If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Пирамида.......... бе ти си окупирал тая тема бре .............
само твои коментари........ изгони даже и най- върлите теслари от сектата ония Давчо и Ед, чак те вече не пишат тука...............
Онея ги удари фалита. Тоз засега не е фалирал, щото няма и акции
...не, да каже
"- Абе, не те харесвам, ама правилно си подходил (тук, тук и ето там ) и грешиш еди-къде-си."
Няма, човекът, сили да признае чуждо превъзходство, или поне, положения труд, ама чака и иска всички да му правят метани и да му казват "Евала!"
Няма начин.
Намразих темата, откакто Pyramid се нанесе в нея и я превърна на парцал. А ми беше любимата тема. Писна ми да чета неговите простотии навсякъде, където се нанесе. Неслучайно едно време го BAN-нах от форума на СТС Солар, и после всички ми ръкопляскаха.
Към модераторите:
За да не се налага да заключвате и тази тема, не е ли по-добре да "заключите" Pyramid?
безимен ..................... де я тая кака млада студеНка и мен да научи на туй що е ток, що е напрежение, що е ват и що е волт ???
та с нея да изпитаме едно високо напрежение и да премине през нас един високоволтов ток ..........
дай ми номера й .... да й се обадя и да проведем един 220 волтов разговор .............
Пирамида.......... бе ти си окупирал тая тема бре .............
само твои коментари........ изгони даже и най- върлите теслари от сектата ония Давчо и Ед, чак те вече не пишат тука...............
Напротив, дойдох да им дам надежда. Да а знаят, че има изход и, макар Теслите да не станат по две за лев, поне няма да горят толкова често, а батерията им, щем поевтинее поне двойно, ще се сменя основно малко блокче, вместо всичко наведнъж, стотина долар Щото, безпаметният, все врещи "Батерията, БАТЕРИЯТА!!!"
Интересно, защо, след като е "разглеждал" - НЕ е видял СЕПАРАТОРИТЕ ?
Ето, на - точно затова си говоримЕ. За опожаряване и горене на сепаратори, които изобщо не се гасят. (няма да обяснявам защо горят и не се гасят - и това остана да обяснявам на "електротехник")
..................
И си оправи понятията.
Всяка - както ти я наричаш "клетка на оловен акумулатор" се нарича "АКУМУЛАТОР".
Няколко АКУМУЛАТОРИ образуват АКУМУЛАТОРНАТА БАТЕРИЯ.
Науката отдавна вече е създадена и написана, преди теб.
Не ни е необходимо да четем "твоята" горнооряховска "наука". Щом претендираш да си техник - чети, за да можеш да се изразяваш технически.
И виж там, обърни внимание най-после на тия СЕПАРАТОРИ, които уж гледаш, но не забелязваш - има ли ги, или - не... и ЩО, аджеба са там!
И не се гасят, когато се запалят!
А БЕЗОПАСНОСТТА на хората, които дават 100 000 - 150 000 $$$ - е важна!
...................
Спирам да те ограмотявам! Вече съм ти казвал, че има аудитории и практикуми - Оди там да те учи някоя млада студеНка...
безимен ..................... де я тая кака млада студеНка и мен да научи на туй що е ток, що е напрежение, що е ват и що е волт ???
та с нея да изпитаме едно високо напрежение и да премине през нас един високоволтов ток ..........
дай ми номера й .... да й се обадя и да проведем един 220 волтов разговор .............
Пирамида.......... бе ти си окупирал тая тема бре .............
само твои коментари........ изгони даже и най- върлите теслари от сектата ония Давчо и Ед, чак те вече не пишат тука...............
Интересно, защо, след като е "разглеждал" - НЕ е видял СЕПАРАТОРИТЕ ?
Ето, на - точно затова си говоримЕ. За опожаряване и горене на сепаратори, които изобщо не се гасят. (няма да обяснявам защо горят и не се гасят - и това остана да обяснявам на "електротехник")
..................
И си оправи понятията.
Всяка - както ти я наричаш "клетка на оловен акумулатор" се нарича "АКУМУЛАТОР".
Няколко АКУМУЛАТОРИ образуват АКУМУЛАТОРНАТА БАТЕРИЯ.
Науката отдавна вече е създадена и написана, преди теб.
Не ни е необходимо да четем "твоята" горнооряховска "наука". Щом претендираш да си техник - чети, за да можеш да се изразяваш технически.
И виж там, обърни внимание най-после на тия СЕПАРАТОРИ, които уж гледаш, но не забелязваш - има ли ги, или - не... и ЩО, аджеба са там!
И не се гасят, когато се запалят!
А БЕЗОПАСНОСТТА на хората, които дават 100 000 - 150 000 $$$ - е важна!
...................
Спирам да те ограмотявам! Вече съм ти казвал, че има аудитории и практикуми - Оди там да те учи някоя млада студеНка...
