IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Ами да. Веригата за доставки към теб, е прекъсната.
    То за съжаление няма никакви доставки, иначе щях да си купя от магазина.
    Има само разтягане на лъжливи измамни локуми.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
      Както казах, опасявам се че ще си купя микромодул колкото и тръбички.

      Ами да. Веригата за доставки към теб, е прекъсната.

      Коментар


      • Както казах, опасявам се че ще си купя микромодул колкото и тръбички.

        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Тук си търсите повод да се отвличате от основното което всички очакват с нетърпение. А именно микромодула с оловни клетки и общ електролит.
          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            https://www.youtube.com/watch?v=qmWkWbhCnMc, 2м 57с, човека говори за над 500 ватчаса за килограм
            Тоя индиец ли беше? Много бълбука, доде хортува.

            Коментар


            • https://www.youtube.com/watch?v=qmWkWbhCnMc, 2м 57с, човека говори за над 500 ватчаса за килограм
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • chan_tura_naga, добре че ми го каза, те всички дето правят тези неща да знаеш са се объркали, такива батерии вече има само че не са за електромобили.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от chan_tura_naga Разгледай мнение
                  супъртрейдър,
                  не слагай грях на душата си, ти си безценен кадър за науката, разбираш безапелационно и върховно химия, и електрохимия, и ядрена физика, и механика, и изкуствен интелект, и технология, и обществени науки, финанси, и мн.др.

                  Моля те, не погребвай брилянта в себе си, а го отдай на науката и технологията.

                  Можеш да започнеш като трамплин от БАН (другият гений Пирамид ще те насочи), след това разни харварди-марварди, накрая световен гений-ръководител на науката.

                  Моля, не оставяй брилянта в себе си да стане сажда!
                  ...Само как знае, другарят Чан.
                  Last edited by Pyramid; 17.10.2021, 16:38.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Сега приеха да се определят като графен няколко форми, тази един слой с дебелина колкото са атомите наистина има такива свойства, при него цените са космически. Но правят и с дебелина няколко слоя и също го определят като графен. Затова казвам по фин графит, при многослойна батерия тип сандвич дали няма да има по ефективно приложение ? Това което твърдях че по малка дебелина на слоя активни вещества ги прави по реактивоспособни се оказва вярно между другото. Сега оптимизацията не може да е еднопосочна само в посока по добър анод, и катода може да се подобри и тогава ще стане това 0.5 киловатчаса за килограм тегло. Иначе очаквах обратното, някой да каже че очакванията ми са ниски, защото има твърдения за 7киловатчаса за 1 кг...обаче това е много фантастично.
                    Уранът дава мегаватчасове. Споко.

                    Коментар


                    • супъртрейдър,
                      не слагай грях на душата си, ти си безценен кадър за науката, разбираш безапелационно и върховно химия, и електрохимия, и ядрена физика, и механика, и изкуствен интелект, и технология, и обществени науки, финанси, и мн.др.

                      Моля те, не погребвай брилянта в себе си, а го отдай на науката и технологията.

                      Можеш да започнеш като трамплин от БАН (другият гений Пирамид ще те насочи), след това разни харварди-марварди, накрая световен гений-ръководител на науката.

                      Моля, не оставяй брилянта в себе си да стане сажда!

                      Коментар


                      • Ако дотова има евро въобще, може да стане.
                        25 години живот, 0.5квч за 1кг, 5000цикъла, 15мин зареждане..
                        Last edited by supertrader; 17.10.2021, 14:12.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          това за 7 киловатчаса наистина е фантазия
                          1 е повече от достатъчно + 100к цикъла + 100 секунди зареждане до горе + 100 години живот + 100€ киловата.
                          Епа нема таквоз животно
                          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                          Коментар


                          • това за 7 киловатчаса наистина е фантазия
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Сега приеха да се определят като графен няколко форми, тази един слой с дебелина колкото са атомите наистина има такива свойства, при него цените са космически. Но правят и с дебелина няколко слоя и също го определят като графен. Затова казвам по фин графит, при многослойна батерия тип сандвич дали няма да има по ефективно приложение ? Това което твърдях че по малка дебелина на слоя активни вещества ги прави по реактивоспособни се оказва вярно между другото. Сега оптимизацията не може да е еднопосочна само в посока по добър анод, и катода може да се подобри и тогава ще стане това 0.5 киловатчаса за килограм тегло. Иначе очаквах обратното, някой да каже че очакванията ми са ниски, защото има твърдения за 7киловатчаса за 1 кг...обаче това е много фантастично.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Не сегашните суперкондензатори, нещо което да има характеристики и като на батерия и да се зарежда сравнително бързо. По принцип за да се използва тока от фотоволтаици и ветрогенератори с него също трябва да се зареждат някакви батерии, да се преобразува в електрохимическа енергия. След това електромобилите да им се прехвърля заряд от тези батерии.
                                Графенът, или по финния графит е по активен и може да поеме по голям брой заряди, просто има по голяма активна повърхност според мен това е цялата работа и затова са тези очаквания за по добри батерии.
                                За различни субстанции говориш. Графенът НЕ Е "по-фин графит", а ЕДНОСЛОЙНА РЕШЕТКА ОТ ВЪГЛЕРОДНИ АТОМИ. Има разлика. По тази причина, той не "може да поеме по-голям брой заряди". Зверски тънък е и заема минимален обем. Затова, а също, поради мноого ниското съпротивление при протичане на тока по него, (позволяващо огромна плътност на същя този ток), както и огромната си химическа устойчивост, графенът е уникален материал за електроди за тези кондензатори (оставя много свободен обем за още слоеве). Графитът е различен. Той съхранява в кристалната си решетка йони на електролита (при литиевите батерии), понеже / и за да НЕ влизат те в хим.реакция с електродите, с което, да ги увредят. Такъв е механизмът но, наистина, работи.

                                Коментар

                                Working...
                                X