IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

    тя колата могат да я направят неразрушима ама човешкото тяло НЕ.
    Ето Милен излезе "здрав, прав" ама за 15-20 мин му изтече кръвта
    На Милен е ТЕЖКО увреден гръбначният мозък от ускорението на камшичнив удар. След такова, не се оживява

    Коментар


    • Пирамид прати на Мъск идеята си за нов тип батерия и...

      Tesla инвестира $3 милиона в разработването на нов тип акумулаторна батерия
      https://www.kaldata.com/it-%d0%bd%d0...be-362038.html

      Новината е от вчера.
      Дааа...

      Коментар


      • bota156, щом масово не се правят толкова здрави колите значи не могат. А ето за електрически коли не могат да направят леки батерии, в 5 кг въглеводороди има заключена енергия над 50 киловатчаса равностойност. Тази енергия заредена в електрохимията на една батерия е с тегло 500кг.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Композитите са много здрави, не знам на живо виждал ли съм такива джанти но съм виждал да се предлагат - продават. Също има детайли в рали автомобили на клипове се демонстрира здравината им, при такива удари тези детайли ако са изработени от стомана или друг метал не биха се съпротивлямали повече отколкото ако са направени от лист хартия. Обаче композитите остават здрави.
          тя колата могат да я направят неразрушима ама човешкото тяло НЕ.
          Ето Милен излезе "здрав, прав" ама за 15-20 мин му изтече кръвта
          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            redcretin, ограничаване на скоростта не е фактор 100 процента ако си в кашон. Дори 50 е скорост която е опасна много при насрещен удар между две превозни средства, като се сумират и удара е със 100. Големия автомобил и например Тесла с маса 2.5 тона ако се удари насрещно в кашончето просто ще мине през него и за него удара ще е много сериозен.
            Тук, за енергията ма удара, от решаващо значение, е съотношението на масите. При маси 1:1, при 50 км/ч, енергията е като при 50км/ч. Няма 100. Въпросът е в ускорението, а то, е от-до, в зависимост от съотн.на масите. Имаше специален епизод на "ловци на митове" за целта, с акселерометри и т.н.

            Коментар


            • redcretin, ограничаване на скоростта не е фактор 100 процента ако си в кашон. Дори 50 е скорост която е опасна много при насрещен удар между две превозни средства, като се сумират и удара е със 100. Големия автомобил и например Тесла с маса 2.5 тона ако се удари насрещно в кашончето просто ще мине през него и за него удара ще е много сериозен.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                на пешеходец и пазвантин всичко му пречи
                А, да му мислят.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Че те, недостатъците, само пречат.
                  на пешеходец и пазвантин всичко му пречи

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                    Изпаднал си в Тесла - заблуда Точно малките градски използват всички предимства на батериите без нито един от недостатъците - и при ограничения на скоростта в града 50км/ч хич не е фактор безопасността.
                    Че те, недостатъците, само пречат.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      redcretin, малките автомобили и електромобили не са привлекателни от гледна точка на безопасност. Ако е по силно обезопасен малкия електромобил би бил много по радушно приет, за едно тнтм ти говоря.
                      Изпаднал си в Тесла - заблуда Точно малките градски използват всички предимства на батериите без нито един от недостатъците - и при ограничения на скоростта в града 50км/ч хич не е фактор безопасността.

                      Коментар


                      • Композитите са много здрави, не знам на живо виждал ли съм такива джанти но съм виждал да се предлагат - продават. Също има детайли в рали автомобили на клипове се демонстрира здравината им, при такива удари тези детайли ако са изработени от стомана или друг метал не биха се съпротивлямали повече отколкото ако са направени от лист хартия. Обаче композитите остават здрави.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Интересно ми е, някой сали е виждал композитни джанти?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Да така е, има още и проблем че при голям детайл свиването на нижката при втвърдяване би създавало големи напрежения в детайла.
                            Страда и здравината.

                            Коментар


                            • Да така е, има още и проблем че при голям детайл свиването на нижката при втвърдяване би създавало големи напрежения в детайла.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Също това което се говореше, да се принтира монолитно купе. Според мен с нишково принтиране да се изгражда композит, ако принтирането е прецизно и се получи ефект като при тези 3Д фолиа, повърхността не би изглеждала зле и без допълнителен оскъпяващ финиш.
                                Към момента, технологията е много бавна. ТОВА пречи.

                                Коментар

                                Working...
                                X