IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • v_tin - да отменят ги постепенно старите физични закони, преди за осветление ако ползваше 100 вата за час то сега става с 12 вата, преди един телевизор харчеше е 120 вата за час, сега 30. Това ще се случи и с автомобилите, най драстичен ще бъде срива по отношение на енергията за отопление, сега са някакви сгради в които лятото е топло а зимата студено и това може да се промени. Така че електроенергия добивана от някакви смешни 10 квадратни метра стъклени плочки ще е напълно достатъчна за бедни хора, няма да им стига на тези които искат да ходят на екскурзии до Марс.

    D.Y.F-091066

    Коментар


    • [QUOTE=mathematician;n3428430]
      Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      Че даже и от МИД сегмента яде здраво. Тука не се виждат БМВ-та, мерцедеси и Аудита.

      Бъркаш сегментите Тесла М3 не е премиум. Тя си е в Мид сегмента. Няма как да я сравняваш с BMW3. А в Мид сегмента не виждаш тея - щото те са в премиум сегмента.

      Поне аз така ги разбирам нещата.
      Tesla's Model 3 was the best-selling luxury car of 2018
      Last edited by ED; 10.01.2019, 20:49.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        ED - енергопотреблението много ще се свие в един момент на база по нови технологии, по конкретно за автомобилите могат да се направят такива автономни които са с много ниско собственно тегло и изразходват примерно 3киловата за час електричество за 100 км пробег и няма да са много по бавни от днешните автомобили а ще се придвижват доста по бързо. Това е много добре известно и затова са тези разработки за автономни автомобили, няма значение как ще се получи електричеството но предимството на стъкълцата - соларните клетки е че се поставят че изискват малки грижи и разходи след като се поставят, за другите има снабдяване, мъкнене и планиране и е доста по трудоемко.
        енергопотреблението много ще се свие в един момент на база по нови технологии,- Бе да не би да са отменили някой физичен закон, пък аз да не съм разбрал. За да предвижиш 1кг на един метър разстояние по новите директиви колко енергия е необходима? А за отоплението на 80 квадрата до преди малко трябваха 9 киловата, сега колко трябват? Ей, мислете малко преди да пишете глупости

        Днес ми излезе във сураттефтера някаква статия от 2016г за мурай-тойота била с водороден двигател някой чувал ли е нещо за такава кола

        Коментар


        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

          Мче и3 е такъв ташак, думи нямам! Трабанта на БМВ, няма лукс, няма премиум, даже електро-драйва му е скапан та дрънка, с рейнжд екстендъра харчи по 10 литра на 100!
          i3 е в историята. Естествените конкуренти са 3ки на БМВ, C на мерцедес и а4 на ауди па макар и с ДВГ.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
            Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

            Няма начин за 50-60 хилки в доларес да си в МИД сегмента. Към момента теслите които се продават са по-скъпи от БМВта мерцове и аудита.
            Мче и3 е такъв ташак, думи нямам! Трабанта на БМВ, няма лукс, няма премиум, даже електро-драйва му е скапан та дрънка, с рейнжд екстендъра харчи по 10 литра на 100!

            Коментар


            • [QUOTE=mathematician;n3428430]
              Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Че даже и от МИД сегмента яде здраво. Тука не се виждат БМВ-та, мерцедеси и Аудита.

              Бъркаш сегментите Тесла М3 не е премиум. Тя си е в Мид сегмента. Няма как да я сравняваш с BMW3. А в Мид сегмента не виждаш тея - щото те са в премиум сегмента.

              Поне аз така ги разбирам нещата.
              Няма начин за 50-60 хилки в доларес да си в МИД сегмента. Към момента теслите които се продават са по-скъпи от БМВта мерцове и аудита.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Смятай докато се урбанизира Индия, Китай, С. Корея (след режима)?!? След това Африка …
                Потреблението на енергия в Западния свят ще е пренебрежимо в сравнение с растящото население в Азия и Африка. Примера ти е Китай където за 5-7 години е използвана повече стомана от САЩ за 100?
                Въпросът не е в това да НЕ се произвежда енергия, а КАК при това устойчиво – fussion, solar, wind, …
                Енергия не се произвежда, брат. Физика.

                Коментар


                • [QUOTE=ED;n3428132]

                  Че даже и от МИД сегмента яде здраво. Тука не се виждат БМВ-та, мерцедеси и Аудита.

                  Бъркаш сегментите Тесла М3 не е премиум. Тя си е в Мид сегмента. Няма как да я сравняваш с BMW3. А в Мид сегмента не виждаш тея - щото те са в премиум сегмента.

