If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Това вече е друго, той че не е добре вече е до медицината, но и да се лекува и излекува успешно..тази газ която вече са я изгорили няма да им се върне.
Импотеп..когато тока се произвежда в централи с въглища замърсяването е по ниско от на чист електромобил който зареждаш с такъв ток, защото кпд на такъв двг е над 50%, а централите на въглища уж 36..но старите не ги достигат и тези 36..
Kosyo, не много по переспективно е да се движат на ток в града поне и батериите въобще няма да отпаднат, напротив бъдещето е на батериите. Този агрегат с петролно гориво ще се ползва докато няма зарядна мрежа, ще се ползва за големи пробези защото ще може да се зареди гориво за 1500 - 2500км., ще се използва сезонно когато производството на ток е проблемно. Просто стават по адаптивни, а батериите ще трябва да стават по леки и по здрави с повече цикли на заряд и разряд. Например лятото когато има производство на ток от соларни инсталации, как мислиш не е ли удачно да се използва ? Да пренебрегнем замърсяването, добива на фосилни горива няма да бъде достатъчен. Ето англичаните вече имали проблем с газта, свършила...
Ти да видиш, имали проблеми и с Борис Джонсън, нещат го...
Kosyo, не много по переспективно е да се движат на ток в града поне и батериите въобще няма да отпаднат, напротив бъдещето е на батериите. Този агрегат с петролно гориво ще се ползва докато няма зарядна мрежа, ще се ползва за големи пробези защото ще може да се зареди гориво за 1500 - 2500км., ще се използва сезонно когато производството на ток е проблемно. Просто стават по адаптивни, а батериите ще трябва да стават по леки и по здрави с повече цикли на заряд и разряд. Например лятото когато има производство на ток от соларни инсталации, как мислиш не е ли удачно да се използва ? Да пренебрегнем замърсяването, добива на фосилни горива няма да бъде достатъчен. Ето англичаните вече имали проблем с газта, свършила...
Хибрида само частично или въобще не се заежда от мрежата. с което се решава проблема с претоварването на ал систеамата и проблема с мрежата от зарядни станции. Доголяма степент се решаваи проблена с дългото чакане за зареждане.
При хибрида мощноста на ДВГ може да е едатрета от мощноста на ел мобила, т.е е лек. Батерията не е нужно да гарантира цекия пробег. т.е и тя става по лека. Вав всички случаи хибрида не увеличава теглото си прпорционално на дистанцията която може да измине.
ДВГ е условно казано, може да е и турбина, което опростява механиката и увеличава кпд-то
Недостатъка е ч макар и силно намалени вредните емисии в зоната в която се движи автомобила ще се създават.
глобалния ефект от замърсяването на атмосферата ще е споставим с чистия ел мобил
Освен правописа, не е ясно как замърсяването е съпоставимо с 'чистия ел мобил'
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Разбирам симпатията ти към батериите, но за да е ел. задвижване, не е зор ел. енергията да се съхранява в подобни буфери, като акумулаторни батерии. Може да се добива на място от различни източници и необходимостта от буфериране, да намали драстично буферните количества.
Да се ограничим до буферни кондензатори, маховици.
Не отричам батерията напълно и продължаване на използване на батерии около1KW за старт на процесите е нормално.
Приемам и съм съгласен с много от казаното. Ала това, добиване на място от различни източници, е за много тесен кръг транспортни и др.системи. "Проста работа" ще рече някой но, нито е за всички, нито е за навсякъде, нито от веднъж и завинаги. А потребностите, си ги има и нови възникват. ТОВА е тънкият момент.
"Течен, газообразен или механичен", може да е акумулаторът. Интересен е източникът. Т.е., откъде ще заредим този акумулатор.
Разбирам симпатията ти към батериите, но за да е ел. задвижване, не е зор ел. енергията да се съхранява в подобни буфери, като акумулаторни батерии. Може да се добива на място от различни източници и необходимостта от буфериране, да намали драстично буферните количества.
Да се ограничим до буферни кондензатори, маховици.
Не отричам батерията напълно и продължаване на използване на батерии около1KW за старт на процесите е нормално.
Импотеп, може и с дизел да бъде този двг с генератор на ток който да зарежда батерията. ДВГ в постоянен режим на работа, при постояннен товар няма нищо общо като характеристики с двг който трябва да си мени въртящия момент, мощността, оборотите. Съвсем други характеристики има, например азотните окиси при такъв дизелов двигател ще паднат до нула, просто се изважда от режим на високотемпературно горене което прави азотни окиси и двг гори и азот и няма проблем.
Хибрида само частично или въобще не се заежда от мрежата. с което се решава проблема с претоварването на ал систеамата и проблема с мрежата от зарядни станции.
Доголяма степент се решаваи проблена с дългото чакане за зареждане.
При хибрида мощноста на ДВГ може да е едатрета от мощноста на ел мобила, т.е е лек. Батерията не е нужно да гарантира цекия пробег. т.е и тя става по лека. Вав всички случаи хибрида не увеличава теглото си прпорционално на дистанцията която може да измине.
ДВГ е условно казано, може да е и турбина, което опростява механиката и увеличава кпд-то
Недостатъка е ч макар и силно намалени вредните емисии в зоната в която се движи автомобила ще се създават.
глобалния ефект от замърсяването на атмосферата ще е споставим с чистия ел мобил
Коментар