Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнениеСтига ни занимавахте с тоя некадърник и измамник.Ракетите му падат колите му се палят какво има да го коментираме тоя?
Нийл Тайсън го нарича модерния Едисон:
https://www.sciencealert.com/neil-de...s-weed-smoking
Също и Тръмп който казва че Мъск е гениален:
https://www.cnbc.com/2020/01/22/trum...-geniuses.html
Важното в случая е че човека обърна авто индустрията. По начин който всички смятахте за невъзможен. И като те гледам тебе още смяташ така.
Ти да не си окъсил някои шорти преди избухването на акциите??? Доста си озлобен.
И междудругото Тесла колите не се палят. Тесла са колите с най-малко пожари в света. Та те всичките пожари са описани в медиитедори и не причинените от колата пак ги оклеветиха като пожари на EV тата...
Нито пък ракетите падат. Фалкон 9 има 97.47% съксес рейт:
https://www.spacexnow.com/stats.php
От които последните 3 години е 100%...
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеCoлapният бизнec нa Теѕlа нaмaля, cлeд ĸaтo гигaнтът пpидoби ЅоlаrСіtу зa 2,6 милиapдa дoлapa пpeз 2016 гoдинa. Cдeлĸaтa ce paзглeждa ĸaтo cпopнa и дo днec.
B свое изявлeниe изпълнитeлният диpeĸтop Илън Mъcĸ ĸaзa, чe coлapният бизнec нa Теѕlа ce e oтдpъпнaл oт фoĸyca нa ĸoмпaниятa зa eлeĸтpoмoбили, тъй ĸaтo пpoизвoдитeлят ce e oпитaл дa yвeличи пpoизвoдcтвoтo нa Моdеl 3.
Πo дyмитe нa Mъcĸ вceĸи cлyжитeл, ĸoйтo e paбoтил в coлapния бизнec нa ĸoмпaниятa и ĸoйтo би могъл да бъде пoлeзeн зa paбoтaтa пo Моdеl 3, e бил пpeнacoчeн към електромобилите на Тесла.
И Аmаzоn ce oплaĸa oт гopящитe cлънчeви пaнeли нa Теѕlа.
Кoмпaниятa на Джеф Безос /най-богатият човек на планетата/ - нямa пoвeчe дa инcтaлиpa cиcтeмитe нa Теѕlа.
.................................................. .... Πpeз тpeтoтo тpимeceчиe нa 2019 гoдинa Теѕlа e инcтaлиpaлa пaнeли зa 43 мeгaвaтa cлънчeвa eнepгия, ĸoeтo e c 54% пo-мaлĸo oт cъщия пepиoд нa минaлaтa гoдинa.
Mъcĸ oбяви, чe в мнoгo щaти житeлитe мoгaт дa нaeмaт или зaĸyпят cлънчeви бaтepии.
Bъпpeĸи чe Mъcĸ зaяви, чe ĸyпyвaнeтo или нaeмaнeтo нa бaтepиитe нe e oбвъpзвaщo и aĸo пoтpeбитeлитe ce oтĸaжaт, Теѕlа щe cвaли инcтaлaциитe зa cвoя cмeтĸa, тoвa съвсем нe изглeждa тaĸa. B yeбcaйтa нa ĸoмпaниятa пocoчeнaтa cyмa зa дeинcтaлиpaнe нa cлънчeвитe бaтepии и възcтaнoвявaнe нa пoĸpивa e 1500 дoлapa.
/Ама, много лъже тоя Мъск, бе!))/ .................................................. .....
Peзyлтaтитe зa втopoтo тpимeceчиe на 2019 нa ĸoмпaниятa пoĸaзвaт, чe това e нaй-cлaбoтo пpeдcтaвянe нa пpoизвoдитeля нa cлънчeви бaтepии Теѕlа зa тpимeceчиe до момента... Толкова слабо производство на Солар Сити! Да де - ама пък Модел 3 - е с такива продажби, че половин милион /обещания/ - Мъск ги гледа през крив макарон...)) Мъск не може половин милион да направи, докато ВОДЕЩИТЕ производители правят - всеки по ПОВЕЧЕ ОТ 10 милиона за година! И 2019 беше така, и 2018, и 2017!
Коментар
-
Така, както винаги почваш с нещо вярно и после останало е "неФЕЙК"? новини...
След като солар сити мина към Тесла имаше спад, и спада е до сега но вече започват инсталирането на v3 на соларния покрив който е най-накрая оправен от проблемите които имаше преди. Това върви паралелно с продажбата на класически панели от правоъгълния тип които се закачат на покрива и си е работило и работи идеално и преди и сега.
А колкото до пордения път в който засягаш продажбите, всяка кола която произведат е продадена. Това е важното. Няма как да ги сравняваш с другите 100 годишни компании. Осъзнай го това. Ако искаш дай статискита за 2009г... тогава ще сравняваш с нула и другите ще продават безкрайно повече...Last edited by DaveBG; 28.02.2020, 13:27.
Коментар
-
Coлapният бизнec нa Теѕlа нaмaля, cлeд ĸaтo гигaнтът пpидoби ЅоlаrСіtу зa 2,6 милиapдa дoлapa пpeз 2016 гoдинa. Cдeлĸaтa ce paзглeждa ĸaтo cпopнa и дo днec.
B свое изявлeниe изпълнитeлният диpeĸтop Илън Mъcĸ ĸaзa, чe coлapният бизнec нa Теѕlа ce e oтдpъпнaл oт фoĸyca нa ĸoмпaниятa зa eлeĸтpoмoбили, тъй ĸaтo пpoизвoдитeлят ce e oпитaл дa yвeличи пpoизвoдcтвoтo нa Моdеl 3.
Πo дyмитe нa Mъcĸ вceĸи cлyжитeл, ĸoйтo e paбoтил в coлapния бизнec нa ĸoмпaниятa и ĸoйтo би могъл да бъде пoлeзeн зa paбoтaтa пo Моdеl 3, e бил пpeнacoчeн към електромобилите на Тесла.
И Аmаzоn ce oплaĸa oт гopящитe cлънчeви пaнeли нa Теѕlа.
Кoмпaниятa на Джеф Безос /най-богатият човек на планетата/ - нямa пoвeчe дa инcтaлиpa cиcтeмитe нa Теѕlа.
.................................................. .... Πpeз тpeтoтo тpимeceчиe нa 2019 гoдинa Теѕlа e инcтaлиpaлa пaнeли зa 43 мeгaвaтa cлънчeвa eнepгия, ĸoeтo e c 54% пo-мaлĸo oт cъщия пepиoд нa минaлaтa гoдинa.
Mъcĸ oбяви, чe в мнoгo щaти житeлитe мoгaт дa нaeмaт или зaĸyпят cлънчeви бaтepии.
Bъпpeĸи чe Mъcĸ зaяви, чe ĸyпyвaнeтo или нaeмaнeтo нa бaтepиитe нe e oбвъpзвaщo и aĸo пoтpeбитeлитe ce oтĸaжaт, Теѕlа щe cвaли инcтaлaциитe зa cвoя cмeтĸa, тoвa съвсем нe изглeждa тaĸa. B yeбcaйтa нa ĸoмпaниятa пocoчeнaтa cyмa зa дeинcтaлиpaнe нa cлънчeвитe бaтepии и възcтaнoвявaнe нa пoĸpивa e 1500 дoлapa.
/Ама, много лъже тоя Мъск, бе!))/ .................................................. .....
Peзyлтaтитe зa втopoтo тpимeceчиe на 2019 нa ĸoмпaниятa пoĸaзвaт, чe това e нaй-cлaбoтo пpeдcтaвянe нa пpoизвoдитeля нa cлънчeви бaтepии Теѕlа зa тpимeceчиe до момента... Толкова слабо производство на Солар Сити! Да де - ама пък Модел 3 - е с такива продажби, че половин милион /обещания/ - Мъск ги гледа през крив макарон...)) Мъск не може половин милион да направи, докато ВОДЕЩИТЕ производители правят - всеки по ПОВЕЧЕ ОТ 10 милиона за година! И 2019 беше така, и 2018, и 2017!
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеБезимен, нещо пак са ти леееко изкривени датите. Началото на производството на камиона е обявено за КРАЯ на 2020 и не е мърдало. Даже в уикипедия го пише...
Не виждам да си разтревожен че Айпейса (Ягуар) и Етрон (Ауди) спряха производството по техни думи от липса на батерии. Как така 100 годишни компании не успяват? Кога ще бъде техния фалит според теб? Може би Тесла с огромните си инвестиции в заводи за батерии на които ти им вика загуби имат някаква полза а?
