IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Анди11, нали му виждаш поведението на този? Заслужи си го.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение

      Трябва да се внимава с ултразвуците с мъничко по - голяма мощност...( но съвет или опонент, няма да ти ставам...)

      Предстои откриване на завод за ел.коли в Ловеч ...

      Начетен мъж си, що не отидеш да дадеш своя принос за развитието на един иновативен отрасъл в БГ ?
      Първо, благодаря. Разбира се, не е идеята да разлайваме кучетата в квартала. Всички бозайници, имат предел на чуваемост, работните честоти, са НАД него. Предполагам, вече си чувал, чел или и двете, за термоакустика. Нещата са "някъде там", като ултразвукът, обаче, не толкова сгъстява, колкото, синхронизира елементарните сблъсъци на молекулите на флуида със стената на топлообменника и така, увеличава амплитудата на колебанията в кристалната му решетка и т.н. Хипотеза е, все пак.
      Относно Ловеч, вече споменах, за него чухме едва напоследък. Иначе, съм направил определени постъпки тук и там. Ще видим.

      Коментар


      • 4i40, имат общо, по висока ефективност - по малък разход на енергия, ще останат повече пари за батерии. Че с тях положението е сериозно във вид на пари.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение

          Под неговото ниво и "достижения" е това, в Ловеч. Той върти кореспонденция с Мъск - не го принизявай до Ловеч.
          Не, глупако. Ловешкото предприятие се случи съвсем наскоро. И, което разбирам, засега, батериите са последното, с което още, ще се заемат. Не изпреварвай времето.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение

            Трябва да се внимава с ултразвуците с мъничко по - голяма мощност...( но съвет или опонент, няма да ти ставам...)

            Предстои откриване на завод за ел.коли в Ловеч ...

            Начетен мъж си, що не отидеш да дадеш своя принос за развитието на един иновативен отрасъл в БГ ?
            Под неговото ниво и "достижения" е това, в Ловеч. Той върти кореспонденция с Мъск - не го принизявай до Ловеч.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение

              И са ти достъпни тръбите на 80 мм (8 сантиметра)?

              Това не е достъпно дори за дете от детската градина.
              ​​​​
              Не е достъпен мозък за тебе.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Абе, за едни, дето дразнят тези капуши. Иначе, тяхното инсталиране, освобождава енергия за движение на милиони електрически автомобили. ТОВА е връзката.
                Иначе, още преди години, изказах хипотезата за стимулираното и синхронизирано чрез ултразвук отдаване на топлина от флуид към стена на топлообменник, нещо, като "напомпване" на процеса, присъщо на лазерите но, в посока поглъщане. ТОВА, поне като логика, трябва да води до рязък скок на мощността и до намаляване геометричните размери на топлообменника (говорим в пъти). Оттам, охладителната система, може да стане много по-компактна за същата мощност, или много по-мощна, при същите размери, печалба за ел.задвижвания, че и за двг.
                Трябва да се внимава с ултразвуците с мъничко по - голяма мощност...( но съвет или опонент, няма да ти ставам...)

                Предстои откриване на завод за ел.коли в Ловеч ...

                Начетен мъж си, що не отидеш да дадеш своя принос за развитието на един иновативен отрасъл в БГ ?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Абе, сладур, аз ти казвам, къде са ми достъпни тръбите. Мивката си е, където трябва, просто, си има сифон. Ако ти се миеш клекнал, проблемът е твой. Ако юи мислиш нещо друго то, видно е, не разбираш смисъла на думите "достъпен", "видим", "уважаЕМ" и т.н.
                  И са ти достъпни тръбите на 80 мм (8 сантиметра)?

