Анди11, нали му виждаш поведението на този? Заслужи си го.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
Трябва да се внимава с ултразвуците с мъничкопо - голяма мощност...( но съвет или опонент, няма да ти ставам...)
Предстои откриване на завод за ел.коли в Ловеч ...
Начетен мъж си, що не отидеш да дадеш своя принос за развитието на един иновативен отрасъл в БГ ?
Относно Ловеч, вече споменах, за него чухме едва напоследък. Иначе, съм направил определени постъпки тук и там. Ще видим.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
Под неговото ниво и "достижения" е това, в Ловеч. Той върти кореспонденция с Мъск - не го принизявай до Ловеч.
Коментар
-
Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
Трябва да се внимава с ултразвуците с мъничкопо - голяма мощност...( но съвет или опонент, няма да ти ставам...)
Предстои откриване на завод за ел.коли в Ловеч ...
Начетен мъж си, що не отидеш да дадеш своя принос за развитието на един иновативен отрасъл в БГ ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
И са ти достъпни тръбите на 80 мм (8 сантиметра)?
Това не е достъпно дори за дете от детската градина.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Абе, за едни, дето дразнят тези капуши. Иначе, тяхното инсталиране, освобождава енергия за движение на милиони електрически автомобили. ТОВА е връзката.
Иначе, още преди години, изказах хипотезата за стимулираното и синхронизирано чрез ултразвук отдаване на топлина от флуид към стена на топлообменник, нещо, като "напомпване" на процеса, присъщо на лазерите но, в посока поглъщане. ТОВА, поне като логика, трябва да води до рязък скок на мощността и до намаляване геометричните размери на топлообменника (говорим в пъти). Оттам, охладителната система, може да стане много по-компактна за същата мощност, или много по-мощна, при същите размери, печалба за ел.задвижвания, че и за двг.по - голяма мощност...( но съвет или опонент, няма да ти ставам...)
Предстои откриване на завод за ел.коли в Ловеч ...
Начетен мъж си, що не отидеш да дадеш своя принос за развитието на един иновативен отрасъл в БГ ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Абе, сладур, аз ти казвам, къде са ми достъпни тръбите. Мивката си е, където трябва, просто, си има сифон. Ако ти се миеш клекнал, проблемът е твой. Ако юи мислиш нещо друго то, видно е, не разбираш смисъла на думите "достъпен", "видим", "уважаЕМ" и т.н.
Това не е достъпно дори за дете от детската градина.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Абе, за едни, дето дразнят тези капуши. Иначе, тяхното инсталиране, освобождава енергия за движение на милиони електрически автомобили. ТОВА е връзката.
Иначе, още преди години, изказах хипотезата за стимулираното и синхронизирано чрез ултразвук отдаване на топлина от флуид към стена на топлообменник, нещо, като "напомпване" на процеса, присъщо на лазерите но, в посока поглъщане. ТОВА, поне като логика, трябва да води до рязък скок на мощността и до намаляване геометричните размери на топлообменника (говорим в пъти). Оттам, охладителната система, може да стане много по-компактна за същата мощност, или много по-мощна, при същите размери, печалба за ел.задвижвания, че и за двг.
...защото хипотези има много по принцип...
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
У вас са, разбира се, затова те нарекох джуджето Хаяско. И Хаяско да си - пак трябва да се миеш в банята (СИ) клекнал.
Някои хора са интересни с предложенията си, които смятаме, че са стандартни.
А, колко по-лесно щеше да бъде да кажеш, че се извиняваш, защото си сгрешил!
Но тръбите са у вас, разбира се и аз ти вярвам, че дори да си джудже, пак се измиваш сутрин клекнал.
Коментар
-
Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнениеИмаше един виц - "всичко ми е ясно, само не рзбрах откъде тече водата при вятърната мелница..."
Та в този тон да запитам - за какви тръби с вода става въпрос при ел автомобилите...?
Нещо проблем с охлаждането ли е ...?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
У вас ли са, или у нас?
-Толкова по въпроса.
Някои хора са интересни с предложенията си, които смятаме, че са стандартни.
А, колко по-лесно щеше да бъде да кажеш, че се извиняваш, защото си сгрешил!
Но тръбите са у вас, разбира се и аз ти вярвам, че дори да си джудже, пак се измиваш сутрин клекнал.
Коментар
-
Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнениеИмаше един виц - "всичко ми е ясно, само не рзбрах откъде тече водата при вятърната мелница..."
Та в този тон да запитам - за какви тръби с вода става въпрос при ел автомобилите...?
Нещо проблем с охлаждането ли е ...?
Иначе, още преди години, изказах хипотезата за стимулираното и синхронизирано чрез ултразвук отдаване на топлина от флуид към стена на топлообменник, нещо, като "напомпване" на процеса, присъщо на лазерите но, в посока поглъщане. ТОВА, поне като логика, трябва да води до рязък скок на мощността и до намаляване геометричните размери на топлообменника (говорим в пъти). Оттам, охладителната система, може да стане много по-компактна за същата мощност, или много по-мощна, при същите размери, печалба за ел.задвижвания, че и за двг.Last edited by Pyramid; 17.07.2021, 18:38.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
Още ли не си признал пред всички, че няма как тръбите от долния етаж да са ти достъпни на ниво 80 мм.?
Да не би да имаш предвид 800 мм?
-Толкова по въпроса.
Коментар
Коментар