IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

    Никой не се тревожи за вас. Откъде ти идват такива мисли е пълна мистерия.
    Абе гледам, нервен си, затуй.

    Коментар


    • Имхотеп, ако батерията е с капацитет - модула имам предвид да кажем 500 ватчаса и се разрежда за 1 час, при 100 волта напрежение има ток 5 ампера да преминат през вътрешните му връзки, няма нужда да са прекалено солидни. Той проблема на сегашните батерии е че вътрешните връзки са много голямо количество фолио - метал, защото лентите имат дължина която не е малка, формата на електрода - правоъгълник не е оптималната по отношение на пътя на тока, тази конструкция няма да стане за материали на електродите за които говорих, те пък са оптимални тези порести неща да направят капацитет при малки размери. Според мен това нещо, въпросния дизайн не е много за продаване, прави са хората като искат да ги правят. Иначе техниците от номенклатурата които сега правят батериите какво ще ти кажат - това нещо е трудно, трябва да се случат много фокуси за да се направи..защото те в момента имат работа и пазар имат. Обаче тези батерии не устройват техниката, не се използват много неща които са известни и може да се ползват към момента. И определено проводниците максимално трябва да са външни, това с тези ленти е много метал а той не е активно вещество, не допринася за капацитета. Иначе нормално, компаниите с много пари в брой се интересуват да направят нещо което е по дългосрочен бизнес в който като им се появят пари веднага могат да ги вложат и да работят те с тях. Както се очертава парите вложени в батерии ще са като парите в брой, трябват ти пари - продаваш батерии и винаги ще има кой да ти ги купи. Тази работа въобще не е лоша.
      Last edited by supertrader; 07.02.2022, 18:31.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        И ние, и японците, доказахме: Тревогите ви са оправдани само отчасти и само до определен момент. Той остава в миналото.
        Никой не се тревожи за вас. Откъде ти идват такива мисли е пълна мистерия.
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Останал автобус едва ли има някъде, те после са имали проблем да си поддържат живота и са имали много собственост която са продали постепенно за да се изхранват. Това нещо е било когато автобуси не е имало мисля и в Европа много..нещо като върха на техниката за момента.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Еми действайте.
            Но айде да помогна - има си причина да се правят 'отделни елементи в собствен здрав корпус'. То не е само една причина разбира се. Но ето две: първата е свързана с електрохимията, а втората с електротехниката.
            И ние, и японците, доказахме: Тревогите ви са оправдани само отчасти и само до определен момент. Той остава в миналото.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Между другото въпросните автобуси са били без марка, бранд, били са сбирщайн както се казва с части купени и от Германия и правени и в България. В крайна сметка човека се е интересувал да ги направи и да ги пусне да му изкарват приходи..т.е. били са местно производство, това ми го е казвала дъщерята на собственика.
              ...а колко са продали, има ли останали до ден днешен?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Имхотеп, това да се правят отделни елементи в собствен здрав корпус и после да се свързват е малко луда работа, те роботите не се оплакват, но се бавят и амортизират. Това е голям проблем за тези батерии, пък и утре ще се надигнат че са токсични и се изхвърлят понеже е по скъпо да се преработят отколкото да се произведат нови от свежи материали неупотребявани. Може да стане така да почнат да взимат такса за изхвърляне на старата батерия по голяма от цената и когато е закупувана нова с колата. Въобще подводните камъни в това нещо са много, има големи фирми на които милиардите стоят и са пари в брой а не акции и не смеят да пипнат батерии и електромобили по тази причина. Истината е че никой няма да инвестира ако не знае какво ще стане, батерия за която се знае какво ще стане с нея е много интересна, по интересна е от това да произвеждаш електромобили..тях ги могат много фирми. Така става когато се чака някой друг да ги направи и да се купят после от него, то хубаво да се лежи на тази кълка обаче в модулите има много работа и ще се появят и химични смеси докато се правят които са специално за тях. После може да стане като с рецептата за Кока кола, знае я но само производителя, останалите са потребители.
                Еми действайте.
                Но айде да помогна - има си причина да се правят 'отделни елементи в собствен здрав корпус'. То не е само една причина разбира се. Но ето две: първата е свързана с електрохимията, а втората с електротехниката.
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Между другото въпросните автобуси са били без марка, бранд, били са сбирщайн както се казва с части купени и от Германия и правени и в България. В крайна сметка човека се е интересувал да ги направи и да ги пусне да му изкарват приходи..т.е. били са местно производство, това ми го е казвала дъщерята на собственика.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Защо да не се хванат да ги правят, според мен няма да отнеме чак толкова много време а батерии после се продават доста добре. Например с един приятел ни хрумна че ако си направи човек една домашна установка с акумулатори да ги зарежда през ноща и през деня климатика да работи с ток от тях има смисъл при очакваните цени на тока. Добре обаче какви акумулатори може да си купиш за целта, на нисък волтаж единични клетки, най добрата цена имат тези правоъгълните кутии - 170 лв за киловатчас показват по сайтовете за елемент 280 амперчаса, да обаче за 10 киловатчаса ще свържеш 10 такива кутии и ще получиш 40 волта, които трябва да преобразуваш до 230. Ако направиш батерията с много елементи да получиш батерия с по високо напрежение, цената се утроява и тогава това нещо губи смисъл, ще се изплаща 10 години. И така в модулите има много добър смисъл, следователно и пазар.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Бе то фондове има, но те не си фърлят парите на вятъра. Иначе за тези автобуси сега чувам от теб.
                      Реалистичен поглед. Имате плюс от мен. Единствено, леко съм недоверчив към фондовете, т.к.само правилните хора се допускат до тях. Наследство от недалечното минало, предполагам.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Имхотеп, това да се правят отделни елементи в собствен здрав корпус и после да се свързват е малко луда работа, те роботите не се оплакват, но се бавят и амортизират. Това е голям проблем за тези батерии, пък и утре ще се надигнат че са токсични и се изхвърлят понеже е по скъпо да се преработят отколкото да се произведат нови от свежи материали неупотребявани. Може да стане така да почнат да взимат такса за изхвърляне на старата батерия по голяма от цената и когато е закупувана нова с колата. Въобще подводните камъни в това нещо са много, има големи фирми на които милиардите стоят и са пари в брой а не акции и не смеят да пипнат батерии и електромобили по тази причина. Истината е че никой няма да инвестира ако не знае какво ще стане, батерия за която се знае какво ще стане с нея е много интересна, по интересна е от това да произвеждаш електромобили..тях ги могат много фирми. Така става когато се чака някой друг да ги направи и да се купят после от него, то хубаво да се лежи на тази кълка обаче в модулите има много работа и ще се появят и химични смеси докато се правят които са специално за тях. После може да стане като с рецептата за Кока кола, знае я но само производителя, останалите са потребители.
                        Че то отдавна продават по-вкусни питиета от кока-кола и пепси. Е, не са така промотирани, франчайзът с тях, е труден, затискат ги...Ето, момците, с които контактуваме, искат да произвеждат микромодулите, а аз им предлагам да си направят КПП на пътя до там, и само да късат билетчета, нека като искат, BMW/VW , да ги правят.Излиза че...
                        Пак съм с няколко крачки напред но, да видим. А онова, дето лъже, какво да чакаш от трол, това може - това прави, предвидим до втръсване. На нас тук разправя "Измамникът"- това, "Измамникът" онова но, като го пита страничен човек, оказва се, факти нямал. Доказа че, сам си противоречи.
                        Last edited by Pyramid; 07.02.2022, 15:29.

