If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Такива електрохимчини устройства при които клетката се налага да се стяга през пружини има, но те работят на 400 градуса, при тях има голямо температурно разширение. За една батерия такова притискане въобще не е необходимо. Тези цилиндричните батерии които са навити като изключим тази новата на Тесла дори нямат някаква тръбичка в отвора на рулотото от електроди, това означава че не е много стегнато навитото руло. А тези другите при които навивката се сплесква, там пък за равномерен натиск въобще не можем да говорим. Външния корпус на всички елементи трябва да има достатъчна здравина, зависи от какъв материал ще се направи и колко големи са електродните плочи на модула да ги наречем така.
- По въпроса как да се свържат вътре елементите, първо това че са наречени безкорпусни не е случайно и неточно, точно такива са. Не им трябва физически здрав корпус, достатъчен им е този външния. При една батерия от типа таблетка има корпус който да е здрав, защото това е корпуса на батерията, а модула си има общ здрав корпус и той е достатъчен. Един елемент ако е направен с електроди като на другите батерии, например да се използват същите материали - двете големи площи са филиата, те са достатъчни и като здравина защото вътре няма какво да ги натисне, няма от какво да се предпазват с допълнителни корпуси.
- Сега ако въпроса е как да се напряват вътрешните свързвания на елементите, това вече е обекта на патента и не съм специалист да кажа 14 или 20 годишна валидност ще има. Или е въпрос за милион долара както е прието шеговито да се казва. Реално може и за трилион да е. Иначе съвсем сериозно казано батериите такива каквито са сега са голям препъни камък за електромобилите, този модул може да махне камъка който все ги спъва. Между другото в тези батерии електролит няма, напоена е мембраната с електролит и в корпусите им има там колкото се е отекъл евентуално и мемраната, като контактува с него да се подържа напоена.
Кои са тези батерии в които няма електролит? Направили ли сте вече?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Такива електрохимчини устройства при които клетката се налага да се стяга през пружини има, но те работят на 400 градуса, при тях има голямо температурно разширение. За една батерия такова притискане въобще не е необходимо. Тези цилиндричните батерии които са навити като изключим тази новата на Тесла дори нямат някаква тръбичка в отвора на рулотото от електроди, това означава че не е много стегнато навитото руло. А тези другите при които навивката се сплесква, там пък за равномерен натиск въобще не можем да говорим. Външния корпус на всички елементи трябва да има достатъчна здравина, зависи от какъв материал ще се направи и колко големи са електродните плочи на модула да ги наречем така.
- По въпроса как да се свържат вътре елементите, първо това че са наречени безкорпусни не е случайно и неточно, точно такива са. Не им трябва физически здрав корпус, достатъчен им е този външния. При една батерия от типа таблетка има корпус който да е здрав, защото това е корпуса на батерията, а модула си има общ здрав корпус и той е достатъчен. Един елемент ако е направен с електроди като на другите батерии, например да се използват същите материали - двете големи площи са филиата, те са достатъчни и като здравина защото вътре няма какво да ги натисне, няма от какво да се предпазват с допълнителни корпуси.
- Сега ако въпроса е как да се напряват вътрешните свързвания на елементите, това вече е обекта на патента и не съм специалист да кажа 14 или 20 годишна валидност ще има. Или е въпрос за милион долара както е прието шеговито да се казва. Реално може и за трилион да е. Иначе съвсем сериозно казано батериите такива каквито са сега са голям препъни камък за електромобилите, този модул може да махне камъка който все ги спъва.
Между другото в тези батерии електролит няма, напоена е мембраната с електролит и в корпусите им има там колкото се е отекъл евентуално и мемраната, като контактува с него да се подържа напоена.
Не го усуквай супертрейдър, тези неща трябва да се сложат в отделни корпуси. Единият от електродите трябва да е по-висок от другия. А трябва и да не са меки като станиол, трябва в кутийката да има две пружини които да притискат нещата.
Та кажи, супертрейдър, колко дебели стени ще имат тези батерийки?
Говориш за случай, когато, имаш единичен акумулатор. И за никаква "височина" няма задължителни "пропорции", това са несвързани брътвежи. Точно, както за "мекотата, като станиол" и пружинката, която, било "трябвало" да притиска". И тя, е за едноклетъчни акумулатори и при ограничен избор от условия, както и стената на корпуса.. Пак ти се казва: разгледай, каквото има на пазара. Да спреш с глупостите, вече не се надявам, те са по-силни от теб.
