IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

    Далеч по добре е да направят РЕЛСИ - хем по икономично, хем електрическо, хем няма да има катастрофи. Ел. колата само за малките разстояния от разпределителните гари пред 50-60км до градо и на малки разстояния из общината
    Ей сега ще викнат, че искаш комунизъм, ограничаване свободата на придвижване...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Pyramid, за да се използва автопилот трябва да е безопасно, най сигурно е при удар да няма поражения, конструкцията толкова здрава че да го издържи без проблем и от там и скоростта - не може да издържи на удар с 400км в част, значи ще се движим с 80, може и до 70 да падне. Не го намирам за страшно, страшното е като се метнат с 200 по магистралата. Не е приемливо при катастрофи да има жертви, ако не се допусне употребата на такива транспортни средства и жертви няма да има, ще се случва да се ударят но ако нищо не им стане това вече не е проблем и край на войната по пътищата. С коли с корпус от ламарина - стоманена няма да стане, сменят се материалите за корпуса с композити и повече войната няма да я има. Искаш с 400км.ч., но ако нямаш композитите които да могат да понесат удара, ще стане като се направят такива композити. Автопилота е по голямо нововъведение от електромобила.
      Далеч по добре е да направят РЕЛСИ - хем по икономично, хем електрическо, хем няма да има катастрофи. Ел. колата само за малките разстояния от разпределителните гари пред 50-60км до градо и на малки разстояния из общината
      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

      Коментар


      • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

        За да стигнеш трябва да караш със 100. А за да се върнеш със 90, че малко баир има. На моята до пловдив со 120 е 5,8/100 на връщане 6,2
        И при мен тъй но, нали има изкачване към Екватора...

        Коментар


        • Pyramid, за да се използва автопилот трябва да е безопасно, най сигурно е при удар да няма поражения, конструкцията толкова здрава че да го издържи без проблем и от там и скоростта - не може да издържи на удар с 400км в част, значи ще се движим с 80, може и до 70 да падне. Не го намирам за страшно, страшното е като се метнат с 200 по магистралата. Не е приемливо при катастрофи да има жертви, ако не се допусне употребата на такива транспортни средства и жертви няма да има, ще се случва да се ударят но ако нищо не им стане това вече не е проблем и край на войната по пътищата. С коли с корпус от ламарина - стоманена няма да стане, сменят се материалите за корпуса с композити и повече войната няма да я има. Искаш с 400км.ч., но ако нямаш композитите които да могат да понесат удара, ще стане като се направят такива композити. Автопилота е по голямо нововъведение от електромобила.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Е, пита се тогава, защо не си караш нормално,че да ти стигне?
            За да стигнеш трябва да караш със 100. А за да се върнеш със 90, че малко баир има. На моята до пловдив со 120 е 5,8/100 на връщане 6,2
            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

            Коментар


            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

              Скоро гледах едно сравнение с 200км на най-новите електрички.
              йоника е само 120км, теслъта со най-голямата батерия 185км. И това от 100% до 0%, Реално е поне 20% по малко, че трябва и до зарядна да се добереш. Или до морето 2 пъти трябва да зареждаш на всеки 1/2 час и в Бургас пак си на нулата. Е и малко антикамери че ще те одрусат со 1000лв.
              Тотал щета, дори със 140-150 пак трябва да зареждаш
              Е, пита се тогава, защо не си караш нормално,че да ти стигне?

