mikomikov, пари има, готови, колко пъти да ти го казвам, никой не иска да инвестираш в лотария - акции и други спекулативни инструменти. Може да се включиш ако имаш технически интереси, ако имаш технически умения. Никой производител няма да пусне на пазара такова нещо, трябва да се произвежда на ръка както велосипедите, но е по сложно от велосипед който е утвърдена конструция. Единствено проблеми ще има с крадците, по лесно е за крадене такова транспортно средство. Има хора които правят подобни неща, зареждат се от светлина, движат се и пробег имат който надхвърля този на велосипед, достигат 300км. Няма начин младите хора да не искат такива неща.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Разбира се, че сайтът на Инвестор има много добре формулиран замисъл - да съдейства на хората в инвестициите им, за да направят парите си работещи чрез използване вложения в различни инструменти на борсите.
Не съм видял опити на сайта да поставя акцента върху съвети към някого - да предостави парите си срещу "хвърчащ" ангажимент - само за "производството на нещо, за което вчера се информирах и реших, че мога да го правя и ДА СЪМ КОНКУРЕНТЕН, КАТО ОСИГУРЯ ПАЗАРИ И ПРОДАЖБИ, но, уви - нямам пари!"
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнениеУдовлетворен съм - ако мога да опонирам успешно на шарлатаните, които са насочили своите усилия в интернет към събирането на "едни пари".
Зная, че това е постоянно осъществяван процес. Фактът, че все още никой не е излъган десетилетия тук - ме радва.
Горе казаното доказва факта, че има методи за финансиране, които НЕ се използват, защото институциите "бият през пръстите".
Да съм направил нещо съществено ли? Да! Всичко съществено в моя живот финансирам САМ. Доволен съм от моите постижения.
Не е ясно защо някои тук НЕ са доволни от своите достижения и се стремят към НЕРЕГЛАМЕНТИРАНО събиране на чужди пари?
Карайте по утъпканите пътеки - по РЕГЛАМЕНТ.
Това - да СЕ ФИНАНСИРАТЕ - НЕ СЕ СЛУЧВА в интернет-форуми чрез използвснето на самореклама от вида: днес прочетох едно нещо и искам да правя това нещо с едни пари, С КОИТО НЕ. РАЗПОЛАГАМ.
После, аз не видях, ако си "опонирал на шарлатаните", нито те да са се спрели, нито да не са им се хванали рибОци. Защо ли? Ами защото, искаш ли да те излъжат, си вече наполовина излъган и им остава съвсем малко, да то оформят. (Пак Естество на нещата.)
Иначе, в.последното си изречение, грешиш. ЛИЧНО АЗ, НА 2 (ДВА!) ПЪТИ, ТОЧНО ТУК, успях да намеря подкрепа. (Друг въпрос е, как се стекоха нещата в последствие.) Та той даже сайтът Така се нарича, не съм го аз кръстил. Затова, как да ти кажа, чудя се откъде накъде да ти се връзвам, ако почти всичко казано от теб, меко казано..."не е точно истина"?
Коментар
-
Удовлетворен съм - ако мога да опонирам успешно на шарлатаните, които са насочили своите усилия в интернет към събирането на "едни пари".
Зная, че това е постоянно осъществяван процес. Фактът, че все още никой не е излъган десетилетия тук - ме радва.
Горе казаното доказва факта, че има методи за финансиране, които НЕ се използват, защото институциите "бият през пръстите".
Да съм направил нещо съществено ли? Да! Всичко съществено в моя живот финансирам САМ. Доволен съм от моите постижения.
Не е ясно защо някои тук НЕ са доволни от своите достижения и се стремят към НЕРЕГЛАМЕНТИРАНО събиране на чужди пари?
Карайте по утъпканите пътеки - по РЕГЛАМЕНТ.
Това - да СЕ ФИНАНСИРАТЕ - НЕ СЕ СЛУЧВА в интернет-форуми чрез използвснето на самореклама от вида: днес прочетох едно нещо и искам да правя това нещо с едни пари, С КОИТО НЕ. РАЗПОЛАГАМ.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнениеМного ми хареса идеята, как някои хора с пари ще вземат информираното си решение "да се включат "просто"" в "едно нещо", което ще се прави, защото в соца за същото "нещо" са се потрошили едни държавни, безотчетни "народни" парЕ ...
Още колко подобни идеи има, но все още не сте стигнали до тях...
Да си признаем - подобни "печеливши" идеи е най-добре сами да си финансирате, а не да споделяте "печалбите" с околните!
Нямате ли доверие в СВОИТЕ ИДЕИ, за да ги финансирате? Как тогава хората с пари да имат доверие на случайни "специалисти" и да им хвърлят парите си (през балкона)???
Загубите - също нека останат при вас - никой не би желал да ви хариже многогодишните си усилия, за да се упражнявате с тях ...
