IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • То хубаво сега има публични станции за зареждане на електрички, ама какво ще стане, когато станат 100 хиляди. Или 3 милиона колкото са всички автомобили в България. Как точно ще зареждат всичките 850 хиляди автомобили в София плюс приходящите десетки и стотици хиляди?Като в България масово населението е концентрирано да живее в блокове, а не в къщи.При положение, че едно бързо зареждане е минимум 20 минути. Ще се образуват огромни опашки и докато се зареди ще минат часове.

    Коментар


    • Виж японците са друга работа, но те пък държат да направят електромобили с водород. И това е защото технологията ще е трудна за копиране, но корейците сега се включват. Но водорода за автомобили на колела не е подходящ и автомобилите един ден ще отмрат, ще има летящи много и евтини. Така мисля.

      Коментар


      • Има един клип, самите китайци тестват при зимни условия и няколко хиляди километра пробег Тесла 3 и техните китайски по напреднали брандове. Теслата върви, зарежда винаги на техните зарядни, а с китайските все нещо се случва, още са далеч от Тесла и дали ще я стигнат, по скоро е като с айфоните и смартфоните с андроид, искат да направят смартфон който да бие айфоните но все нещо има, не им се получава, андроида каквото приложение да пипнеш инсталираш и реклама, доста неприятно и бъгва, при айфоните го няма този проблем въобще.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
          ceco666, добре но Франция с какви материали се ги произвежда, много са скъпи суровините в Европа, а в Китай са в пъти по евтини. Иначе не виждам голям смисъл в огромните SUV, които Китай са се впуснали да произвеждат, грандоманията ги е хванала. Наистина малките коли са по опасни за тези които са в тях при катастрофа, винаги по пострадали са тези в малките коли, но това се дължи на това че се допуска да има големи коли които са като танкове на пътя. После разхода на ток е много голям, по големи батерии им трябват и имат огромна маса. Китайците които масово бяха на велосипеди са се впуснали в производство на такива електромобили, то вярно че пари трябва да се спечелят и производството не може да е на фотосинтеза. Сега живота тепърва ще стане по труден, по скромните разходи са предимство.
          Така и японските коли сложиха край на монопола на Детройт в щатите. Голяма криза, безработица и алчни араби. Изведнъж V8 става тегав за шофиране Подобен пробив очаквам и от китайците скоро. Щото вече 12 колеги са с тесла, а при работа от вкъщи само се разрежда на паркинга. А за сигурността си зависи много. Има доста несигурни и от големите. Дори да гледаш нещата при удар чисти физично, масата на средна електричка е по-голяма от на повечето SUV.

          Коментар


          • Според мен бъдещето е на много аеродинамика, много нисък разход на енергия и не много висока скорост на движение, също активна безопасност - колани, възглавници и възможност да се отклонява при удар.

            Коментар


            • Ако се научат да го слагат вместо кевлар.
              https://www.cei.washington.edu/educa...te-solar-cell/

              Коментар


              • ceco666, добре но Франция с какви материали се ги произвежда, много са скъпи суровините в Европа, а в Китай са в пъти по евтини. Иначе не виждам голям смисъл в огромните SUV, които Китай са се впуснали да произвеждат, грандоманията ги е хванала. Наистина малките коли са по опасни за тези които са в тях при катастрофа, винаги по пострадали са тези в малките коли, но това се дължи на това че се допуска да има големи коли които са като танкове на пътя. После разхода на ток е много голям, по големи батерии им трябват и имат огромна маса. Китайците които масово бяха на велосипеди са се впуснали в производство на такива електромобили, то вярно че пари трябва да се спечелят и производството не може да е на фотосинтеза. Сега живота тепърва ще стане по труден, по скромните разходи са предимство.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  ...значи, фокстериер.
                  Да се чуди човек кой е измислил протокола от Киото да се плаща.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                    Това е най еко и яко

                    https://vtorifront.bg/article/amerik...-dizelov-video
                    АМЕРИКАНЕЦ МОНТИРА БЕНЗИНОВ ГЕНЕРАТОР НА СВОЯТА TESLА, НО ЩЕ ГО СМЕНЯ С ДИЗЕЛОВ (ВИДЕО)
                    Може да прикачи ремарке цистерна с пропан-бутан.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
                      https://www.youtube.com/watch?v=dZRBKoZcHvw , китайските електромобили превъзхождат всички други вече и не са картинки, не става въпрос за каруцата на Батман.
                      Нямат шанс китайците. Макарона ще 'повежда Франция към "бъдещето на електрическите превозни средства"'. Като 'целта е от 2030 г. да се произвеждат по 2 милиона електрически автомобила годишно'
                      Китай иска да се утвърди с висок клас автомобили на европейския пазар

                      Коментар


                      • Pyramid, да за тях наистина ако има такова явление да избива вода, защото бях чел преди време че имали такива проблеми в последно време. Това нещо да го имат ги устройва точно , не тези са младички студенти и има клипчета с голям ентусиазъм се занимават, интересно е, и такова нещо ще има. Сега тази китаската суперкола 670 киловата мощност имала, нея с такава енергия не можеш да я захраниш дори слънцето специално да грее за теб 24 часа . Има скутерчета - автомобил, дори да може и като велосипед да го движиш, също много интересни нов вид транспортно средство. На мен ми харесват, гледах в Русия като правиха този преход през Казахстан 3000 км. много хора ги харесват, събираха четвърт милион гледания в ютуб и така с някакви пари които им дават от сайта си правят следващи проекти, но им ги спряха понеже са руснаци и сега няма.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение

                          Има един университет в Аиндхофен, те работят по това което ще е най яко, къща - кола със соларна централа
                          Е, в Холандия половината къщи (образно, знам, че са по-малко) са изобщо плаващи та, в Айндховен, има над какво да мислят.

                          Коментар


                          • https://www.youtube.com/watch?v=4vHuldVlpFA&t=716s, ето го вана им, интересно е.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                              Това е най еко и яко

                              https://vtorifront.bg/article/amerik...-dizelov-video
                              АМЕРИКАНЕЦ МОНТИРА БЕНЗИНОВ ГЕНЕРАТОР НА СВОЯТА TESLА, НО ЩЕ ГО СМЕНЯ С ДИЗЕЛОВ (ВИДЕО)
                              Има един университет в Аиндхофен, те работят по това което ще е най яко, къща - кола със соларна централа

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от potentielle_energie Разгледай мнение
                                На трактора не му трябва экстериер дизайн.Трябва да е еко.
                                https://automedia.investor.bg/a/2-no...dizelov-hibrid
                                https://toss.bg/t%D1%80%D0%B0%D0%BA%...%BD%D0%B8-1-34
                                ...значи, фокстериер.

                                Коментар

                                Working...
                                X