Да не говорим че те нямат почти никакви продажби понеже батериите им са с обикновенната химия която се ползва в смартфоните от години и е податлива на деградиране а Тесла батерията издържа милион мили...
Безимения се е зомбирал в анти Мъск форумите, така че не очаквай нещо различно.
- 1 like
Коментар
-
Безимен, нещо пак са ти леееко изкривени датите. Началото на производството на камиона е обявено за КРАЯ на 2020 и не е мърдало. Даже в уикипедия го пише...
Не виждам да си разтревожен че Айпейса (Ягуар) и Етрон (Ауди) спряха производството по техни думи от липса на батерии. Как така 100 годишни компании не успяват? Кога ще бъде техния фалит според теб? Може би Тесла с огромните си инвестиции в заводи за батерии на които ти им вика загуби имат някаква полза а?
Да не говорим че те нямат почти никакви продажби понеже батериите им са с обикновенната химия която се ползва в смартфоните от години и е податлива на деградиране а Тесла батерията издържа милион мили...
- 1 like
Коментар
-
С общи усилия, смятам да си отговоря на въпроса, има ли фейк-„новини” между доста старата информация, която поднасям на уважаваните /и на още двама-трима – от другите/ четящи и коментиращи тая тема...
Почвам с въпроса: ФЕЙК ли са според вас следните твърдения:
1. Мъск, в края на ноември 2017 г. каза: „ОЧАКВА СЕ /някак – все така неопределено „очаква се” – може би от една група, вярващи във: внушения..., в светло бъдеще... и т.н. – всеки може да продължи списъка.../..., та – ОЧАКВА СЕ доставкиТЕ на електрическиТЕ /му/ камиони да започнат през 2019 г.”
2. 2019 г. предстои да се случи в нечие съзнание, а 2020 г. все още НЕ Е започвала! Има ли различно летоброене в генезиса на дейността на т.нар. „технологични” компании, чиято дейност бележи повече от 15 години /нормално летоброене.../...
3. Една от водещите в Европа компании за консултации в областта на енергийните въпроси е направила свое изчисление, което сериозно повдига въпроса за жизнеспособността на проекта. Джон Федерсен, изпълнителен директор на консултантската група Aurora Energy Research, включваща професори от университета в Оксфорд, заяви, че мощността, необходима на зарядното устройство да презареди напълно батерията в рамките на 30 минути ще бъде 1600 киловата. Мощността от 1600 киловата на „супермощните зарядни станции” може да осигури електричество за 3000-4000 средно големи еднофамилни къщи.
4. „Най-бързата зарядна станция днес има мощност от 450 киловата. Ето защо не е ясно как Tesla възнамеряват да постигнат желаната скорост на зареждане“, заяви Колин Макерахер, директор модерен транспорт в консултантската компания Bloomberg New Energy Finance.
5. Под достойнството на Мъск е да коментира /и изобщо - да се съобразява/ с хората, които оборват създаваните от самия него „новини”...
6. Потърсете видеото /както ме съветват опонентите тук/, за да видите представянето на електрическия камион от Мъск – и това се случи през лятото на 2017 г.
7. Електричката на Мъск можеШЕ да тегли „ОКОЛО” 36 тона товар, като за ПОЛОВИН ЧАС /времето за едно кафе!/ - та, за ПОЛОВИН ЧАС получаваЛО ток за изминаване на 600 километра... /ти да видиш!/ ...
8. Вече почти 3 години /ТРИ/ - този ел. камион на Мъск изминаваЛ стотици километри..., НО! Мъск не пожела ОЩЕ 2017 да ни каже цената на камионЧЕТО... Що така, бе Уили? Но Мъск ОЩЕ ТОГАВА ни казА, че превозът с електричката ЩЕ БЪДЕЛ по-еФтин от този – на дизелЧЕТОООО...
9. Бизнес, брат! За ТРИ ГОДИНИ Мъск наводни планетата с ел.камиони! Ееее, това май е фейкЧЕ! Защо пък? /дърпам се аз: това е чистата истина!/
10. Имаше някаква причина, това да не стане... КВа беше пък тя? Ейййй – да бе: онзи, дето трябваШЕ да прави картата със зарядните станции – като се насмукал с Виски – та нещо сгрешил зарядните станции: напълнил океаните и Северния полюс с тях и Мъск – разбира се – го уволнил!!! /той така си ги менка служителите - от директор, та до работниците.../
11. Ето на – как един БЕЗотговорен служител СПАСИЛ ДИЗЕЛИТЕ, които десетилетия разнасят милиони тонове на милиони километри...
