И аз очаквах това:
;
Най-после / и защо толкова късно?/: в началото на юни 2019, на годишното събрание на акционерите на Тесла - Мъск призна, че производството на автомобили е ОГРАНИЧЕНО от... батерията!!! Това означава ЕДНО: компанията не може да увеличи производството, докато не елиминира проблемът с батериите!
Тук агитаторите в полза на Тесла - ни убеждаваХА - как някои почнали да произвеждат батерии, амааа..., защо така ... "късно" /след Тесла/...
))
И сега какво?
Не е тайна, но има и проучвания, в които най-скъпият компонент на електрокара си е точно неговата батерия и акумулаторни клетки. Ето защо, наличието на собствени батерии ЩЯЛО да намали значително разходите за електромобила.....
Да де, ама...
Ама - планът на Мъск е да се раздели с Панасоник... За целта Тесла "откри серия от свободни работни места за инженери, занимаващи се с разработване на батерии и оборудване за производство на батерии."
Да попитам /риторично/: защо чак сега?
Нещата цъфтят, продажбите хвърчат /все според графиките на едни... агитатори ТУК и, където и да е.../
.................................................. ...........................................
Дали това не е поредната изцепка на Мъск /пред акционерите/? Тоя ще драпа да си получи хонорарчето, но пък не е дорасъл какво НЕ СЕ ПРИКАЗВА пред публика /за съжаление!/...
Какво се получи от информацията горе?
А, нищо, де!
След всичко /горе/, накрая нещата пак отиват в девета глуха!
Абе, ще правим собствени батерии, АМА...
Създаването на собствени акумулаторни клетки отговаряЛО на амбициите на Мъск, който се стремЯЛ да направи Тесла "вертикално интегрирана", а това означаваЛО, че самата компания трябва да разработва, произвежда и продава всички елементи на електрическите автомобили - до собствения си софтуер.
Въпреки това, дори ако усилията на Tesla за развитие на батериите БИХА БИЛИ успешни, компанията е малко вероятно в близко бъдеще да прекъсне отношенията с Panasonic и други доставчици на батерии, пише CNBC.
.................................................. ............................................
Ако е "малко вероятно в близко бъдеще да прекъсне отношенията с Panasonic и други доставчици на батерии" / пише за Тесла CNBC/ - не е ясно, защо Тесла открива нови работни места, свързано с "изследванията" на компанията в тайната лаборатория на Skunkworks в завода Kato Road, във Fremont, Калифорния. Близо е до фабриката за автомобили Teslа - и толкова! Този човек /Мъск/ няма спиране при харченето на чужди пари... Това ще разберем още малко натам във времето.
Е, да: НЕ СТАВА с надути отчети в края на тримесечие, полугодие... Не става и с измислени графики! Може би Мъск би имал повече успехи, ако продължи с ракетите? Там конкуренцията вероятно не е голяма. /това е важно за хората, които могат да осмислят последното ми изречение/
;
Най-после / и защо толкова късно?/: в началото на юни 2019, на годишното събрание на акционерите на Тесла - Мъск призна, че производството на автомобили е ОГРАНИЧЕНО от... батерията!!! Това означава ЕДНО: компанията не може да увеличи производството, докато не елиминира проблемът с батериите!
Тук агитаторите в полза на Тесла - ни убеждаваХА - как някои почнали да произвеждат батерии, амааа..., защо така ... "късно" /след Тесла/...

И сега какво?
Не е тайна, но има и проучвания, в които най-скъпият компонент на електрокара си е точно неговата батерия и акумулаторни клетки. Ето защо, наличието на собствени батерии ЩЯЛО да намали значително разходите за електромобила.....
Да де, ама...
Ама - планът на Мъск е да се раздели с Панасоник... За целта Тесла "откри серия от свободни работни места за инженери, занимаващи се с разработване на батерии и оборудване за производство на батерии."
Да попитам /риторично/: защо чак сега?
Нещата цъфтят, продажбите хвърчат /все според графиките на едни... агитатори ТУК и, където и да е.../
.................................................. ...........................................
Дали това не е поредната изцепка на Мъск /пред акционерите/? Тоя ще драпа да си получи хонорарчето, но пък не е дорасъл какво НЕ СЕ ПРИКАЗВА пред публика /за съжаление!/...
Какво се получи от информацията горе?
А, нищо, де!
След всичко /горе/, накрая нещата пак отиват в девета глуха!
Абе, ще правим собствени батерии, АМА...
Създаването на собствени акумулаторни клетки отговаряЛО на амбициите на Мъск, който се стремЯЛ да направи Тесла "вертикално интегрирана", а това означаваЛО, че самата компания трябва да разработва, произвежда и продава всички елементи на електрическите автомобили - до собствения си софтуер.
Въпреки това, дори ако усилията на Tesla за развитие на батериите БИХА БИЛИ успешни, компанията е малко вероятно в близко бъдеще да прекъсне отношенията с Panasonic и други доставчици на батерии, пише CNBC.
.................................................. ............................................
Ако е "малко вероятно в близко бъдеще да прекъсне отношенията с Panasonic и други доставчици на батерии" / пише за Тесла CNBC/ - не е ясно, защо Тесла открива нови работни места, свързано с "изследванията" на компанията в тайната лаборатория на Skunkworks в завода Kato Road, във Fremont, Калифорния. Близо е до фабриката за автомобили Teslа - и толкова! Този човек /Мъск/ няма спиране при харченето на чужди пари... Това ще разберем още малко натам във времето.
Е, да: НЕ СТАВА с надути отчети в края на тримесечие, полугодие... Не става и с измислени графики! Може би Мъск би имал повече успехи, ако продължи с ракетите? Там конкуренцията вероятно не е голяма. /това е важно за хората, които могат да осмислят последното ми изречение/
Коментар