                  Това не е достъпно дори за дете от детската градина.
                  ​​​​

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Абе, за едни, дето дразнят тези капуши. Иначе, тяхното инсталиране, освобождава енергия за движение на милиони електрически автомобили. ТОВА е връзката.
                    Иначе, още преди години, изказах хипотезата за стимулираното и синхронизирано чрез ултразвук отдаване на топлина от флуид към стена на топлообменник, нещо, като "напомпване" на процеса, присъщо на лазерите но, в посока поглъщане. ТОВА, поне като логика, трябва да води до рязък скок на мощността и до намаляване геометричните размери на топлообменника (говорим в пъти). Оттам, охладителната система, може да стане много по-компактна за същата мощност, или много по-мощна, при същите размери, печалба за ел.задвижвания, че и за двг.
                    И в какво се изразява "печалбата" за двг, че нещо ти се губи смисъла в тая "хипотеза" , която "си изказал преди много години"?...
                    ...защото хипотези има много по принцип...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение

                      У вас са, разбира се, затова те нарекох джуджето Хаяско. И Хаяско да си - пак трябва да се миеш в банята (СИ) клекнал.
                      Някои хора са интересни с предложенията си, които смятаме, че са стандартни.

                      А, колко по-лесно щеше да бъде да кажеш, че се извиняваш, защото си сгрешил!

                      Но тръбите са у вас, разбира се и аз ти вярвам, че дори да си джудже, пак се измиваш сутрин клекнал.
                      Абе, сладур, аз ти казвам, къде са ми достъпни тръбите. Мивката си е, където трябва, просто, си има сифон. Ако ти се миеш клекнал, проблемът е твой. Ако юи мислиш нещо друго то, видно е, не разбираш смисъла на думите "достъпен", "видим", "уважаЕМ" и т.н.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                        Имаше един виц - "всичко ми е ясно, само не рзбрах откъде тече водата при вятърната мелница..."

                        Та в този тон да запитам - за какви тръби с вода става въпрос при ел автомобилите...?

                        Нещо проблем с охлаждането ли е ...?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          У вас ли са, или у нас?
                          -Толкова по въпроса.
                          У вас са, разбира се, затова те нарекох джуджето Хаяско. И Хаяско да си - пак трябва да се миеш в банята (СИ) клекнал.
                          Някои хора са интересни с предложенията си, които смятаме, че са стандартни.

                          А, колко по-лесно щеше да бъде да кажеш, че се извиняваш, защото си сгрешил!

                          Но тръбите са у вас, разбира се и аз ти вярвам, че дори да си джудже, пак се измиваш сутрин клекнал.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                            Имаше един виц - "всичко ми е ясно, само не рзбрах откъде тече водата при вятърната мелница..."

                            Та в този тон да запитам - за какви тръби с вода става въпрос при ел автомобилите...?

                            Нещо проблем с охлаждането ли е ...?
                            Абе, за едни, дето дразнят тези капуши. Иначе, тяхното инсталиране, освобождава енергия за движение на милиони електрически автомобили. ТОВА е връзката.
                            Иначе, още преди години, изказах хипотезата за стимулираното и синхронизирано чрез ултразвук отдаване на топлина от флуид към стена на топлообменник, нещо, като "напомпване" на процеса, присъщо на лазерите но, в посока поглъщане. ТОВА, поне като логика, трябва да води до рязък скок на мощността и до намаляване геометричните размери на топлообменника (говорим в пъти). Оттам, охладителната система, може да стане много по-компактна за същата мощност, или много по-мощна, при същите размери, печалба за ел.задвижвания, че и за двг.
                            Last edited by Pyramid; 17.07.2021, 18:38.

                            Коментар


                            • Имаше един виц - "всичко ми е ясно, само не рзбрах откъде тече водата при вятърната мелница..."

                              Та в този тон да запитам - за какви тръби с вода става въпрос при ел автомобилите...?

                              Нещо проблем с охлаждането ли е ...?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение

                                Още ли не си признал пред всички, че няма как тръбите от долния етаж да са ти достъпни на ниво 80 мм.?
                                Да не би да имаш предвид 800 мм?
                                У вас ли са, или у нас?
                                -Толкова по въпроса.

                                Коментар

                                Working...
                                X