Някой, дали е разглеждал клетка на оловен акумулатор? А на желязно-никелов? Отборът на тока става от единия край. Между него и другия, има ред тънки проводници, т.к. електродът е мрежест, за събиране повече активна маса, залагана още при производството, чрез пресоване и т.н. ВСЕКИ такъв проводник, е активен резистор и по него, се губи напрежение. Затуй, е силен краевият ефект, на опадване активната маса, първо откъм края, отново, по-високото вътрешно съпротивление и т.н. Сравнете с плоскост от фолио, със същата площ, където, токът тече НАПРЕЧНО, и може да ви светне разликата в характеристиките...АКО си давате сметка за ВСИЧКИ технологично обусловени разлики. Може много да се коментира но, съвсем същото, е в сила за повечето електрохимични системи, в двата основно различни вида изпълнение. Има и още, ако се загледаш в живота на елемента при положение, че активна маса просто, няма начин да опада.
Да, ама някакъв безименен, нещо се цепи...
Някакъв пирамидален бил "разглеждал нещо си"...
Интересно, защо, след като е "разглеждал" - НЕ е видял СЕПАРАТОРИТЕ ?
Ето, на - точно затова си говоримЕ. За опожаряване и горене на сепаратори, които изобщо не се гасят. (няма да обяснявам защо горят и не се гасят - и това остана да обяснявам на "електротехник")
..................
И си оправи понятията.
Всяка - както ти я наричаш "клетка на оловен акумулатор" се нарича "АКУМУЛАТОР".
Няколко АКУМУЛАТОРИ образуват АКУМУЛАТОРНАТА БАТЕРИЯ.
Науката отдавна вече е създадена и написана, преди теб.
Не ни е необходимо да четем "твоята" горнооряховска "наука". Щом претендираш да си техник - чети, за да можеш да се изразяваш технически.
И виж там, обърни внимание най-после на тия СЕПАРАТОРИ, които уж гледаш, но не забелязваш - има ли ги, или - не... и ЩО, аджеба са там!
И не се гасят, когато се запалят!
А БЕЗОПАСНОСТТА на хората, които дават 100 000 - 150 000 $$$ - е важна!
...................
Спирам да те ограмотявам! Вече съм ти казвал, че има аудитории и практикуми - Оди там да те учи някоя млада студеНка...
Някой, дали е разглеждал клетка на оловен акумулатор? А на желязно-никелов? Отборът на тока става от единия край. Между него и другия, има ред тънки проводници, т.к. електродът е мрежест, за събиране повече активна маса, залагана още при производството, чрез пресоване и т.н. ВСЕКИ такъв проводник, е активен резистор и по него, се губи напрежение. Затуй, е силен краевият ефект, на опадване активната маса, първо откъм края, отново, по-високото вътрешно съпротивление и т.н. Сравнете с плоскост от фолио, със същата площ, където, токът тече НАПРЕЧНО, и може да ви светне разликата в характеристиките...АКО си давате сметка за ВСИЧКИ технологично обусловени разлики. Може много да се коментира но, съвсем същото, е в сила за повечето електрохимични системи, в двата основно различни вида изпълнение. Има и още, ако се загледаш в живота на елемента при положение, че активна маса просто, няма начин да опада.
Да, ама някакъв безименен, нещо се цепи...
Мъск, при първоначалния избор на батерия, се спира на сглобяването от налично готови системи, т.к.е по-бързо и има доставчици, които, вече ги произвеждат. Само куапувай от тях, наедро. Обаче, постепенно, проблемите с дизайна на елементите лъсват... Така, той се замисля, и тръгва по пътя на най-малкото съпротивление - правенето на по-едри елементи.
ОБАЧЕ.
Обаче, и тук, остава Проблемът с вътрешното съпротивление: Колкото по-голям капацитет в същия корпус, толкова по-дълги и съответно, по-тънки, са ивиците фолио, от които, се правят катод и анод. По-тънък е и сепараторът, което, значи -от една страна, по-малко обем за електролита а, от друга, по-висок вътрешен импеданс на елемента. ТОЙ ограничава както макс.ток, така и скоростта на нарастването му, откъдето, загубите в инвертора, в комплект с максимално отдаваната мощност и по-високо загряване на същия елемент при работа. По-малките разстояния между електродите, улесняват окъсяването между тях затуй, елементите, заедно с набъбване на обема, стават по-капризни, а производствените толеранси скачат, което намалява още живота на батерията. Пък, относно "милионите изминавани мили", дори при работа на стенд, ЗА ФАКТИЧЕСКИ ИЗПИТАНИЯ В НАТУРА, НЕ Е ДОСТАТЪЧНО ВРЕМЕТО. ОТ ПРОТОТИП ДО ПРОДУКТ. Защо ли? Ами, много бързат. Което казва, че тези "милион+ мили", СА НА БАЗА ПОЖЕЛАНИЕ: Ти я вземи, минават две години, и ние, си измиваме ръцете.
Коментар