Първоначално изпратено от nachev
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Barky Разгледай мнениеВ България сме по-назад от развитите държави, където електрическите автомобили се ползват масово. Тук имаме още хляб да ядем.Last edited by X_Y; 10.02.2020, 16:52.
Коментар
-
Вчера, в "Колела" Томов представи новото Пежо 3008 плъг-ин хидрид.
Добра визия, два отделни ел.двигателя по 80 кВт (по един на всяка ос), истинско 4х4, не е точно всъдеход по моите субективни разбирания, но далеч не е и "паркетен СУВ" за разхождане на дупето на някоя тунингована кака.
Батерията има капацитет от 13,2 кВт за 50 WLTP километра.
Добре докарано на визия, френският дизайн не е по-лош от италианския. Пълното име май беше Пежо 3008 гт хибрид4
Га стигнахме до цената, обаче, настъпи стъписване. Започва от 92 хил. и тук последва едно смущаващо изречение: Тази цена е с 30 хил повече от цената на най-богато оборудваната бензинка.
Последното за сетен път доказа едни отколешни мои подозрения, че производителите се опитват чрез тези автомобили да реализат 2 продажби наведнъж. Нещо като две в едно, но със споделени ламарини, седалки и джанти
На тях сметката може и да им излиза, но на клиента сметка н е вЕрвам да излиза.
Е, сега има една порода млади мениджърчета, които получават много пари, но на края на месеца все се оглеждат за заеми, щото всичко е изпукано, дори кредитната карта е на лимита.
Тях д а ги търсят да с и купят.
Коментар
-
Два варианта на Модел 3 са посочени в препоръчителния списък за щедрите китайски субсидии /?!?/ - за автомобили с нови енергийни източници според публикация на сайта на китайското министерство на промишлеността и информационните технологии.
Калифорнийският производител /Тесла/ на електромобили, който произвежда коли в завод за два милиарда долара в Шанхай, цели да прави над 100 автомобила седмично до края на 2019 година и да достави произведените в Китай автомобили преди Китайската нова година на 25 януари.
Не е ясно засега на колко ще възлиза субсидията на електромобил...
Китай се надява продажбите на автомобили с нови енергийни източници, които включват плъг-ин хибридите, електрическите коли само с батерия и задвижваните с водородни горивни клетки, да достигнат едва четвърт от общите продажби до 2025 година. За 2018 година тези автомобили са представлявали 4,6 процента от общите продажби.
.................................................
Горната информация е от миналата /2019/ година.
В средата на януари 2020 излезе нова информация: Пекин НАМАЛИ субсидиите при покупката на електричките.
Жалко, Мъск толкова разчиташе на тази субсидия! /не, че китайците тръгват масово да купуват електромобили за НАД $ 50 000!!!/
Независимо на какво разчита Мъск, продажбите за миналата година в Китай могат да бъдат нагледно показани в точен мащаб на следната графика:
..................................................
Ще си позволя да цитирам един мой опонент ТУК, от 03.01.2020 г.: "В Европа и в Китай мачът е свирен вече!"
Дали ще си спомни за думите си този мой опонент? Може да си ги преговори.
Въпросът ми: за колко време ЩЕ "подменим" 25 800 000 новопродадени автомобили САМО ЗА ЕДНА ГОДИНА - с електрички при настоящите темпове на сглобяване и продажби?
Автомобилите, които са в движение, продадени през 2018 и 2017 г. /още два пъти по толкова - над 50 милиона/ - ще ги "подменяме" ли?
"Мачът е свирен!" - според мен - по-скоро е свързано с утвърждаване на автомобилите с топлинен двигател... Продажбите доказват еднозначно това!))
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеЗащо НЕ бих разчитал на Тесличка, която преследва престъпили законите?
При казуса, когато се гони престъпник - това в общея случай - може да продължи стотина и повече километри...
Представата ти и за полицейски преследвания е от времето на Дилинджър. Не че е изненадващо.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Точно така, всеки патрул си носи две туби бензин в багажника. Ей така за всеки случай...
Идиот.
Носиш си резерва, щото иначе капут.
Питай тея под връх Ботев дето не са си носили резервни батерии.
Не че и това щеше да им помогне - ама поне щяха да са ги намерили, а не да ги глозгат вълците и чакалитеНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеЗащо НЕ бих разчитал на Тесличка, която преследва престъпили законите?
При казуса, когато се гони престъпник - това в общея случай - може да продължи стотина и повече километри...
Разбира се, че ел.двигатели/ите черпят ток, климатикът също черпи ток, дано не е зимно време /говоря за различни географски ширини/, но ако имаме като даденост и зимни условия - е, те това вече е прекалено много, но не е изключено...
