Специално за целта прекъсвачи обаче не виждам да има на пазара, не само че ще се слагат но ще станат задължителен елемент. Трябва да е предвидено при пожар да се гаси с каквито средства са възможни най бързо, може наистина със специални и не само с прахове и въглероден диоксид но понеже е на открито тези неща не е чак толкова лесно да се прилагат може би..
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Точно. Например термоизключвателите се повреждат от високата температура и дават накъсо. Тогава кво?
Така че това което бих направил е да поставя панели които не са ефтина имитация, а са с вградени диоди.
Това всъщност е достатъчно за да предпази пожарникаря от токов удар. А колкото до водата... при случаи на подобен пожар не се предвижда използване на вода.
Другото което е, че повтарям - потенциал има само между двата изхода на батериите. Тоест, ако единият не е заземен, ток няма как да протече.
Но никой не ти пречи да си поставяш каквото си искаш все пак.
ПП
Другото което не ми е ясно откъде ги взе тези 700 (седемстотин) волта?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДобре, ако си правиш соларна централа ще искаш ли да се сложат термоизключватели между панелите или би предпочел такива да няма. Сега ако стане пожар дали в първия момент в който пристигнат да го гасят ще са на разположение подходящите средства или ще им е под ръка водата в пожарната кола, защото и с вода гасят още..не знам. Сега може да си кажеш мнението погледнато от собствента ти камбанария..да видим защото мислия тези изключватели ще са по не повече от 3 долара на панел, по добре ли е да не се сложат такива или ще предпочетеш да ги има.
- Всички възможни сигуации не са предвидими, например ми се е случвало при мокър сняг който буквално вятъра го набива в радиатора на автомобите всички бензинови автомобили да изгаснат поради намокряне на високоволтовите кабели. Единия път беше с много евтина и елементарна кола, но с всички ламарини които предпазват за влизане на вода както си е от завода производител и парадокс втори път с автомобил който е много сложен и висок клас с един дълъг голям двигател с уплътнение каквито се слагат на вратите на капака на двигателя пак изгасна защото се намокри по същия начин. Това го казвам в смисъл дали не е много по добре да има възможност за аварийно прекъсване на веригата в която са навързани последователно панелите, защото наложи ли се да се използва ще чупиш ръце обаче ще е късно. Не съм чел някой да се оплаква че дъжд може да намокря високоволтовите кабели на автомобилите, това е толкова рядък случай обаче ми е изгасвал автомобил два пъти по този начин защото чиста случайност. Та как ще се замаси единия край на проводника на панелите а човек да направи контакт с другия и със земя, знам ли някой може да тръгне да гаси пък те да са мокри отдолу или да завали дъжд..всичко може да се случи, а са 700 волта при някои и 400 да са пак са много.
Така че това което бих направил е да поставя панели които не са ефтина имитация, а са с вградени диоди.
Това всъщност е достатъчно за да предпази пожарникаря от токов удар. А колкото до водата... при случаи на подобен пожар не се предвижда използване на вода.
Другото което е, че повтарям - потенциал има само между двата изхода на батериите. Тоест, ако единият не е заземен, ток няма как да протече.
Но никой не ти пречи да си поставяш каквото си искаш все пак.
ПП
Другото което не ми е ясно откъде ги взе тези 700 (седемстотин) волта?
Last edited by Имхотеп; 05.10.2021, 20:33.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Добре, ако си правиш соларна централа ще искаш ли да се сложат термоизключватели между панелите или би предпочел такива да няма. Сега ако стане пожар дали в първия момент в който пристигнат да го гасят ще са на разположение подходящите средства или ще им е под ръка водата в пожарната кола, защото и с вода гасят още..не знам. Сега може да си кажеш мнението погледнато от собствента ти камбанария..да видим защото мислия тези изключватели ще са по не повече от 3 долара на панел, по добре ли е да не се сложат такива или ще предпочетеш да ги има.