Коментар
-
mikomikov, пари има за целта готови, твоите никой няма да ти ги иска, познал си само за доверието - това е за хора които се доверяват и идеята им харесва. Може да се оформи като квадрицикъл такова превозно средство, да се започне с превозно средство с малка мощност и скорост, то е за лятото. Голяма болка за тези пари.D.Y.F-091066
Коментар
-
Много ми хареса идеята, как някои хора с пари ще вземат информираното си решение "да се включат "просто"" в "едно нещо", което ще се прави, защото в соца за същото "нещо" са се потрошили едни държавни, безотчетни "народни" парЕ ...
Още колко подобни идеи има, но все още не сте стигнали до тях...
Да си признаем - подобни "печеливши" идеи е най-добре сами да си финансирате, а не да споделяте "печалбите" с околните!
Нямате ли доверие в СВОИТЕ ИДЕИ, за да ги финансирате? Как тогава хората с пари да имат доверие на случайни "специалисти" и да им хвърлят парите си (през балкона)???
Загубите - също нека останат при вас - никой не би желал да ви хариже многогодишните си усилия, за да се упражнявате с тях ...
Коментар
-
mikomikov, пари ще се намерят без ипо, с малко пари ще се купят инструменти, някои хора ги имат дори и ще се включат просто. Гледам как това нещо се случва, от това ще произлезе нещо. После те ще помогнат на други да започнат да се занимават с производство, семеен бизнес, бизнес като втора работа и не толкова бизнес а колкото да смениш един вид труд с друг, това много помага и човек се чувства по добре. Има хора на които им е мечта някаква да направят или помогнат да се случи подобно нещо у дома. В България се правеха хубави електрокари навремето и то сравнително големи количества, българския електрокар като го изхвърлят електроднигателя му още работи съвсем сериозно. Това което Вальо казва наистина е проблем - сертифицирането и другия е разработката на прототитипи така че да се стигне до един който е приемлив и ще издържи известно време. Ние имаме хора със знания, не сме чак толкова зле.D.Y.F-091066
Коментар
-
НИЕ за кВо сме тук! Хора с пари! Дайте да направим едно IPO - a? Излишни парЕ имате, кВо се стискате? Ще купим халета, машини, ще си "купим" и специалисти, можещи да застанат зад прецизни цифрови, многооперационни машинКИ, не, че са евтини..., ще "следим" технологичен процес, който е КОНКУРЕНТОСПОСОБЕН и ще "правим" НЕЩО...
После ЩЕ МУ ТЪРСИМ ПАЗАРИИИ. Най-лесното нещо на този свят! Защо да му търсим пазари? Ще си го купуваме (НЕЩОТО) в България!
Остана да видим колко човека (на първо време в този форум) - са готови да купуват нещо, дето го няма, но за което трябва да се съберат едни (супер-грешни милиони)!
...........
Да припомня някои истини от т..нар. "научноизследователски и проектоконструкторски ИНСТИТУТИ" ... те БЯХА измислица за намиране работа (и тлъсти заплати) на хората при соца. Същите имитираха работа и заетост за някои "специалисти". Винаги бяха финансирани от държавата...
Кои "специалисти" ЩЕ ЛАНСИРАМЕ тоя път? То е ясно, че вече тръгват едни милиони отвсякъде и - гаранция - ЩЕ се поема една "отговорност"!
НЕ е трудно "да се поема" отговорност върху едни милиони, които прииждат от всички страни.страни.
В соца имаше ПРОИЗВОДСТВА, които се оказаха "губещи", щом по условие конкурират западното (демократично) производство. По каква причина сега няма да са губещи? Нищо, че Мъск работи над 20 години, а китайците вече скочиха и завладяват пазари, без да се съобразяват с големите мита. При тях няма "специалисти" с претенции за големи заплати - колкото ти дадат, а субсидиите са такива, да покрият митата. Сега се преразпределят пазари!
А ние ЩЕ правим НЕЩО СИ И ТО В САМАТА ЕВРОПА! И ще ни заливат с пари отвсякъде!
Кво им пречи да задушат "инициативата" за събиране на мЕлионите? Е що па да не ни дадат възможност да се "развиваме"? Аеее, кой си ти (европеец!) - да имаш "инициативи"? На фона на европейските гиганти - ти решаваш да правиш НЕЩО с милиони, които НЯМАШ ..., а да - ще ги събереш в този форум...
Процесът има две страни, но стана дълго и няма да губя времето ви... (не е необходимода се чете надолу!)...
Огромни структури се финансирХА в соца... , за да НЯМАЛО... гладни - днес това е неприложимо (справка - Мъск "прецеждаше" ЛИЧНО специалистите и ги отстраняваше пак ЛИЧНО - без колебания при необходимост) т.е. - в България няма как да бъде мотивиран истински специалист, а определението "качеството е страхотно" е една абстракция за България. Качеството НЕ Е страхотно - СТРАШНО Е!
