А тези мерцедеси ги правят в Китай, първо го произвеждат там скърцащ и после го демонстрират. И това нещо с таксите за екстри, които са елементарни се прави за да се разбият немските автомобилопроизводители. В компаниите има хора, които работят срещу тях.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Егати наглите. Не стига, че купуваш продукта им (предполагам, няма да е евтин), ами още "такса за годишен абонамент да ти отключели пълната производителност, бла-бла-бла. Т.в., това е скрито оскъпяване. Аха. Ей сега, отивам да си купя ел.мерцедес. Да, бе. Да.
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Mercedes is now taking subscription fees to an entirely new, maddening level. For new Mercedes EQ electric models, customers will have to pay a $1,200 (plus tax) yearly subscription to unlock the full performance potential of their cars.
BMW пък скубят за да си пуснеш отоплението на седалките.
Всичко е електронно и плащаш ползваш иначе нанай
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Би ли пояснил? За какво и за колко време, "ще искат по 1200€ да си караш електричката"? Не разбрах, прозвуча ми като нещо с недомлъвки.
BMW пък скубят за да си пуснеш отоплението на седалките.
Всичко е електронно и плащаш ползваш иначе нанайНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнениеНе е препоръка!
(за онова, за което си мислите)
https://www.investor.bg/a/444-novini...-tvarde-dalech
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
а че мерцедес ще искат по 1200€ да си караш електричката?
Аз 1200€ за гориво и при 5лв няма да дам годишно
Коментар
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнениеТойота са пуснали нов Приус, вече е с 16 киловатчаса батерия и изминава 100 километра само на ток. Може да го видите в интернет. Според мен 16 киловатчаса е голям разход на ток, в сравнение с модела който ще пуснат Мерцедес с 8 киловатчаса разход.
Аз 1200€ за гориво и при 5лв няма да дам годишноНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 1 like
Коментар
-
Не е препоръка!
(за онова, за което си мислите)
https://www.investor.bg/a/444-novini...-tvarde-dalech
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
А аз се питам, дали и хардуерът им не отказва, щом тъй. Работата е там че, воден от бъгав софтуер, хардуерът няма как да действа правилно а, загази ли човек, какво значение, дали софт или хард го е убил? Смазала го е масата на колата, умножена по квадрата на скоростта, делена на две. Във формулата няма ",поправки" за "софтуерно" или "хардуерно" причинена смърт. Тя е една и мирише еднакво. На мърша.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнениеСофтуерът на Тесла понякога отказва, но в повече от случаите работи добре.
В Китай коментират някакъв проблем с Тесла, която ускорява произволно - чрез видеоклип:
https://www.chernomore.bg/a/39-laifs...paign=RSS_2019
Коментар
-
Софтуерът на Тесла понякога отказва, но в повече от случаите работи добре.
В Китай коментират някакъв проблем с Тесла, която ускорява произволно - чрез видеоклип:
https://www.chernomore.bg/a/39-laifs...paign=RSS_2019
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=ckeRydB7EuY, как изнасят субсидирани електромобили от Китай и много интересно, защото тока при тях е много евтин 100 км струват 13 цента.
Коментар
Коментар