Комплексно е, и от софтуера за менажиране зависи и от химията. Има и скапани батерии които колкото и да ги бавиш ще се прецакат - пример даден по долу.
Има и хубави които като ги държиш на 100% и после пък паднат до 0 и я оставиш на студено 1 седмица на нула после батерия нанайси. Защото така заряда ще падне реално доста под "0%" и батерията заминава.
Моята Тесла е на старо взета, с човека от който я взех буквално от третото изречение разбрак как я е ползвал и че разбира и нямам никакви проблеми. Пак бих си взел на старо че скоро ще ми трябва втора за жената че се караме вече кой с коя кола да ходи
Има и хубави които като ги държиш на 100% и после пък паднат до 0 и я оставиш на студено 1 седмица на нула после батерия нанайси. Защото така заряда ще падне реално доста под "0%" и батерията заминава.
Моята Тесла е на старо взета, с човека от който я взех буквално от третото изречение разбрак как я е ползвал и че разбира и нямам никакви проблеми. Пак бих си взел на старо че скоро ще ми трябва втора за жената че се караме вече кой с коя кола да ходи
Коментар