Да не забравяме, че Мъск постоянно воюва с Автомобилната администрация, а в България ходенето по мъките би било върхът на подобна дейност... Няма смисъл отн да споменаваме, че - за да съществува едно производство - то трябва да бъде конкурентно на световните образци, в които Китай е конкурентен (евтина работна ръка, както и финансови инжекции от държавата!) - във всички мощностни класове - дори най-ниските (леките)... Никой няма да купува нещо неконкурентно. Такова производство НЕ може да се наложи в ЕС - защото България НЕ Е САМОСТОЯТЕЛНО СЪЩЕСТВУВАЩ ОСТРОВ - като например ШВЕЙЦАРИЯ ...(спецовете няма да работят БЕЗ ПАРИ, а това е сериозно натоварване на бюджета,, от вида: "безвъзмездно-стартови пари-подарък" - това е нов начин за финансиране - много български, много познат...
При него едни (финансиращи) банки... фалират...
(защо ли постоянно стигаме до тази крайност на българския "ентусиазъм"? По много причини - коментираме ги всеки ден и се въртим като кучето, което - незнайно защо - се опитва да захапе опашката си)...
Накрая банката ще продаде каквото има за продаване, а "специалистите" ще изчезнат някъде... Никой няма да си спомня, КОЙ аджеба беше дал една "идея", при която много хора "олекнаха" с едни пари... (дано не са били последните им пари)...
Коментар
-
Сертифицирането е скъпо. Автопроизводителите по технологията която ползват не могат да направят леко и здраво превозно средство. Те такова автомобилче зареждащо се със соларен ток няма да направят. Тази рама трябва да се заварява на ръка . Това оначава много хора и малко бройки, Фолксваген трябва да произвежда милиони коли как ще произвежда такива въшки. За техните коли трябва да теглиш яки кабели да зареждаш, батерията е огромна. Реалния безопасен капацитет на батериите е нисък, например трябва да се зареждат до 3.4 волта литий желязо фосфатните и дори да я пробиеш батерията не може да се запали, само си изпарява електролита. Сертифицирането не е скъпо толкова, за такава въшка няма да е скъпо, тя е с проста конструкция и лесно ще се тества, проблема е че хората ще искат постоянно да се усъвършенства и за усъвършенстването ще имат наистина добри идеи които си заслужават, и защо да продължаваш да произвеждаш стария вариант. Трябва да има нещо като сертифицирана платформа, елементи които имат отношение към сигурноста.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеВ трали които са непостоянен источник на ток.
Въпроса е ще има ли хора които да се хванат с производството, ще се намери кой да ги финансира и да получат пари подарък - безвъзмездно стартово за инструменти, машини и там необходимото оборудване ?Last edited by v_tin; 15.08.2024, 14:29.
Коментар
-
В България и сега може да си направим производство на електромобили, имаме неща които са уникални макар и да изглеждат дребни. Електромобилите трябва да са много леки и предназначени за персонален транспорт, зареждането от соларни клетки монтирани по повърхността им е просто задължително. Като тегло трябва да тежат неповече от 300кг - 350кг. Мощност на електродвигателите не повече от 8 киловатчаса. Електромобилите трябва да са гаражно производство задължително, японската схема за производство е малки семейни работилници в които се правят части и се доставят във фирмата където е сглобяването - по голямо хале, качеството е страхотно защото хората се стараят и дават максимума от себе си, като постоянно внедряват приспособления които изобретяват за производство на по качественни части. Ние можем да си правим сами смислени електромобили, това е допълнително транспортно средство което не отменя автомобила за дълги растояния. Също тези колички трябва да са с акумулатор и батерия подобни на тези цинк - въздух, като метала ще се регенерира с тези соларни и вятърни централи които са непостоянен источник на ток.
Въпроса е ще има ли хора които да се хванат с производството, ще се намери кой да ги финансира и да получат пари подарък - безвъзмездно стартово за инструменти, машини и там необходимото оборудване ?D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение[B][URL="http://investor.bg/forumusers/index/38293/"]mikomikov, от ЦБ ги вземат парите банките, не са от вложители....
Това, че се излагаш - не ме притеснява толкова, колкото това, че даваш абсолютно невярна информация в публичното пространство. С такава "убеденост" може да спори само абсолютен дилетант, на когото не му пука, че дезинформира хора, някои от които още се учат.
Можеш да СИ ОТГОВОРИШ (без да импровизиран тук, за да не даваш невярна информация!) на въпроса: ЩОМ КАКТО банките (според теб) ВЗЕМАЛИ парите от ЦБ, защо тогава КТБ (точно по твоя "сценарий) НЕ "ВЗЕ" пари от ЦБ, а "предпочете" да фалира и да прецака СВОИТЕ ВЛОЖИТЕЛИ?
Как така не са се допитали до теб "да вземат" пари от ТБ? Баси фантазьора! Ставаш за дУпетат! Много ще ти "повярват"!
Не се упражнявай тук, импровизаторче! Не ти се получава. Опитай да научиш нещо!
Коментар
Коментар