                  Поне аз така ги разбирам нещата.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    ED - това с повишаващото се енергопотребление е недопустимо и няма как да се случи, всяко нещо има своя капацитет и не е неограничено а прекаленото се наказва от природата и по други начини пътища и способи.
                    Смятай докато се урбанизира Индия, Китай, С. Корея (след режима)?!? След това Африка …
                    Потреблението на енергия в Западния свят ще е пренебрежимо в сравнение с растящото население в Азия и Африка. Примера ти е Китай където за 5-7 години е използвана повече стомана от САЩ за 100?
                    Въпросът не е в това да НЕ се произвежда енергия, а КАК при това устойчиво – fussion, solar, wind, …

                    Коментар


                    • Pyramid - нищо не съм забравил, 3 киловата за час енергопотребление са напълно достатъчни да придвижват някой с маса от 300кг в градска среда и дори в извънградска също. Ако нещо не се движи в тунел в който въздуха е изсмукан и вакумиран повечето от енергията за призвижване при скорост над 70км.в час се изразходва за преодоляване - изместване на въздуха, няма основателна причина да се изразходват аномални количества енергия за тази работа.Не може да се добива неограничено количество енергия и в момента нормалното е многократно надхвърлено а и кому наистина е нужно. САЩ много скоро вече няма да са първата държава, водещата държава в Света и модата на големите неща и на многото и ненужни никому такива просто ще отмине. Това не е нищо повече от модно увлечение при това напълно излишно и когато то премине едва ли ще се повтори, може без тези огромни автомобили които често превозват само водача и те са напълно излишни и признак на разточителство.

                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • ED - това с повишаващото се енергопотребление е недопустимо и няма как да се случи, всяко нещо има своя капацитет и не е неограничено а прекаленото се наказва от природата и по други начини пътища и способи.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                          Очевидно вече е конкуренция, Тесла разбива премиум пазара в момента в САЩ. Та какво точно имаш предвид с "НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ КОНКУРЕНЦИЯ". Големите букви не са аргумент, чаршафите ти и графиките ти нямат никакъв смисъл.
                          Да седиш пред клетката на жирафа и да повтаряш че такова животно нема, не помага особено.
                          Говори наизуст! Засега EVта са 2% от общите продажби на автомобили за 2018 и си мисли че така и ще останат

                          2018:
                          БМВ - 2 млн автомобила
                          ТЕСЛА - 250хил

                          2023-24
                          БМВ +- 2 млн
                          ТЕСЛА > 3 млн (по 1 млн за модел Y и Пикапа).

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                            премиум пазара не е разбит, както те се иска на теб..., а - това с жирафа - не ти ли омръзва да повтаряш вече ДЕВЕТА година? ))

                            Още колко години ще го разбиВА този пазар, че той не е колкото пазара в Красно село? ))
                            Още много години както изглежда:

                            Click image for larger version

Name:	BMW vs TESLA.jpg
Views:	1
Size:	44.5 КБ
ID:	3428133





                            Че даже и от МИД сегмента яде здраво. Тука не се виждат БМВ-та, мерцедеси и Аудита.

                            Click image for larger version

Name:	Dec sales pasanger.jpg
Views:	1
Size:	81.0 КБ
ID:	3428134

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              ED - енергопотреблението много ще се свие в един момент на база по нови технологии, по конкретно за автомобилите могат да се направят такива автономни които са с много ниско собственно тегло и изразходват примерно 3киловата за час електричество за 100 км пробег и няма да са много по бавни от днешните автомобили а ще се придвижват доста по бързо. Това е много добре известно и затова са тези разработки за автономни автомобили, няма значение как ще се получи електричеството но предимството на стъкълцата - соларните клетки е че се поставят че изискват малки грижи и разходи след като се поставят, за другите има снабдяване, мъкнене и планиране и е доста по трудоемко.
                              Забравяш, Дани. Скорост има на равно и под наклон нагоре /изкачване/. 3KWh на равно - това, за тестови машини, бива, серийните са друго хлопат капаци, зеят прозорци, карат ги какви ли не олигофрени и манияци...Забравѝ за серийна транспортна машина, с багажници и т.н. Има си физически лимити. Има градско, старт-стопни режими и т.н. зАрежи. Въпреки че - прав си, всичко с е развива бясно - на места ще пада, надруги, ще расте и то, как! Затова, целта и стремежите са едно, а фактическите масови стандарти - доста по-различни. Лично, бих заложил на горивните клетки. Ах, да: И там, нещо „гори”'

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                ED - енергопотреблението много ще се свие в един момент на база по нови технологии, по конкретно за автомобилите могат да се направят такива автономни които са с много ниско собственно тегло и изразходват примерно 3киловата за час електричество за 100 км пробег и няма да са много по бавни от днешните автомобили а ще се придвижват доста по бързо. Това е много добре известно и затова са тези разработки за автономни автомобили, няма значение как ще се получи електричеството но предимството на стъкълцата - соларните клетки е че се поставят че изискват малки грижи и разходи след като се поставят, за другите има снабдяване, мъкнене и планиране и е доста по трудоемко.
                                Не залагам много на това, че потреблението на енергия ще падне скоро. Само си представи в развиващите се държави с голямо население като се развие средната класа какво става с потреблението.

                                Коментар

                                Working...
                                X