IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • И аз очаквах това:
    ;
    Най-после / и защо толкова късно?/: в началото на юни 2019, на годишното събрание на акционерите на Тесла - Мъск призна, че производството на автомобили е ОГРАНИЧЕНО от... батерията!!! Това означава ЕДНО: компанията не може да увеличи производството, докато не елиминира проблемът с батериите!

    Тук агитаторите в полза на Тесла - ни убеждаваХА - как някои почнали да произвеждат батерии, амааа..., защо така ... "късно" /след Тесла/... ))

    И сега какво?

    Не е тайна, но има и проучвания, в които най-скъпият компонент на електрокара си е точно неговата батерия и акумулаторни клетки. Ето защо, наличието на собствени батерии ЩЯЛО да намали значително разходите за електромобила.....

    Да де, ама...

    Ама - планът на Мъск е да се раздели с Панасоник... За целта Тесла "откри серия от свободни работни места за инженери, занимаващи се с разработване на батерии и оборудване за производство на батерии."

    Да попитам /риторично/: защо чак сега?

    Нещата цъфтят, продажбите хвърчат /все според графиките на едни... агитатори ТУК и, където и да е.../

    .................................................. ...........................................

    Дали това не е поредната изцепка на Мъск /пред акционерите/? Тоя ще драпа да си получи хонорарчето, но пък не е дорасъл какво НЕ СЕ ПРИКАЗВА пред публика /за съжаление!/...

    Какво се получи от информацията горе?

    А, нищо, де!

    След всичко /горе/, накрая нещата пак отиват в девета глуха!

    Абе, ще правим собствени батерии, АМА...


    Създаването на собствени акумулаторни клетки отговаряЛО на амбициите на Мъск, който се стремЯЛ да направи Тесла "вертикално интегрирана", а това означаваЛО, че самата компания трябва да разработва, произвежда и продава всички елементи на електрическите автомобили - до собствения си софтуер.

    Въпреки това, дори ако усилията на Tesla за развитие на батериите БИХА БИЛИ успешни, компанията е малко вероятно в близко бъдеще да прекъсне отношенията с Panasonic и други доставчици на батерии, пише CNBC.

    .................................................. ............................................

    Ако е "малко вероятно в близко бъдеще да прекъсне отношенията с Panasonic и други доставчици на батерии" / пише за Тесла CNBC/ - не е ясно, защо Тесла открива нови работни места, свързано с "изследванията" на компанията в тайната лаборатория на Skunkworks в завода Kato Road, във Fremont, Калифорния. Близо е до фабриката за автомобили Teslа - и толкова! Този човек /Мъск/ няма спиране при харченето на чужди пари... Това ще разберем още малко натам във времето.

    Е, да: НЕ СТАВА с надути отчети в края на тримесечие, полугодие... Не става и с измислени графики! Може би Мъск би имал повече успехи, ако продължи с ракетите? Там конкуренцията вероятно не е голяма. /това е важно за хората, които могат да осмислят последното ми изречение/

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
      Бе чета сега че Ирландия ще забранява дизелови и бензинови коли от 2030 година, а пък французите от 2040.
      Как ще се отрази това на пазара на автомобили?

      Очаквам един мнооо-го дълъг отговор без всякакъв смисъл.

      Ето! Това очаквах!

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от angelmr Разгледай мнение
        Акциите на Тесла от известно време са в стабилна тенденция за повишаване. Цена днес 225 долара. Явно шортърите пак удариха на камък след излизане на доклада за второто тримесечие.


        Добре е да внимаваме какво точно пишем, защото в подобен стил на твоя можем да подведем хората, които сега тръгват в инвестициите...

        Именно в случаи като твоят - би трябвало да се пише, че мнението ти НЕ Е препоръка за търговия с ценни книжа!

        Какво имам предвид, ли?

        Не е трудно за разбиране: преди малко повече от година цената на въпросната акция БЕШЕ НАД $ 350 !

        Преди седмица си написал поста си, в който според теб акциите на въпросната компания са със: "стабилна тенденция за повишаване", защото /според теб/ цената е $ 225 .

        Не разбрах причината за твърдението ти за "стабилната тенденция за повишаване"?

        За мен разликата в търгуваната - година по-рано акция е ОЧЕВАДНО по-ниска от търгуваната, която ти си регистрирал!

