IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Народа ако не хване метлата ще трябва да я хваща оня с Балкански поток.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от potentielle_energie Разгледай мнение
      Всички са маскари.Аз вярвам на картите с находищата и ич на Лорер.
      https://www.prikachi.net/image/L95ofB
      https://www.prikachi.net/image/L951Ui
      https://www.youtube.com/watch?v=BBf_bdsNWjw
      Ами пуснахме Тарлю под одъра, той се качи на одъра...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        ...а, може би, сегашното русло е неправилното? Ако се замислиш, де що има политик, с редки изключения, от руслото не се отклонява и имаме, каквото имаме.
        Всички са маскари.Аз вярвам на картите с находищата и ич на Лорер.
        https://www.prikachi.net/image/L95ofB
        https://www.prikachi.net/image/L951Ui
        https://www.youtube.com/watch?v=BBf_bdsNWjw

        Коментар


        • Първоначално изпратено от potentielle_energie Разгледай мнение

          Незнам мисля си че иде подобно на 29 година и колко време ще трябва да се върне реката в руслото е божа работа.
          ...а, може би, сегашното русло е неправилното? Ако се замислиш, де що има политик, с редки изключения, от руслото не се отклонява и имаме, каквото имаме.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            potentielle_energie, може да продължи 50 години с голяма вероятност.
            Вече неможе да се вярва на медии но Франция ако вярно ще трябва да внася ток от германия там ще е решението
            Може да си върнат марката и франка и да ги покрият с злато щото ЕЦБ нема с какво
            На тази мисъл се наведох щото Стив Ханке разправя да седим у левове.
            96-97 покрай сухото изгоре и мокрото но бърже.
            После Тодини и Щрабак правиха пътища но не на вълни като по цариградско и Тракия

            Коментар


            • potentielle_energie, може да продължи 50 години с голяма вероятност.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Pyramid, не крайност е това което става, пак някаква безумна атака на електрификация сега и накрая пак отрицателен резултат за климата. Това не е живота, имаш чуството че си в някакъв кошмарен Свят, по добре е всички да фалират и да се занулят, очевидно се появяват центрове с големи възможности и техните ресурси се използват да ни вкарват в кошмари нон стоп, криза след криза. Четем тегло - 2.5 тона, това товарен автомобил ли е ?
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Нищо и няма на нея. Не са добре под шапката бюрократите в Брюксел но, така става, кога човек се откъсне от корени и национални интереси.
                  Незнам мисля си че иде подобно на 29 година и колко време ще трябва да се върне реката в руслото е божа работа.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Би трябвало електромобилите да се спрат от производство и размера на батерията да се лимитира примерно до 10 киловатчаса.Автомобилните фирми да си произвеждат колите с ДВГ. Само Тесла да остане единствен производител на електромобили, за децата е ясно че автоконцерните са хукнали да я копират, а това е кражба на идея. Произвеждат някакви недомислени електромобили със съмнително качество и то същите фирми които от десетилетия правят добри ДВГ автомобили. Те нямат затворен цикъл за производство на батерии и не могат да кажат колко въглероден диоксид се емитира от тяхното производство. Електромобилите би трябвало да се произвеждат само с енергия от фотоволтаични централи, това трябва да им се наложи като изискване, но най добре е забрана защото става въпрос за копиране на Тесла.
                    Много рязко е това залитане в крайности. Дай по-полека.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от potentielle_energie Разгледай мнение
                      Не бива чак толко рестриктивна политика за спазване на протокола от Киото.
                      Нищо и няма на нея. Не са добре под шапката бюрократите в Брюксел но, така става, кога човек се откъсне от корени и национални интереси.

                      Коментар


                      • https://www.volkswagen-newsroom.com/...trieb-tgi-3652

                        Коментар


                        • Не бива чак толко рестриктивна политика за спазване на протокола от Киото.

                          Коментар


                          • "От друга страна, Планк пише: „... да вярваш значи да считаш за истина, а знанията за природата, постоянно напредващи по неоспоримо безопасен път, правят напълно невъзможно за човек, имащ познания по природни науки, да приеме за истина множеството доклади относно необикновени случки, противоречащи на законите на природата, на чудеса, които все още широко се считат за потвърждение на религиозните доктрини и които преди са се приемали за прости факти без съмнение или критика."
                            https://www.mpg.de/17431692/schloegl...ie-wasserstoff

                            Коментар


                            • Би трябвало електромобилите да се спрат от производство и размера на батерията да се лимитира примерно до 10 киловатчаса.Автомобилните фирми да си произвеждат колите с ДВГ. Само Тесла да остане единствен производител на електромобили, за децата е ясно че автоконцерните са хукнали да я копират, а това е кражба на идея. Произвеждат някакви недомислени електромобили със съмнително качество и то същите фирми които от десетилетия правят добри ДВГ автомобили. Те нямат затворен цикъл за производство на батерии и не могат да кажат колко въглероден диоксид се емитира от тяхното производство. Електромобилите би трябвало да се произвеждат само с енергия от фотоволтаични централи, това трябва да им се наложи като изискване, но най добре е забрана защото става въпрос за копиране на Тесла.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Кремиковци мисля че имаше 5000 тона квота за въглеродни емисии некъв пубер си го купи.В следствие новите технологии ще се развият като старите.
                                https://sibgiprobum.ru/projects/2/

                                Коментар

                                Working...
                                X