IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
    Да, да, батериите са сложно нещо, но за горнооряховски из... са детска игра!
    Аз виждам в идеята на Pyramid една камара недомислици. Човека просто теоретизира от позицията на невежеството, защото практическия му опит е буквално никакъв. Попрочел тук там малко литература, при това не научна, и сега фантазията му се вихри.

    Иначе е страшно многословен в увъртанията, в недомислиците с правиписни грешки, и най-вече в обидите и подигравките към всички, които според него не могат да осъзнаят "великия му гений".

    Ще ви кажа и каква е най-голямата му тайна, която прозира сред загадъчните му некомпетентни твърдения. Той си мисли да компенсира част от проблемите посредством паралелно свързване на 1 литиева клетка с 3 последователни NiMH клетки, надявайки се по този начин NIMH да ограничи презареждането на литиевата клетка до 4.32V, а след Delta Peak-а на NiMH - точно до 4.2V. Затова и намекна за паралелно свързване на батерии с различна химия.

    Да, ама това не е "откритие" или "изобретение". Това е само недомислица и бръщолевене на болен мозък с мания за величие, но с компетентност на кота нула и познания и личен опит дори и под кота нула. От цялата тази параноична психоза не мога да разбера как въобще един мозък може да е толкова болен, щото да си е въобрази, че е най-умния в целия свят, а всички останали инженери и учени по света са по-глупави, по-прости и по-тъпи от него. При това не знам как има въобще такава увереност, след като целият му живот е един голям провал, и в него той не е направил нищо практическо от инженерна гледна точка.
    Last edited by Mateev; 18.03.2021, 17:32.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Момент. Моята компетентност, се дължи на многобпрочетени книги и много жизнен опит. Като по-дърт, ти може ибповече „опит” да,си натрупал но, каква полза, ако не можеш да го впрегнеш в нещо градивно?
      - Правилно: НИКАКВА.
      Момент, защо мислиш, че трябва да се впрегна в твоите тъпотии, които са единствено градивни на тоя свят?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Виж сега, както бе описано неведнъж, елементите имат централен отвор. Наредени един над друг, тезиботори, образуватканала, кактобтухлите у вас - комина. И, понеже, са предотвратени странични измествания, каналтт е устойчив и без да е от диамант. Ина една специална тръбичка, с надлъжни процепи, за излизане на газовете и това е.
        А, относно взаимстването на идеи, ВСИЧКИ гонправим, в един или друг аспект. Що се тревожиш, не знам.

        Техническият термин, който си въвел "надлъжен процеп" - не ми е известен. За "прорез" може и да се съглася. В тая връзка, колко е твоят "процеп"?

        Така че - при горене първо въздухът ще прониква през твоите "процепи"...

        Другият ти проблем е, че нищо не си пожелал да научиш в науката съпромат.... Поне не си разбрал, що е то съпротивителен момент и кои пространствени форми имат най-малък такъв момент.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

          Не разбирам защо пишеш тук?

          9/10 от отговорите ти не са по същество и са свързани с обиди на твоите опоненти.

