IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    redcretin, Теслата промени играта в автомобилостроенето, много ги разбираш нещата. Ако беше Теслата да не може да печели нямаше да построи тези заводи и в тях променя технология на която другите лежаха и се влачеха. Като разбираш толкова много от техника можеш ли да разглабиш и подмениш фрикционите на една аноматична кутия и знаеш ли колко е сложна само кутията без двигателя. Ел- трансмисията въобще не е по сложна, а при ДВГ по отношение на трансмисията какво ли не опитваха - е това нещо с автоматичната трансмисия при електромобилите го имаш достатъчно надеждно. Не може да има печалба, а капитализацията на компанията расте, те инвеститорите не са чак толкова прости да влагат пари в компания която няма переспектива и принос. Да ти кажа ако беше така, тази компания нямаше да порасне. На Мъск може да му изиграе лоша шега това че отиде в Китай, можеше да локализира производства в Източна Европа. Сега има един Санди Монро, той направо го казва - китайците ще бъдат допуснати да направят експанзия в Америка, както и японците навремето, защото те ще кажат ако не ни пуснете ще национализираме вашите компании в Китай. Тогава собствениците на американските компании ще отидат при техните политици и ще им кажат - пуснете ги защото ние ще загубим там много в противен случай. Другото е пълни електрички чак до фанатизъм, това няма смисъл и ще донесе загуби, защото и тока е гориво както и другите възможни горива, много по добре когато може да се задвижва с много видове гориво и това може да се направи. Третото е разхода на ток, за масови коли той има голямо значение, но засега Тесла са само и по скоро спортни коли, те нямат масова кола, нямат кола каквато е била навремето Форд модел Т. Та това нещо като пазарни възможности не е пипнато дори и може би защото не му е дошло времето.
    А глупостите които си си внушил, че в България не може да се произвежда, ами имаше в България производство на ел. инструменти с четкови електродвигатели които бяха железни и много по здрави и дълговечни от тези на БОШ. Никой не произвеждаше ъглошлайф който като натиснеш диска чак да спре и да не изгори, за българските ъглошлайфи майсторите го смятаха за нормално ел. двигателя да не се повреди от такова спиране. Мой познат много набързо преди години изгори една вносна скъпа машина, май беше БОШ, натисна го да го спре да видел дали има мощност и изпуши. Като му казаха че така не се прави той не може да разбере и им казва - аз такива машини имам 5 и са ми като част от ръцете, постоянно работя това нещо от много години и няма да знам как се борави с тях, това нещо да изгори толкова лесно не е нормално.
    Абе, тислътъ верно промени играта - ушиха сума ти балъци, като им видиш отчетите - ще видиш с чии пари са строили хахахаха Не загуба, ами масивна загуба ей! Инак борсово я надуха, точно както оня Теранос - днес основателката му Холс отива на съд.
    Инак не само мога, а и съм отварял автоматици. А понеже си прост - с изключение на Порше в другите ЕВ скоростни кутии НЯМА.
    Тислътъ били спортни - освен Роудстъра те друга спортна НЯМАТ, а и той беше на Лотус шаси - не тяхно. Как да имат масова кола, като правят китайски играчки хахахаха, те нямат и модели - нали произвеждат ДВА. Но да сравниш тислъ с ъглошлайф вече е върха на сладоледа... тая пластмасарка
    Last edited by aleks262; 12.11.2021, 19:08.

    Коментар


    • redcretin, Теслата промени играта в автомобилостроенето, много ги разбираш нещата. Ако беше Теслата да не може да печели нямаше да построи тези заводи и в тях променя технология на която другите лежаха и се влачеха. Като разбираш толкова много от техника можеш ли да разглабиш и подмениш фрикционите на една аноматична кутия и знаеш ли колко е сложна само кутията без двигателя. Ел- трансмисията въобще не е по сложна, а при ДВГ по отношение на трансмисията какво ли не опитваха - е това нещо с автоматичната трансмисия при електромобилите го имаш достатъчно надеждно. Не може да има печалба, а капитализацията на компанията расте, те инвеститорите не са чак толкова прости да влагат пари в компания която няма переспектива и принос. Да ти кажа ако беше така, тази компания нямаше да порасне. На Мъск може да му изиграе лоша шега това че отиде в Китай, можеше да локализира производства в Източна Европа. Сега има един Санди Монро, той направо го казва - китайците ще бъдат допуснати да направят експанзия в Америка, както и японците навремето, защото те ще кажат ако не ни пуснете ще национализираме вашите компании в Китай. Тогава собствениците на американските компании ще отидат при техните политици и ще им кажат - пуснете ги защото ние ще загубим там много в противен случай. Другото е пълни електрички чак до фанатизъм, това няма смисъл и ще донесе загуби, защото и тока е гориво както и другите възможни горива, много по добре когато може да се задвижва с много видове гориво и това може да се направи. Третото е разхода на ток, за масови коли той има голямо значение, но засега Тесла са само и по скоро спортни коли, те нямат масова кола, нямат кола каквато е била навремето Форд модел Т. Та това нещо като пазарни възможности не е пипнато дори и може би защото не му е дошло времето.
      А глупостите които си си внушил, че в България не може да се произвежда, ами имаше в България производство на ел. инструменти с четкови електродвигатели които бяха железни и много по здрави и дълговечни от тези на БОШ. Никой не произвеждаше ъглошлайф който като натиснеш диска чак да спре и да не изгори, за българските ъглошлайфи майсторите го смятаха за нормално ел. двигателя да не се повреди от такова спиране. Мой познат много набързо преди години изгори една вносна скъпа машина, май беше БОШ, натисна го да го спре да видел дали има мощност и изпуши. Като му казаха че така не се прави той не може да разбере и им казва - аз такива машини имам 5 и са ми като част от ръцете, постоянно работя това нещо от много години и няма да знам как се борави с тях, това нещо да изгори толкова лесно не е нормално.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
        Маймунки, ето за какво наляха 25 млн на Домуса - уж да ги правят в Б-стан и да ги продават по 25хил евра после:

        https://www.ebay.de/itm/133930675382...MAAOSwnVxhjBOb
        Това е ебаси подигравката. Аз сега ще се огледам за едно Тахо, пък като направят такива и електрички, ще му мислим.
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          redcretin, каква ти е идеята въобще не ми е ясно, това че електромобили се правят и ще продължат да ги правят защото си има място и за тях вече едва ли някой здравомислещ се съмнява. Хората искат да се развива нещо , да се произвежда и в крайна сметка тази индустрия осигурява и поминък - работа. Всъщност ми е ясно, според теб всички трябва да се изнесем за Германия щото там е истината и в ДВГ колите които се произвеждат там. Много добре знаеш че един електромотор, който е синхронен, безчетков има много приличен живот. Тези електромобилчета почват да ги произвеждат тук и с идеята за износ предполагам, в момента се правят части за доста западни марки и не виждам защо да не може да се произвеждат електромобили в България. Много късно се опитва това, много отдавна трябваше да се направи индустрия в България и тя да работи в момента , ето това е грешка. Това е грешка и на Запада за която той дълбоко ще съжалява.
          Абе уй, тислътъ ясно показа защо се правят и батерии, и ЕВ - защото държавата снася от кинтите на данъкоплатеца.
          Даже и от твоите, дето си пешеход!
          Досега всичките вкл/ тислътъ работят на загуба - ако махнеш осоено зелените квоти дето им ги превежда държавата, на огромна загуба.

          Понеже съм ел инженерин, отлично знам какво има и какво няма един ел мотор, както и точно тоя мотор в ЕВ. Затова и казвам че е сол ташак, нито е по-евтин, нито е по-здрав и надежен - единствения му бонус е рекуперацията и доброто КПД.

          Б-станското производство изобщо няма да го коментирам, то е в такива смешни обеми и тип продукция, че не си заслужава въобще - колкото средно-голям немски град е някъде.
          Last edited by redcretin; 12.11.2021, 17:35.

          Коментар


          • redcretin, каква ти е идеята въобще не ми е ясно, това че електромобили се правят и ще продължат да ги правят защото си има място и за тях вече едва ли някой здравомислещ се съмнява. Хората искат да се развива нещо , да се произвежда и в крайна сметка тази индустрия осигурява и поминък - работа. Всъщност ми е ясно, според теб всички трябва да се изнесем за Германия щото там е истината и в ДВГ колите които се произвеждат там. Много добре знаеш че един електромотор, който е синхронен, безчетков има много приличен живот. Тези електромобилчета почват да ги произвеждат тук и с идеята за износ предполагам, в момента се правят части за доста западни марки и не виждам защо да не може да се произвеждат електромобили в България. Много късно се опитва това, много отдавна трябваше да се направи индустрия в България и тя да работи в момента , ето това е грешка. Това е грешка и на Запада за която той дълбоко ще съжалява.
            Last edited by supertrader; 12.11.2021, 17:00.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              То това е ясно, а някои дето ни убеждават че електромотора има съизмерна подръжка с тази на ДВГ просто малко послъгват. Зарядните мрежи са трудна работа, като субсидират това е което трябва да направят с пари от Европа, иначе няма да навлязат електромобили.
              И двамцата сте еднакво боси, няма да се учудя ако сте клонинги

              Коментар


              • То това е ясно, а някои дето ни убеждават че електромотора има съизмерна подръжка с тази на ДВГ просто малко послъгват. Зарядните мрежи са трудна работа, като субсидират това е което трябва да направят с пари от Европа, иначе няма да навлязат електромобили.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Сега, някои пропускат че, ел.моторът, за разлика от двг, много лесно развива и просто поддържа максимална изходна мощност.

                  Коментар


                  • https://www.evspecifications.com/en/model/16f9a7 , ето ги параметрите на по нова версия с 60кв ел.мотор и цена 19900евро пишат. Не знам това предполагам е цена без субсидия, и тогава в Германия ще струва 10к, ако субсидията там е 10к.
                    Last edited by supertrader; 12.11.2021, 13:24.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                      в БГ е 35к лева. Абе тез в немско много бедни ве?
                      неее, в Б-стан все мелеонер до мелеонера, нали го видиш и тоя как ги смята лев за евро

                      Коментар


                      • Тя е с 30 киловата мотор и би трябвало да е по евтино от това с 60 киловатовия.
                        Last edited by supertrader; 12.11.2021, 12:33.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                          Къде ще върви? Параметрите му са наполовина на Дачията, а тя е по-евтина нова в магазина (10 600 евра)
                          в БГ е 35к лева. Абе тез в немско много бедни ве?
                          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                            Къде ще върви? Параметрите му са наполовина на Дачията, а тя е по-евтина нова в магазина (10 600 евра)
                            €10600 - BGN12000, може и да може. Къде е зарядната инфраструктура?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                              това със 12к ЛЕВА субсидия може и да върви
                              Къде ще върви? Параметрите му са наполовина на Дачията, а тя е по-евтина нова в магазина (10 600 евра)

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                                Маймунки, ето за какво наляха 25 млн на Домуса - уж да ги правят в Б-стан и да ги продават по 25хил евра после:

                                https://www.ebay.de/itm/133930675382...MAAOSwnVxhjBOb
                                това със 12к ЛЕВА субсидия може и да върви
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X