IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • В същото време, за да помогнем на непредубедените хора ТУК да разберат по-добре - същото това естество на спора с "Дани", моля някой от ТРОЙКАТА да обясни, с коя точно част от моето мнение, с което опонирах на "Дани" - НЕ СТЕ СЪГЛАСНИ?

    Или - с моето ОТРИЧАЩО поста на "Дани" - мнение сте съгласни? АКО това е вярно - мисля, че случаят е приключен. Логично е.

    п.п. За другото - въпроси по ДВГ - отваряте си тема. АКО имам време - ще отговарям. Имам си задължения и не ми се губи време, НО ЩЕ НАПРАВЯ ВСИЧКО по силите ми, за да ограмотя "ТРОЙКАТА"!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Бе изводите ти са като самия теб - келяви.

      За разлика от теб, супертрейдъра има много, ама много попадения. За последните десет дена две,
      Ти му скочи като куче, обаче да ти кажа ми приличаш на злобно пинчерче. Пинчерчетата почват да лаят още като някой мръдне. Щото ако ги настъпят са мъртви.

      Но да оставим заяжданията, а да видим кой какво струва.
      Голяма уста отвори преди няколко дена, та да напомня в тази връзка, какво приложение има изохорният процес в двг?
      Все пак начина по който го спомена предполага много дълбоки познания.
      Айде, защити репутацията която си мислиш че имаш.
      Сигурен съм че мъдро ще замълчиш, а и те съветвам. В твоя случай, както и на Измамника мълчанието е злато...
      ​​​​​​

      :Забравил си естеството на спора.

      Припомни си го и тогава говори тук.

      За приложението на всички процеси в ДВГ вече казах да потърсите асистент. Тук не е мястото да те ограмотявам.

      Точка.

      Отново да те върна към онова, което беше естеството на спора ми с вашата приятелка "Дани". Никак не ѝ помагате с вашият приятел/приятелка - пирамидалната.

      Освен всичко друго - нямате понятие от ДВГ.

      Нали знаеш, че - въпреки и по темата, ДВГ тук е нежелана тема, въпреки че често сравняваТЕ ДВГ с електродвегателите.

      Препоръка: отвори СИ тема по ДВГ. ПРЕЦИЗИРАЙ въпроса си, ще погледна какво НОВО си измислил. Досега въпросите ти нямат смисъл - точно както и на пирамидалния.

      Някой асистент не би отказал да се посмее с вас.


      ))

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Бе то повече енергия се губи от сондата до завода за бензин и оттам до бензиностанцията, но изглежда че това не е някакъв проблем?

        Прочее, що нещо се губи, доде кюмюро влезе само у ТЕЦ -о...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

          Бе изводите ти са като самия теб - келяви.

          За разлика от теб, супертрейдъра има много, ама много попадения. За последните десет дена две,
          Ти му скочи като куче, обаче да ти кажа ми приличаш на злобно пинчерче. Пинчерчетата почват да лаят още като някой мръдне. Щото ако ги настъпят са мъртви.

          Но да оставим заяжданията, а да видим кой какво струва.
          Голяма уста отвори преди няколко дена, та да напомня в тази връзка, какво приложение има изохорният процес в двг?
          Все пак начина по който го спомена предполага много дълбоки познания.
          Айде, защити репутацията която си мислиш че имаш.
          Сигурен съм че мъдро ще замълчиш, а и те съветвам. В твоя случай, както и на Измамника мълчанието е злато...
          ​​​​​​
          Последният да затвори вратата.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнение
            Само да вметна, че ел. мотора може и да има много хубаво КПД, но.... При зареждането батерията има загуба на енергия от 25% в зарядното устройство и в самата батерия при зареждането й. А колко ел. енергия се губи по трасето от ел. центалата до контакта не знам, бат Пешо мисля може да ни светне.
            Бе то повече енергия се губи от сондата до завода за бензин и оттам до бензиностанцията, но изглежда че това не е някакъв проблем?

            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


              Във времената, в които живеем - не е срамно да кажеш на някого, че го обичаш... Защо не караш директно, а - с толкова завоалирани послания?

              Всъщност, той и пирамидалният - като каже "Дани" - мед му/ѝ капе от устата...

              Това, самоопределението в любовният /ви/ триъгълник - сигурно не е проблем...
              Бе изводите ти са като самия теб - келяви.

              За разлика от теб, супертрейдъра има много, ама много попадения. За последните десет дена две,
              Ти му скочи като куче, обаче да ти кажа ми приличаш на злобно пинчерче. Пинчерчетата почват да лаят още като някой мръдне. Щото ако ги настъпят са мъртви.

              Но да оставим заяжданията, а да видим кой какво струва.
              Голяма уста отвори преди няколко дена, та да напомня в тази връзка, какво приложение има изохорният процес в двг?
              Все пак начина по който го спомена предполага много дълбоки познания.
              Айде, защити репутацията която си мислиш че имаш.
              Сигурен съм че мъдро ще замълчиш, а и те съветвам. В твоя случай, както и на Измамника мълчанието е злато...
              ​​​​​​

