IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Те се чудят как да се освободят от дълговете си, има само един начин - да издържат държавите с новонапечатани пари с които се заплащат всички държавни разходи, т.е. без данъци докато не се стопят дълговете. Не знам кой го е измислил това с дефицита на стоки което мъчат, но явно е някой който не знае че хората живеят ден за ден и нямат с какви пари да платят по високи цени.
    Иначе е напълно реалистично да се появи нова технология която да замести петролните горива и вместо много скъп транспорт да се случи ужасно евтин. Кола с вода може ли да върви ? Един американец го демонстрира, но умира при странни обстоятелства а колата изчезва.
    Last edited by supertrader; 21.09.2023, 22:04.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение

      Ама те и шведците се отказаха вече. А оня ден онова кюфте Гутереш държа реч как трябвало да се откажем напълно от нафтата. Чудно ми е дали винаги са били такива клоуни големите шефове или сегашното издание само.
      За да се случат всички постижения на света, явно, не са били. Ама днешните са тежка Трагедия. На Запад.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Беше си въпрос на време. И други ще паднат. СПОКО.
        Ама те и шведците се отказаха вече. А оня ден онова кюфте Гутереш държа реч как трябвало да се откажем напълно от нафтата. Чудно ми е дали винаги са били такива клоуни големите шефове или сегашното издание само.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
          Англосите "отлагат„ забраната за нови коли на нофта. Е, няма такъв майтап.
          Беше си въпрос на време. И други ще паднат. СПОКО.

          Коментар


          • Намотката на електромагнит има свойството да се държи като реотаните, те си имат едно напрежение а при електромоторите и ток при който да греят максимално, само че при електромотора този ефект не е желан - загряването. При повече фази електромагнитите са по слаби и тока и напрежението са по малки. Това ти позволява да е на по ниско напрежение и електромотора и батерията, вече го има направено защото някой китаец се е досетил и инвертора му е с транзистори за по малък ток и евтини и дори може да върви с един изгорял - прекъснал. За редуктора пак към електромотора трябва да се отиде и да се направи специализиран и няма да има редуктор за електромобили с по малка мощност. Тези неща са резултат на заучен стериотип на мислене. Както батериите в бъдеще няма да имат нищо общо с днешните, така и драйва..за батериите знаеш какво ще стане. След години тези електромобили като ги отворят да ги показват как са направени ще викат - гледай, гледай каква антика с големи токове и напрежения, еха има и охлаждане дори.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Англосите "отлагат„ забраната за нови коли на нофта. Е, няма такъв майтап.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Няма значение електромобилите все още са сбъркан драйв, грешна батерия и погрешно наподобяват автомобилите с ДВГ. За какво му е на електромобила този редуктор, да има какво да бръмчи като дрелка, защо са с трифазни мотори, за да е голям фазовия ток и да се използват мощни тразистори за голям ток и съответно скъпи...електромоторите въобще не притежават еластични характеристики, значи все пак трябва доста по различен електромотор специално за електромобил и са прави че търсят.
                Море, кой ти каза че, ел.моторите били "нееластични"? И как "защо са трифазни"? И кой ти каза че, "фазовият ток" голям" (именно) на трифазните? Абе, като се засилиш така, и Супермен не може те стигна бе, ама мно'о си Велик бе, Дани. Да, благодаря за забележката по батерията но... Редуктор слагат, за да може двигателят да е по-лек, за по-добро ускорение. Пък и да има какво все пак, да и се чупи на тая кола, щото иначе, би трябвало половината сервизи да закрият. А сега, ще са само четвърт.

                Коментар


                • Няма значение електромобилите все още са сбъркан драйв, грешна батерия и погрешно наподобяват автомобилите с ДВГ. За какво му е на електромобила този редуктор, да има какво да бръмчи като дрелка, защо са с трифазни мотори, за да е голям фазовия ток и да се използват мощни тразистори за голям ток и съответно скъпи...електромоторите въобще не притежават еластични характеристики, значи все пак трябва доста по различен електромотор специално за електромобил и са прави че търсят.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

                    Анимация е обаче.
                    Знам. Ама е яко, нали.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                      Анимация е обаче.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • https://youtube.com/shorts/9inRS2-3M...fwvvl2HTtA9pw2

                        Коментар


                        • Вооруженные силы НАТО сократят выбросы парниковых газов на 45% к 2030 г. и станут углеродно-нейтральным к 2050 г., заявил генсек НАТО Йенс Столтенберг, выступая в кулуарах саммита НАТО в Мадриде, пишет CNBC.

                          «Это будет нелегко, но этого можно достичь», – заявил он. Отказ военного блока от кораблей, военных самолетов и танков, работающих на нефти, способствует «совершенствованию вооруженных сил и укреплению безопасности», Администрация президента США Джо Байдена в своем стремлении добиться нулевых выбросов вредных веществ в атмосферу движется к тому, чтобы перевести американские танки на электрическую тягу.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
                            Като ти направят магистрала сякаш не те ограничават. Как ще направиш обратен завой примерно, да влезеш в насрещното?
                            ИМЕННО! Ама не всеки го осъзнава.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Ей сега ще викнат, че искаш комунизъм, ограничаване свободата на придвижване...
                              Като ти направят магистрала сякаш не те ограничават. Как ще направиш обратен завой примерно, да влезеш в насрещното?
                              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                                Далеч по добре е да направят РЕЛСИ - хем по икономично, хем електрическо, хем няма да има катастрофи. Ел. колата само за малките разстояния от разпределителните гари пред 50-60км до градо и на малки разстояния из общината
                                Ей сега ще викнат, че искаш комунизъм, ограничаване свободата на придвижване...

                                Коментар

                                Working...
                                X