Прочее, като се освободиш от огромното количество метал в батерията за индивидуални корпуси, тя осезаемо олеква и дори други системи, може силно да повишат специфичната си енергоемкост.
Например, дори оловната: В МОМЕНТА, МНОГО ОЛОВО СЪСТАВЯ МЪРТВА МАСА (извън електролита, пък и ненужно дебела за плоски елементи). В 12V 55Ah батерия, от 11-12 кг (общо, с окиса) олово, поне 2кг са мъртви. И имаш 55-60Wh,/kg. Махаш 2кг, и имаш при същата мощност и увеличена трайност, към 77Wh/kg.
Например, дори оловната: В МОМЕНТА, МНОГО ОЛОВО СЪСТАВЯ МЪРТВА МАСА (извън електролита, пък и ненужно дебела за плоски елементи). В 12V 55Ah батерия, от 11-12 кг (общо, с окиса) олово, поне 2кг са мъртви. И имаш 55-60Wh,/kg. Махаш 2кг, и имаш при същата мощност и увеличена трайност, към 77Wh/kg.
Коментар