        Това НЕ само, че НЕ Е повишаване /СТАБИЛНОТО го забравѝ!?/, но си е СТАБИЛЕН ГОЛЯМ СПАД, т.е - ПОНИЖАВАНЕ на борсовата цена.


        .................................................. ..............

        В момента цените са с около $ 6 по-ниски от тия $ 225, които ти определяш като "повишаване"! Цените днес са около $ 219 за акция.

        В смисълът на коментара ми, акционерите, които са заложили ТОЧНО на спад на цената на акцията НЕ СА ударили на камък, както ти пишеш, а точно СТАБИЛНО печелят от големият спад на цената на акцията.

        Накрая - така и не разбрах твърдението ти, че е "излязъл доклада за второто тримесечие"!

        Ти от агитатор-дезинформаторите на Мъск ли си с подобни твърдения? Купи ли си акции при така определената от теб "стабилната тенденция на повишаване" на $ 225 за акция и какъв ще ти е таргетът?

        Вероятно, на първо време ще чакаш обещаните от Мъск $ 420 ? Това са едни много красиви обещания! Жалко, че не всички тук споделяме твоето мнение!

        Ако знаеш каква конкуренция има Мъск /дори, повече от десетилетие!/ - няма да говориш подобни простотии...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Пак ли в първи клас ще те връщаме?
          Виж коментара под новината е по-интересна
          Не знам какво си видял, но истината е някъде там, както казва безименния не и с тази батерия.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
            по темата Иване
            Има стари трейдъри има и смели трейдъри, но старите и смели трейдъри са само няколко

            Коментар


            • Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                Учени в спор дали електромобилите са по-вредни от дизеловите коли

                https://www.tvevropa.com/2019/06/uch...zelovite-koli/
                Пак ли в първи клас ще те връщаме?
                Виж коментара под новината е по-интересна

                Коментар


                • Учени в спор дали електромобилите са по-вредни от дизеловите коли

                  https://www.tvevropa.com/2019/06/uch...zelovite-koli/

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Да попитам: Продажбите на нови печки, или изобщо, експлоатацията на всякакви?
                    Чета ви с интерес.
                    И тук е много интересно.........или изобщо, експлоатацията на всякакви?
                    Има стари трейдъри има и смели трейдъри, но старите и смели трейдъри са само няколко

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от angelmr Разгледай мнение
                      Акциите на Тесла от известно време са в стабилна тенденция за повишаване. Цена днес 225 долара. Явно шортърите пак удариха на камък след излизане на доклада за второто тримесечие.
                      Първо да излезе, после ще видим. Стабилна тенденция за покачване не бих казал

                      По-скоро ми е интересно ако 2то тримесечие завърши с рекордни продажби и печалба дали ще видим short squeeze

                      От трибуната е най-интересно за гледане

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                        Бе чета сега че Ирландия ще забранява дизелови и бензинови коли от 2030 година, а пък французите от 2040.
                        Как ще се отрази това на пазара на автомобили?

                        Очаквам един мнооо-го дълъг отговор без всякакъв смисъл.

                        Да попитам: Продажбите на нови печки, или изобщо, експлоатацията на всякакви?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                          Хм. Щели да произвеждат сами...уж.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                            Този отговор е кратък и смислен.

                            Но не това очаквах, и не от теб....


                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • И кво сега, излиза че с дизелче май няма да стане работата.
                              "Daimler трябва да изтегли 60 хил. дизелови автомобила Mercedes в Германия, след като регулатори установиха, че те са оборудвани със софтуер, целящ да манипулира показателите за вредни емисии, съобщи министерството на транспорта, цитирано от Ройтерс."


                              Май електрички трябва да се правят, ама не могат щото и батерии няма откъде да вземат.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                                Бе чета сега че Ирландия ще забранява дизелови и бензинови коли от 2030 година, а пък французите от 2040.
                                Как ще се отрази това на пазара на автомобили?

                                Очаквам един мнооо-го дълъг отговор без всякакъв смисъл.

                                Ето как: Оборотът на водещите автомобилни компании в света намалява за първи път от 10 г.

                                Отговорът е кратък обаче
                                Last edited by ED; 23.06.2019, 08:39.

                                Коментар

                                Working...
                                X