Добре Матеев, като може защото не се хване да произвежда това нещо, което се нарича пауър уол, много хора в България сега биха си купили, а местното производство има същественно предимство само от транспорта. Прявят се такива с оловни акумулатори и да ги транспортираш от другия край на Света цената им става двойна, за българския пазар да ги прави локално. Той обаче с нас смислено не говори по политически причини и е сърдит.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Не, Дани. Дращи този тролец. Аз от нито една своя дума не се отказвам. А и онези доказаха ( "умните директори") на Матеев и той самият че, не са на нужното ниво. Пречело им, че правено в гараж. Ами ОК, ако са по-добри, да го направят в завода си или в супер-пупер-съвременната Матейкова лаборатория. Няма лошо, да го направят.
Да, ама освен фукария, си трябва и можене, нали. Него откъде ще вземат, не знам.
А този тук, тръгнал да ми се смее. Давай, Импотецие. Смей се. Влакът тръгна без вас
А ти с многото си можене я докара до нощна смяна пазач. За десет-дванайс години "изобрети" една тръбичка с която стана за смях. И за всичките тези години не разбра защо не става. Е - ако някой ти даде пари с удоволствие ще ги пратиш в реката. Както и всичко досега в живота ти.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНищо само да не станат тези неща като онази бутилка от кока кола, която един пилиот изхвърли през прозореца на един вертолет насред пустиня и обърка живота на хората които преди това си живееха добре..това е от един филм. Има много такива неща, тези са да си дращим тука.
Да, ама освен фукария, си трябва и можене, нали. Него откъде ще вземат, не знам.
А този тук, тръгнал да ми се смее. Давай, Импотецие. Смей се. Влакът тръгна без васLast edited by Pyramid; 08.02.2022, 20:47.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеГАД, просто исках да кажа че и хората без кой знае какъв образователен ценз в областа като положат старание и труд може да постигнат тези неща, важен е резултата според мен. И това са неща на които както има една приказка им е дошло времето да се появят и това не се влияе от нас по никакъв начин.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ГАД Разгледай мнение
Наистина ли мислите така? А защо, например, не дадете доказателство? Много обичам, когато разговорът е обективен и аргументиран и, ако твърдите, че е добре да нямат образование, сигурно, от личен опит? Или отново, както за онези приятели, нефтогазовите, нямате но, трябва да натриете нечий нос. Ще се справите ли?
Не си някой специален на който държа да привлека вниманието.
Но ето лично да го видиш
https://youtu.be/85w1RJZaefQ
Last edited by Имхотеп; 08.02.2022, 18:01.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
ГАД, просто исках да кажа че и хората без кой знае какъв образователен ценз в областа като положат старание и труд може да постигнат тези неща, важен е резултата според мен. И това са неща на които както има една приказка им е дошло времето да се появят и това не се влияе от нас по никакъв начин.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от ГАД Разгледай мнение
Наистина ли мислите така? А защо, например, не дадете доказателство? Много обичам, когато разговорът е обективен и аргументиран и, ако твърдите, че е добре да нямат образование, сигурно, от личен опит? Или отново, както за онези приятели, нефтогазовите, нямате но, трябва да натриете нечий нос. Ще се справите ли?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Най-добре е да нямате никакво образование. Ама ей на, измамника е с шести клас и по някаква причина лъже че е инженер.
Теб не те знам, но ако си ходил в някакво училище то това само задържа развитието ви.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Най-добре е да нямате никакво образование. Ама ей на, измамника е с шести клас и по някаква причина лъже че е инженер.
Теб не те знам, но ако си ходил в някакво училище то това само задържа развитието ви.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе са глупости, на всичко отгоре и без нас се случват. Оловни биполярни батерии всъщност вече се произвеждат, не са с тази конструкция но елемент от нея го имат и това за което спорехте, колко е важно да е разделен електролита..ами забравили са да го разделят..друго се разделя. Техниката всички знаем къде се прави в момента. Между другото тези порести електроди понеже ми бяха интересни се учудих като се появиха при водородните клетки и първия производител беше един китаец който се казва Мао, той не знам но може да е и само с трети клас. А за такива електроди и потенциала им имаше статии на някакви от Масачузетския технологичен институт, не мога да я намеря сега но пишеха - 20 пъти по голяма активна площ. Може да изглеждаше прекалено, но още тогава ми светна лампичката че това нещо е пробив и ще се направи. Първо като говореха за електромобили захранвани с водород пишеха че няма как да стане защото клетките са с огромен обем и тегло и няма къде да ги поместят, сега въпросната част е с тегло 30 кг. Не казвам че няма накъде още да ги подобрят за да станат използваеми наистина и да понавлязат, има още много работа.
