IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • https://www.facebook.com/reel/1418942459018563 замяна на батерии в китай

    Коментар


    • След война хората се избиват от глад, обикновенно определят кои не заслужават да ядат и ги уморяват. Икономиките падат.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Новини от Китай. Не точно добри: https://carmarket.bg/drugi/edin-ot-e...hi-igrata-8534

        Коментар


        • Батериите са много по мръсни и опасни за околната среда от петролните горива. Искат по малко емисии - правят се автомобилите да разходват по малко гориво и целта се постига. Батериите трябва да се рециклират на 99.99...%, всички материали от старите батерии да влязат в нови, иначе средата се натравя, това нещо ще отиде във водата и в храната. Преди да произведе някой батерии трябва да е направил поточната линия за тяхното рециклиране. Какво се правят на луди.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Pyramid, не за по студен горивен процес говоря, изгаря горивото но не успява да предаде топлина към частите, да за керамичните това им е проблема, няма с какво да се смазват частите. Пада много мощността на ДВГ при по студен горивен процес, но за сметка на това нали имаш електрическа трансмисия и малка батерия като буфер която може да отдаде много енергия за кратко време за да ускори и после подържа скоростта с разход да кажем 10 киловата за час разход максимален. Горивния процес трябва да се пипне и охлаждането намалява силно или няма въобще да присъства. Иначе днешните електрички са ясни колко са ефективни, имат плюс че могат да вървят с въглища, а двг не могат.
            Да, днешните електрички вървят с ток, произведен по произволен начин. Съответно, също замърсяват макар да изглежда, че не.

            Коментар


            • Pyramid, не за по студен горивен процес говоря, изгаря горивото но не успява да предаде топлина към частите, да за керамичните това им е проблема, няма с какво да се смазват частите. Пада много мощността на ДВГ при по студен горивен процес, но за сметка на това нали имаш електрическа трансмисия и малка батерия като буфер която може да отдаде много енергия за кратко време за да ускори и после подържа скоростта с разход да кажем 10 киловата за час разход максимален. Горивния процес трябва да се пипне и охлаждането намалява силно или няма въобще да присъства. Иначе днешните електрички са ясни колко са ефективни, имат плюс че могат да вървят с въглища, а двг не могат.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

                Няма как да е подобно, дизеловите двигатели са почти два пъти по икономични. Има проблем при хибридите и той е че двигателите не са ефективни защото изстиват. Трябва да се изчисли така че да е без охлаждане и обратното - да се термоизолира. Преди години когато правеха състезания с нещо като веломобили задвижвани с двигател с вътрешно горене и измиваха над 1000км с един литър гориво бяха ги направили с велосипеден двутактов двигател работещ на ниски обороти и цялото оребряване изчистено, плюс изолационна вата около цилиндъра и главата за да не изстива. Просто коренно различни са нещата сравнено с конвенционален двигател с вътрешно горене.
                Още през 1985-та, на межсународното техническо изложение в Япония, бе показан керамичен ДВГ без охлаждане. И после...НИЩО не се чу за него. Предполагам, нещата са опряли в смазването, т.к.при темп.около и над 700°С на ЦБГ, всички масла, много бързо, се коксуват и се увреждат безвъзвратно за броени минути. И няма смазване. За запалимостта и пожарната опасност на такова чудо, да не говорим, че там е страшно. Ама вчера гледах коментар по следния въпрос: КПД на ТЕЦ, рядко надми ава 34%. Като навържеш по веригата Ел.проводи, трансформатори, зарядни, кпд на батерия, инвертори и мотори, май комплексната ефективност на ДВГ се изравнява с тая и електричните, вече далеч не се явяват "по-ефикасни" от ДВГ.
                ...И защо ги ручахме жабетата?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                  Пежо имаха такъв. Ама няма смисъл - КПД и на дизел и на бензин в оптимален режим е подобно
                  Няма как да е подобно, дизеловите двигатели са почти два пъти по икономични. Има проблем при хибридите и той е че двигателите не са ефективни защото изстиват. Трябва да се изчисли така че да е без охлаждане и обратното - да се термоизолира. Преди години когато правеха състезания с нещо като веломобили задвижвани с двигател с вътрешно горене и измиваха над 1000км с един литър гориво бяха ги направили с велосипеден двутактов двигател работещ на ниски обороти и цялото оребряване изчистено, плюс изолационна вата около цилиндъра и главата за да не изстива. Просто коренно различни са нещата сравнено с конвенционален двигател с вътрешно горене.
                  Last edited by supertrader; 11.02.2024, 10:01.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Представяте ли си хибрид с дизелов двигател, те забраниха дизеловите двигатели само за да няма свръхикономични автомобили - 1.5 - 2 литра дизелово гориво за 100км пробег биха имали. Мислели за замърсяването с ток от въглища да се зареждат, и от централи с древна технология - парни турбини. Тока ще го правим с локомотиви и ще го заредим в електромобили.
                    Пежо имаха такъв. Ама няма смисъл - КПД и на дизел и на бензин в оптимален режим е подобно
                    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                    Коментар


                    • Представяте ли си хибрид с дизелов двигател, те забраниха дизеловите двигатели само за да няма свръхикономични автомобили - 1.5 - 2 литра дизелово гориво за 100км пробег биха имали. Мислели за замърсяването с ток от въглища да се зареждат, и от централи с древна технология - парни турбини. Тока ще го правим с локомотиви и ще го заредим в електромобили.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Некадърници, трябва да върнат на хората парите от дъници които им харчат за глупости. Реално продължават да се държат като последна инстанция която решава - днес електромобилите са хубави, утре лоши, но наляха куп пари в тях. Истината е че електромобилите са много хубави защото могат да нямат никаква скоростна кутия, а електромотора да представлява и скоростна кутия с безброй предавателни отношения. Дори им се чудя на тези които още произвеждат нехибридни коли, защото японските хибриди са с разход 2 пъти по малък от другите коли с механична или автоматична скоростна кутия и вариаторите не са по добри защото са консуматив. Електромобилите могат да бъдат и с поне една трета по ниско тегло и разхода ще е незначителен направо тогава. После може да работи с много видове горива плюс ток.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Великобритания забрани електрическите автомобили да се рекламират с "нулеви емисии"

                          Коментар


                          • v_tin, правиш си ретистрация в алибаба и можеш да видиш колко струват нещата и колко получава производителя за тях, падаш направо. Само че не крият и за някои неща има калкулации въведени колко такса плащаш да ги изнесеш от там..също падаш. Китайски комунисти прибират такси за износ от Китай и с тези пари се пълни бюджета им, правят пътища със златна маркировка нямащи нищо общо с тези в Европа или САЩ, там живеят много добре. Не си тормозят населението с данъци, семейния бизнес и малките фирми да много и не плащат реално никакви данъци - до 50 или 60 хиляди евро доход на човек бизнеса не плаща нищо. Те изслючително умно са си решили въпроса, адмирации 100% заслужават. Но ние сме в другата половина на Света и в нея брулят с данъци защото управляват некадъртици, те си пазят стойността на парите да не се загуби вместо да емитират и парите да се дават само на хората - потребителите, новоемитираните пари ще обезценяват вече емитираните, но няма да има данъци и ще сме конкурентноспособни, ще имаме бизнеси които вървят с добра скорост и доходи за населението. Правиш електромобили, кой ще ти ги купи ? Обречен си на провал и затова всичко е само спекула. Единственния начин за евтини електромобили е да си ги произвеждаме сами тук, друг вариант няма. Не може да са ни евтини както са за китайците.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Ако хората знаят кое на какви цени се продава в китай и индия, най-вероятно ще убият с камъни търгашите и правителствата си

                              Коментар


                              • https://money.bg/auto/vw-v-kitay-izl...BE%D0%BF%D0%B0
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X