Въпросът ми е, колко би била оперативна следващата смяна?
Може би престъпниците или /само/ нарушители - ще почакат час-два, за да се зареди електричката...
.....................................
Алтернативният вариант - с две туби - и няма прошка за престъпниците!
Ако някой не знае: тубите са едни най-обикновени съдове, в които може да се съхранява ВСЯКО течно гориво...
....................................
Спомням си - някой тук беше постнал снимка на дизел-генератор за производство на ел.енергия за зареждане на електрички... За Австралия ставаше дума...)) Да дадем възможност на опонентите да се хванат за нещо...
))
И ДАНО Мъск не реши да ъпдейтва софтуера, с което да осигури сигурността на полицаите - от гледна точка - самозапалване на батериите...)))
Идиот.
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениеХе - VW ID.3 с пробег 500км. В България са предплатени 30 бройки...базова цена 30k€
Това е цялата квота за 2020... Дет се казва, даже фашагските меринжеи не са предвидили електрофенщината българска
Коментар
-
безимeн , всъщност какво толкова се е случило с тези ел.коли че сме се вторачили в тях.
1. понеже се появиха литиевойонни акумулатори е възможно да се направят.
2. въпросния милиардер му е станало фикс идея да ги прави или просто бизнес който впечатлява.
3. могат ли да са фактор за промяна - НЕ, не притежават такива данни, ПЕТРОЛА си остава.
4. ЦЕНАТА на петрола се определя по сложен начин, изключително много фактори и ел. истерията може би е станала един от тях.
5. развръзката е близо защото скоро предстои да се види че ел.колите не са фактор а само фикс идея, не по различна от идеята кола да хукне да върви с вода , имам предвид смислеността на идеята.
6. предстои промяна и тя ще стане чрез цената на петрола в крайна сметка, защото тя е фактор и определя количествата които се консумират.
7. цената на петрола не може да се определя чрез пазар, борбата - боричкането кой къде да продава също е катастрофално и трябва да се фиксира иначе голяма криза.
Те ако ставаха за употреба ел колите в последните години да бяха станали поне 5 процента.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Защо НЕ бих разчитал на Тесличка, която преследва престъпили законите?
При казуса, когато се гони престъпник - това в общея случай - може да продължи стотина и повече километри...
Разбира се, че ел.двигатели/ите черпят ток, климатикът също черпи ток, дано не е зимно време /говоря за различни географски ширини/, но ако имаме като даденост и зимни условия - е, те това вече е прекалено много, но не е изключено...
Въпросът ми е, колко би била оперативна следващата смяна?
Може би престъпниците или /само/ нарушители - ще почакат час-два, за да се зареди електричката...
.....................................
Алтернативният вариант - с две туби - и няма прошка за престъпниците!
Ако някой не знае: тубите са едни най-обикновени съдове, в които може да се съхранява ВСЯКО течно гориво...
....................................
Спомням си - някой тук беше постнал снимка на дизел-генератор за производство на ел.енергия за зареждане на електрички... За Австралия ставаше дума...)) Да дадем възможност на опонентите да се хванат за нещо...
))
И ДАНО Мъск не реши да ъпдейтва софтуера, с което да осигури сигурността на полицаите - от гледна точка - самозапалване на батериите...)))
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеПолицейска Tesla остана без ток в преследване
По какво щеше тая история да е различна ако ставаше дума за кола с двг и празен резервоар?
Коментар
-
Полицейска Tesla остана без ток в преследване
Неприятна история: Tesla Model S 85 на служба в полицията на Фримонт (Калифорния, САЩ) остава без заряд на батериите в преследване. Според информация на CNN полицаят Хесе Хартман зад волана точно започнал да гони автомобил, когато осъзнава, че оставащият пробег на електрическата патрулка бил само шест мили (ок. десет километра). Наистина, на помощ са се притекли колегите от California State Highway Patrol, но и на тях им се е наложило в един момент да оставят нарушителя да набере преднина, тъй като преследването се оказало опасно заради високата скорост.
Въпросната Model S с капацитет на батерията 85 кВтч и максимален пробег 424 км, по данни на CBS е направена в завода във Фримонт – но по невнимание служителите на реда са забравили да я заредят преди дежурството. Защо – не се знае… От време на време подобни ситуации се случвали, когато след смяна полицай пишел доклад и не се връщал повече на улицата. От екологични съображения полицията на Фримонт започна пробно използване на Tesla. Все още не е ясно дали осуетеното преследване ще окаже влияние върху бъдещето на електромобилите на Елън Мъск „под пагон“.
Коментар
Коментар