- Всички възможни сигуации не са предвидими, например ми се е случвало при мокър сняг който буквално вятъра го набива в радиатора на автомобите всички бензинови автомобили да изгаснат поради намокряне на високоволтовите кабели. Единия път беше с много евтина и елементарна кола, но с всички ламарини които предпазват за влизане на вода както си е от завода производител и парадокс втори път с автомобил който е много сложен и висок клас с един дълъг голям двигател с уплътнение каквито се слагат на вратите на капака на двигателя пак изгасна защото се намокри по същия начин. Това го казвам в смисъл дали не е много по добре да има възможност за аварийно прекъсване на веригата в която са навързани последователно панелите, защото наложи ли се да се използва ще чупиш ръце обаче ще е късно. Не съм чел някой да се оплаква че дъжд може да намокря високоволтовите кабели на автомобилите, това е толкова рядък случай обаче ми е изгасвал автомобил два пъти по този начин защото чиста случайност. Та как ще се замаси единия край на проводника на панелите а човек да направи контакт с другия и със земя, знам ли някой може да тръгне да гаси пък те да са мокри отдолу или да завали дъжд..всичко може да се случи, а са 700 волта при някои и 400 да са пак са много.Last edited by supertrader; 05.10.2021, 19:43.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТой проблема при така свързаните панели въобще не е че веригата не може да се прекъсне, тя се прекъсва само като се изключи всякакъв консуматор на ток от нея и вече е отворена верига по която ток не тече. Проблема е че като тръгнат да ги поливат панелите и прекъснатата верига ще се затвори през струята или там каквото се използва и по тялото на пожарникаря към земята, ако към земя особенно се е свързал и другия край на веригата на последователно навързаните панели поради също намокряне и получила се проводимост. Байпас диодите нямат пък нещо общо с проблема пък да го решат съвсем невъзможно.
Но да видим за другото: веригата е между двата полюса на панелите. Тоест, няма как да се получи верига между един от полюсите и нещо друго, да кажем пожарникар. Тоест, за да протече ток през пожарникаря, той трябва да е свързан към двата полюса.
Следващото нещо е че за гасене на пожари от как да кажа - елетрическо естество, се използват специални пожарогасители, предназначени специално за електрически пожари. Дали пяна, дали прах, дали някаква течност... Най-доброто е въглероден двуокис, но понеже е нужно да се отнеме и температура, се използват прахови или пяна, със съответните параметри.
Понеже на фокус е първият случай, интересно е как си представяш токов удар на пожарникар гасящ горящи панели? Те все пак се повреждат от горенето а и това с което гасят не е електропроводима течност или там каквото и да било? Предполагам идеята ти е че се гасят с вода?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Той проблема при така свързаните панели въобще не е че веригата не може да се прекъсне, тя се прекъсва само като се изключи всякакъв консуматор на ток от нея и вече е отворена верига по която ток не тече. Проблема е че като тръгнат да ги поливат панелите и прекъснатата верига ще се затвори през струята или там каквото се използва и по тялото на пожарникаря към земята, ако към земя особенно се е свързал и другия край на веригата на последователно навързаните панели поради също намокряне и получила се проводимост. Байпас диодите нямат пък нещо общо с проблема пък да го решат съвсем невъзможно.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Това ще да е върхът на последователната мисъл.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ами ако не искаш да те броим кьопав, не проси. Колко му е.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Бе просенето из форумите ги показва.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
...и, разправят, за резултатите, трябвало на теб да докладваме.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Както казах, резултатите ви говорят сами.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Защото, тези контакти, трябва да са два. По един за всеки полюс. Така, изцяло се изключва вероятността единият полюс някъде да се допре или да остане свързан с токопроводими части, докато вторият, да остане под напрежение и, по вода или по някакъв метален предмет, да осигури верига за протичане на ток от панелите през човек. Виждаш ли? Не е сложно.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
Коментар