казва че е супер кола, я ....
                        Аве шемет, сбрали сте се тука няколко палячовци да бистрите политиката а кервана си върви. Тесла увеличават продажбите с 40-50% всяка година, ДВГ производителите плащат на Тесла по милиард годишно, за да си строят новите фабрики и не е далеч времето когато ще започнат да се сливат/фалират щото не могат да направят един сносен електромобил. VW се опитват, ама и те горките на софтуер никакви ги няма

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                          Ти да нямаш някакъв умствен проблем? Я се върни и прочети пак какво беше защото ставаше дума за копчетата, че това му било хубав интериор. Да има копчета нали... Имаше един трол (дето вече и не пише защото го забихме) като тебе дето само се чудеше какво да измисли да се окаже че смърдящ ракогенератор е по-добро от EV...
                          Аз тогава просто обясних че на мене мазни изтрити от натискане копчета не ми трябват, а ако ми потрябва някое ново копче или ми остарее дизайна има начин да се смени и досега се е сменял няколко пъти интерфейса с ъпдейти. А останалото е минималистично и изчистено.
                          Единствения за ебавки си ти, недоразбрал трол...
                          Какво сега излезе, че нямат дори копчета ли тия автомобили?? В смисъл, на тъч скрина ли управляваш всичко... Леле... Като знам колко невероятно много може да се разчита на тая технология... УФФ. Лошото е, че ще ни принудят насила да се мъчим с тия .........

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
                            [B]

                            До ортодоксалните хардлайнери фенове на колите със зарядно и кабел


                            Май единствената му печалба ще е от продажбата на текила .... вероятно .... може би ....


                            https://automedia.investor.bg/a/2-no...srine-tri-pati
                            Печалбата си е съвсем реална

                            Май пак сравняваме ябълки с круши – Рено на цена 30 000 евро спрямо Тесла 43 000 евро (най-евтината). Много ясно че на бройки по-евтиното се продава повече. Тесла като пуснат модел и в този нисък сегмент е ясно какво се случва – extinction.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                              Ти да нямаш някакъв умствен проблем? Я се върни и прочети пак какво беше защото ставаше дума за копчетата, че това му било хубав интериор. Да има копчета нали... Имаше един трол (дето вече и не пише защото го забихме) като тебе дето само се чудеше какво да измисли да се окаже че смърдящ ракогенератор е по-добро от EV...
                              Аз тогава просто обясних че на мене мазни изтрити от натискане копчета не ми трябват, а ако ми потрябва някое ново копче или ми остарее дизайна има начин да се смени и досега се е сменял няколко пъти интерфейса с ъпдейти. А останалото е минималистично и изчистено.
                              Единствения за ебавки си ти, недоразбрал трол...
                              Целувки мойто момиче ..... Страшна си .....

                              Айде по темата ...........

                              Коментирай ми поста по- долу от 17. 32 ч. що теслака губи пазарите :

                              6 причини защо делът на Tesla в Европа се срина

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                                Всяка една е по-надеждна, с по-добър сервиз, по-евтина, с по-добра гаранция, по-добро качество на изработка. Теслите са правени в ТНТМ, имаха някакъв живот до началото на 2020, когато обаче всички останали пуснаха модели с 300+ км батерии като стандартни.
                                Трябва да споделиш какви халюцигени ползваш. Ако беше така хората щяха да купуват всичко друго но не и Тесли, а се оказва че те държат близо 20% от пазара в света и над 80% в САЩ.
                                Сподели поне един пример за да поспорим за нещо конкретно. Щото така освен празни приказки други лафове не виждам

                                Коментар

                                Working...
                                X