IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Катализаторите чистят монооксида който е отровен газ и въглеводородите, които са неизгоряло гориво, те се окисляват в каталитичната пита за да се изхвърли в атмосферата въглероден диоксид. Старото поколение двигатели изхвърляха по малко такива газове, затова въздуха в града когато има инверсия, не се движи не се усещаше толкова мръсен и с миризма. Новото поколение двигатели са с неизпипан горивен процес, те бълват такива газове и се разчита на катализаторите да ги изчистят - да изгорят в катализаторната пита. Проблема е че катализатора има работна температура, незагрял не ги изчиства, ако отбаче пък има много за чистене такива газове те като изгарят в него произвеждат топлина, той прегрява и питата се разрушава или дори стопява. Като се пусне двигателя катализатора е студен и не работи, всички палят и тръгват за работа или се връщат и катализаторите им не работят дори и нови да са и в града смог, не може да се диша ако има инверсия. Форд имаха един двигател - 6 цилиндров, слаган е на много модели автомобили, нов двигател трудно се конструира, искат се много тестове, купето може да правят на 6 месеца ново дето се вика, двигателите ги произвеждаха един модел по 30 години, точно заради тестовете и когато нямаха катализатори се напъваха да ги правят с по добро изгаряне, да подобряват горивния процес. Сега въобще не си дават зор хората, пускат мръсни двигатели, нова модификация всяка година, защото никой не ги тормози за качеството на изгарянето без катализатор, горят и масло от нови..Ако махнеш катализатора не може да караш с отворени прозорци, това означава че двигателя е много мръсен, направо токсичен.
    То ти стига и нейде през купето да просмуква, и онО си вони, та се не трае. Факт. Ама онова за водородното число...Вдигаш го, цетанът спада, и азотните гадости скачат. И няма угодия. Дизелова, е основно Европа, уж заради икономии (+ транспорта по море) ама ДГ скочи в цена над бензина и всички екстри, бяха нивелирани...почти.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Ти ги кажи тези функции, защото в интернет ще намериш много малко. И мога да позная че точно това и ще напишеш. За моторна спирачка чувал ли си ? Знаеш ли какво е.
      При наличието на тонове литература за конкретните системи, да кажеш, че се намира малко...не знам къде търсиш. Само не схващам какво общо има моторната спирачка в случая?

      Коментар


      • Ти ги кажи тези функции, защото в интернет ще намериш много малко. И мога да позная че точно това и ще напишеш. За моторна спирачка чувал ли си ? Знаеш ли какво е.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

