IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • bota156, преди години когато японците разбиват пазара въобще не са предлагали резервни части за техните коли и са имали бум на продажбите. Стъкло да счупиш нямало е от къде да го купиш и да го смениш, мисля че е било така и едва ли греша. Така че осигуряват части и по принцип няма причина чак 3 месеца да пътува дадена част, когато нещата можеха да се движат по бързо..за сега не знам. Сега в България ако се поразходиш и потърсиш малко мисля все ще намериш кой да смени фарче и каквото и да е по една кола, но може до Виена да се разходиш също.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Не за България, а за Европа няма как да навлязат ако не се движат и с бензин и с дизел и от скъпотията няма смисъл.
      Всичко с времето си, Дани. Всичко с времето си.

      Коментар


      • Не за България, а за Европа няма как да навлязат ако не се движат и с бензин и с дизел и от скъпотията няма смисъл.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

          Тесли се купуват от гъзария - и после се реве
          Един има 2 - С и 3-ка. Счупи фарче, по скоро само го пукна и чака 3 МЕСЕЦА за нов. Ходи до Виена да му го сменят. Ебем ти колата
          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

          Коментар


          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

            На 14тата година батерията е за рециклаж, след 8мата я пенсионират от колите и отива за домашна употреба Така става, като "караш: само на приказки, ондзи.
            Електромотора тук си има по-сложничко устройство от трифазника в асансьора у вас, май идея си нямаш
            ...че то 8-ма година...Ами тя толкова години си търкаляше оловния стартерен първата ми запорожка бе.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение

              Бате,ти тесла си виждал само в ръката на бай ти Иван съседа
              Заводската гаранция на батерията и на агрегата са седем години,ха познай те кога почват да се развалят и колко струват.
              ... А, дали според теб, в гаранционните условия, не влиза с какви чарджъри се зарежда, в какви сервизи се обслужва? А, дали, къде и колко такива, има вече изградени у нас и т.н.?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                Тесли се купуват от гъзария - и после се реве
                Именно. Когато вдянат, кой е оптималният ВЪЗМОЖЕН, КАТО ПАЗАРЕН КАПАЦИТЕТ целеви потребител, може и ще станат масови. Дотогава, ще жулят чудовищни скъпотии с чудовищни недоразумения под капака.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  На 14-тата година е смяната на батерията, сервиз много много не му трябва за електромотора..проблема е къде да зареждат само.
                  Бате,ти тесла си виждал само в ръката на бай ти Иван съседа
                  Заводската гаранция на батерията и на агрегата са седем години,ха познай те кога почват да се развалят и колко струват.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    На 14-тата година е смяната на батерията, сервиз много много не му трябва за електромотора..проблема е къде да зареждат само.
                    На 14тата година батерията е за рециклаж, след 8мата я пенсионират от колите и отива за домашна употреба Така става, като "караш: само на приказки, ондзи.
                    Електромотора тук си има по-сложничко устройство от трифазника в асансьора у вас, май идея си нямаш

