Така и не разбрахте, информацията която имам аз за модула е същата, която имате и вие, в това нещо сме абсолютно равни. Разликата е че разбрах какво представлява и как работи, съответно и какви са му предимствата. Може би защото съм се занимавал с други електрохимични устройства и имам някакви знания, които дори предложих да споделя но ме ядосвахте само и се отказах. Тодор е наясно че мога да направя модул, дори се съгласи за нещата за електродите които добавих че са добри и много подобряват възможностите на батерията с което очакванията да се постига все по висока енергийна плътност се повишиха, защото отначало ви говорехме за 30 %, нещо което е направено в модула на Тойота и те също го казват. Макар че модула на Тойота е много по тежък конструктивно, така че той не отменя това че дизайна на Тодор е по добър и по премислен.
- Сега точно кога ще се появят модули зависи кой ги прави и какви изисквания има първо за качеството на изпълнение, второ за производителноста и за организацията си на производството. Може да е някой, който да може да си позволи тестови производства които да са количества които въобще да не пусне на пазара и да изпробва в най малки детайли качеството - колко процента е възможно да са с дефект, колко цикъла на заряд и разряд имат, как се отразяват температурните промени на електрохимията и дори да рециклира модули и да изпробва тези произведени с такива материали как се държат и чак тогава да ги пусне на пазара или да ги монтира в своето производство на електромобили да кажем.
Една година време е много малко, ако се подходи по този начин. И не е вярно че никой няма да вложи много пари в това нещо, обаче ако влага много пари той задължително ще направи нещата които изброих плюс неща които ще добави.
- Сега точно кога ще се появят модули зависи кой ги прави и какви изисквания има първо за качеството на изпълнение, второ за производителноста и за организацията си на производството. Може да е някой, който да може да си позволи тестови производства които да са количества които въобще да не пусне на пазара и да изпробва в най малки детайли качеството - колко процента е възможно да са с дефект, колко цикъла на заряд и разряд имат, как се отразяват температурните промени на електрохимията и дори да рециклира модули и да изпробва тези произведени с такива материали как се държат и чак тогава да ги пусне на пазара или да ги монтира в своето производство на електромобили да кажем.
Една година време е много малко, ако се подходи по този начин. И не е вярно че никой няма да вложи много пари в това нещо, обаче ако влага много пари той задължително ще направи нещата които изброих плюс неща които ще добави.
Коментар