                        Коментар


                        • Имхотеп, това да се правят отделни елементи в собствен здрав корпус и после да се свързват е малко луда работа, те роботите не се оплакват, но се бавят и амортизират. Това е голям проблем за тези батерии, пък и утре ще се надигнат че са токсични и се изхвърлят понеже е по скъпо да се преработят отколкото да се произведат нови от свежи материали неупотребявани. Може да стане така да почнат да взимат такса за изхвърляне на старата батерия по голяма от цената и когато е закупувана нова с колата. Въобще подводните камъни в това нещо са много, има големи фирми на които милиардите стоят и са пари в брой а не акции и не смеят да пипнат батерии и електромобили по тази причина. Истината е че никой няма да инвестира ако не знае какво ще стане, батерия за която се знае какво ще стане с нея е много интересна, по интересна е от това да произвеждаш електромобили..тях ги могат много фирми. Така става когато се чака някой друг да ги направи и да се купят после от него, то хубаво да се лежи на тази кълка обаче в модулите има много работа и ще се появят и химични смеси докато се правят които са специално за тях. После може да стане като с рецептата за Кока кола, знае я но само производителя, останалите са потребители.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                            Ми конкуренция има там където има търсене на нещо. А търсене на микромодул няма. То затова и утече в реката.
                            Така си мислиш ти, щото искаш да бъде провалено Не теб търсят, обаче, да разяснявал кое как става. Гроздето кисело, такива работи

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Защо да няма, има фондове с по няколко трилиона пари в брой от продажби, нали трябва да ги вложат в нещо което да произвеждат..търсене има предостатъчно. В България навремето един човек е внесъл първите четири автобуса при липса на бензин, задвижвали са се с газ генериран от дърва които горят с ограничено количество кислород. Случайно да знаеш каква марка са били ?
                              Бе то фондове има, но те не си фърлят парите на вятъра. Иначе за тези автобуси сега чувам от теб.
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Защо да няма, има фондове с по няколко трилиона пари в брой от продажби, нали трябва да ги вложат в нещо което да произвеждат..търсене има предостатъчно. В България навремето един човек е внесъл първите четири автобуса при липса на бензин, задвижвали са се с газ генериран от дърва които горят с ограничено количество кислород. Случайно да знаеш каква марка са били ?
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X