Първоначално изпратено от redcretin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениебремен при минус 2градуса загуба 2% за нощта- за модел 3- ако е 90кв батерия това колко прави в пари. В същия клип- казва че трябва да кара около 20 минути за да заработи батерията- рекуперирането нормално
А относно батерията , ти досега не си карал с кола с рекуперейшън пък че Теслата нямало да има 20 мин и то само в минусуви температури много изведнъж почна да те е грижа. Имай в предвид че спирачките трябва по някога и да се ползват иначе ръждясват.Last edited by DaveBG; 15.10.2020, 08:04.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
От кого и на каква цена? Явно нямаш представа, че повече от половината батерии вече се произвеждат от Тесла и себестойността им е поне 30% под тази на другите. Как ще се конкурират с това?
https://electrek.co/2020/09/16/tesla...er-first-look/
Обърни внимание на датата - Септември 2020, първата собствена тесла батерия. Дано успее да захрани джобно фенерче, аматьори и лаладжии.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=bObpB_6Vg0Eß hajde brato да погледаш малко- бремен при минус 2градуса загуба 2% за нощта- за модел 3- ако е 90кв батерия това колко прави в пари. В същия клип- казва че трябва да кара около 20 минути за да заработи батерията- рекуперирането нормално
Хайде да не се сърдиш оюе едно видео https://www.youtube.com/watch?v=R-eZN9i-g44-гледай на петата минута- загуба до 50% от заряда, братчед това са много пари.
За цената вместо 30лв за месеца да кажем че е двойна. Както и да го сравняваш с дизел/бензин няма как да се минеш с електричка.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеГоворим за VOW. Те вече са изградили тяхната Модуларна Електрическа Платформа и са я внедрили в техния завод Мосел в Цвикау. От тук нататък следва преоборудване на още пет завода всеки с капацитет от над 300К коли. Веднъж направено в Мосел, преоборудването на другите заводи става сравнително лесно и от там почват да бълват и те EVs. При това самите те смятат, че печалбата от EVs ще надхвърли тази от коли с ДВГ през 2025г.
Не казвам дали TSLA е успяла да не фалира и да се закрепи. Но оценката на TSLA е такава, все едно те вече произвеждат и продават 20млн. коли
Предполагам ти имаш TSLA от едно известно време и всъщност според мене може би е време да ги продадеш и да кешираш сосната печалба
Съгласен съм, че TSLA е успяла, но и има голяма вероятност и други да успеят и да са им силен конкурент
Между другото, аз не съм хейтър нито на Мъск, нито на колите Тесла. Кефят ме, но трезвата преценка ми казва, че TSLA няма много още нагоре в близките години
В завода Mosel в Zwickau на VW е внедрена Modular Electric Platform. Последният автомобил с ДВГ e изялъл от завода. От сега нататък бълва само EVs
[ATTACH=CONFIG]n3663189[/ATTACH]
А иначе Тесла не е оценена заради броя автомобили, а заради новите пазари на които предстои да заеме водещо място (автомобили, батерии, покриви, солари, таксита, софтуер, апликации, лицензиране и доставка на задвижване и софтуер за други производители, …….).
Коментар
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеГоворим за VOW. Те вече са изградили тяхната Модуларна Електрическа Платформа и са я внедрили в техния завод Мосел в Цвикау. От тук нататък следва преоборудване на още пет завода всеки с капацитет от над 300К коли. Веднъж направено в Мосел, преоборудването на другите заводи става сравнително лесно и от там почват да бълват и те EVs. При това самите те смятат, че печалбата от EVs ще надхвърли тази от коли с ДВГ през 2025г.
Не казвам дали TSLA е успяла да не фалира и да се закрепи. Но оценката на TSLA е такава, все едно те вече произвеждат и продават 20млн. коли
Предполагам ти имаш TSLA от едно известно време и всъщност според мене може би е време да ги продадеш и да кешираш сосната печалба
Съгласен съм, че TSLA е успяла, но и има голяма вероятност и други да успеят и да са им силен конкурент
Между другото, аз не съм хейтър нито на Мъск, нито на колите Тесла. Кефят ме, но трезвата преценка ми казва, че TSLA няма много още нагоре в близките години
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=bObpB_6Vg0Eß hajde brato да погледаш малко- бремен при минус 2градуса загуба 2% за нощта- за модел 3- ако е 90кв батерия това колко прави в пари. В същия клип- казва че трябва да кара около 20 минути за да заработи батерията- рекуперирането нормално
Хайде да не се сърдиш оюе едно видео https://www.youtube.com/watch?v=R-eZN9i-g44-гледай на петата минута- загуба до 50% от заряда, братчед това са много пари.
