IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    За прототип е важно да се види основната му функция, дали наистина прехвърля повече топлина примерно от тези класическите, които биха се и запушвали. То има възможност да се направи с коляно после както е редно.
    Какви колена бе, брат?!? Хайде, моля те, не наливай масло в огъня с недомислици. Моля те. Няма колена. Точка. Аз на няколко пъти проверявах, колко вдява тоз Импотеций от нещата, и задавах контролен въпрос по изисквания за монтаж и тук, идваш ти, изтръскваш нещо, и ме оставяш да се чудя, как да оправям след теб. НЯМА "КОЛЕНА". Миризми изобщо не излизат и без тях. Мирише му тролската тиква на на тоя.
    Last edited by Pyramid; 16.07.2021, 00:18.

    Коментар


    • За прототип е важно да се види основната му функция, дали наистина прехвърля повече топлина примерно от тези класическите, които биха се и запушвали. То има възможност да се направи с коляно после както е редно.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Тук спор няма. Ама я да те питам, виж там под мивката какво е разстоянието до пода? После кажи на каква височина е тръбата за мръсната вода? Кажи там има ли у-коляно да не смърди?
        А после ела и кажи.
        Коляно няма. Пречи. Конструкцията е предвидила всичко и смрад не излиза.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Имхотеп, да ти дадем едни чертежи по които да направиш един топлообменник и да го изпробваш, защото така ще продължаваш да си мислиш че не може да стане и такова нещо няма...и т.н.т. Няма грам смисъл в този спор.
          Тук спор няма. Ама я да те питам, виж там под мивката какво е разстоянието до пода? После кажи на каква височина е тръбата за мръсната вода? Кажи там има ли у-коляно да не смърди?
          А после ела и кажи.
          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Имхотеп, да ти дадем едни чертежи по които да направиш един топлообменник и да го изпробваш, защото така ще продължаваш да си мислиш че не може да стане и такова нещо няма...и т.н.т. Няма грам смисъл в този спор.
            За спора си прав но, на този, нищо не давам. По принцип и в частност. Максимумът е, че му отговарям. Макар и това да му е много.

            Коментар


            • Имхотеп, да ти дадем едни чертежи по които да направиш един топлообменник и да го изпробваш, защото така ще продължаваш да си мислиш че не може да стане и такова нещо няма...и т.н.т. Няма грам смисъл в този спор.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                От микромодула ти ще излезе същото квот' и от тръбичката.

                Що, от нея какво "излиза"?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  При наличие на тотален BMS, където ВСЯКА клетка се следи, смяната не е само до умения и познания. Искат се технологично оборудване и сервизни условия, което, силно оскъпява операцията па, ако ще, самите батерийки, да са по лев едната. ЕТО ТОЗИ проблем, решава микромодулната конструкция но, още си плюят в пазвите и кълнат, че е било нямало такова животно. Затова и наш човек, така мисли. После, когато стане масово, сам ще се чуди, що е скачал но, то и в името му пише, че е червен. Т.е., и да/не скача, все тая.
                  От микромодула ти ще излезе същото квот' и от тръбичката.

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Той го казва в смисъл както е с инструментите на ток, батерията е много скъпа да я смениш и по добре си купи нов. Само че това е за тези които си служат с такива инструменти, но не са много на ти с техниката. Защото всеки може да си вземе отделни елементи и да си ги подмени, така че номера минава частично и не е правило. Колите са доста скъпи, ако батериите са на днешните цени и наистина са скъпа част, което си е факт.
                    При наличие на тотален BMS, където ВСЯКА клетка се следи, смяната не е само до умения и познания. Искат се технологично оборудване и сервизни условия, което, силно оскъпява операцията па, ако ще, самите батерийки, да са по лев едната. ЕТО ТОЗИ проблем, решава микромодулната конструкция но, още си плюят в пазвите и кълнат, че е било нямало такова животно. Затова и наш човек, така мисли. После, когато стане масово, сам ще се чуди, що е скачал но, то и в името му пише, че е червен. Т.е., и да/не скача, все тая.

                    Коментар


                    • Той го казва в смисъл както е с инструментите на ток, батерията е много скъпа да я смениш и по добре си купи нов. Само че това е за тези които си служат с такива инструменти, но не са много на ти с техниката. Защото всеки може да си вземе отделни елементи и да си ги подмени, така че номера минава частично и не е правило. Колите са доста скъпи, ако батериите са на днешните цени и наистина са скъпа част, което си е факт.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Няма да видим нищо, той си го каза - основното в електромобила е батерията, като свърши - хвърляш, ако ще електромобила да е Ягуар или Порше. Тези колички външно приличат на Next eGo, и колко да приличат, ами има Митсубиши което също си прилича с тях от същата година.
                        Моята идея е че нестандартната техника е допълнително в пъти оскъпена, защото трудно се поддържа и обременява дори производителя с разходи от които няма да спечели. В един момент потребителите започват да избягват такива неща подминати от стандартизацията, те са неудобни, купуваш си проблеми, губиш си времето. Няма смисъл от купе от дуралуминий в количка която живее колкото е живота на първата и батерия, това са пари хвърлени на вятъра. А тези таралясници от снимката им искат по 4к.евро почти и са в лошо състояние, иначе би се намерил кой да им имплантира някакви батерии. Освен това нали имаше в пресата информация че първите собственици на Тесли са си сменили батериите които са издържали по 13 години, не пишеха че си изхвърлят колите.
                        Аз мисля така: ОСНОВЕН, е елемент който, когато го смениш, все едно, колата си сменил. Батерията е резервоар. Вярно, за "ток" но, все пак. Смени, обаче, двигателя, и цялото поведение на колата, може драстично да се измени. Намаляването, поради деградиране, капацитета на батерията, е все едно, резервоарът да стане по-малък. Ама колата, все така, се ускорява, все така спира...
                        Така че, червеният, преиграва.
                        Last edited by Pyramid; 15.07.2021, 21:28.

                        Коментар


                        • Няма да видим нищо, той си го каза - основното в електромобила е батерията, като свърши - хвърляш, ако ще електромобила да е Ягуар или Порше. Тези колички външно приличат на Next eGo, и колко да приличат, ами има Митсубиши което също си прилича с тях от същата година.
                          Моята идея е че нестандартната техника е допълнително в пъти оскъпена, защото трудно се поддържа и обременява дори производителя с разходи от които няма да спечели. В един момент потребителите започват да избягват такива неща подминати от стандартизацията, те са неудобни, купуваш си проблеми, губиш си времето. Няма смисъл от купе от дуралуминий в количка която живее колкото е живота на първата и батерия, това са пари хвърлени на вятъра. А тези таралясници от снимката им искат по 4к.евро почти и са в лошо състояние, иначе би се намерил кой да им имплантира някакви батерии. Освен това нали имаше в пресата информация че първите собственици на Тесли са си сменили батериите които са издържали по 13 години, не пишеха че си изхвърлят колите.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                            Именно твоя начин на разсъждение е грешен
                            Я дай да видим тук, един правилен.

                            Коментар


                            • redcretinq,
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Ами няма как да е основен компонент батерията, имаше една приказка - купи си една туба бензин и се качи да се возиш на нея. Да обаче бензина е стандартизиран, да си виждал някой да се пробва да ти продава 75 октана, а може да се произвежда и такъв. Просто в анархията батерията е компонента, защото няма кой да наложи стандарт или сега анархията е стандарта. Стартерните акумулатори са стандартизирани, никой не пробва да произвежда нестандартни защото ще трябва да ги подарява.
                                Именно твоя начин на разсъждение е грешен

                                Коментар

                                Working...
                                X