IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

    От целия чаршаф оставих само смисленото - болката ти че не можеш да си позволиш дори и xpeng или какъвто ще да е китаец, камо ли Тесла. Че и виртуални джобни пресмяташ. Ми нема логика некой да си купува айфон, като има китайци колкото искаш по 200 лв че и "джобни" ще ти "останат", ама на, явно хората са по-глупави от тебе. Вземи им обясни и Аудита и Мерцедеси да не си купуват, щото лада веста върши същата работа за 10 бона, че и джобни ще "останат".

    Много те боли за това, че по разбираем начин защитавам позицията си.

    Сигурен съм, че ти разполагаш- и не само това, ни и ще дадеш 100 000 евро за Тесла

    Когато го направиш, обади ми се, за да ти честитя.

    ...........

    Да, нямам тия пари, но дори да ги имах - не бих ги харизал за идеята - да купя нещо, което няма стойност, но и което ще бъде само, за да виждам (например) - завистливите очи на хората като теб.

    И - представи си - нито съм унижен, нито пък - засрамен от факта, че на мога да си позволя подобна покупка.

    И отново повтарям : дори да имах тия пари - не бих ги дал за електромобил Тесла.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


      Преди 11 години колегата пусна тема...

      Как електрокарите ЩЕ влияят на автоиндустрията?

      За тия 11 години - какво ли не чухме. Страшното "предсказание" за подмяната - така и не се сбъдва - нито от догодина, нито - след 5 години, нито пък и на 10-тата година.
      Едва ли на XPENG след 11 год. ще му се наложи принудително да поправя 156000 броя ВИСОК и скъп клас коли, боята да се лющи след година, екрана и калниците лесно да падат, коли да се замозапалват или да са неуправляеми и то въпреки получените субсидии от правителствата, екокредите, печалбите от високата борсова цена и т.н.
      Супер неугледния Роадстар още не е излязъл, ами то ракета се строи по-бързо.
      Новата евтина кола на Мъскчо, колко да е евтина, 25000$ не са малко, ще бъде голяма колкото най-големия Смарт.
      А и втория неуспешен опит на СпейсХ, опитите продължават.
      The Boring Tunnel под Вегас ще тръгне ли скоро ?
      Онуй, умното прасе ли, шимпанзе ли, дето Мъска имал виждане да го контролира от разстояние със датчици, как върви проекта ?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


        Преди 11 години колегата пусна тема...

        Как електрокарите ЩЕ влияят на автоиндустрията?

        За тия 11 години - какво ли не чухме. Страшното "предсказание" за подмяната - така и не се сбъдва - нито от догодина, нито - след 5 години, нито пък и на 10-тата година.

        Общо - въпреки водещата роля в производството и пласмента на китайците, които произвеждат над 2 милиона електрички годишно - "подмяната" не се случва! Не се случва и, след упоритите финансови "инжекции" на правителствата, с техните НЕпазарни преференции...

        Електричките в движение остават за тия 11 години - ПОД 1% от автомобилите в експлоатация..., т.е. - в отговор на въпроса на колегата: електромобилите НЕ влияят осезателно на автоиндустрията. Факт!

        ..................................

        Другият момент - защо себестойността е ниска, но някои производители фиксират двойно по-висока норма на печалба? Това си е живо обирджийство...

        Така, например, защо аз да не взема модел на XPENG, който има по-добри динамични качества, (поради по-малкото си въздушно съпротивление) ако неговата батерия ще ми даде И по-голям пробег (с 97 километра), пред следващият го - със съизмерими мощностни качества и по-голямо съпротивление /Тесла/?

        Освен това, XPENG е и НАД 2 пъти по-евтин! Значи - купувам 2 броя XPENG и ми остават 20 000 евро "джобни".

        ....................................

        Разбрахме как електромобилите влияят на автоиндустрията /пренебрежимо малко, независимо от преференциалните условия/... Т.е. - конкуренцията между малкото електрички на пазара - ще е основно в цените им - при изравнени други условия...Върху тия неща размишлявах, докато гледах тестрайвът на XPENG. И дизайнът им е много добър, а и комфортът и техническата обезпеченост... Тия неща си ги казвахме още миналата година, като няма да пропусна да отбележа, че китайчетата наистина работят сериозно... Казвам, че усвояването на милиардите при тях е на коренно различно ниво /няма база за сравнение/...

        И имат потенциал да залеят света, не само с XPENG, но /вероятно/ за сега им е достатъчно да задоволяват своя пазар..., което пък означава, че "разрешиха" на Мъск да работи в Китай, но не му казаха, че ще са му конкуренция /ДВА ПЪТИ по-евтини електрички..., а Мъск - какво ли си мислеше, че има монопол върху високият сегмент, ли!.../..., а и китайчетата са най-големият световен производител на батерии...