                    Коментар


                    • На 14-тата година е смяната на батерията, сервиз много много не му трябва за електромотора..проблема е къде да зареждат само. От 2000-та година с навлизането на компютрите и софтуерите за проектиране със симулаторите към тях, автопроизводителите просто откачиха да си правят колите с програмирано остаряване и да им ограничат живота. Те не искат да ги разват в друга посока, натъпкаха ги с пластмасови части - консумативи, картер на мотора пластмаса, капак на газоразпределителния механизъм пластмаса, водна помпа също..всичко се натъпква така че да е непригодно за ремонт. Като стане на 10 години просто се разпада, ел. инсталацията и тя е изчислена така че да изкара 7.8 години и след това големи проблеми. Въглеродния отпечатък от изгореното гориво е нищо в сравнение с отпечатъка да се произвеждат тези нови цели коли защото трябва да се сменят и то пак със същите, със същата технология. Харчат суровини като за Световно първенство по харчене на суровини и разбира се ги искат евтини, ако може без пари да са за да ги превърнат в боклуци.
                      Last edited by supertrader; 07.11.2021, 21:20.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Това е което купуват - Тесли, пък дали реват се вижда по цените им втора ръка, ами държат цени Теслите за разлика от другите. В момента всички големи компании произвеждат електрички, и един плъгин хибрид който изминава 70 км пробег на батерия, която е 10квч заряд, може да се кара в режим на електричка. Проблема им е че подържаш и двигател и ходиш по сервизи като му свърши гаранцията ти сервират дебели сметки за поправки, дори в гаранция плащаш консумативи - масла и филтри и то като арабски шейх, на надути цени. Сега компаниите с класическите коли може много да ги боли, но като си прецакват клиентите идва видов ден , както казва народа. Парадокс - навлизането на електричките ги спира Тесла, понеже удря в горния сегмент, ако се прицели ниско просто ще ги помете и ако удари и хибридите им с друг вариант на хибридно задвижване ще ги прати в историята. Те и електрически коли така произвеждат със заложени капани за потребителите, ще ти дадат батерията под наем и ще им плащаш за батерии до живот вече всеки месец.
                        дрън дрън дрън дрън - всеки теслар с кола поне на 3 години е загубил от нея колкото струва една нова от конкуренцията И му предстои сметка $20 000 за батерийка на 8-мата година, първите вече са на хоризонта.
                        насреща е получил проблеми, ниско качество, липсващ сервиз - да му е честито!

                        Коментар


                        • Това е което купуват - Тесли, пък дали реват се вижда по цените им втора ръка, ами държат цени Теслите за разлика от другите. В момента всички големи компании произвеждат електрички, и един плъгин хибрид който изминава 70 км пробег на батерия, която е 10квч заряд, може да се кара в режим на електричка. Проблема им е че подържаш и двигател и ходиш по сервизи като му свърши гаранцията ти сервират дебели сметки за поправки, дори в гаранция плащаш консумативи - масла и филтри и то като арабски шейх, на надути цени. Сега компаниите с класическите коли може много да ги боли, но като си прецакват клиентите идва видов ден , както казва народа. Парадокс - навлизането на електричките ги спира Тесла, понеже удря в горния сегмент, ако се прицели ниско просто ще ги помете и ако удари и хибридите им с друг вариант на хибридно задвижване ще ги прати в историята. Те и електрически коли така произвеждат със заложени капани за потребителите, ще ти дадат батерията под наем и ще им плащаш за батерии до живот вече всеки месец.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            redcretin, не купуват дизелови коли от любов към тях, хората купуват това което им е наи изгодно. Тесли се купуват точно да не плащат за подръжка, има едно видео в което човека казва защо е купил такава кола и също казва има много познати и нито един от тях не е купил Тесла защото е загрижен за екологията или нещо друго, това което търсят е да не плащат за сервиз постоянно. Това как ги прекарват със сервизи и поддръжка в Германия и Холандия съм го виждал със собствените си очи, двигател му сменят заради изгоряла гарнитура на главата която струва 20 евро и колата е Опел, главата се развива направо от блока..те обаче кзват такива ремонти не правим и не си заслужава, сменяме двигателя за 4 и нещо с таксите над 5.
                            Тесли се купуват от гъзария - и после се реве

                            Коментар


                            • redcretin, не купуват дизелови коли от любов към тях, хората купуват това което им е наи изгодно. Тесли се купуват точно да не плащат за подръжка, има едно видео в което човека казва защо е купил такава кола и също казва има много познати и нито един от тях не е купил Тесла защото е загрижен за екологията или нещо друго, това което търсят е да не плащат за сервиз постоянно. Това как ги прекарват със сервизи и поддръжка в Германия и Холандия съм го виждал със собствените си очи, двигател му сменят заради изгоряла гарнитура на главата която струва 20 евро и колата е Опел, главата се развива направо от блока..те обаче кзват такива ремонти не правим и не си заслужава, сменяме двигателя за 4 и нещо с таксите над 5.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                                Да, чакаме го фонда да свърши вече 3та година, ама не ще. Немците си обичат дизела...
                                Ne znam, колегите така обясняваха. Доколкото знам тези пари се дават в края на годината

                                Коментар

                                Working...
                                X