IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
    Пазарите срещат купувачи и продавачи, да разменят пари за продукт (и обратно). Когато един продукт е твърде скъп, поради разни (технически, технологични, суровинни, с рециклирането, със целеобразността и т.н) проблеми, страдат всичкиѝ Едните купуват малко или почти нищо, другите продават толкова или по-малко (като извадят разходите за маркетинг и т.н.), печалба - АКО СЕ ФОРМИРА ...
    ...И тук, идват многоклетъчните. Преди около месец, в нета се просмука, как един юнак, си взел „Тесла” само за $5k (или някъде там): Някаква, била 99%ОК и само -с изтекла гаранция и сринат капацтет. Рискувал, взел я за ок.3,5 k, дал я на някакви свои познати, „оперирали” я, имало само 1 (ЕДИН!) сдухан елемент, сменили го за $1,5k и -готово, най-евтината Тесла. Изцяло работоспособна, с пълен обхват.

    ...тук някъде, е Пробивът, за който съм информиран от първа ръка, от силно мой човек. Затова, правим пауза и този път, аз питам за техническите и пазарни детайли:
    Ааа-ха-ха-ха-хаааа! Бас държа че лично Мъск те информира,

    Last edited by RUBLA; 03.01.2021, 10:54.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар



    • Пазарите срещат купувачи и продавачи, да разменят пари за продукт (и обратно). Когато един продукт е твърде скъп, поради разни (технически, технологични, суровинни, с рециклирането, със целеобразността и т.н) проблеми, страдат всичкиѝ Едните купуват малко или почти нищо, другите продават толкова или по-малко (като извадят разходите за маркетинг и т.н.), печалба - АКО СЕ ФОРМИРА ...
      ...И тук, идват многоклетъчните. Преди около месец, в нета се просмука, как един юнак, си взел „Тесла” само за $5k (или някъде там): Някаква, била 99%ОК и само -с изтекла гаранция и сринат капацтет. Рискувал, взел я за ок.3,5 k, дал я на някакви свои познати, „оперирали” я, имало само 1 (ЕДИН!) сдухан елемент, сменили го за $1,5k и -готово, най-евтината Тесла. Изцяло работоспособна, с пълен обхват.

      ...тук някъде, е Пробивът, за който съм информиран от първа ръка, от силно мой човек. Затова, правим пауза и този път, аз питам за техническите и пазарни детайли:

      Last edited by RUBLA; 03.01.2021, 10:53. Причина: Заяждане.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
        тва фалшиво ве. Вземай ако не на мене ми го вземи. Идвам со самолета и 10к€ . (сигурно тука ще го продавам за 100к лв)
        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

        Коментар


        • https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...b-6d8a7650a148

          Коментар


          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
            Обаче има един немец, първия дето мина 1 млн км с теслата и то с модел S - 3 батерии, 2 мотора дотук смяна, Ето ти сверка с реалността, дето я бъркаш с желанията си
            Да, и първите 2 батерии бяха дефектирали преди 300 000км, а на третата направи 700 000км. И трите батерии от стария тип нали. Какво повече? Аз нямам кола на която да съм навъртял 300 000км, а на всичките ми коли нямам 700 000 ОБЩО. Ти също нямаш!

            И Бьорн беше сменил една батерия на няколко стотин хиляди в гаранция на първата му Тесла и до там, за друг случай чувал ли си? 2 значими случая от вече колко милиони коли продадени...

            Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
            И спри да бъркаш пробег с години. Каквито сте ошмулени скариди, за 8 години я направите 50 хил пробег я не, ще биете рекордите по ранна смърт на батерийка. Те не мрат като се ползват, мрат като стоят и се саморазреждат до нула...
            Още едно ДА, но разковничето е до >НУЛА<. Кога ще ти падне колата до нула че и да седи толкова много че да деградира? Моята никога не е падала под 20%, всяка вечер е на контакта. Изненада аз спя поне веднъж на 24 часа!

            Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
            ако изобщо имаш кола разбира се хахахахаха
            Да ти давам ли пак линка от колата ми или няма нужда да те правя на клоун за пореден път? Търси старите мнения.
            Last edited by DaveBG; 01.01.2021, 17:48.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
              [B]
              Делът на чистите EV автомобили в Европа в момента е малко над 5 процента. Тук става дума за продажбите на чисто нови коли, а не за общия брой електромобили към общия брой автомобили като цяло.
              Ватине, доскоро ревеше, че EVта нЕмат шанс пред дизелчето. Сега излиза че вече са 5%. Догодина 10%
              Я сподели 2025та според теб колко дизелчета/бензинки ще се продават и колко EV-та?

