IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Не знам защо си го представя като Трабант, а не като модела на Мерцедес, който консумира само 8 киловатчаса на 100. Колкото за това е прав, толкова и за модулните батерии.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Светът ще спре да се развива и няма да се адаптира, защото Матеев така иска. С разход 6 киловата за 100км, можело да се движи само Трабанче. Дъртото Ауди ги свършва още докато запали.
      Трабантът, е един от най- НЕикономичните автомобили. При разход от 7/100, това са 81 kWh/100 km. Ако кпд гориво-колела е 20%, имаме 16,2 kWh...при "комфорта" на кашон.

      Коментар



      • https://www.youtube.com/watch?v=s7gQFPVf13Q
        https://www.semanticscholar.org/pape...1681/figure/15
        Last edited by potentielle_energie; 18.05.2022, 13:21.

        Коментар


        • Светът ще спре да се развива и няма да се адаптира, защото Матеев така иска. С разход 6 киловата за 100км, можело да се движи само Трабанче. Дъртото Ауди ги свършва още докато запали.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Вече отричаме физиката, Матеев изобщо не ме учудва. Като се говореше за така наречения модул - батерия в която елементите са в един общ корпус, колко му е човек да се замисли и да види . провери че такива батерии съществуват и се предлагат дори. А спора за конкретния дизайн, ами я си представи че някой дори го е направил някъде, изпробвал и в момента работи и не говори голословно. Както Матеев - ама то няма да работи ! Работи си Матеев, работи и ти като кажеш че нямало да работи не го урочасваш и да стане неработещ, защото така ти оттървало понеже не си го измислил ти.
            Толкова може, остави го.

            Коментар


            • Вече отричаме физиката, Матеев изобщо не ме учудва. Като се говореше за така наречения модул - батерия в която елементите са в един общ корпус, колко му е човек да се замисли и да види . провери че такива батерии съществуват и се предлагат дори. А спора за конкретния дизайн, ами я си представи че някой дори го е направил някъде, изпробвал и в момента работи и не говори голословно. Както Матеев - ама то няма да работи ! Работи си Матеев, работи и ти като кажеш че нямало да работи не го урочасваш и да стане неработещ, защото така ти оттървало понеже не си го измислил ти.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                  Отново "гениален" бисер - зареждането на по-малките като капацитет акумулатори ставало било по-бързо. Ха-ха-ха - а акумулаторите на GSM-ите защо не се зареждат за 1 секунда? Ха-ха-ха - извор на "гениалност" в Горнооряховски гаражен стил.......

                  Колкото до разход 5-6 киловатчаса за 100 км - възможен е, ако се направи електрически Трабант с каросерия и шаси от велпапе, като при баирите ще трябва да слизаш от него и да го буташ нагоре.
                  Много е интересно, ТИ какво гениално решение предлагаш, по епълски. И каква техническа революция правиш (опсс, доставяш, щото, си търговец, а Революцията, я правят други, истински Способни). Иначе, всяко дете ще разбере че, зареждането, освен технологията на самия акумулатор, опира в дадености, като мощностни ограничения на захранващата мрежа и на зарядните устройства които, Хабровският Хений, удобно и разсеяно, "забравя".
                  Айсиктирикс, карочэ.
                  Last edited by Pyramid; 18.05.2022, 10:21.