          САмореклама и очакване някой да те направи компетентен, да ти даде идея, която да взаимстваш, бедни човече...
          Момент. Моята компетентност, се дължи на много прочетени книги и много жизнен опит. Като по-дърт, ти може и повече „опит” да,си натрупал но, каква полза, ако не можеш да го впрегнеш в нещо градивно?
          - Правилно: НИКАКВА.
          А за рекламата си ... да речем, близко: Ако сам не си я направя, ти няма да дойдеш, Импотеций ще се хили малоумно в някой ъгъл, гушнал Микромозъчко, Матеев гордо ще се рее "НАД нещата", и работа няма да се свърши. Някой ме учеше тук, да съм бил деен и ето, следвам съветите Му, тъй да се каже.
          Last edited by Pyramid; 18.03.2021, 17:14.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
            Да, да, батериите са сложно нещо, но за горнооряховски из... са детска игра!
            Аха. Свиквай.
            Прочее, с тази "игра", преди да се оформи в стройна концепция, съм се занимавал над 20 години на фонов режим. Просто, сега изкристализира. За теб не съм сигурен, че не си се сблъсквал с подобни явления, разбира се но, като ти слушам приказките, май наистина, не си.
            Last edited by Pyramid; 18.03.2021, 17:17.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              Каналът, бедни човече - от диамант ли е и няма ли да се разруши при удар?
              Виж сега, както бе описано неведнъж, елементите имат централен отвор. Наредени един над друг, тези отвори, образуват канала, както тухлите у вас - комина. И, понеже, са предотвратени странични измествания, каналът е устойчив и без да е от диамант. Има една специална тръбичка, с надлъжни процепи, за излизане на газовете и това е.
              А, относно взаимстването на идеи, ВСИЧКИ го правим, в един или друг аспект. Що се тревожиш, не знам.
              Last edited by Pyramid; 18.03.2021, 17:19.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Който трябва, разбира. И батериите, НЕ СА за головодници, няма да разбереш.
                Да, да, батериите са сложно нещо, но за горнооряховски из... са детска игра!

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Който трябва, разбира. И батериите, НЕ СА за головодници, няма да разбереш.
                  Не разбирам защо пишеш тук?

                  9/10 от отговорите ти не са по същество и са свързани с обиди на твоите опоненти.

                  САмореклама и очакване някой да те направи компетентен, да ти даде идея, която да взаимстваш, бедни човече...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Бедни човече, ако силиконовото масло е кислород, може и да гори, да.
                    ДА, АМА НЕ Е.
                    Каналът, бедни човече - от диамант ли е и няма ли да се разруши при удар?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Хит след хит!
                      Разяснете моля как действа "електрониката" в микромодул по-различно?
                      Също моля кажете каква "електроника" слагат вътре в батериите?

                      Който трябва, разбира. И батериите, НЕ СА за головодници, няма да разбереш.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                        Вече намалявам участията си, но мога да подскажа нещо. Предполагам и ти сам си се досетил вече...
                        .
                        "Обемът на вътрешния канал може и да не бъде такъв проблем...".(както твърди "новаторът")....,но...

                        Може да бъде ОГРОМЕН проблем!

                        Горенето се извършва при наличие на кислород (от въздуха). Това го учат децата в 4-5 клас...

                        Канал - приток на въздух - горене - водачът не може дори да напусне електромобила с "иновативните" батерии - съдебно дело, с широк отзвук - неустойки за акционерите - фалит.

                        Забележка: между първият и последен елементи в подобен алгоритъм е възможно да има и други звена (по ваша преценка)



                        .
                        Бедни човече, ако силиконовото масло е кислород, може и да гори, да.
                        ДА, АМА НЕ Е.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
                          Смътно чувствам идеята на Пирамид, дали защото в главата ми е мътно, дали защото той мътно обяснява, или от двете по-малко.

                          Имам чувството, че неговото предложение силно би увеличило размера на целия акумулатор, а и, може би, масата.
                          Бих бил благодарен, ако Пирамид с няколко изречения, като за лаик, вземе отношение по това.

                          Вече намалявам участията си, но мога да подскажа нещо. Предполагам и ти сам си се досетил вече...
                          .
                          "Обемът на вътрешния канал може и да не бъде такъв проблем...".(както твърди "новаторът")....,но...

                          Може да бъде ОГРОМЕН проблем!

                          Горенето се извършва при наличие на кислород (от въздуха). Това го учат децата в 4-5 клас...

                          Канал - приток на въздух - горене - водачът не може дори да напусне електромобила с "иновативните" батерии - съдебно дело, с широк отзвук - неустойки за акционерите - фалит.

                          Забележка: между първият и последен елементи в подобен алгоритъм е възможно да има и други звена (по ваша преценка)



                          .

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Не, не е обезсърчил никого. Просто, излиза от една, известна нему концепция, и опитва да разпространи собствените си възгледи върху всички останали,без да вникне. Проблемът е малко по-другаде. В батериите ДНЕС, слагат и дивидуални контроери. В микромодул, електрониката, действа другояче и е групова, за модула, т.к с разполагането ѝ по елементите, възникват сложности. ТОВА е. Но, човекът решил, че се жалвам и ... сгрешил. (Което, е простимо. Все пак, не е в главата ми.). Начинът му на реакция, беше млко детнски, това е. По-скоро, аз трябва да разяснявам по-добре. И го правя, когато ме питат.
                            Значи, почваме от там, че тук, самият елемент е плосък, тънък и сигурно, амазан с електролит отвсяякъде....
                            Хит след хит!
                            Разяснете моля как действа "електрониката" в микромодул по-различно?
                            Също моля кажете каква "електроника" слагат вътре в батериите?


                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
                              Смътно чувствам идеята на Пирамид, дали защото в главата ми е мътно, дали защото той мътно обяснява, или от двете по-малко.

                              Имам чувството, че неговото предложение силно би увеличило размера на целия акумулатор, а и, може би, масата.
                              Бих бил благодарен, ако Пирамид с няколко изречения, като за лаик, вземе отношение по това.
                              Добре.
                              1. В "размери и маса", влизат И корпусите. Днес, те са индивидуални и тежат поне 20-25% от елемента.
                              2. Обемът на вътрешния канал, наистина, малко увеличава габарита. Обаче, с това, се дава възможност за пи-бързо и по-равномерно уеднаквяване температурните режими, следователно, би могло и да не е чак толкова тежък проблем.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                                Добре, обясни ни тогава най-главното - без електроника вътре или отстрани литиевите батерии не могат да функционират правилно при последователно свързване. С твоето намаляване и надребняване ти силно увеличаваш количеството на електрониката - вътре в елементите или вън от тях. Кажи как разрешаваш този проблем, защото ако не го разрешаваш, всичко останало твое е само чесане на клавиатурата.
                                Първо, говорим за концепция с общо, нефиксирано към отделна електрохимична система, приложение. ТЯ предвижда и потенциално използване микромодули дори от различни електрохимични системи В СЪСТАВА НА ЕДНА БАТЕРИЯ. Което, също поражда определени предимства.
                                Не е невъзможно, при значително по-големи батерии, и контролери да се сложат. Въпрос на габарити +/-.
                                Второ, НЕСЛУЧАЙНО, акцентирах върху факторите за нееднаквост (там, е цяла книга по темата). Нееднаквостта може да се бори и, постигнали определени успехи, нуждата от индивидуални контролери, дори изцяло, да отпадне. Има много причини и позиции, по които, в микромодилите, еднаквостта да бъде по-висока. (Постижими са технологично, просто, и там, книга се очертава, като обяснения).
                                Едно първично решение е лимитиране на придадения зарядни ограничаване дълбочината на разряд. Зарядно-разрядните диоди, а също, работата изцяло в паралел, не позволява чак такива разхвърляния по напрежения.
                                Разхвърлянето на параметри, включва И напреженията (при еднакъв заряд) така че, модули, след отсяване, може да се комплектоват и в (+/-1), по брой елементи, комплектации. Всички ТОВА, надлежно, се включва в маркировката на микромодулите и, спокойни, може да се пускат на пазара.
                                Да НЕ забравяме че, изначално, в микромодула, все пак, Е предвиден индивидуален регулатор на заряда, който, може да се програмира според подбраните в модула, по параметри, елементи.
                                Още нещо: Лекотата на замяна им и кратно по-ниската цена, съчетани с лесна логистика, позволяват, напр.при двойно по-често (примерно) дефектиране на микромодули пред днешните, микромодулите да са успешна конкуренция на 18650, 4680 и други, когато се пръкнат, високоемки елементи.
                                Едва ли, ТОВА са всички възникващи въпроси но, дай сега, на всички, всичко да сдъвчем и-в устата. Хората не са пуйчета, налага се И сами да мислят.
                                Last edited by Pyramid; 18.03.2021, 15:51.

                                Коментар

                                Working...
                                X