        /неангажиращо мнение/...


        https://www.youtube.com/watch?v=RrfJI4V3sGI

        https://www.youtube.com/watch?v=lZHwxCLgM7A
        Между другото, преди дни пуснаха някакво инфо, че Тесла печелели не толкова от продажби на коли, а от някакви екокредити, които, продавали като производители на Електрички.
        ТА,
        Вдигнат ли мощи в Китай, свиват себестойността и транспортните разходи и увеличават и продажбите си на такива кредити. Което значи, че печалбата, си я правят, така или иначе и, оттам, чудо голямо, че били. Около 1% от пазара.
        Разбираш ли, Безименен? Ние тук си бръмчим, а Мъск... Ами, той си трупа печалби и не ебава...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
          Освен това, XPENG е и НАД 2 пъти по-евтин! Значи - купувам 2 броя XPENG и ми остават 20 000 евро "джобни".
          От целия чаршаф оставих само смисленото - болката ти че не можеш да си позволиш дори и xpeng или какъвто ще да е китаец, камо ли Тесла. Че и виртуални джобни пресмяташ. Ми нема логика некой да си купува айфон, като има китайци колкото искаш по 200 лв че и "джобни" ще ти "останат", ама на, явно хората са по-глупави от тебе. Вземи им обясни и Аудита и Мерцедеси да не си купуват, щото лада веста върши същата работа за 10 бона, че и джобни ще "останат".

          Коментар


          • Първоначално изпратено от az_ivan Разгледай мнение
            След IPO на Tesla, снабдяване на Toyota с прототипи от Tesla, Nissan планира да пусне на пазара Leaf през декември 2010. Пежо, Опел също гонят срокове да пуснат електрически автомобили.
            С една дума започна да мирише на много пари от авангардните електрически коли, до вчера просто прототипи.
            Отварям тази тема за да следим в нея развитието на пазара на електрически автомобили и тяхното влияние над авто-индустрията. Споделяйте тук за нови модели, цени, големи сделки, нови технически решения и т.н!

            Преди 11 години колегата пусна тема...

            Как електрокарите ЩЕ влияят на автоиндустрията?

            За тия 11 години - какво ли не чухме. Страшното "предсказание" за подмяната - така и не се сбъдва - нито от догодина, нито - след 5 години, нито пък и на 10-тата година.

            Общо - въпреки водещата роля в производството и пласмента на китайците, които произвеждат над 2 милиона електрички годишно - "подмяната" не се случва! Не се случва и, след упоритите финансови "инжекции" на правителствата, с техните НЕпазарни преференции...

            Електричките в движение остават за тия 11 години - ПОД 1% от автомобилите в експлоатация..., т.е. - в отговор на въпроса на колегата: електромобилите НЕ влияят осезателно на автоиндустрията. Факт!

            ..................................

            Другият момент - защо себестойността е ниска, но някои производители фиксират двойно по-висока норма на печалба? Това си е живо обирджийство...

            Така, например, защо аз да не взема модел на XPENG, който има по-добри динамични качества, (поради по-малкото си въздушно съпротивление) ако неговата батерия ще ми даде И по-голям пробег (с 97 километра), пред следващият го - със съизмерими мощностни качества и по-голямо съпротивление /Тесла/?

            Освен това, XPENG е и НАД 2 пъти по-евтин! Значи - купувам 2 броя XPENG и ми остават 20 000 евро "джобни".

            ....................................

            Разбрахме как електромобилите влияят на автоиндустрията /пренебрежимо малко, независимо от преференциалните условия/... Т.е. - конкуренцията между малкото електрички на пазара - ще е основно в цените им - при изравнени други условия...Върху тия неща размишлявах, докато гледах тестрайвът на XPENG. И дизайнът им е много добър, а и комфортът и техническата обезпеченост... Тия неща си ги казвахме още миналата година, като няма да пропусна да отбележа, че китайчетата наистина работят сериозно... Казвам, че усвояването на милиардите при тях е на коренно различно ниво /няма база за сравнение/...

            И имат потенциал да залеят света, не само с XPENG, но /вероятно/ за сега им е достатъчно да задоволяват своя пазар..., което пък означава, че "разрешиха" на Мъск да работи в Китай, но не му казаха, че ще са му конкуренция /ДВА ПЪТИ по-евтини електрички..., а Мъск - какво ли си мислеше, че има монопол върху високият сегмент, ли!.../..., а и китайчетата са най-големият световен производител на батерии...