12. Би Би Си цитира проучване на Карнеги Мелън, според което – батериите, способни да теглят натоварен камион, около 500 км. – БИХА имали цена – минимум $ 200 000... В същото време, целият дизелов товарен автомобил има цена – средно, около $ 120 000...
Нека всеки САМ определи, кое в написаното е фейк. Аз съм предубеден и не искам да ви влияя!)))
Коментар
-
In 2019, Tesla achieved an amazing sales record for the Model 3, delivering a little over 300,000 units to customers (globally)! That's absolutely the first model to achieve such a high level.
На ръба на капацитета са. Ако произвеждат по 6000 на седмица 6 * 52 = 312 000
Т.е. може и да им пораснат продажбите с новите фабрики. Не знам сега чака ли се за доставка като преди или не за Модел 3.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Естествено че е за последното тримесечие. Модел 3 е последния модел който излезе току що. Догодина ще сравняваме и на годишна база (ако има база за сравнение де).
И както казах още чакаме да построят и заводите. Тогава вече "мача ще е свирен"
On April 18, 2018, Tesla updated its production target to 6,000 vehicles per week by the end of June 2018, an increase from its previous target of 5,000 vehicles per week which was previously promised at earlier dates.
5000 на седмица са 20 000+ месечно - за три месеца са 60 000+.
Сега ако правят по 6 000 седмично стават 24 000+ месечно или 72 000+ за тримесечие.
Горния цитат е само за производството на Модел 3.
Сега продажбите им в САЩ се падат 43 000 за 3-тото тримесечие и има близо 30 000 бройки до запълване на капацитета. Но не знам колко продажби имат в останалия Свят (извън САЩ). Така че някъде са около ръба на капацитета и едва ли той им е проблем за момента. Така че с новите фабрики може и да не нараснат продажбите им ей така магически. Освен ако не бълват 30% по-евтини Тесли от Китай.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Това е само за въпросното тримесечие. На годишна база, Мерцедес (всички модели) близо 2 пъти повече продажби, БВМ (всички модели) и те така - близо 2 пъти повече продажни от Тесла. Става въпрос само за САЩ.
https://www.marklines.com/en/statist...esfig_usa_2019
А на Тесла се продава само Mодел 3, скъпите модели не се харчат нещо - там има спад на продажбите - с по 30% и 50%.
Което разбира се значи по-малка печалба и за тях.).
И както казах още чакаме да построят и заводите. Тогава вече "мача ще е свирен"
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Ъм никога не е имало "един милион" поръчик накуп в САЩ. Имаше около 450 000 в пика и после почнаха да ги топят с продажбите... Съответно Мъск никога не е казвал че е имало 1 милино. Ще те помоля да даваш линкове към изказванията а не да си ги съчиняваш.
В момента Кибетръка има над 500 000 поръчки обаче, а е 2 години още от излизането му... та може да станат МИЛИОН...
И като стана дума за САЩ ето и реалността пак:
Само да отбележа че сините графи комбинират по няколко модела НАКУП.
И за да няма въпроси от къде е картинката ето новината:
https://www.ccn.com/tesla-is-slowly-...nto-recession/
Това е само за въпросното тримесечие. На годишна база, Мерцедес (всички модели) близо 2 пъти повече продажби, БВМ (всички модели) и те така - близо 2 пъти повече продажни от Тесла. Става въпрос само за САЩ.
https://www.marklines.com/en/statist...esfig_usa_2019
А на Тесла се продава само Mодел 3, скъпите модели не се харчат нещо - там има спад на продажбите - с по 30% и 50%.
Което разбира се значи по-малка печалба и за тях.
Коментар
-
Прав е, Тесла има по малко продажби от всички други производители взети заедно... Та те все още си строят заводите... Завода в китай отвори преди няколко седмици и после ги удари коронавируса, а в Европа още разчистват дърветата.
Но е похвално че се сравнява с целия свят взет заедно, само това е мерило засега
Коментар
Коментар