                  Коментар


                  • Mateev, защо сравняваш батерия на мобилен телефон с тази на електромобил. При електромобила има количество енергия, което налага за бързо зареждане тока на заряд да е голям. Разбира се че с по малък ток батерията с по малък капатитет ще се зареди по бързо, същото е както да заредиш голямата батерия частично, да заредиш примерно 20 киловатчаса в батерия 80. Времето е 4 пъти по малко грубо казано. Ясно е че мощността на зарядните станции е ограничена, също тези с голяма мощност са много по скъпи.
                    - Като казвам че разход от 6 киловатчаса за 100 не е невъзможен, имам предвид че ще осигури прилична динамика. Нима сега няма използване на композити за каросерията, разбира се че ще се използват. Съвременните композити са по здрави от метал. Но в момента както са с един прост редуктор, не е оптимално. Характеристиката на електродвигателите е сходна на ДВГ, те също са най ефективни при определен въртящ момент и обороти.
                    Сравнението ти с Трабант е много неудачно, защото колко е коефециента на въздушно съпротивление при този ретро автомобил - Cx 25, предполагам, говоря за стойности 15 и дори с по малко има.
                    Дори да го произвеждаш много евтино тока, какъв е смисъла да изграждаш повече мощности вместо да намалиш консумацията не електроенергия ?

                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      В момента електромобилите все още приличат много на автомобилите, има конкуренция и такава стратегия е приета - че трябва да ги превъзхождат в мощност и ускорение. С един прост редуктор и дигитално управляват инвертор няма да стане, трябва да се направи по адаптивна към променливия товар трансмисия, има такава възможност. Радход от 5-6 киловатчаса за 100км въобще не е непостижим, от там с по малка батерия, по лека с по малко вложени суровини, а за зареждането ще става за минути без зарядната станция да е захранена с много ампери ток - голям ток.
                      Отново "гениален" бисер - зареждането на по-малките като капацитет акумулатори ставало било по-бързо. Ха-ха-ха - а акумулаторите на GSM-ите защо не се зареждат за 1 секунда? Ха-ха-ха - извор на "гениалност" в Горнооряховски гаражен стил.......

                      Колкото до разход 5-6 киловатчаса за 100 км - възможен е, ако се направи електрически Трабант с каросерия и шаси от велпапе, като при баирите ще трябва да слизаш от него и да го буташ нагоре.
                      Last edited by Mateev; 18.05.2022, 08:34.

                      Коментар


                      • Колко процента е загубата при преобразуване в постоянен ток?Защо нямаме 6 блока в АЕЦ Козлодуй?Защо АЕЦ Белене е гьол?
                        https://pomagalo1.com/art/promenliv-...i-tok/22708/p3

                        Коментар


                        • https://trud.bg/%D0%BA%D0%B0%D0%BA-%...5%D1%82%D0%B5/

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            В момента електромобилите все още приличат много на автомобилите, има конкуренция и такава стратегия е приета - че трябва да ги превъзхождат в мощност и ускорение. С един прост редуктор и дигитално управляват инвертор няма да стане, трябва да се направи по адаптивна към променливия товар трансмисия, има такава възможност. Радход от 5-6 киловатчаса за 100км въобще не е непостижим, от там с по малка батерия, по лека с по малко вложени суровини, а за зареждането ще става за минути без зарядната станция да е захранена с много ампери ток - голям ток.
                            τ – постоянная времени RC-цепи Може би трябва да се регулира активността на водородните йони.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              В момента електромобилите все още приличат много на автомобилите, има конкуренция и такава стратегия е приета - че трябва да ги превъзхождат в мощност и ускорение. С един прост редуктор и дигитално управляват инвертор няма да стане, трябва да се направи по адаптивна към променливия товар трансмисия, има такава възможност. Радход от 5-6 киловатчаса за 100км въобще не е непостижим, от там с по малка батерия, по лека с по малко вложени суровини, а за зареждането ще става за минути без зарядната станция да е захранена с много ампери ток - голям ток.
                              Я погледни колко кв трябват да вдигне една кола 200км. Поне 100 с 50% кпд - 50кв, за 100км 12кв, за 50км - 3кв. Това е абсолютния максимум при поне 90% КПД на елекричките а то едва ли е толкова. 5-6 само ако караш до 50-60км при това супер плавно
                              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                              Коментар


                              • 26:30 Обратната осмоза е технология за пречистване на водата, която използва полупропусклива мембрана за отстраняване на йони
                                https://www.youtube.com/watch?v=Ocw0QXFrvmw

                                Коментар

                                Working...
                                X