              На въпроса може да се отозват и останалите гении

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                Само 5% от механиците могат да ремонтират електрически коли

                Споко, става дума за наглосаксия, за бг сигурно и 1% нямат такъв сертификат
                ...а всичко, събрано в последното изречение. За можене, може и да могат. Ама гаранция за това, Тесла Не поемат. ТОВА казваш.
                Е, що с чак такива заобикалки?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                  Абе пич, какви ремонти бе, за нова кола няма къде да минат на годишно обслужване в БГ Най-близко за теслите примерно е Унгария хахахаха!
                  Амиии от софия до сегед са около 650-700км, демек ще трябва да спиш някъде докато чакаш на зарядното опашката

                  Аааааааааа сега се сетих защо дейви кара стара кола- за да не се налага да ходи до унгария
                  Last edited by v_tin; 01.01.2021, 15:11.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                    Само 5% от механиците могат да ремонтират електрически коли

                    Споко, става дума за наглосаксия, за бг сигурно и 1% нямат такъв сертификат
                    Абе пич, какви ремонти бе, за нова кола няма къде да минат на годишно обслужване в БГ Най-близко за теслите примерно е Унгария хахахаха!

                    Коментар


                    • Само 5% от механиците могат да ремонтират електрически коли

                      Споко, става дума за наглосаксия, за бг сигурно и 1% нямат такъв сертификат

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение




                        Абе ти глупав ли си или да? Въпроса е риторичен. Колко пъти трябва да ти се обяснява че батерията на Тесла издържа милион и половина мили по патент само а на тестове показва и повече? Търси линковете пускани са няколко пъти. Има научни статии и интервюта с изобретателите. Зареждането им също отнема 20-40мин което пиш пауза. Тези батерии се влагат СЕГА в продаваните коли.
                        Ако говориш за тия хибриди (малолитражки сапунерки за по 6 бона най евтините и икономични на света) дето всички тук се оказа че "карате" само и само да се окаже че са почти на нивото на икономичността на Тесла, на тях батериите им издържат 5-8г наистина, но говорим за истинска електрическа кола - има само една такава засега! Познай марката
                        Естествено както твоят сайдкик червения крети каза "КОНКУРЕНЦИЯТА ИДВА", но досега не е дошла и пускат само комплаянс колици - те са същата мода -5-8г и край. От там ли идва объркването ти?
                        Според мен тримцата шваби тука сте заминали на една тумба като гастербайтери и понеже знаете че скоро немската автоидустрия ще умре и ще трябва да ви натирят обратно и да започнете от нулата (или от същото място където сте били и преди за даминете , тоест без промяна) и затова хейтите.
                        Всеки който прочете няколко от постовете ви веднага може да разбере че КАЗВАТЕ че ЕВтата са лоши коли, но за ЩАСТИЕ това са неща които всеки може да провери в нета и както се видя елементарно да опровергае. Естествено има и тук там някоя друга фалшива новина която се прокрадва през простолюдието но то винаги е било и най бедната част от обществото ...


                        И накрая - 2021 нов късмет, акциите прехвърлиха 700 долара! Къде отиде онзи дето каза да инвестираме в Рено ли беше и се обзаложихме и казах че купувам акции в Тесла със дата и час? Вадате калкулаторите и смятайте!
                        Глупи, тоя патент е чиста теория и го няма в ни една кола. Обаче има един немец, първия дето мина 1 млн км с теслата и то с модел S - 3 батерии, 2 мотора дотук смяна, Ето ти сверка с реалността, дето я бъркаш с желанията си Гърчавата 3-ка няма да се справи и наполовина...
                        И спри да бъркаш пробег с години. Каквито сте ошмулени скариди, за 8 години я направите 50 хил пробег я не, ще биете рекордите по ранна смърт на батерийка. Те не мрат като се ползват, мрат като стоят и се саморазреждат до нула...

                        Ся швабците не сме гастари, щото живеем в швабия - идват чат пат такива като теб да берат ягоди, точно вие сте гастарите И после с някой кошник на старо - обратно в Булгаристан. В швабия обаче има избор на електрички, че и цените са с по 9000 евро под българските ПОНЕ, а познай защо Та в тоя ред на мисли ако бяха толкова добри, щяхме да си купим и да хвалим, само че още са в периода на експерименти на гърба на такива бунаци като теб, ако изобщо имаш кола разбира се хахахахаха

                        Коментар


                        • Пазарът на електромобили в Европа продължава да ръсте с огромно темпо. През месец ноември на континента са продадени 83 512 изцяло електрически превозни средства, което е ръст с над 180 процента спрямо ноември 2019 г.

                          Най-добре продаваният електромобил през изминалия месец в Европа е Renault ZOE със своите 9953 доставки. Следва го Volkswagen ID.3 с 8496 доставки, а на трето място се нарежда Hyundai Kona EV с 5375 реализации. На четвърто място се нарежда Tesla Model 3.

                          Делът на чистите EV автомобили в Европа в момента е малко над 5 процента. Тук става дума за продажбите на чисто нови коли, а не за общия брой електромобили към общия брой автомобили като цяло.

                          Почти на същото равнище са и продажбите на плъг-ин хибриди. През ноември от този тип задвижване са реализирани 82 743 продажби на континента. Съотношението на чистите електрически автомобили към PHEV в момента е 53 към 47 процента.

                          Ето и кои са най-продаваните електрически и плъг-ин хибридни коли в Европа за ноември 2020 г.:

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                            Пак ли трябва да постваме същите линкове?