            /неангажиращо мнение/...


            https://www.youtube.com/watch?v=RrfJI4V3sGI

            https://www.youtube.com/watch?v=lZHwxCLgM7A

            Коментар


            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

              Колкото корвети има толкова и тесли ще има
              Темата се казва другояче, обаче.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                В България, много ще станат...някога. Сега е рано, турата куца, че и стандартът на българина. Иначе, казал съм, лошо няма...
                Колкото корвети има толкова и тесли ще има
                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                Коментар


                • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                  Влез вътве в шоурума снимай колко са.
                  ]
                  Много са, но не работят официално. корона

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                    Е те това е най-голямата трагедия на тесларите - имат супер мощна състезателна кола, а карат с москвичите и трабантите. Освен това непрекъснато смятат километри и проценти заряд, и не могат да се отпуснат и да се кефят на бързата кола. Ами за какво му е тогава на човек такава кола, като не смее да се накефи на нейните качества?

                    Тука има нещо сбъркано - скъпа кола, а те принуждава да правиш икономии - ха, ха ........
                    Друго си е например Audi S8 и другите коли от този клас - ами това е кола за лукс и за надбягване по пътищата. Винаги трябва да си пръв и винаги трябва да си отпред на колата, която настигнеш. Кефа и адреналина са в изобилие, докато тесларите подсмърчат зад тебе и нещастно гледат бързо падащите проценти на заряд на батерията. Буквално стават роби на собствената си кола.
                    Всяка една от технологиите има някакви недостатъци. Въпроса е на коя са повече и по непоносими (и вредни за здравето).
                    На магистрала няма как да караш дълго с над 200, вярно е. Аз затова си оставих едно BMW ама вече повече от година не съм го изкарвал. Някакси надживях гонките по магистралите а и има един лоши хора с радари вече.
                    На градско обаче ги късам всичките, от сутрин като тръгна с 80% каквото и да правя колкото и да се мъча няма как да свърши за дръпки по светофарите. На всеки светофар нали. И то без усиля къса всичко живо. Като знам че и после нищо не струва да се зареди за следващия ден, съм доволен. Затова и BMW-то хваща прах вече година в гаража...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      Ne е глупав матеев, не е. Когато зарядните станат на всяка бензиностанция, тогава ще си купи такава кола
                      Е, той от тоци разбира и едва ли, точно ТОВА го спира. Има нещо друго.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                        Снимките са от порше център дортмунд
                        Влез вътве в шоурума снимай колко са.

                        Ето ти от пътя иначе

                        Click image for larger version

Name:	EtAsfXcU4AEz6aQ.jpg
Views:	1
Size:	28.4 КБ
ID:	3713593

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

                          живея в София..............

                          стига си се измъквал и ти кат ония от историческата секта от другата тема........кат ги питаш нещо и те на въпроса ми влизат с въпрос

                          кат те питат нещо точно и конкретно, отговаряй точно и конкретно ................ става дума за твоите любими тесли ..........

                          ЧАКАМ ОТГОВОРА ............... за броя на теслите .................
                          В България, много ще станат...някога. Сега е рано, инфраструктурата куца, че и стандартът на българина. Иначе, казал съм, лошо няма...
                          Last edited by Pyramid; 07.02.2021, 18:08.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Ти затуй ли, че е скъпа, не си си купил?
                            Ne е глупав матеев, не е. Когато зарядните станат на всяка бензиностанция, тогава ще си купи такава кола

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                              Сигурно са много, всеки ден виждам по няколко в моя район. При вас в лагера на гастербайтерите у швабия как е?
                              живея в София..............

                              стига си се измъквал и ти кат ония от историческата секта от другата тема........кат ги питаш нещо и те на въпроса ми влизат с въпрос

                              кат те питат нещо точно и конкретно, отговаряй точно и конкретно ................ става дума за твоите любими тесли ..........

                              ЧАКАМ ОТГОВОРА ............... за броя на теслите .................

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                                Е те това е най-голямата трагедия на тесларите - имат супер мощна състезателна кола, а карат с москвичите и трабантите. Освен това непрекъснато смятат километри и проценти заряд, и не могат да се отпуснат и да се кефят на бързата кола. Ами за какво му е тогава на човек такава кола, като не смее да се накефи на нейните качества?

                                Тука има нещо сбъркано - скъпа кола, а те принуждава да правиш икономии - ха, ха ........
                                Друго си е например Audi S8 и другите коли от този клас - ами това е кола за лукс и за надбягване по пътищата. Винаги трябва да си пръв и винаги трябва да си отпред на колата, която настигнеш. Кефа и адреналина са в изобилие, докато тесларите подсмърчат зад тебе и нещастно гледат бързо падащите проценти на заряд на батерията. Буквално стават роби на собствената си кола.
                                Ти затуй ли, че е скъпа, не си си купил?

                                Коментар

                                Working...
                                X