megamind, за батериите няма да стане работата, щастлив ли си ?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Арменския пoп, ти добре си я измислил работата с "дачията спринг", но ако се чупи откъде ще и вземаш частите да я поправяш. Гаранция нещо ако има няма да ти е излишна. За субсидията нали знаеш, някоя мирянка баба като продава мартеници за първи март и изкара 200 лева пък като им плати данъци и се съберат пари за субсидия за ел.коли ще го приемат да ги спонсорират сигурн. Това го дават по телевизията.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от megamind Разгледай мнение
Как си представяш един псевдо изобретател и самозванец от Горна Оряховица да те разбере и да може да осмисли нормален текст за какво иде реч. Той ще оправя батериите на Тесла, ще докарва топла вода в София от АЕЦ Козлодуй и ще учи мултинационални петролни компании как да сондират мултиплексорно
Коментар
-
Първоначално изпратено от Арменския пoп Разгледай мнение
Виж цената на dacia.ro дай на гугъл да ти преведе написаното и ще зяпнеш каква цена ще плащат румънците. Само дето поръчките там са временно спрени заради огромния брой заявки.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Аха. Може, дЕдо попе. Може да може.
Ама може и да не може.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Арменския пoп Разгледай мнение
10000 е синко в Румъния след като се приспаднат субсидиите, т.е. 17000 - 7000 субсидии = 10000 (па чети линковете които съм дал)
Ама може и да не може.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеСамо преди месец и нещо, тук се мерна че, цената и ("някъде там"- къде точно, не знам) била 10000 Евро.
ПОВТАРЯМ:
Не 17000, а 10000 (ДЕСЕТ ХИЛЯДИ).
А СПРИНГ не означаваше ли още и "пружина'? Сиреч, носиш един голем ключ и, като свърши токът, навиваш и карашшшш...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Арменския пoп Разгледай мнениемалко извън темата, но ето какво направи дедо ви поп: Новата Дачия спринг електрик вече е в продажба от 1-ви април
Spring Electric - електрически градски автомобил на Dacia цена и първите бройки се очаква да бъдат доставени през есента. Цената е €17000 - 4000 субсидия = 13000 + транспорт от Холандия до БГ €500 = 13500 крайна цена.(с 5 годинипълна гаранция и безплатен сервиз)
Цената в БГ е също 17000, но в БГ субсидиите за електрически автомобили са непознат феномен. България е сред седемте страни в ЕС без субсидии при покупка на електромобил:: Investor.bg
Затова дедо поп поръча автомобила в Холандия.
ПОВТАРЯМ:
Не 17000, а 10000 (ДЕСЕТ ХИЛЯДИ).
А СПРИНГ не означаваше ли още и "пружина'? Сиреч, носиш един голем ключ и, като свърши токът, навиваш и карашшшш...
Коментар
-
малко извън темата, но ето какво направи дедо ви поп: Новата Дачия спринг електрик вече е в продажба от 1-ви април
Spring Electric - електрически градски автомобил на Dacia цена и първите бройки се очаква да бъдат доставени през есента. Цената е €17000 - 4000 субсидия = 13000 + транспорт от Холандия до БГ €500 = 13500 крайна цена.(с 5 годинипълна гаранция и безплатен сервиз)
Цената в БГ е също 17000, но в БГ субсидиите за електрически автомобили са непознат феномен. България е сред седемте страни в ЕС без субсидии при покупка на електромобил:: Investor.bg
Затова дедо поп поръча автомобила в Холандия.Last edited by Арменския пoп; 26.03.2021, 07:55.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Стига си се надувал като пуйка и стига си цапал тази тема. Отвори си нова тема да се самовъзхваляваш в нея, защото откакто се нанесе в тази тема, направи я на парцал като всяка една друга твоя тема. Изживявай си тихата лудост, ако това ще те направи щастлив, но не и в тази тема.
Колкото пъти се опитам да завърна темата в нейните нормални релси, толкова пъти се появяваш ти и се изсираш на метеното. Да ме извиниш, ама ми писна от тебе. Не знам откъде намираш това нахалство и тази наглост да осираш всичко по пътя си с манията си за величие, която яко те работи откакто те познавам. Живота ти е пълен провал и всичките ти "открития" са една голяма смешка, но Дънинг-Крюгер яко те работи, и затова не осъзнаваш действителното положение на нещата.