              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Само да вметна, че ел. мотора може и да има много хубаво КПД, но.... При зареждането батерията има загуба на енергия от 25% в зарядното устройство и в самата батерия при зареждането й. А колко ел. енергия се губи по трасето от ел. центалата до контакта не знам, бат Пешо мисля може да ни светне.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                  Е в ел двигателя загубите са само от съпротивление на проводниците, (все пак това е правотоков двигател). В двг по-голямата част от енергията излита през ауспуха като топлина. Да не споменаваме триещите се части, за които думата имат експерти от ранга на безименния.
                  Е той безименния голям „експерт”, дума да няма. Затуй го ловим през ден в откровени Глупости. Виж, да се надува, става страшно и трябва да забранят на околните му всичко, що боде - ами, ако се спука, завалията? И един път не призна, че в училище е преписвал, и че не прави разликата между всякакви изо-няк'ви си процеси и че гимназята му е Връх на Върховете, недоразбрал а недоразбралите. Хубавци от тоз порядък, ама всякак, ще ги моря. За кеф.
                  По темата, за кпд като заговорихме, на ТЕЦ-а котелът, максимум, 82-85%, турбина -до ок.80%, траф нагоре-траф надолу, 98*98%, пренос ВН-98%, разпред. СН, НН- 98%, зарядно 80%, кулоновско кпд - 65 - 80%, двигател 90-96%- трансмисия 98-99%... който иска да смята, ама да не излязат сравними.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                    Аа-ха-ха-ха-хааа!
                    Супертрейдър, отдавна си заслужил уважението ми, а това по-горе е поредното доказателство че го заслужаваш.
                    + от мен!


                    Във времената, в които живеем - не е срамно да кажеш на някого, че го обичаш... Защо не караш директно, а - с толкова завоалирани послания?

                    Всъщност, той и пирамидалният - като каже "Дани" - мед му/ѝ капе от устата...

                    Това, самоопределението в любовният /ви/ триъгълник - сигурно не е проблем...
                    Last edited by безимeн; 11.02.2019, 19:43.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнение

                      3 пъти?
                      Това, разбира се, е до сметки, които, не се съмнявам, отдавна са направени.

                      Понеже ме мързеше да ги търся, изказах някакъв спомен, с който може и да греша много.

                      Но все още ми се струва, че КПД-ът на електродвигателя - входяща електроенергия/механична енергия - не е чак пък 3 пъти по-голям от този на ДВГ - входяща химическа енергия/механична енергия.

                      Ако някой наистина знае, нека каже.
                      Е в ел двигателя загубите са само от съпротивление на проводниците, (все пак това е правотоков двигател). В двг по-голямата част от енергията излита през ауспуха като топлина. Да не споменаваме триещите се части, за които думата имат експерти от ранга на безименния.
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                        Малко по-висок КПД? Колко малко, едно 3 ПЪТИ. От малко под 30% за бензинките та до 85%+ за електричките. + възможност за рекупериране за капак.
                        Централният енергодобив е много по-лесно да бъде чист - вместо мелеони катализатори се използват десетки и стотици филтри по заводите. Контролът също е по-лесен.
                        3 пъти?
                        Това, разбира се, е до сметки, които, не се съмнявам, отдавна са направени.

                        Понеже ме мързеше да ги търся, изказах някакъв спомен, с който може и да греша много.

                        Но все още ми се струва, че КПД-ът на електродвигателя - входяща електроенергия/механична енергия - не е чак пък 3 пъти по-голям от този на ДВГ - входяща химическа енергия/механична енергия.

                        Ако някой наистина знае, нека каже.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнение

                          Двигателят на електричките може да е с малко по-висок КПД от този с вътрешно горене, но токът за електричките идва отвън, докато енергията на ДВГ идва от вътре.
                          Като вземем предвид горното, то не ми се струва, че електричките са особено по-икономични и по-чисти, общо взето - потреблението и замърсяването от енергодобива в техния случай просто се изнася извън големите населени места.

                          Ката казвам "замърсяване", нямам предвид отделянето на въглероден двуокис - та това е полезно за бъдещото човечество с оглед близкия нов ледников период.
                          Малко по-висок КПД? Колко малко, едно 3 ПЪТИ. От малко под 30% за бензинките та до 85%+ за електричките. + възможност за рекупериране за капак.
                          Централният енергодобив е много по-лесно да бъде чист - вместо мелеони катализатори се използват десетки и стотици филтри по заводите. Контролът също е по-лесен.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение


                            Минете с Имхо на лични
                            Ти ся акъл не давай.

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              Дююд, говорим за технологии. Старите постепенно се изместват от новите. Гейпарадите и мигрантите не знам защо ги слагаш в темата!?! Е, едно време си гледал п.рно на вестници, сега цъкаш на телефона, ама нейсе. За друго е темата.
                              Колегата в общи линии е описал политическите заигравки. Колата, никой няма да ти вземе, сам ще я смениш (само дето още не го знаеш) като ти писне от таралясника и гледаш съседа как ходи до морето за 1/2 от парите дето даваш за газ на астрата а те къса на светофара.

                              В Париж се тръжкат че им вдигат цената на дизела! Ама те французите за здравей-здрасти обръщат Париж надолу с главата през 5-6 години. Германците вече се усещат и влизат в играта така че ще се адаптират криво-ляво в новата обстановка.
                              Двигателят на електричките може да е с малко по-висок КПД от този с вътрешно горене, но токът за електричките идва отвън, докато енергията на ДВГ идва от вътре.
                              Като вземем предвид горното, то не ми се струва, че електричките са особено по-икономични и по-чисти, общо взето - потреблението и замърсяването от енергодобива в техния случай просто се изнася извън големите населени места.

                              Ката казвам "замърсяване", нямам предвид отделянето на въглероден двуокис - та това е полезно за бъдещото човечество с оглед близкия нов ледников период.
                              Last edited by И.Зверов; 11.02.2019, 19:02.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

                                Минете с Имхо на лични

                                Коментар

                                Working...
                                X