IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • А тези мерцедеси ги правят в Китай, първо го произвеждат там скърцащ и после го демонстрират. И това нещо с таксите за екстри, които са елементарни се прави за да се разбият немските автомобилопроизводители. В компаниите има хора, които работят срещу тях.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Егати наглите. Не стига, че купуваш продукта им (предполагам, няма да е евтин), ами още "такса за годишен абонамент да ти отключели пълната производителност, бла-бла-бла. Т.в., това е скрито оскъпяване. Аха. Ей сега, отивам да си купя ел.мерцедес. Да, бе. Да.
      На всичко отгоре скърцат всички детайли в интериора, има клипове на които демонстрират китайци качеството на Мерцедес.Хората са в шок.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

        Mercedes is now taking subscription fees to an entirely new, maddening level. For new Mercedes EQ electric models, customers will have to pay a $1,200 (plus tax) yearly subscription to unlock the full performance potential of their cars.

        BMW пък скубят за да си пуснеш отоплението на седалките.
        Всичко е електронно и плащаш ползваш иначе нанай
        Егати наглите. Не стига, че купуваш продукта им (предполагам, няма да е евтин), ами още "такса за годишен абонамент да ти отключели пълната производителност, бла-бла-бла. Т.в., това е скрито оскъпяване. Аха. Ей сега, отивам да си купя ел.мерцедес. Да, бе. Да.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Би ли пояснил? За какво и за колко време, "ще искат по 1200€ да си караш електричката"? Не разбрах, прозвуча ми като нещо с недомлъвки.
          Mercedes is now taking subscription fees to an entirely new, maddening level. For new Mercedes EQ electric models, customers will have to pay a $1,200 (plus tax) yearly subscription to unlock the full performance potential of their cars.

          BMW пък скубят за да си пуснеш отоплението на седалките.
          Всичко е електронно и плащаш ползваш иначе нанай
          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

          Коментар


          • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
            Не е препоръка!

            (за онова, за което си мислите)

            https://www.investor.bg/a/444-novini...-tvarde-dalech
            Признал съм Мъсконтий за Майстор на манипулацията: Акциите на Тесла спадат, той губи (продава) дял но, му нараства реалният личен кеш. Яко!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

              а че мерцедес ще искат по 1200€ да си караш електричката?
              Аз 1200€ за гориво и при 5лв няма да дам годишно
              Би ли пояснил? За какво и за колко време, "ще искат по 1200€ да си караш електричката"? Не разбрах, прозвуча ми като нещо с недомлъвки.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
                Тойота са пуснали нов Приус, вече е с 16 киловатчаса батерия и изминава 100 километра само на ток. Може да го видите в интернет. Според мен 16 киловатчаса е голям разход на ток, в сравнение с модела който ще пуснат Мерцедес с 8 киловатчаса разход.
                а че мерцедес ще искат по 1200€ да си караш електричката?
                Аз 1200€ за гориво и при 5лв няма да дам годишно
                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                Коментар


                • С акциите на всички автомобилостроителни компании се случи този спад, почти е еднакъв. Дали сега е неговия край ? Възможно е, но все още има нови ограничения в търговията със суровини които въвеждат.

                  Коментар


                  • Не е препоръка!

                    (за онова, за което си мислите)

                    https://www.investor.bg/a/444-novini...-tvarde-dalech

                    Коментар


                    • Тойота са пуснали нов Приус, вече е с 16 киловатчаса батерия и изминава 100 километра само на ток. Може да го видите в интернет. Според мен 16 киловатчаса е голям разход на ток, в сравнение с модела който ще пуснат Мерцедес с 8 киловатчаса разход.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        А аз се питам, дали и хардуерът им не отказва, щом тъй. Работата е там че, воден от бъгав софтуер, хардуерът няма как да действа правилно а, загази ли човек, какво значение, дали софт или хард го е убил? Смазала го е масата на колата, умножена по квадрата на скоростта, делена на две. Във формулата няма ",поправки" за "софтуерно" или "хардуерно" причинена смърт. Тя е една и мирише еднакво. На мърша.
                        Най вероятно някой е успял да напише вирус, нали са свързани с интернет. Направи ми впечатление, че Порше не пускат интернет в колите, а трябва да се отиде в сервиз за ъпдейти. Иначе може дори да е вирус който уж има друг ефект, но реално да забие компютъра в режим на масимално ускорение. Трябва да имат някакъв бутон за изключване от водача в такъв случай.

                        Коментар


                        • Като видите кола с номер ЕА - не е от Елена. Може да от цялата страна, но е електричка.
                          И при тях има възможност да се поръчва специална комбинация от букви и цифри

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
                            Софтуерът на Тесла понякога отказва, но в повече от случаите работи добре.
                            В Китай коментират някакъв проблем с Тесла, която ускорява произволно - чрез видеоклип:

                            https://www.chernomore.bg/a/39-laifs...paign=RSS_2019
                            А аз се питам, дали и хардуерът им не отказва, щом тъй. Работата е там че, воден от бъгав софтуер, хардуерът няма как да действа правилно а, загази ли човек, какво значение, дали софт или хард го е убил? Смазала го е масата на колата, умножена по квадрата на скоростта, делена на две. Във формулата няма ",поправки" за "софтуерно" или "хардуерно" причинена смърт. Тя е една и мирише еднакво. На мърша.

                            Коментар


                            • Софтуерът на Тесла понякога отказва, но в повече от случаите работи добре.
                              В Китай коментират някакъв проблем с Тесла, която ускорява произволно - чрез видеоклип:

                              https://www.chernomore.bg/a/39-laifs...paign=RSS_2019

                              Коментар


                              • https://www.youtube.com/watch?v=ckeRydB7EuY, как изнасят субсидирани електромобили от Китай и много интересно, защото тока при тях е много евтин 100 км струват 13 цента.

                                Коментар

                                Working...
                                X