Нито всеобщата пожароопасност, като проблем на електричките, НЕЗАВИСИМО от вида на химията.
Нитто с мощностт и капацитета на отделните елементи... И обяви, невникнал, че било " нямало нищо ново". Виждали сме такива и друг път но, там си е за тема отделна. Ако се вгледаш внимателно и НЕпредубедено - поне, преди време, така мислех - би трябвало, да можеш да откриеш причините, които обуславят приложимостта на мерките но...или не се концентрираш достатъчно, или нарочно пишеш обратно на логиката, или ( всеки си има граници) сам, си достигнал своите и не си в състояние да ги преодолееш, да не река нещо по-солено.
А, за " темата-парцал" - да видим,
Сам, нищо не каза за прогнозирания от мен ход на цените (фактор, директно влияещ на пазарите) на технологично оборудване, метали и т.н. Единствено, спомена гумите (признавам) но, по електронната, електрическа и металургичната съставки -нито дума. И се оказа че, откъм съдържание, пак си добавил много скромно...пък тогова, койтомсподеля щедро, виниш във всички смъртни грехове. Щях да река "така не може"... и да сгреша. Можело. Матеев може, +/- още двама хубавци.
Какво радееш за "научност", на ТОЗИ фон на собствените си изяви, остава мистерия. Аргументите Матееви са слаби, едномерни, не кореспондират с много от явленията в обвивката на обекта на темата. И т.н., да не задълбавам. Дънинг-Крюгер.
Прочее, цитатът, който поместваш, не беше до теб.Last edited by Pyramid; 26.03.2021, 01:57.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеТези тук хубавци, мило и драго дават да,се провали оше един. Защо? Завист.
Убедено, си прав.
Колкото пъти се опитам да завърна темата в нейните нормални релси, толкова пъти се появяваш ти и се изсираш на метеното. Да ме извиниш, ама ми писна от тебе. Не знам откъде намираш това нахалство и тази наглост да осираш всичко по пътя си с манията си за величие, която яко те работи откакто те познавам. Живота ти е пълен провал и всичките ти "открития" са една голяма смешка, но Дънинг-Крюгер яко те работи, и затова не осъзнаваш действителното положение на нещата.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение0
Ами Тодар да взема да направи нещо че за последните двайс години произвежда само смях.
А и друго има. То според теб излиза че човек трябва да се занимава само с неща които не е изучавал и от които нищо не разбира, и тогава предполагам изобретенията ще падат като ланска шума.
Но ако е така тогава Тодар има абсолютно предимство пред всички, заедно и поотделно.
Да му пожелаем успех!
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, аз електрониката и електротехниката не съм ги изучавал така че да съм по стандартите в тези науки. Може би затова го схванах, а Матеев изказа едно грешно твърдение или предположение и от там му убягана да схване за каква формула става въпрос. Ето как стандартизираното мислене без да усетиш те вкарва в ситуацията в която са всички разработчици на тези батерии, те може би никога няма да се досетят защото е прието нещо тривиално и то е правило което спазват..научили са го и в случаите в които са го проверили то работи. Трябва някой да попадне точно в казуса в който правилото се проваля, да си зададе въпроса че нещо се случва и да намери отговора на това. Може да не стане и никога. Тя тази работа с електромобилите както я ускоряват ще стане като с фотоволтаичните панели за които се очаквало да имат живот 50 години, нищо че покрай тях се търкалят дори кабели които уртравиолетовите лъчи ще им разпаднат обвивките за много по малко или пък като се поставят на покрив условията са още по сурови.
Само си представи потреблението на литий колко ще се увеличи, китайците използват за електромобили оловни батерии за да не бутат потреблението му нагоре предполагам също е една от причините.
Но нито за топлообменника мога да кажа как се случват нещата, нито за батериите..те са си на Тодор тези неща, не мога да ги произвеждам и не ми вършат работа. Защо да ги кажа или напиша тук, само мога да помогна на някой който е в позиция да извлече полза а тук такива хора мисля че няма дори. Ако на Тодор му се получат нещата и не изчезне а сподели само че има нещо положително а може и повече, примерно ако е с Тесла..може да си вземем някоя акция, който има възможност. Защото тук инвеститорите купуват някакви неща по принцип и после се кръстиш да се качи да спечелиш.
