IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

    Онея ги удари фалита. Тоз засега не е фалирал, щото няма и акции
    потъна тесла и те преди нея се покриха . Как ли си смятат печалбите?
    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

      Пирамида.......... бе ти си окупирал тая тема бре .............
      само твои коментари........ изгони даже и най- върлите теслари от сектата ония Давчо и Ед, чак те вече не пишат тука...............
      Онея ги удари фалита. Тоз засега не е фалирал, щото няма и акции

      Коментар


      • ...не, да каже
        "- Абе, не те харесвам, ама правилно си подходил (тук, тук и ето там ) и грешиш еди-къде-си."
        Няма, човекът, сили да признае чуждо превъзходство, или поне, положения труд, ама чака и иска всички да му правят метани и да му казват "Евала!"
        Няма начин.

        Коментар


        • Намразих темата, откакто Pyramid се нанесе в нея и я превърна на парцал. А ми беше любимата тема. Писна ми да чета неговите простотии навсякъде, където се нанесе. Неслучайно едно време го BAN-нах от форума на СТС Солар, и после всички ми ръкопляскаха.

          Към модераторите:
          За да не се налага да заключвате и тази тема, не е ли по-добре да "заключите" Pyramid?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение
            Jaguar Land Rover губи по 100 000 коли годишно заради проблеми с качеството - AУТОМЕДИЯ (investor.bg)

            Jaguar Land Rover губи по 100 000 коли годишно заради проблеми с качеството
            Да не е "100000 ПРОДАЖБИ"? Би ли уточнил?

            Коментар


            • Jaguar Land Rover губи по 100 000 коли годишно заради проблеми с качеството - AУТОМЕДИЯ (investor.bg)

              Jaguar Land Rover губи по 100 000 коли годишно заради проблеми с качеството

              Коментар


              • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                студеНките сал по "велики" изобретатели кАлват
                ...и безпаметният, не сварва са урЕди...

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

                  безимен ..................... де я тая кака млада студеНка и мен да научи на туй що е ток, що е напрежение, що е ват и що е волт ???
                  та с нея да изпитаме едно високо напрежение и да премине през нас един високоволтов ток ..........
                  дай ми номера й .... да й се обадя и да проведем един 220 волтов разговор .............
                  студеНките сал по "велики" изобретатели кАлват
                  Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

                    Пирамида.......... бе ти си окупирал тая тема бре .............
                    само твои коментари........ изгони даже и най- върлите теслари от сектата ония Давчо и Ед, чак те вече не пишат тука...............
                    Напротив, дойдох да им дам надежда. Да а знаят, че има изход и, макар Теслите да не станат по две за лев, поне няма да горят толкова често, а батерията им, щем поевтинее поне двойно, ще се сменя основно малко блокче, вместо всичко наведнъж, стотина долар Щото, безпаметният, все врещи "Батерията, БАТЕРИЯТА!!!"

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                      Някакъв пирамидален бил "разглеждал нещо си"...

                      Интересно, защо, след като е "разглеждал" - НЕ е видял СЕПАРАТОРИТЕ ?

                      Ето, на - точно затова си говоримЕ. За опожаряване и горене на сепаратори, които изобщо не се гасят. (няма да обяснявам защо горят и не се гасят - и това остана да обяснявам на "електротехник")

                      ..................

                      И си оправи понятията.

                      Всяка - както ти я наричаш "клетка на оловен акумулатор" се нарича "АКУМУЛАТОР".

                      Няколко АКУМУЛАТОРИ образуват АКУМУЛАТОРНАТА БАТЕРИЯ.

                      Науката отдавна вече е създадена и написана, преди теб.

                      Не ни е необходимо да четем "твоята" горнооряховска "наука". Щом претендираш да си техник - чети, за да можеш да се изразяваш технически.

                      И виж там, обърни внимание най-после на тия СЕПАРАТОРИ, които уж гледаш, но не забелязваш - има ли ги, или - не... и ЩО, аджеба са там!

                      И не се гасят, когато се запалят!

                      А БЕЗОПАСНОСТТА на хората, които дават 100 000 - 150 000 $$$ - е важна!

                      ...................

                      Спирам да те ограмотявам! Вече съм ти казвал, че има аудитории и практикуми - Оди там да те учи някоя млада студеНка...
                      безимен ..................... де я тая кака млада студеНка и мен да научи на туй що е ток, що е напрежение, що е ват и що е волт ???
                      та с нея да изпитаме едно високо напрежение и да премине през нас един високоволтов ток ..........
                      дай ми номера й .... да й се обадя и да проведем един 220 волтов разговор .............

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        Сус бре, неграмотен.
                        Пирамида.......... бе ти си окупирал тая тема бре .............
                        само твои коментари........ изгони даже и най- върлите теслари от сектата ония Давчо и Ед, чак те вече не пишат тука...............

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                          Някакъв пирамидален бил "разглеждал нещо си"...

                          Интересно, защо, след като е "разглеждал" - НЕ е видял СЕПАРАТОРИТЕ ?

                          Ето, на - точно затова си говоримЕ. За опожаряване и горене на сепаратори, които изобщо не се гасят. (няма да обяснявам защо горят и не се гасят - и това остана да обяснявам на "електротехник")

                          ..................

                          И си оправи понятията.

                          Всяка - както ти я наричаш "клетка на оловен акумулатор" се нарича "АКУМУЛАТОР".

                          Няколко АКУМУЛАТОРИ образуват АКУМУЛАТОРНАТА БАТЕРИЯ.

                          Науката отдавна вече е създадена и написана, преди теб.

                          Не ни е необходимо да четем "твоята" горнооряховска "наука". Щом претендираш да си техник - чети, за да можеш да се изразяваш технически.

