If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
redcretin, ти поне разбра ли защо ел.трансмисията ще се наложи. Въобще не бери грижа дали ще се намери някой да прояви интерес към тези модули. Има дори такива, които са предубедени че идеята е блестяща и няма нужда да бъдат убеждавани.
В кое ша се наложи, като трансмисия в ЕВ на практика отсъства бре
redcretin, ти поне разбра ли защо ел.трансмисията ще се наложи. Въобще не бери грижа дали ще се намери някой да прояви интерес към тези модули. Има дори такива, които са предубедени че идеята е блестяща и няма нужда да бъдат убеждавани.
Да проблема е за който си мисли че не е добра идеята за модулите, просто губи. Например ако имаше вече електромобили с модули и трябва да избираш между старата генерация с отделни елементи свързани в един голям и скъп модул и новия вариант на модул от безкорпусни елементи с едно общо външно тяло, е много ясно кое трябва да се избере. Старите модули в 99% от случаите не ги ремонтират, а са скъпи. По принцип стари с нови елементи да се смесят в един пакет батерия е много трудна работа, защото старите вече са с други променени параметри и при зареждане на "смес" нови и стари се получават големи проблеми..затова заминава на боклука цял огромен модул или в добрия случай да го рециклират напълно с всички елементи да са нови.
Pyramid да се свържат батериите и да се прехвърли прав ток през инвертори мисля че нямат, то може но дали си заслужават скъпи инвертори които може въобще никой да не ги ползва. Опцията е ток от инвертора който имат да могат да захранват домашната мрежа, другата Тесла с паднала батерия която не може да се придвижи до зарядно с нейния кабел за домашна мрежа я включват в тази която има ток като в контакт. Ел.колите които имат тази опция да подават ток към домашната мрежа при нужда, могат да подават ток на други ел.коли на пътя колкото да тръгне разредената и да се добере до зарядно устройство. Източника ми който ми го е казвал е сигурен, не като този дето рециклира автоматични скоростни кутии с голи ръце едва ли не.
Немците казват че нямат необходимите технологии и са изостанали технологично и го казват хора специалисти, нямат автопилота, нямат енергийния разход на Теслите, нямат това нещо - половината от купето да се шприцва от дуралуминий на много голяма преса.
redcretin, нали може да подава Тесла ток към домашна мрежа, може и към порта за зареждане от домашна мрежа на другата кола останала без ток.. Големи констатации пак, спал отвит...
redcretin, нали може да подава Тесла ток към домашна мрежа, може и към порта за зареждане от домашна мрежа на другата кола останала без ток.. Големи констатации пак, спал отвит...
За да зареждаш един акумулатор, е необходимо да прокараш през него ток. ТОВА, става чрез подаване на по-високо от номиналното напрежение, в зависимост от ел.хим.система, с между 30÷60%. Т,.е.от кола към еднотипна кола да "преливаш", ти трябва step-up dc/dc МОЩЕН конвертор, който, не знам дали, производителят инсталира. Думата ми е че, не е чак толкова проста работата.
redcretin, нали може да подава Тесла ток към домашна мрежа, може и към порта за зареждане от домашна мрежа на другата кола останала без ток.. Големи констатации пак, спал отвит...
Да бе, ама те всички електрически коли отдавна си имат вградена система за връщане на енергия в батериите. От тази гледна точка това на снимката е една абсолютна простотия от някой невежа по въпроса.
Постинга трябваше да е в темата за вицовете ....
Че то не е сигурно, дали не е от някой гавраджия. Пусне тук-там, и колекционира лайкове за глупости.
redcretin, това нещо една ел.кола да може да даде ток на друга ако и е свършила батерията при Теслите го има много отдавна. Разказвано ми е от човек който е бил свидетел как по този начин много спрели коли им подават ток и ги правят подвижни, помня че каза че става много бързо.
Матеев може човека да работи във фабрика за автомобилни генератори и понеже на електромобилите не им трябват, защото електродвигателя може да мине в режим на генератор при спиране и спускане по наклон или намаляване скоростта на движение..щели да се закриват и тези фабрики, имаше една статия в инвестора. Та той търси просто приложение на производството в което работи и при електромобилите. Не го намирам за сериозно, хората с квалификация в ел.частта при производство на електромобили пак може да са по необходими, от да кажем тези които произвеждат бутала или сегменти за ДВГ.
v_tin е чувал много неща и е пуснал това за смях на групата, хайде да пусне и коментарите
Сергей Нефедьев
Для вращения генератора двигатель тратит дополнительную энергию от тех же самых аккумуляторов. За счёт потерь на трение, энергия, которую сгенерирует генератор, будет меньше энергии, которую он отберёт у электродвигателя. Т.е. система будет в минусе. В плюсе она будет только тогда, когда электромобиль катится по инерции, или, когда съезжает с горки, Т.о. генератор можно включать только в этих случаях. Но, двигатель постоянного тока и сам способен работать в режиме генератора в таких же случаях и подзаряжать батареи. Т.е. если системой управления электродвигателем предусмотрен генераторный режим работы, то такое устройство ни к чему...
2
Nikolay Borovskiy
Шукшин прекрасный рассказ написал об изобретателе вечного двигателя.
1 ч.
Михаил Смирнов
КПД э/двигателя постоянного тока 80-90%. КПД генератора постоянного тока 90%.
Т.е. сферический конь в вакууме даёт 70%. При этом мы понимаем, что появление дополнительной нагрузки увеличивает расход батареи. Думаю, в лучшем случае на выходе 60%, а то и меньше.
Да бе, ама те всички електрически коли отдавна си имат вградена система за връщане на енергия в батериите. От тази гледна точка това на снимката е една абсолютна простотия от някой невежа по въпроса.
Коментар