Убедено, си прав.Last edited by X_Y; 25.03.2021, 21:41.
Коментар
-
0Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, аз електрониката и електротехниката не съм ги изучавал така че да съм по стандартите в тези науки. Може би затова го схванах, а Матеев изказа едно грешно твърдение или предположение и от там му убягана да схване за каква формула става въпрос. Ето как стандартизираното мислене без да усетиш те вкарва в ситуацията в която са всички разработчици на тези батерии, те може би никога няма да се досетят защото е прието нещо тривиално и то е правило което спазват..научили са го и в случаите в които са го проверили то работи. Трябва някой да попадне точно в казуса в който правилото се проваля, да си зададе въпроса че нещо се случва и да намери отговора на това. Може да не стане и никога. Тя тази работа с електромобилите както я ускоряват ще стане като с фотоволтаичните панели за които се очаквало да имат живот 50 години, нищо че покрай тях се търкалят дори кабели които уртравиолетовите лъчи ще им разпаднат обвивките за много по малко или пък като се поставят на покрив условията са още по сурови.
Само си представи потреблението на литий колко ще се увеличи, китайците използват за електромобили оловни батерии за да не бутат потреблението му нагоре предполагам също е една от причините.
Но нито за топлообменника мога да кажа как се случват нещата, нито за батериите..те са си на Тодор тези неща, не мога да ги произвеждам и не ми вършат работа. Защо да ги кажа или напиша тук, само мога да помогна на някой който е в позиция да извлече полза а тук такива хора мисля че няма дори. Ако на Тодор му се получат нещата и не изчезне а сподели само че има нещо положително а може и повече, примерно ако е с Тесла..може да си вземем някоя акция, който има възможност. Защото тук инвеститорите купуват някакви неща по принцип и после се кръстиш да се качи да спечелиш.
А и друго има. То според теб излиза че човек трябва да се занимава само с неща които не е изучавал и от които нищо не разбира, и тогава предполагам изобретенията ще падат като ланска шума.
Но ако е така тогава Тодар има абсолютно предимство пред всички, заедно и поотделно.
Да му пожелаем успех!
Last edited by Имхотеп; 25.03.2021, 21:37.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Имхотеп, аз електрониката и електротехниката не съм ги изучавал така че да съм по стандартите в тези науки. Може би затова го схванах, а Матеев изказа едно грешно твърдение или предположение и от там му убягана да схване за каква формула става въпрос. Ето как стандартизираното мислене без да усетиш те вкарва в ситуацията в която са всички разработчици на тези батерии, те може би никога няма да се досетят защото е прието нещо тривиално и то е правило което спазват..научили са го и в случаите в които са го проверили то работи. Трябва някой да попадне точно в казуса в който правилото се проваля, да си зададе въпроса че нещо се случва и да намери отговора на това. Може да не стане и никога. Тя тази работа с електромобилите както я ускоряват ще стане като с фотоволтаичните панели за които се очаквало да имат живот 50 години, нищо че покрай тях се търкалят дори кабели които уртравиолетовите лъчи ще им разпаднат обвивките за много по малко или пък като се поставят на покрив условията са още по сурови.
Само си представи потреблението на литий колко ще се увеличи, китайците използват за електромобили оловни батерии за да не бутат потреблението му нагоре предполагам също е една от причините.
Но нито за топлообменника мога да кажа как се случват нещата, нито за батериите..те са си на Тодор тези неща, не мога да ги произвеждам и не ми вършат работа. Защо да ги кажа или напиша тук, само мога да помогна на някой който е в позиция да извлече полза а тук такива хора мисля че няма дори. Ако на Тодор му се получат нещата и не изчезне а сподели само че има нещо положително а може и повече, примерно ако е с Тесла..може да си вземем някоя акция, който има възможност. Защото тук инвеститорите купуват някакви неща по принцип и после се кръстиш да се качи да спечелиш.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
Коментар