Коментар
-
Говорим за VOW. Те вече са изградили тяхната Модуларна Електрическа Платформа и са я внедрили в техния завод Мосел в Цвикау. От тук нататък следва преоборудване на още пет завода всеки с капацитет от над 300К коли. Веднъж направено в Мосел, преоборудването на другите заводи става сравнително лесно и от там почват да бълват и те EVs. При това самите те смятат, че печалбата от EVs ще надхвърли тази от коли с ДВГ през 2025г.
Не казвам дали TSLA е успяла да не фалира и да се закрепи. Но оценката на TSLA е такава, все едно те вече произвеждат и продават 20млн. коли
Предполагам ти имаш TSLA от едно известно време и всъщност според мене може би е време да ги продадеш и да кешираш сосната печалба
Съгласен съм, че TSLA е успяла, но и има голяма вероятност и други да успеят и да са им силен конкурент
Между другото, аз не съм хейтър нито на Мъск, нито на колите Тесла. Кефят ме, но трезвата преценка ми казва, че TSLA няма много още нагоре в близките години
В завода Mosel в Zwickau на VW е внедрена Modular Electric Platform. Последният автомобил с ДВГ e изялъл от завода. От сега нататък бълва само EVs
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Нещата не са толкова очевидни колкото си мислиш. Не става въпрос какво си мислят от JPM, какво искат ТИ да мислиш за Тесла. JPM имат ОГРОМНА експозиция (кредитна) към фосил индустрията така че Тесла която движи EV индустрията е в директен конфликт с интересите (Бръкни в блумбърг терминала за повече инфо)
Кое те кара да мислиш че като четеш прогнози на анализатори и имаш някакво информационно предимство (обратното е много по-вероятно)
Относно хайпа, Тесла вече е успяла. Няма връщане назад. Въпросът е колко бързо ще реализират плановете за разширяване. И като гледам как пускат новите фабрики за около година не се съмнявам във възможността им да поддържат growth rate между 30 и 50% годишно. VW може и да оцелеят, но пак не е много сигурно. Щото за да произвеждат EV-та им трябват много батерии, а най-големия доставчик на батерии до 2 години ще е Тесла (със собствена продукция, а не от Панасоник, LG или CATL).Last edited by Money; 14.10.2020, 12:55.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Щото ако не си разбрал всяка индустрия която подхване Мъск стратегията е да прави по-добър продукт на по-ниска цена чрез иновации и драстични оптимизации в производство и supply chain-a.
Проблемът на традиционните производители е че си мислят, че каквото е било досега ще продължи и занапред. Някой ще им произвежда фарове, друг, интериора, а те само ще сглобяват и слагат собствени двигатели и траснмисии.
Производствената цената на EV и на ДВГ при 100$/кв се изравнява (според експертите в индустрията). В модел Y на Тесла цената на батерията е 108$. С новите батерии трябва да падне с над 50% до към 50-60$/кв. Остава въпроса как ще се конкурират с Тесла като купуват батерии от LG на 120-130$!!!
За растежа не бери грижа. В момента дела на EV е 5%. Докато стигнат 80-90% пазарен дял има много вода да изтече. Имат поне 10-15 години огромен растеж само в авто сегмента. Като добавиш батерии за съхранение на електричество (за изместване на пиикърите), соларни покриви и перспективите отиват към милиарди приходи. Тук дори не коментирам екзотики като автономни таксита, Utility централи, и пр.
В момента виждаме само върха на айсберга от потенциала, който има Тесла.
Нещо ми е трудно да повярвам на думите ти за батерията- 505kmReichweite
(WLTP geschätzt) - 217km/hHöchstgeschwindigkeit
- 5,1s0 - 100 km/h
Alle Fahrzeuge sind mit Premium-Innenraum und -Audiosystem ausgerüstet.