          Ако знаеш ЕГР за какво е ? Направо ще се изумя...
          След като плещиш глупостите долу, очевидно е, че не си запознат с функциите му.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Bad_Bear Разгледай мнение
            Седнах да си пия кафето и какво да видя - върви с компот от безумни форумни теории. Гледам сте заговорили и за азотни окиси, изобщо някой разчел ли се е каква е функцията на ЕГР и Адблуто. Къде намесвате катализаторите изобщо?
            Ако знаеш ЕГР за какво е ? Направо ще се изумя...
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Производството, добива на петрол е крайно недостатъчен и се използва за гориво защото по доброто му приложение е блокирано - за производство на пластмаси. Пластмасите не се прилагат поради наложената лоша практика с рециклирането и преработката им. Ако нямаше такъв проблем - 80 % от теглото на електромобилите би било пластмаси и за тях ще трябва петрол и пак петрол, а петрола преработен в такива суровини струва много..много пари, защото върши много повече работа отколкото ако се издуха - изгори.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Седнах да си пия кафето и какво да видя - върви с компот от безумни форумни теории. Гледам сте заговорили и за азотни окиси, изобщо някой разчел ли се е каква е функцията на ЕГР и Адблуто. Къде намесвате катализаторите изобщо?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  ...макар че, дизелите, основно заради азотните окиси ги морят. Що ли, ако не ги били изхвърляли?
                  Това срещу дизелите е истерия, ако горивото е с по високо водородно число - по богато на съдържание на водород няма азотни окиси, намаляват много повече отколкото ако ги чистиш с адблу, което също не работи при студен двигател въобще, т.е. в града не работи. Работи качеството на горивата. Азотните окиси не объркват климата, киселинни дъждове причиняват, но не и азотните окиси от автомобилите защото са малко и не са концентрирани. Всичко е за да се сложи една система която струва няколко хиляди и не работи в града понеже и трябват минимум 15 мин. да загрее до половин час.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Катализаторите чистят монооксида който е отровен газ и въглеводородите, които са неизгоряло гориво, те се окисляват в каталитичната пита за да се изхвърли в атмосферата въглероден диоксид. Старото поколение двигатели изхвърляха по малко такива газове, затова въздуха в града когато има инверсия, не се движи не се усещаше толкова мръсен и с миризма. Новото поколение двигатели са с неизпипан горивен процес, те бълват такива газове и се разчита на катализаторите да ги изчистят - да изгорят в катализаторната пита. Проблема е че катализатора има работна температура, незагрял не ги изчиства, ако отбаче пък има много за чистене такива газове те като изгарят в него произвеждат топлина, той прегрява и питата се разрушава или дори стопява. Като се пусне двигателя катализатора е студен и не работи, всички палят и тръгват за работа или се връщат и катализаторите им не работят дори и нови да са и в града смог, не може да се диша ако има инверсия. Форд имаха един двигател - 6 цилиндров, слаган е на много модели автомобили, нов двигател трудно се конструира, искат се много тестове, купето може да правят на 6 месеца ново дето се вика, двигателите ги произвеждаха един модел по 30 години, точно заради тестовете и когато нямаха катализатори се напъваха да ги правят с по добро изгаряне, да подобряват горивния процес. Сега въобще не си дават зор хората, пускат мръсни двигатели, нова модификация всяка година, защото никой не ги тормози за качеството на изгарянето без катализатор, горят и масло от нови..Ако махнеш катализатора не може да караш с отворени прозорци, това означава че двигателя е много мръсен, направо токсичен.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                      Въглеродния оксид е жестоко смъртоносен газ и не се отделя при каквото и да е горене. Отделя се въглероден ди оксид, който е най ценния ресурс за природата.
                      Дизеловите двигатели не изхвърлян отровни азотни окиси. Нека някой каже или да даде линк кой точно отровен азотен окис отделят дизеловите двигатели.
                      ...макар че, дизелите, основно заради азотните окиси ги морят. Що ли, ако не ги били изхвърляли?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        И с автомобилите има големи проблеми, същата работа, наложили са неща които са абсолютна безсмислица. В момента такива чудеса се произвеждат и продават че по добре да не знаеш и да не се увреждаш ментално. Разхода им на гориво е качен изкуствено, че и масло са ги направили да горят още чисто нови. Уж изхвърлят по малко емисии, защото катализаторите чистят газовете и какво ги чистят - въглеводородите изгарят безмислено в тях и се произвежда топлина. После живота на катализатора е 30к. км, след това им дишай в града емисиите на въглероден оксид.
                        Въглеродния оксид е жестоко смъртоносен газ и не се отделя при каквото и да е горене. Отделя се въглероден ди оксид, който е най ценния ресурс за природата.
                        Дизеловите двигатели не изхвърлян отровни азотни окиси. Нека някой каже или да даде линк кой точно отровен азотен окис отделят дизеловите двигатели.



                        Коментар


                        • bota156, Тойота Мирай втора ръка на 70к мили виж за колко може да се купи, продават се в САШ и Япония, другаде няма зарядни станции защото са скъпи. Може да и вземеш горивната клетка и да и сложиш повече батерии и тя ще си върви с тях. Водорода не е за автомобили, той става за зареждане на батериите им, пускаш го до зарядните станции по тръба с ниско налягане, не много високо и правиш много станции, които с проводници са по скъпи, защото може да се направи и инфраструктура за съхранение на водорода под ниско налягане, евтини съдове с голям обем примерно на 20 бара да се компресира няма проблем. Компресори не трябват, самите електролизери вършат тази работа. Тези горивни клетки с протонообменни мембрани са за съвсем друга работа, те са скъпи но това е безумно надута цена също.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Не е точно електрически ама е същия ХемингУеЙ. 205 000 лева за ремонт на горивната клетка!

                            Горивната клетка се предлага като резервна част и за новия модел Nexo – срещу 41.650 евро (ок. 83.000 лева). Според Hyundai тя е проектирана за експлоатационен живот 10 години или 5000 работни часа. Това е цената на прогреса. Купувачите трябва да го имат предвид.

                            На всеки 10 години - 100к€. За гориво ако ги даваш по 1€ са 1млн км или 100к на година.
                            Кое ли е по йофтино?
                            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                            Коментар


                            • И с автомобилите има големи проблеми, същата работа, наложили са неща които са абсолютна безсмислица. В момента такива чудеса се произвеждат и продават че по добре да не знаеш и да не се увреждаш ментално. Разхода им на гориво е качен изкуствено, че и масло са ги направили да горят още чисто нови. Уж изхвърлят по малко емисии, защото катализаторите чистят газовете и какво ги чистят - въглеводородите изгарят безмислено в тях и се произвежда топлина. После живота на катализатора е 30к. км, след това им дишай в града емисиите на въглероден оксид.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
                                Втори кораб пренасящ електромобили изгаря в рамките на година. Както и поредна жертва пред зеления бог.

                                https://www.bbc.com/news/world-europe-66310280
                                Е аз какво ви казвам?
                                ...Така било е,
                                така е, и пак така ще бъъъде...

                                Коментар

                                Working...
                                X