              Коментар


              • На аеродинамичното съпротивление се дължи, при ниска скорост въздуха с малко придадена му енергия се отмества, при висока е като стена която поглъща много енергия. И колите с двг потребяват два пъти повече гориво. Извода е по добре бавно и с такава скорост с каквато и да се сблъскат два автомобила щети няма и особенно пострадали хора. Технологично е възможно, ако купето е с рама на която са монтирани панели от композит, много здрави неща се получават. Ако сте гледали състезания с рали автомобили на които ламаринените детайли са сменени с такива, обръща се по таван, търкаля се и на тези детайли нищо им няма, но има някакви ламаринени и при следващите удари понеже за късмет се случва те да ги поемат всички ламарини като смачкан вестник, рамата е спасила пилота. Проблема е че цените са високи на изработени от такива материали, според мен неоправдано и това устройва производителите които правят милиони бройки на година от ламарина.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  https://www.youtube.com/watch?v=3aIcuH_XWLM, , реален експеримент, при 200км.ч потребява два пъти повече ток - 40 киловатчаса за 100км. път Всичко зависи от аеродинамиката и съпротилението което оказва въздуха, Тесла е с прилична аеродинамика, но ако е някоя ръбеста кола е още по голям разхода на енергия. Разбира се би могла да е и с перфектната аеродинамика на капката вода която пада, тогава този разход ще е много по малък, плюс намаляване на челната площ..но пилота ще трябва да е полулегнал в колата. При ниски скорости обаче, под 40км.ч. разхода на енергия е много нисък зависи от машината как е направена, но може да бъде 2-3 киловатчаса само и пак изминаваш 100км , но за 2 часа и половина, реално 3.
                  Скоро гледах едно сравнение с 200км на най-новите електрички.
                  йоника е само 120км, теслъта со най-голямата батерия 185км. И това от 100% до 0%, Реално е поне 20% по малко, че трябва и до зарядна да се добереш. Или до морето 2 пъти трябва да зареждаш на всеки 1/2 час и в Бургас пак си на нулата. Е и малко антикамери че ще те одрусат со 1000лв.
                  Тотал щета, дори със 140-150 пак трябва да зареждаш
                  Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    https://www.youtube.com/watch?v=3aIcuH_XWLM, , реален експеримент, при 200км.ч потребява два пъти повече ток - 40 киловатчаса за 100км. път Всичко зависи от аеродинамиката и съпротилението което оказва въздуха, Тесла е с прилична аеродинамика, но ако е някоя ръбеста кола е още по голям разхода на енергия. Разбира се би могла да е и с перфектната аеродинамика на капката вода която пада, тогава този разход ще е много по малък, плюс намаляване на челната площ..но пилота ще трябва да е полулегнал в колата. При ниски скорости обаче, под 40км.ч. разхода на енергия е много нисък зависи от машината как е направена, но може да бъде 2-3 киловатчаса само и пак изминаваш 100км , но за 2 часа и половина, реално 3.
                    Истината е че, преразходът е свойствен на всички коли, в зависимост от тежестта на шофьорския крак. Функция е от куба на скоростта.

                    Коментар


                    • https://www.youtube.com/watch?v=3aIcuH_XWLM, , реален експеримент, при 200км.ч потребява два пъти повече ток - 40 киловатчаса за 100км. път Всичко зависи от аеродинамиката и съпротилението което оказва въздуха, Тесла е с прилична аеродинамика, но ако е някоя ръбеста кола е още по голям разхода на енергия. Разбира се би могла да е и с перфектната аеродинамика на капката вода която пада, тогава този разход ще е много по малък, плюс намаляване на челната площ..но пилота ще трябва да е полулегнал в колата. При ниски скорости обаче, под 40км.ч. разхода на енергия е много нисък зависи от машината как е направена, но може да бъде 2-3 киловатчаса само и пак изминаваш 100км , но за 2 часа и половина, реално 3.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Какво нещо, какво НЕЩО! https://www.facebook.com/reel/132093...40aB7S9Ucbxw6v

                        Коментар


                        • Електромобили се произвеждат все повече, сега са пуснали за 8 хиляди евро - 150 конски сили с нормални размери кола, ускорение до 100 за 10 сек. и разход 10 киловатчаса в града. Вече се появят руски електромобили, но не зарежда при минус 20 градуса им е проблема. Грешка 15 евро и е нисан алмера обарнат на електромобил с екстра печка на нафта за зимата. Малко грозна кола в интерес на истината. Дизайна на 3-ката на Тесла е трепач, това с едни ръбове за разкрасяване, китайска кола - еволют се казва.
                          Last edited by supertrader; 22.08.2023, 01:27.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            1. Nachrichten
                            2. Panorama
                            3. Aus aller Welt
                            4. „Hören Explosionen“: Großbrand in Recyclingfirma in Offenbach ausgebrochen
                            Zugverkehr nach Frankfurt eingestellt„Hören Explosionen“: Großbrand in Recyclingfirma in Offenbach
                            Мдам. Абе върви си Прогресът.
                            ...ама накъде точно, май и той не е сигурен.
                            Last edited by Pyramid; 22.08.2023, 10:35.

                            Коментар


                              1. Nachrichten
                              2. Panorama
                              3. Aus aller Welt
                              4. „Hören Explosionen“: Großbrand in Recyclingfirma in Offenbach ausgebrochen

                              Zugverkehr nach Frankfurt eingestellt„Hören Explosionen“: Großbrand in Recyclingfirma in Offenbach

                              Коментар


                              • Скапан сайт- [URL="https://www.facebook.com/groups/384667955034209/?hoisted_section_header_type=recently_seen&multi_p ermalinks=2599724643528518&__cft__[0]=AZW4YrWq-b0VGopirLCSNkEymCeeO9ZsrCs0TB77Q5fcBTj7jaqe1skDVhM csjPHn07tesQIqARLlEhdJDznQ7T_4-jxSW_qvNAnDvkx00o1IlYpXF_fJOZVStFBWH2HkxDLgSFwdgFs S_0Z-FPvGRuUURphdplEOzsS10UKM9oRtBHa8idKH-Ulhd7FfkCwgwQ&__tn__=-UC%2CP-R"]ГЕРМАНИЯ
                                Last edited by v_tin; 20.08.2023, 23:15.

                                Коментар

                                Working...
                                X