Толкова са дебели слоевете в една литиевойонна батерия, единия слой е медно фолио което е покрито с графитен слой, между него и другото фолио мембрана и втория електроден слой - алуминий с нанесен електроден слой от литий смесен с добавки. Общо може да нямат 0.3мм. Зависи как ще се направят електродите, при положение че не се налага да се огъват може да бъдат от чупливи иначе материали и може да се приложат такива. Например за слепянето на графитните частици може да се използва химично съединение което е много чупливо, но те няма да се огъват, дебелината на фолиото може да се намали драстично. Реално веществата които са електродите в една батерия са половината и маса, ако не и повече, те обаче - алуминия и медта нямат отношение към заряда и капацитета на батерията, отношение имат литиевия и графитния слой, фолиата просто са за да ги носят и като проводници също. Така че тази дебелина 0.3 мм е под въпрос.
Не го усуквай супертрейдър, тези неща трябва да се сложат в отделни корпуси. Единият от електродите трябва да е по-висок от другия. А трябва и да не са меки като станиол, трябва в кутийката да има две пружини които да притискат нещата.
Та кажи, супертрейдър, колко дебели стени ще имат тези батерийки?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
redcretin, пак се изявяваш, наблегни на рециклирането на автоматични скоростни кутии на полето, при полеви условия както се казва, там ти е силата, това дето го можеш никой не го може в Света !
Тихо .....
Last edited by RUBLA; 22.12.2021, 10:29.
Причина: Спазвайте добрия тон!
Толкова са дебели слоевете в една литиевойонна батерия, единия слой е медно фолио което е покрито с графитен слой, между него и другото фолио мембрана и втория електроден слой - алуминий с нанесен електроден слой от литий смесен с добавки. Общо може да нямат 0.3мм. Зависи как ще се направят електродите, при положение че не се налага да се огъват може да бъдат от чупливи иначе материали и може да се приложат такива. Например за слепянето на графитните частици може да се използва химично съединение което е много чупливо, но те няма да се огъват, дебелината на фолиото може да се намали драстично. Реално веществата които са електродите в една батерия са половината и маса, ако не и повече, те обаче - алуминия и медта нямат отношение към заряда и капацитета на батерията, отношение имат литиевия и графитния слой, фолиата просто са за да ги носят и като проводници също. Така че тази дебелина 0.3 мм е под въпрос.
Има и по 2,2, и по 1,6 мм. МАСОВО. Пък и на микромодула, корпусът е общ. Т.е., в 80 мм, не е технически проблем, да се напъхат...поне 250 (ДВЕСТА И ПЕТДЕСЕТ!) елемента с напрежение от 3,6 до 4,15 [V] единият. Т.е., до 1000 (хиляда!) [V]. Е, тогава,..
КОЛКО МУ Е?
Е тогава ще трябва да са дебели по 0.32 мм.
Това само ти и супертрейдъра го можете. Никой друг в света.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
redcretin, пак се изявяваш, наблегни на рециклирането на автоматични скоростни кутии на полето, при полеви условия както се казва, там ти е силата, това дето го можеш никой не го може в Света !
Кой го казва, само. И ще помоля mibova да не разваляте хубавите цитати. Голям зор, да редактирате. Виждате, учтиво съм го парирал. Не може да смята, милият..
Има и по 2,2, и по 1,6 мм. МАСОВО. Пък и на микромодула, корпусът е общ. Т.е., в 80 мм, не е технически проблем, да се напъхат...поне 250 (ДВЕСТА И ПЕТДЕСЕТ!) елемента с напрежение от 3,6 до 4,15 [V] единият. Т.е., до 1000 (хиляда!) [V].
Е, тогава,..
КОЛКО МУ Е?
А нали трябва да го сложиш в някакъв корпус? На батериите хапчета си виждал (предполагам) конструкцията? Те са с дебелина 3мм?
Има и по 2,2, и по 1,6 мм. МАСОВО. Пък и на микромодула, корпусът е общ. Т.е., в 80 мм, не е технически проблем, да се напъхат...поне 250 (ДВЕСТА И ПЕТДЕСЕТ!) елемента с напрежение от 3,6 до 4,15 [V] единият. Т.е., до 1000 (хиляда!) [V].
Е, тогава,..
КОЛКО МУ Е?
Като се отваря литиевойонна батерия ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с ръкавици и предпазни очила, електролитите са токсични и минават пред човешката кожа, също не бива да се вдишват газове ако се отделят защото се отделя HF газ, който е отровен. Също батерията трябва да няма никакъв заряд, защото се пали като се даде на късо точно за един миг. Т.е. по добре да не се отваря, дебелината на електродите я дават по сайтовете които продават компоненти за производство на батерии, електродите заедно с фолиото върху което са наменесени са дебели 0.1 мм, мембраната 0.05 мм.
- Ако се направи един елемент от такива филиа и е за микромодул ще е с дебелина 0.3мм се получава , такава ще е дебелината приблизително.
А нали трябва да го сложиш в някакъв корпус? На батериите хапчета си виждал (предполагам) конструкцията? Те са с дебелина 3мм?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар