IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

    Ето за това говорим. Моята кола беше 30 000лв. и досега не съм дал 1 лев. Ти си се нахакал с 34000 лв и от тогава колко си дал за бензини и обслужования? Да не говорим че както написах и по долу сега моята кола струва и повече вероятно, а твоята е за кофата.
    хахаха, смехурко разправя приказки под шипковият храст- до момента съм дал около 700 евро за сервизно обслужване, горивото може сам да си го сметнеш, на мен ми излезе че съм дал 2140 евро, ако ти си купиш чивто нова кола от магазина обслужването ти ще бъде доста по скъпо от моето и като сметнеш разходите си за ток ще видиш че на 150000-17000-км излизат сметките наравно. След това ти започваш да печелиш, а аз да губя

    Коментар


    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

      Почваш съвсем да се оплиташ приятел.
      Кажи тогава кой е тоя дърт хибрид автоматик с верига който прави 7/100 и дето е струвал 6000?

      Моята кола я взех за ~30 000лв още когато бяха евтини в мобилето, сега цените естествено се качиха но говорим за стари коли нали така. И аз нямам каско.

      Чакам да кажеш сега твоята кола.
      Click image for larger version

Name:	777.JPG
Views:	1
Size:	49.4 КБ
ID:	3695756







      По стандарт разхода е 4.61л/100 (КОМБИНИРАН), ама къде е чувал българина за такова нещо, бензин, автоматик, малко газове, 95 коня (предостатъчно).
      Това е цена- днес.
      От днес започваме сравнението, за 10 години занапред.
      Това чудо ще издържи толкова години, гарсониерата ще ми захранва разходите по колата.
      След 10 год ще я продам за хиляда лева на ромите и гарсониерата ще е качила поне 50% капиталова.

      А, ти сега ако ще си купиш стара Тесла за 30 000Е, на каква стойност ще ти е колата после и колко ще си дал за всякакви разходи, включително покупката.
      Щото да видим дали някой е финансово икономически глупав или не.
      Не вярвам да караш кола за над 30 000лв и да нямаш каско, това намирисва на лъжа или си поел друг глупав риск.
      Не вярвам и че си я взел за 15000 евро, сега цените са двойни за стари коли, това да не ти е старо вино бе, да си качва цената, тоя трошляк ????
      Last edited by hazard; 31.12.2020, 12:44.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
        https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...r=false&vc=Car

        https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...3-64f2de82f280

        Първият линк е от търсачката, вторият е кола като моята, ако искате ще ви снимам и таблото- показва 7л/100км, кажете ми кога ще изгоря 20000 евро, на колко км ще бъде колата ми и след колко години ще стане това
        Ето за това говорим. Моята кола беше 30 000лв. и досега не съм дал 1 лев. Ти си се нахакал с 34000 лв и от тогава колко си дал за бензини и обслужования? Да не говорим че както написах и по долу сега моята кола струва и повече вероятно, а твоята е за кофата.

        Коментар


        • https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...r=false&vc=Car

          https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...3-64f2de82f280

          Първият линк е от търсачката, вторият е кола като моята, ако искате ще ви снимам и таблото- показва 7л/100км, кажете ми кога ще изгоря 20000 евро, на колко км ще бъде колата ми и след колко години ще стане това

          Коментар


          • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение

            Направи си труда да прочетеш старите ми мнения, с хибрид съм, бензин, емисии 102 гр.СО2 (не трови въздуха толкова, колкото производството и рециклирането на вашите батерии). [ATTACH=CONFIG]n3695748[/ATTACH]
            [ATTACH=CONFIG]n3695749[/ATTACH]

            Това са най евтините 3ки в БГ и Германия, огромна сума за 2-3 год кола със 35-53 000 км.
            За тия пари ще купя като моята -6 000лв и за останалите бих купил гарсониера в Пловдив - да дава 200лв на месец, колкото са ми разходите за гориво и подръжка.
            А, жилището има и капиталова печалба.
            Колко ще е твоята капиталова на колата след 10 год ?
            Пак не каза за колко си я придобил, колко ти е каското, за да сметнем едни бакалски сметки ?
            Ти все едно си като някой арабин дето се хвали със последната си играчка, ама другите били глупави, че нямали скъпи играчки ....
            Има хора дето са практични и ще комбинират метро, влакове и евтините почасови коли под наем, и те ли са глупави ??
            Почваш съвсем да се оплиташ приятел.
            Кажи тогава кой е тоя дърт хибрид автоматик с верига който прави 7/100 и дето е струвал 6000?

            Моята кола я взех за ~30 000лв още когато бяха евтини в мобилето, сега цените естествено се качиха но говорим за стари коли нали така. И аз нямам каско.

            Чакам да кажеш сега твоята кола.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

              Ти глупав ли си или на глупав се правиш не мога да разбера?
              Я кажи каква ти е колата автоматик с верига да видиме дали наистина прави 7 на сто??? Хахах абе вие съвсем се омазахте вече хейтърите!

              Но да вземем твоите сметки, 20лв на седмица значи 1040 и обсужванията ти от 350лв (което пак вероятно е лъжа защото няма как да е толкова) = ~1500 на година фърляш ей така за нищо да се тровиш със стар ракогенератор?
              Направи си труда да прочетеш старите ми мнения, с хибрид съм, бензин, емисии 102 гр.СО2 (не трови въздуха толкова, колкото производството и рециклирането на вашите батерии).
              Click image for larger version

Name:	667.JPG
Views:	1
Size:	43.4 КБ
ID:	3695748

              Click image for larger version

Name:	489.JPG
Views:	1
Size:	35.8 КБ
ID:	3695749



              Това са най евтините 3ки в БГ и Германия, огромна сума за 2-3 год кола със 35-53 000 км.
              За тия пари ще купя като моята -6 000лв и за останалите бих купил гарсониера в Пловдив - да дава 200лв на месец, колкото са ми разходите за гориво и подръжка.
              А, жилището има и капиталова печалба.
              Колко ще е твоята капиталова на колата след 10 год ?
              Пак не каза за колко си я придобил, колко ти е каското, за да сметнем едни бакалски сметки ?
              Ти все едно си като някой арабин дето се хвали със последната си играчка, ама другите били глупави, че нямали скъпи играчки ....
              Има хора дето са практични и ще комбинират метро, влакове и евтините почасови коли под наем, и те ли са глупави ??
              Кой голям или third party производител в Европа ще си затвори доходоносното звено за производство на авто части, като знае че има гарантиран пазар за него ?? Това даже и да стане и на теория, Турция и Китай ще запълнят нишата, говорим поне за трите немски марки коли.
              Last edited by hazard; 31.12.2020, 12:21.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение

                Ако твоята не е трошляк, тоест не много стара, кажи колко ти е каското на година.
                Ако е стара електричка, трудно ми е да си представя, че си спазил строго пазените тайни за оптимален живот на батерията, тоест подръжка в рейнджа 30-80% и НЕизползване на бързозареждачка. Заводските изпитания, а оттам идват и данните са едно, в реалноста е друго.
                При разход 7/100, за 20лв на седмица изминавам 130 км.
                Автоматик съм казах, със верига съм, ремък досега не съм сменял за 10 год.
                Останаха, накладки- на всеки 20000 км, гуми -на 30000 км и масло- на 12000 км (всичко е средно, зависи с какво предаване е колата)
                Нямам каско.
                350 лв на година са ми достатъчни за фонд режийни (толкова е прегледа на Тесла, за да има гаранция колата), не каза за каското и за колко си я купил ;;
                Айде стига сте мишкували кое е по-евтино.
                По твойта логика, хората няма да пият 10-12-15 год уиски, щото било по-скъпо или пък няма да се возят на джипове, понеже подръжка и гориво са високи ?
                Аве, откъде изпълзяхте тая скъперническа младеж, не знаеш ли че кеф цена няма.
                Вечно без пари, ама със скъп телефон, дрехи и кола, вечно мишкуват за нещо евтино (Лидл) или безплатни неща (зареждане).
                Делят сметката в ресторанта със гаджето, или наема на жилището и храната за ядене, само сметки в главата, ако живеят заедно
                Ти глупав ли си или на глупав се правиш не мога да разбера?
                Я кажи каква ти е колата автоматик с верига да видиме дали наистина прави 7 на сто??? Хахах абе вие съвсем се омазахте вече хейтърите!

                Но да вземем твоите сметки, 20лв на седмица значи 1040 и обсужванията ти от 350лв (което пак вероятно е лъжа защото няма как да е толкова) = ~1500 на година фърляш ей така за нищо да се тровиш със стар ракогенератор? Ти луд ли си?

