redcretin, на мен другия бойлер българско производство ми струва 105лв, 80литров. Това масовото дето ме обиждаш умнико в кавички, кой ще ми го продаде на такава цена. Дори да беше се наложило да сложа проточен, пак има българско производство за 150лв беше тогава, ел инсталацията до таблото щях сам да си я преправя. Но успях да сложа евтин стандартен бойлер и дори го подмених веднъж и пак беше на такава цена.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
supertrader, ти имаше доста добра идея, да правиш сайт! Било то разяснителен, учебен, технически - до къде стигна!?
Не съм против електричеството и различните му форми на употреба. Даже ми се иска в един по-подходящ ден да седна и да поработя над по-ефективни ел. мотори.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Освен правописа, не е ясно как замърсяването е съпоставимо с 'чистия ел мобил'
В глобален план енергията, която чистия ел мобил консумира при зареждане на батерията и после от батерията, по време на движение, също се произвежда от някаква ел централа. Което в 50% от случауте е ТЕЦ на въглища. С други думи някъде по света замърсяване на въздуха се случва въпреки че в зоната около ел мобила такова замърцяване няам.
Ето затова глобаално погледнато ел мобилите и хибридните автомобили замърсяват околната среда в съпосвима степент.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, нестандартни решения винаги има, а колко да е стандартен такъв бойлер с рециркулация, най популярните бойлери знаеш кои са. По принцип го реших така - стандартен евтин бойлер да се монтира плътно до други неща които пречат, няма място да се навият винтовете, но с преправени инструменти става, другия вариант - проточен и да се пуснат проводници до таблото на ново също може да се използва.
Коментар
-
Kosyo, батериите няма да изчезнат, не са и вредни ако се рециклират а могат да се рециклират на 100%. Не става така, едните казват да се забранят новите неща, другите казват от утре минаваме само на такива. А за водорода без коментар, не си го виждал какво представлява - може но ще бъде страшно скъпо и неговия ред ще дойде но не по този начин. В общи линии си говорим как да навлязат и да се използват електромобилите, не става въпрос да се забранят..те са възможност и напред става все по трудно с енергията, няма да стане по лесно. Този вариант с хибридни автомобили е да може да се случи преход, въглеводородите са база за много сериозна химия и тя ще направи цените им високи, нещата постоянно се променят.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Pyramid - ти се биеш в гърдите, че си професионален разработчик на иновативни технологии в батериите
...аз съм любител аматьор във всичко в тоя живот и като такъв, само анализирам и изказвам лично, не ангажиращо мнение.
Дай някаква графика на разряд на различните видове батерии, ей така за чоплене на семки, да видим до какви луди загуби на енергия ще се стигне на един зареден ел. мото парк на 60-80% на час/ден/година.
България дали изобщо произвежда толкова ток годишно към настоящият момент
Коментар
-
Явлението батерия за съхраняване на енергия в днешният му вид, трябва да е много преходно и в рамките на 5, max 10 години трябва да изчезне. Зверски вредно е!
Твърдението, че съществуващата ел. мрежа, че не може да поеме зареждането на 10% заменка на парка с ел. модели е меко казано! Направо мрежата ни ще колапс-ира, не говоря за защити по трафопостовете, а за масови изгаряния на трансформатори и стопяване (гърмежи) на захранващи кабели. Ще хвърчат павета яко! - За тези който не са виждали гърмеж на захранващ кабел, си е като подземен взрив на 1 до 10 гранати едновременно.
Англичаните си промениха закона за сградо строителство. В паркингите на всяка сграда да има зарядни куплунги за коли. В БГ също - не зная дали вече е влязло в сила у нас. Но когато домашното зареждане стане средно статистическо у нас, то ще станем свидетели на много чести трипвания и цените на UPS-ите ще скочи в пъти.
Автономните двигатели (не управление - то е друга тема) ще се наложат по принуда (лично виждане). А как ще обезпечат автономността си, като хибрид, слънчеви панели с многократна ефективност, водородни клетки, развъртени маховици, е въпрос на политико-икономически-технологични фактори.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеА те си били изцоцали газта, БД с какво е виновен.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеKosyo, не много по переспективно е да се движат на ток в града поне и батериите въобще няма да отпаднат, напротив бъдещето е на батериите. Този агрегат с петролно гориво ще се ползва докато няма зарядна мрежа, ще се ползва за големи пробези защото ще може да се зареди гориво за 1500 - 2500км., ще се използва сезонно когато производството на ток е проблемно. Просто стават по адаптивни, а батериите ще трябва да стават по леки и по здрави с повече цикли на заряд и разряд. Например лятото когато има производство на ток от соларни инсталации, как мислиш не е ли удачно да се използва ? Да пренебрегнем замърсяването, добива на фосилни горива няма да бъде достатъчен. Ето англичаните вече имали проблем с газта, свършила...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Освен правописа, не е ясно как замърсяването е съпоставимо с 'чистия ел мобил'
Коментар
-
Kosyo, не много по переспективно е да се движат на ток в града поне и батериите въобще няма да отпаднат, напротив бъдещето е на батериите. Този агрегат с петролно гориво ще се ползва докато няма зарядна мрежа, ще се ползва за големи пробези защото ще може да се зареди гориво за 1500 - 2500км., ще се използва сезонно когато производството на ток е проблемно. Просто стават по адаптивни, а батериите ще трябва да стават по леки и по здрави с повече цикли на заряд и разряд. Например лятото когато има производство на ток от соларни инсталации, как мислиш не е ли удачно да се използва ? Да пренебрегнем замърсяването, добива на фосилни горива няма да бъде достатъчен. Ето англичаните вече имали проблем с газта, свършила...D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнениеХибрида само частично или въобще не се заежда от мрежата. с което се решава проблема с претоварването на ал систеамата и проблема с мрежата от зарядни станции.
Доголяма степент се решаваи проблена с дългото чакане за зареждане.
При хибрида мощноста на ДВГ може да е едатрета от мощноста на ел мобила, т.е е лек. Батерията не е нужно да гарантира цекия пробег. т.е и тя става по лека. Вав всички случаи хибрида не увеличава теглото си прпорционално на дистанцията която може да измине.
ДВГ е условно казано, може да е и турбина, което опростява механиката и увеличава кпд-то
Недостатъка е ч макар и силно намалени вредните емисии в зоната в която се движи автомобила ще се създават.
глобалния ефект от замърсяването на атмосферата ще е споставим с чистия ел мобил
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
Коментар