Първоначално изпратено от 13ADROL
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от 13ADROL
Видя, че нищо не се случва с тръбичката, насочи се към батерии където още повече нищо не отбира...с мултиплексното сондиране , всички го разбраха, че е пълно хахо, само стискам палци да ми докара топла вода от Козлодуй, опасявам се, обаче, че и дъщеря ми няма да доживее тази негова "иновация"
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ейтъй. Обясни на някои, какво става, когато откаже. И сравни $22000 с $20 (или, нека са $100) или дори заначително по-евтините $5000 със същите $20 (нека са $100*5, ако не 1, ами цели 5 да са излезли от строя).
"Скъпо" му било на Матеев. Ама е в топ 10богати българи, и кара Ауди с ДВГ. ТИ му кажи.
...или аз да му обяснявам, че доводите му са НЕсъстоятелни? Че вече, изтреще.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Автомобили са само БМВ, всичко друго е в графа имитации. Някой виждал ли е БМВ с вежди на прозорците, от тези като отвориш лятото прозореца вятъра да не те издуха, няма такова БМВ и от такова изобретение тези коли нямат нужда. Само те имат тази технология и нямам идея как я пазят в тайна, това е някакво откритие в областта на айродинамиката.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеhttps://trafficnews.bg/tehnologii/ap...aterii-205138/
Не че нещо, ама след 13 години да получиш сметка $22000 не е приятно. И да караш 13-годишна кола после...
"Скъпо" му било на Матеев. Ама е в топ 10богати българи, и кара Ауди с ДВГ. ТИ му кажи.
...или аз да му обяснявам, че доводите му са НЕсъстоятелни? Че вече, изтреще.
Коментар
-
https://trafficnews.bg/tehnologii/ap...aterii-205138/
Не че нещо, ама след 13 години да получиш сметка $22000 не е приятно. И да караш 13-годишна кола после...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеОтделно да напомня на Матеев за че т.нар. "бсзова точност",се постигс и по "базова"технология, КОЯТО, ТОЛКОВА СИ И МОЖЕ. Има други, по-съвършени и много по-еднакви само дето, СЕГА се ползват в други браншове. Разбира се, трябва да се пренастроят но, ТОВА НЕ Е разход за милиарди. Никой не ти е виновен, задето гледаш като кон с капаци.
Last edited by Имхотеп; 20.03.2021, 22:57.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Отделно да напомня на Матеев за че т.нар. "базова точност",се постига и по "базова"технология, КОЯТО, ТОЛКОВА СИ И МОЖЕ. Има други, по-съвършени и много по-еднакви само дето, СЕГА се ползват в други браншове. Разбира се, трябва да се пренастроят но, ТОВА НЕ Е разход за милиарди. Никой не ти е виновен, задето гледаш като кон с капаци.
Last edited by Pyramid; 20.03.2021, 19:49.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Май логореята е заразна.
Абе човек, чети бе!
На 12 000 000 (дванайс милиона) батерии една се запалва.
Причините са неспазване производствения процес и използването на батерията в режими за които не е предназначена.
И разправяш да не гледаме статистиката. А какво да правим, след като изследването на натрупани данни е най-добрият начин измислен от човечеството досега за оценка на бъдещи събития?
Коментар
-
Кешът работи на същите шини, където и '"останалата част". В ПА-РА-ЛЕЛ. "Недомислица". Друг път.
После, "скъпото оборудване" :ВЧЕРА беше два пъти за днес -не запомних, колко, по-скъпо. Не . НЕ Е задължително, щото не вдяваш идеите ЗАД "хапчетата". И не са "хапчета", ами дискове с централен отвор (или квадрати, все тая) .
ОГРОМНИЯТ ТОК: 50 модула черпиш по 20 А, От 1000 по колко остава? - ПО 1 (ЕДИН!) В режим стартово ускорение. Иначе - стотина(+/-) МИЛИАМПЕРА.