                Отделно пак сравняваш нова Тесла със кола на незнайно колко километри? Пак повтарям , ако не вярваш на нас ето наскоро дадох линк към интервю с Джей Лено който ти казва че за петилетка и повече не е пипал НИЩО по колата. Стига лъга!

                И много ясно че кеф цена няма , затова много хора дават малко повече пари за електрическа кола която е пълна с техно джадни удобна и бърза вместо да се мъчат със стар трошляк който смърди и всеки момент може да фърли бутало и да изсипе маслото на магистралата... Е затова говорим.

                Ти си брой стотинките на седмица да си мислиш че ти е евтино!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение

                  Общо взето с бота се опитвате да убедите себе си как вашите трошляци са супер щото нищо не струват. Доста нелепи неща пишеш и звучите комично и нелепо. Общо взето "гроздето е кисело"
                  Моята електричка иначе не е Тесла, точно защото ситуацията със сервиза не ме кефи и не е практична, така, че нямам проблеми със сервиза при щети. Зареждам само безплатно предимно не бързите станции докато си пазарувам. Вече съм спестил толкова пари от гориво колкото за една от вашите. Батерията ми има гаранция 8 години че няма да деградира с повече от 30% а реалния и живот е около 800000км. Колата ми е карбонова има минимално количество движещи се частиичасти ищ се движи с оригиналната си батерия доста след като вашите са изгнили в автоморгата
                  Ако твоята не е трошляк, тоест не много стара, кажи колко ти е каското на година.
                  Ако е стара електричка, трудно ми е да си представя, че си спазил строго пазените тайни за оптимален живот на батерията, тоест подръжка в рейнджа 30-80% и НЕизползване на бързозареждачка. Заводските изпитания, а оттам идват и данните са едно, в реалноста е друго.
                  При разход 7/100, за 20лв на седмица изминавам 130 км.
                  Автоматик съм казах, със верига съм, ремък досега не съм сменял за 10 год.
                  Останаха, накладки- на всеки 20000 км, гуми -на 30000 км и масло- на 12000 км (всичко е средно, зависи с какво предаване е колата)
                  Нямам каско.
                  350 лв на година са ми достатъчни за фонд режийни (толкова е прегледа на Тесла, за да има гаранция колата), не каза за каското и за колко си я купил ;;
                  Айде стига сте мишкували кое е по-евтино.
                  По твойта логика, хората няма да пият 10-12-15 год уиски, щото било по-скъпо или пък няма да се возят на джипове, понеже подръжка и гориво са високи ?
                  Аве, откъде изпълзяхте тая скъперническа младеж, не знаеш ли че кеф цена няма.
                  Вечно без пари, ама със скъп телефон, дрехи и кола, вечно мишкуват за нещо евтино (Лидл) или безплатни неща (зареждане).
                  Делят сметката в ресторанта със гаджето, или наема на жилището и храната за ядене, само сметки в главата, ако живеят заедно
                  Last edited by hazard; 31.12.2020, 11:33.

                  Коментар


                  • Тесла и грешките на растежа


                    https://insideevs.com/news/463589/te...very-refusals/

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение

                      Общо взето с бота се опитвате да убедите себе си как вашите трошляци са супер щото нищо не струват. Доста нелепи неща пишеш и звучите комично и нелепо. Общо взето "гроздето е кисело"
                      Моята електричка иначе не е Тесла, точно защото ситуацията със сервиза не ме кефи и не е практична, така, че нямам проблеми със сервиза при щети. Зареждам само безплатно предимно не бързите станции докато си пазарувам. Вече съм спестил толкова пари от гориво колкото за една от вашите. Батерията ми има гаранция 8 години че няма да деградира с повече от 30% а реалния и живот е около 800000км. Колата ми е карбонова има минимално количество движещи се частиичасти ищ се движи с оригиналната си батерия доста след като вашите са изгнили в автоморгата
                      охооо ама ти до морето не можеш да стигнеш
                      Аз и пеша ще те мина.
                      Дал си 50к и ще спестиш на година по 500лв. За колко години се избиват
                      И моята е по луксозна, по добре вози от твоя пласмасарник.
                      Карах(тестдрайв) кияк, дали не беше хуйдай електрички - отврат
                      Last edited by bota156; 31.12.2020, 10:34.
                      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                        Като ги пишеш тия работки, наясно ли си че всеки дефект по една Тесла те оставя без кола? Сервизи няма, части няма, ремонтите не можеш в кварталния гараж А когато въобще те ремонтират, плащаш колкото е цената на нова бензинова малолитражка. Да не говорим че още с покупката си се вкарал на толкова дебел минус, че всеки с бензинка ще кара все едно с безплатно гориво 10 години спрямо тебе. А след 8 години ти си с мъртва батерия, 2 години ще го гледаш него тъжно и ще продадеш обдухания скрап на вторични
                        Не не мисли нас от къде ще взимаме части. Тесла ще има най-голямата сервизна мрежа и мобилно обслужване в Европа веднъж тръгнат ли фабриките. Тоест сервиза идва при мен! Пуснах ти и линк наскоро ходи виж Джей Лено колко ремонти е правил за последната петилетка и отгоре като не вярваш.