                            Ето патента:
                            https://electrek.co/2020/04/24/tesla...-mile-battery/

                            Ето рисърча и тестовете:
                            https://electrek.co/2020/10/18/tesla...-million-miles

                            Забележи че става дума за 2 и 3 милиона мили но да не изпадаме в подробности нали...


                            А гледам че и човека от Рено се появи...

                            [ATTACH=CONFIG]n3695957[/ATTACH]
                            Дейви, разгледах линка ти и...нищо по същество освен, че е подадена заявка за патент, не видях. Не си писал патенти, не си подавал, не си получавал, за да знаеш, колко специфична и тегава материя са. ПУБЛИКАЦИЯ на патента още няма и, освен маркетингов ход за мераклии, не откривам. Затуй, иди, разпусни нейде и, когато се охладиш на два-три пъти, отново прочети ВНИМАТЕЛНО. Много лесна жертва си на мерак и проблеми с компетентността.

                            Коментар


                            • Да, човекът с Рено и НИО се появи.

                              Нямам интерес да пиша в темата, защото всичко интересно съм написал

                              ........................

                              Позицията на Рено беше класическо движение на акция. Повтарям - последователността:

                              1. Рено се търгува около 90 $ за акция
                              2. Тръгва срив поради разобличаване на шефа - Карлос Гон
                              3. Акцията пада около 17-18 $ /1 бр.
                              4. За броени месеци след срива акцията на Рено нараства до 36 $ за брой.
                              Дали и кога "ЩЕ" - всеки решава!
                              . ....,.........

                              Втори пример: акцията на стартъпа НИО нараства за по- малко от година 20 пъти (от 2.3-2.4 $ за акция - до 48 $ за акция СЕГА.

                              .................

                              Въпрос: КОГА акцията на Тесла "ЩЕ" нарасне 20 пъти?

                              Дали и кога ЩЕ : всеки решава!

                              ..................

                              Ако не вдяваш, трудно ще ми е да ти обясня, какъв е начинът да се използва скандалът с Карлос Гон и кризата, довела до спад в акциите на Рено, Нисан и Мицубиши, след което - за броени месеци инвеститорите удвоиха вложенията си.

                              Но ти си "пълни" от акциите на Тесла, за да
                              "усредняваш" цената... Ще се наиграеш... (Т.е. - на жаргон: много ще спечелиш!)

                              Повторих неща, които вече съм казвал...
                              ​​​​​​​

                              Коментар



                              • bota156
                                Junior Member 07.12.2020, 23:17
                                Проблеми за евтините батерии на Tesla
                                Този тип батерии са предназначени за произвежданите в Китай Model 3, като обещаваха добър пробег - 468 км по цикъла NEDC, или повече отколкото със съпоставим литиево-йонен пакет. Оказа се, обаче, че новият тип клетки има сериозен проблем.
                                Китайски уебсайт публикува информация за собственик на Model 3, чиито пробег от регулярните 420 километра паднал до едва 241 при по-студено време. Според медията, основната причина за това е, че американският производител не е тествал автомобилите си с LFP батерии достатъчно време, а вместо това е предпочел да разчита на данните, събирани от потребителите, за да развива и подобрява акумулаторите.
                                Докато тестването на най-новите батерии 2170 NMC на Tesla e отнело 23 месеца, LFP са били пуснати на пазара едва след 12 месеца, твърди напуснал служител на фирмата. От компанията CATL потвърдиха, че им е отнело само 9 месеца между обявяването на Model 3 с тези акумулатори и началото на доставките.
                                Извън по-ниския пробег, новите батерии имат и още един проблем. Потвърден е поне един случай на деградация на клетките, след като клиент от Шангахй забелязал, че неговата Tesla Model 3 се оказала с по-малък капацитет едва 2 седмици след покупката. Първоначално, собственикът на електромобила имал пробег от 412 км след зареждане, но скоро той станал 353. При посещение на сервизен център на марката било установено, че при пълно зареждане, капацитетът на батериите е 46,2 kWh, вместо 55, както трябвало да бъде.

                                В публикация в китайската социална мрежа Weibo, след намаляването на цените на Model 3, от Tesla съветвали собствениците да зареждат напълно батериите на колите си поне веднъж седмично и дори винаги да ги пълнят на 100%. Според специалисти, обаче, това можело да повреди акумулаторите, тъй като, както и при хората, "преяждането съкращава жизнения цикъл".
                                Важно е да се отбележи, че проблемът не засяга само китайските клиенти на Tesla. Продаваните от тази есен и в Европа Model 3 са същите, произведени в Шанхай. Като се има предвид, че най-силният пазар на електромобили е в най-студените европейски държави, като Норвегия, Финландия и Швеция, може и на нашия континент да се заговори за подобни неприятности.

                                фалита неумолимо идва .
                                Абе тия от шанхай как минават стотици хиляди километри за 2 седмици че им деградират ВЕЧНИТЕ батерии

                                Коментар

                                Working...
                                X