"ОБЩ ЕЛЕКТРОЛИТ"?!? КЪДЕ ВИДЯ ПОДОБНО ТВЪРДЕНИЕ? ПАК ЛИ ХАЛЮЦИНИРАШ? Възможно е някъде и да просълзи. (ДОПУСКАМ).Нещо да разбра от термина "ЕКВИПОТЕНЦИАЛНИ"? ЗА ДА ИМА ТОК (на утечка, дори!) СЕ ИСКА ПОТЕНЦИАЛНА РАЗЛИКА...Пък то няма...
Намалената пожароопасност Е ВАЖНА. Идват натрий-йонни батерии, натрият е дори по-активен. Сигурно, и други ще разработят.
...Ама ТИ не разбра, какво ти обясних с камиона?!? Не аз съм идиотът, явно. Ама дори калий, в силикон НЕ ГОРИ.
СПОМЕНАХМЕ НАТРИЙ-ЙОННИТЕ. И НАТРИЯТ НЕ Е ЛИТИЙ...
"4-Тонни" ? Ами те, дори и оловните, в такова изпълнение, ОЛЕКВАТ с почти 20% бе.
И т.н., едва ли ще вденеш.Last edited by Pyramid; 20.03.2021, 19:50.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТази сметка не е вярна, от 12 000 батерии ще се запали една уж, тя може да си изгори и дори да изгърми в коритото под пода и колата да продължи да се движи. Виждал съм оловен акумулатор от старите некапсулован, по точно видяхме че го няма гръмнал имаше останало едно петно и парчета насам нататък и по едри отломки защото беше включен да се зарежда до открит огън, този който го беше включил и разположил се чудеше защо. А то на акумулатора е пишело, но не е прочел. Ако беше така всяка втора да се пали, хората като видят такава кола за по сигурно трябва да бягат. Истината е че батериите загряват много силно и най вероятно се повреждат, вдига се вътрешното съпротивление при късо съединение, после като постои може да стане проводима и да даде на късо батерии с които е свързана успоредно.
Абе човек, чети бе!
На 12 000 000 (дванайс милиона) батерии една се запалва.
Причините са неспазване производствения процес и използването на батерията в режими за които не е предназначена.
И разправяш да не гледаме статистиката. А какво да правим, след като изследването на натрупани данни е най-добрият начин измислен от човечеството досега за оценка на бъдещи събития?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Матеев идеята е суперяка и в колектив който иска да стане тя ще заработи, а с партньор който е най точния с най подходящата позиция ще се получи един голям заек. Тези работи с нацелването на движенията на цени по борсите с индикатори и системи, математически модели са слаба работа..направи го ти движението на цената, пък и да бъде неспекулативно с обективни причини - акцията ще се повиши и ще може да я продадеш ако искаш на добрата висока цена когато искаш и когато ти трябва - ето в тази работа е истината.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеПри -доколкото съм чувал, 7000 батерии в един автомобил, следва възпламеняване в
12000000:7000=1714,28 автомобила средно. Височък показател, не мислиш ли? Прочее, СВЕТЪТ критикува теслите. Аз само им предлагам решение.
Да ги изреждам ли?
- Еднаквост на елементите с клас на точност 1 стохилядна, непостигана никога и от никого до момента. Дори и клас на точност от само 1 хилядна е изключително трудно да се постигне, а цената за постигането му се увеличава 20-30 пъти спрямо базовата точност от 2-5%.
- намаляване на размера до хапчета, с което нищо не се постига. Освен това за производството ще е необходимо изцяло ново оборудване - построяване на нови заводи, струващи милиарди, с ново оборудване, което все още не е измислено и произведено. Цената на всичко това ще е направо космическа.
- общ електролит, през който уж не тече ток - пълна тъпотия.
- намалена пожароопасност - пълна тъпотия. Ако е литий, то той реагира с кислорода на въздуха, и шанса единичен запалил се елемент да не запали всички около него и от там цялата батерия е буквално нулев.
- смяна на акумулаторите на колите с такива с нелитиева химия - пълна простотия - акумулаторите ще тежат по 4 тона единия и ще се откажем от съществуващите ускорения, правейки колите по-тромави дори и от Москвич и Запорожец.Last edited by Mateev; 20.03.2021, 17:42.
Коментар
Коментар