                        Въпроса е ТИ от къде обаче ще взимаш части защото ДВГ производителите съвсем скоро ще фалират.
                        Почваме от Пежо и Фиат Крайслер:
                        https://www.forbes.com/sites/michael...eep-dodge-ram/

                        Предсмъртно сливане и стават Стелантис Ще чакам да ми кажеш как се сменя съединител на Стелантиса ти

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                          Като ги пишеш тия работки, наясно ли си че всеки дефект по една Тесла те оставя без кола? Сервизи няма, части няма, ремонтите не можеш в кварталния гараж А когато въобще те ремонтират, плащаш колкото е цената на нова бензинова малолитражка. Да не говорим че още с покупката си се вкарал на толкова дебел минус, че всеки с бензинка ще кара все едно с безплатно гориво 10 години спрямо тебе. А след 8 години ти си с мъртва батерия, 2 години ще го гледаш него тъжно и ще продадеш обдухания скрап на вторични
                          Общо взето с бота се опитвате да убедите себе си как вашите трошляци са супер щото нищо не струват. Доста нелепи неща пишеш и звучите комично и нелепо. Общо взето "гроздето е кисело"
                          Моята електричка иначе не е Тесла, точно защото ситуацията със сервиза не ме кефи и не е практична, така, че нямам проблеми със сервиза при щети. Зареждам само безплатно предимно не бързите станции докато си пазарувам. Вече съм спестил толкова пари от гориво колкото за една от вашите. Батерията ми има гаранция 8 години че няма да деградира с повече от 30% а реалния и живот е около 800000км. Колата ми е карбонова има минимално количество движещи се частиичасти ищ се движи с оригиналната си батерия доста след като вашите са изгнили в автоморгата
                          Last edited by k_v_v_; 31.12.2020, 10:09.
                          FinancialMarkets.Zone

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                            Ееее, той 1 час само ще зарежда по пътя ... не е честно. Ако намери къде.
                            реално час и половина, 30 до центъра на Пловдив и 1 час зареждане после макс со 150 че да му стигне до Бургас.
                            Аз ще карам с 220 на темпомат и ще свиркам, на повече не се включва . Що да зорим колата?
                            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                              По-скоро падне ли търсенето на бензин, ще падне и ОПЕК и ще извадя някоя стара американа да се кефя без пари на бензин
                              А наоколо - сапунерки с китайски батерийки на 8 години, годни само за рециклаж.
                              Аз и с С-ка 6 цилиндъра ще се задоволя. Един колега най-големия му разход е каското 8к ... Миналия месец за 2-ри път го плаща и доста го заболя .
                              С350д си е доволно самолетче
                              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                                Като ги пишеш тия работки, наясно ли си че всеки дефект по една Тесла те оставя без кола? Сервизи няма, части няма, ремонтите не можеш в кварталния гараж А когато въобще те ремонтират, плащаш колкото е цената на нова бензинова малолитражка. Да не говорим че още с покупката си се вкарал на толкова дебел минус, че всеки с бензинка ще кара все едно с безплатно гориво 10 години спрямо тебе. А след 8 години ти си с мъртва батерия, 2 години ще го гледаш него тъжно и ще продадеш обдухания скрап на вторични
                                За 3 месеца без кола. На един познат дето съм се возил (има 2 тесли - С и 3-ка), чака 3 месеца да му проверят че нещо тропа отпред в Австрия. Затова и си купи тройката да не е без ел. кола .... Ако жулнеш нещо или па счупиш фар пак 3-4 месеца чакане. А не мерси то жената само 2-3 дена неразположена не 3 месеца .
                                Годинките не са 10 а поне 20 или 500к км. За толкова със сигурност ще я хвърлиш за скраб електричката
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X