Allradantrieb mit Dualmotor
Maximale Reichweite
58.620 €
Performance
65.620 €
Der Tesla-Allradantrieb verwendet zwei separate Elektromotoren, die das Drehmoment per Digitalsteuerung auf die Vorder- und Hinterrädern verteilen, um besseres Handling und überlegene Traktion zu garantieren. Ihr Fahrzeug kann auch problemlos von nur einem Motor angetrieben werden, wodurch Sie sich niemals Sorgen über ein Liegenbleiben machen müssen.
Можеш ли да ми обясниш колко е голяма батерията на този кютук че струва майка си и баща си
Коментар
- 505kmReichweite
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Защо са им фабрики на фолксваген като могат да купят всичко от външен доставчик и само да го сглобят в техните заводи. Много отдавна мина времето когато се произвеждаше всичко от една фирма за нейните нужди. Чета че мъскчо искал всичко да се прави в една фабрика- амиии добре, всеки си има път на развитие
И относно %-тите- до кога ще растат с 50% годишно, по твоите сметки трябва да започнат да продават и на извънземните
Проблемът на традиционните производители е че си мислят, че каквото е било досега ще продължи и занапред. Някой ще им произвежда фарове, друг, интериора, а те само ще сглобяват и слагат собствени двигатели и траснмисии.
Производствената цената на EV и на ДВГ при 100$/кв се изравнява (според експертите в индустрията). В модел Y на Тесла цената на батерията е 108$. С новите батерии трябва да падне с над 50% до към 50-60$/кв. Остава въпроса как ще се конкурират с Тесла като купуват батерии от LG на 120-130$!!!
За растежа не бери грижа. В момента дела на EV е 5%. Докато стигнат 80-90% пазарен дял има много вода да изтече. Имат поне 10-15 години огромен растеж само в авто сегмента. Като добавиш батерии за съхранение на електричество (за изместване на пиикърите), соларни покриви и перспективите отиват към милиарди приходи. Тук дори не коментирам екзотики като автономни таксита, Utility централи, и пр.
В момента виждаме само върха на айсберга от потенциала, който има Тесла.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
От кого и на каква цена? Явно нямаш представа, че повече от половината батерии вече се произвеждат от Тесла и себестойността им е поне 30% под тази на другите. Как ще се конкурират с това?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеЯвно Джей Пи Морган имат съмнения дали Тесла ще успеят да правят толкова много коли до 2025. И съответно нямат толкова съмнения, че VOW ще могат да продават по 1.1млн. EVs до 2025
Проблемът с Тесла е че там наистина има hype и много хора понеже се кефят на Мъск като придприемач или на Тесла колите или на двете, им се иска Тесла да успеят. И всъщност се губи кое е трезва преценка и кое е hype
За момента нямам мнение по въпроса
Кое те кара да мислиш че като четеш прогнози на анализатори и имаш някакво информационно предимство (обратното е много по-вероятно)
Относно хайпа, Тесла вече е успяла. Няма връщане назад. Въпросът е колко бързо ще реализират плановете за разширяване. И като гледам как пускат новите фабрики за около година не се съмнявам във възможността им да поддържат growth rate между 30 и 50% годишно. VW може и да оцелеят, но пак не е много сигурно. Щото за да произвеждат EV-та им трябват много батерии, а най-големия доставчик на батерии до 2 години ще е Тесла (със собствена продукция, а не от Панасоник, LG или CATL).
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Защо са им фабрики на фолксваген като могат да купят всичко от външен доставчик и само да го сглобят в техните заводи. Много отдавна мина времето когато се произвеждаше всичко от една фирма за нейните нужди. Чета че мъскчо искал всичко да се прави в една фабрика- амиии добре, всеки си има път на развитие
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
10 години растат по над 50% годишно. Къде са фабриките за батерии на Фолксваген? Къде са им технологиите за снижаване на цената?
И относно %-тите- до кога ще растат с 50% годишно, по твоите сметки трябва да започнат да продават и на извънземните
Коментар
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеЯвно Джей Пи Морган имат съмнения дали Тесла ще успеят да правят толкова много коли до 2025. И съответно нямат толкова съмнения, че VOW ще могат да продават по 1.1млн. EVs до 2025
Проблемът с Тесла е че там наистина има hype и много хора понеже се кефят на Мъск като придприемач или на Тесла колите или на двете, им се иска Тесла да успеят. И всъщност се губи кое е трезва преценка и кое е hype
За момента нямам мнение по въпроса
- 1 like
Коментар
Коментар