If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
И модулна батерия може да се изгради в тази кутия. Тя е хубава че може да се разглобява и да се изпробват материали, но по принцип може да се добави още една пластмасова част и кутията ще стане и за модулна батерия.
Дрън-дрън, как ще докарате "стотици волти" в това нещо?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Това ще ти изпие ракията и ще ходиш трезвен, много е лошо. Само дрънкате, това всъщност е възможност да се произвеждат в пъти повече батерии, тези материали които се поставят вътре и трябва да се навиват и да са гъвкави са много скъпи и капризни при производство. Те са нещо като да вържеш на един който трябва да бяга на крака едно голямо гюлле с верига, затова няма батерии.
И модулна батерия може да се изгради в тази кутия. Тя е хубава че може да се разглобява и да се изпробват материали, но по принцип може да се добави още една пластмасова част и кутията ще стане и за модулна батерия.
Модула е за професионалисти, има вариант за направи си сам, но още като се сглобява дава опасно напрежение и може да стане беля. Това като се направи ще се добие малко опит, не става само с опит от ползване на батерии и теория.
redcretin, виж размерите, в милиметри са, ако някой жаден чака от тоз казан да му изкараш ракия да пие..Кутия - корпус на батерия или кондензатор, която да може да се отвори и да се смени рулото на електродите и да се огледат как са работили след някой и друг цикъл на заряд и разряд.
Туй микромодула ли?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
redcretin, виж размерите, в милиметри са, ако някой жаден чака от тоз казан да му изкараш ракия да пие..Кутия - корпус на батерия или кондензатор, която да може да се отвори и да се смени рулото на електродите и да се огледат как са работили след някой и друг цикъл на заряд и разряд.
http://ev.battery.free.bg/
като ги направя частите, ще ги снимам, после ще допълня как ще се получи батерия. Това не е модулна батерия, по две причини , по принцип е опасно да се прави многоволтова батерия от хора които не знам дали имат подготовка ..тока е опасен над определено напрежение и големина...това което ще опиша е безопасно.
http://ev.battery.free.bg/
като ги направя частите, ще ги снимам, после ще допълня как ще се получи батерия. Това не е модулна батерия, по две причини , по принцип е опасно да се прави многоволтова батерия от хора които не знам дали имат подготовка ..тока е опасен над определено напрежение и големина...това което ще опиша е безопасно.
Тя и сега работата с батериите е на ръба, ако не се появи стандартно решение до масови електромобили няма да се стигне. В момента са нестандартни нещата. Хората всъщност трудно възприемат нестандартна техника, тя трудно пробива. Всеки като си харчи парите се интересува как се поддържа, има ли възможност частите да се заменят лесно. Едно е да ти кажат че се подменя част за 100лв и съвсем друго за 5000лв, това влияе много.
Именно. Но, разни хейтъри, нали е да завлекат почтен човек в калта при себе си, публично, обясняват всякакви врели-некипели.
В момента батерии също няма, ако си купиш батерия за нещо друго и тя е от тези които могат да ги влагат в електромобили е 100% сигурно че това е отпаднала на фабрични тестове батерия. Замерват ги и още нови са с разлики във вътрешното съпротивление, после още в началото на ползването им някои отпадат - дефектират. Другия вариант е да вземеш нещо което се продава защото производителя си е от тези които правят ментета. Преди време някой ме беше питал един негов приятел искал да си вземе батерии, та какви да си купи по интернет ? Казах му каквото мисля и каквото виждам - по добре оловни да вземе с дълбок цикъл на заряд и разряд отколкото литиеви, литиевите ако са хубави няма да се продават в интернет а производителите ги вземат на едро за електромобили.
Тя и сега работата с батериите е на ръба, ако не се появи стандартно решение до масови електромобили няма да се стигне. В момента са нестандартни нещата. Хората всъщност трудно възприемат нестандартна техника, тя трудно пробива. Всеки като си харчи парите се интересува как се поддържа, има ли възможност частите да се заменят лесно. Едно е да ти кажат че се подменя част за 100лв и съвсем друго за 5000лв, това влияе много.
Коментар