- Може да не е с трети клас само, не знам..исках да си купя само два електрода да ги изпробвам, но не ми продаде..та малко ме е яд..Но мисълта ми е че тези неща за които говорим ще ги направят постепенно и хора, които дори няма да са с кой знае какво образование. Можете да видите роботизираните фабрики в Китай, правят ги и работят а те много инженери дори все още няма как да имат обучени. Предполагам средни техници са масовия квалифициран персонал. Въпроса е да се разберат нещата, дори не са чак толкова сложни.
Теб не те знам, но ако си ходил в някакво училище то това само задържа развитието ви.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Не са глупости, на всичко отгоре и без нас се случват. Оловни биполярни батерии всъщност вече се произвеждат, не са с тази конструкция но елемент от нея го имат и това за което спорехте, колко е важно да е разделен електролита..ами забравили са да го разделят..друго се разделя. Техниката всички знаем къде се прави в момента. Между другото тези порести електроди понеже ми бяха интересни се учудих като се появиха при водородните клетки и първия производител беше един китаец който се казва Мао, той не знам но може да е и само с трети клас. А за такива електроди и потенциала им имаше статии на някакви от Масачузетския технологичен институт, не мога да я намеря сега но пишеха - 20 пъти по голяма активна площ. Може да изглеждаше прекалено, но още тогава ми светна лампичката че това нещо е пробив и ще се направи. Първо като говореха за електромобили захранвани с водород пишеха че няма как да стане защото клетките са с огромен обем и тегло и няма къде да ги поместят, сега въпросната част е с тегло 30 кг. Не казвам че няма накъде още да ги подобрят за да станат използваеми наистина и да понавлязат, има още много работа.
- Може да не е с трети клас само, не знам..исках да си купя само два електрода да ги изпробвам, но не ми продаде..та малко ме е яд..Но мисълта ми е че тези неща за които говорим ще ги направят постепенно и хора, които дори няма да са с кой знае какво образование. Можете да видите роботизираните фабрики в Китай, правят ги и работят а те много инженери дори все още няма как да имат обучени. Предполагам средни техници са масовия квалифициран персонал. Въпроса е да се разберат нещата, дори не са чак толкова сложни.Last edited by supertrader; 08.02.2022, 01:15.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Абсолютни глупости.Last edited by Pyramid; 08.02.2022, 00:25.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, ако батерията е с капацитет - модула имам предвид да кажем 500 ватчаса и се разрежда за 1 час, при 100 волта напрежение има ток 5 ампера да преминат през вътрешните му връзки, няма нужда да са прекалено солидни. Той проблема на сегашните батерии е че вътрешните връзки са много голямо количество фолио - метал, защото лентите имат дължина която не е малка, формата на електрода - правоъгълник не е оптималната по отношение на пътя на тока, тази конструкция няма да стане за материали на електродите за които говорих, те пък са оптимални тези порести неща да направят капацитет при малки размери. Според мен това нещо, въпросния дизайн не е много за продаване, прави са хората като искат да ги правят. Иначе техниците от номенклатурата които сега правят батериите какво ще ти кажат - това нещо е трудно, трябва да се случат много фокуси за да се направи..защото те в момента имат работа и пазар имат. Обаче тези батерии не устройват техниката, не се използват много неща които са известни и може да се ползват към момента. И определено проводниците максимално трябва да са външни, това с тези ленти е много метал а той не е активно вещество, не допринася за капацитета. Иначе нормално, компаниите с много пари в брой се интересуват да направят нещо което е по дългосрочен бизнес в който като им се появят пари веднага могат да ги вложат и да работят те с тях. Както се очертава парите вложени в батерии ще са като парите в брой, трябват ти пари - продаваш батерии и винаги ще има кой да ти ги купи. Тази работа въобще не е лоша.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Значи, модератор, то си е в темата. Говорим за електромобили, нали? Е, работата и квалификацията ми имат отношение. Затуй, рекох дай да видим, какви партенки още ни пускат. Тъй де, да се види, колко е достоверен "Критикът" ни. Досега, каквото е нападал, все не го познава, няма нищо общо с него, нито го е виждал, нито го е чувал, само бърбори.
Хайде сега, помогнете на форумците, моля, да се ориентират: Дайте му думата, и нека сам да си сравнява всеки.Last edited by Pyramid; 07.02.2022, 21:11.
Коментар
Коментар