                          И виж там, обърни внимание най-после на тия СЕПАРАТОРИ, които уж гледаш, но не забелязваш - има ли ги, или - не... и ЩО, аджеба са там!

                          И не се гасят, когато се запалят!

                          А БЕЗОПАСНОСТТА на хората, които дават 100 000 - 150 000 $$$ - е важна!

                          ...................

                          Спирам да те ограмотявам! Вече съм ти казвал, че има аудитории и практикуми - Оди там да те учи някоя млада студеНка...
                          Сус бре, неграмотен.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                            Някой, дали е разглеждал клетка на оловен акумулатор? А на желязно-никелов? Отборът на тока става от единия край. Между него и другия, има ред тънки проводници, т.к. електродът е мрежест, за събиране повече активна маса, залагана още при производството, чрез пресоване и т.н. ВСЕКИ такъв проводник, е активен резистор и по него, се губи напрежение. Затуй, е силен краевият ефект, на опадване активната маса, първо откъм края, отново, по-високото вътрешно съпротивление и т.н. Сравнете с плоскост от фолио, със същата площ, където, токът тече НАПРЕЧНО, и може да ви светне разликата в характеристиките...АКО си давате сметка за ВСИЧКИ технологично обусловени разлики. Може много да се коментира но, съвсем същото, е в сила за повечето електрохимични системи, в двата основно различни вида изпълнение. Има и още, ако се загледаш в живота на елемента при положение, че активна маса просто, няма начин да опада.
                            Да, ама някакъв безименен, нещо се цепи...

                            Някакъв пирамидален бил "разглеждал нещо си"...

                            Интересно, защо, след като е "разглеждал" - НЕ е видял СЕПАРАТОРИТЕ ?

                            Ето, на - точно затова си говоримЕ. За опожаряване и горене на сепаратори, които изобщо не се гасят. (няма да обяснявам защо горят и не се гасят - и това остана да обяснявам на "електротехник")

                            ..................

                            И си оправи понятията.

                            Всяка - както ти я наричаш "клетка на оловен акумулатор" се нарича "АКУМУЛАТОР".

                            Няколко АКУМУЛАТОРИ образуват АКУМУЛАТОРНАТА БАТЕРИЯ.

                            Науката отдавна вече е създадена и написана, преди теб.

                            Не ни е необходимо да четем "твоята" горнооряховска "наука". Щом претендираш да си техник - чети, за да можеш да се изразяваш технически.

                            И виж там, обърни внимание най-после на тия СЕПАРАТОРИ, които уж гледаш, но не забелязваш - има ли ги, или - не... и ЩО, аджеба са там!

                            И не се гасят, когато се запалят!

                            А БЕЗОПАСНОСТТА на хората, които дават 100 000 - 150 000 $$$ - е важна!

                            ...................

                            Спирам да те ограмотявам! Вече съм ти казвал, че има аудитории и практикуми - Оди там да те учи някоя млада студеНка...

                            Коментар


                            • Някой, дали е разглеждал клетка на оловен акумулатор? А на желязно-никелов? Отборът на тока става от единия край. Между него и другия, има ред тънки проводници, т.к. електродът е мрежест, за събиране повече активна маса, залагана още при производството, чрез пресоване и т.н. ВСЕКИ такъв проводник, е активен резистор и по него, се губи напрежение. Затуй, е силен краевият ефект, на опадване активната маса, първо откъм края, отново, по-високото вътрешно съпротивление и т.н. Сравнете с плоскост от фолио, със същата площ, където, токът тече НАПРЕЧНО, и може да ви светне разликата в характеристиките...АКО си давате сметка за ВСИЧКИ технологично обусловени разлики. Може много да се коментира но, съвсем същото, е в сила за повечето електрохимични системи, в двата основно различни вида изпълнение. Има и още, ако се загледаш в живота на елемента при положение, че активна маса просто, няма начин да опада.
                              Да, ама някакъв безименен, нещо се цепи...

                              Коментар


                              • Мъск, при първоначалния избор на батерия, се спира на сглобяването от налично готови системи, т.к.е по-бързо и има доставчици, които, вече ги произвеждат. Само куапувай от тях, наедро. Обаче, постепенно, проблемите с дизайна на елементите лъсват... Така, той се замисля, и тръгва по пътя на най-малкото съпротивление - правенето на по-едри елементи.
                                ОБАЧЕ.
                                Обаче, и тук, остава Проблемът с вътрешното съпротивление: Колкото по-голям капацитет в същия корпус, толкова по-дълги и съответно, по-тънки, са ивиците фолио, от които, се правят катод и анод. По-тънък е и сепараторът, което, значи -от една страна, по-малко обем за електролита а, от друга, по-висок вътрешен импеданс на елемента. ТОЙ ограничава както макс.ток, така и скоростта на нарастването му, откъдето, загубите в инвертора, в комплект с максимално отдаваната мощност и по-високо загряване на същия елемент при работа. По-малките разстояния между електродите, улесняват окъсяването между тях затуй, елементите, заедно с набъбване на обема, стават по-капризни, а производствените толеранси скачат, което намалява още живота на батерията. Пък, относно "милионите изминавани мили", дори при работа на стенд, ЗА ФАКТИЧЕСКИ ИЗПИТАНИЯ В НАТУРА, НЕ Е ДОСТАТЪЧНО ВРЕМЕТО. ОТ ПРОТОТИП ДО ПРОДУКТ. Защо ли? Ами, много бързат. Което казва, че тези "милион+ мили", СА НА БАЗА ПОЖЕЛАНИЕ: Ти я вземи, минават две години, и ние, си измиваме ръцете.

                                Коментар

                                Working...
                                X