IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Що е то "батърис"? Български не знаеш ли?
    Не се заяждай излишно, искаше данни за производителя, дадох ти. Дерзай.
    Исках и да те науча как е батерия на английски за да пробиеш и на пазара в САЩ
    Last edited by 13ADROL; 14.04.2021, 22:16.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение

      Батърис'ако ти е по-разбираемо
      Що е то "батърис"? Български не знаеш ли?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Който има спомени от това как се развиваха нещата, отовора защо са били избрани 12 волта не е чак толкова труден. Това напрежение не беше удачно за големите автомобили, големите двигатели имат нужда от мощни стартери и на 12 волта тези електромотори стават твърде големи, затова при тях варианта бе 24 волтова инсталация. 24 волтовите акумулатори биваха и вариант с последователно свързване на два 12 волтови акумулатора. Причината е технологиите за акумулатори, да се правят с по малък брой клетки за да са по малко връзките - мостовете между клетките, те бяха слабо място в акумулаторите, при по старите акумулатори са правени така че да могат да се ремонтират, а акумулаторите за по сериозни цели направо единични клетки които са си отделно тяло и са свързани отвън..
        Споменавах, мисля,: Виждал съм отблизо клетка (2V) на бг подводница. Не съм я теглил но, на прима виста, беше около 5-8 ТОНА. Представете си, това чудо излиза от строя. Колко време, какви разходи и какви сили се искат за замяната му? Да започнем от там, че подводницата се извежда на док, реже се здравият корпус...
        ...
        А сега, вариант 2: дефектните модули, се вадят/спускат през товарен люк/торпеден апарат.
        Толкова по "няма перспективи".

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Какво е това ,"батъри", реализиран ми ?
          Батърис'ако ти е по-разбираемо
          Last edited by X_Y; 15.04.2021, 08:45.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Какво е това ,"батъри", реализиран ми ?
            https://papagal.bg/eik/203629566/3506

            Това е фирмата и човека
            Last edited by X_Y; 15.04.2021, 08:45.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение
              Факания измамник и супертърговеца ме питаха кой българин произвежда батъри за ел коли. Е' Мартин Минков се казва лузъри нереализирани
              Какво е това ,"батъри", реализиран ми ?
              Last edited by X_Y; 15.04.2021, 08:45.

              Коментар


              • ............и супертърговеца ме питаха кой българин произвежда батъри за ел коли. Е' Мартин Минков се казва .......
                Last edited by RUBLA; 14.04.2021, 21:46. Причина: Спазвайте добрия тон!

                Коментар


                • Който има спомени от това как се развиваха нещата, отовора защо са били избрани 12 волта не е чак толкова труден. Това напрежение не беше удачно за големите автомобили, големите двигатели имат нужда от мощни стартери и на 12 волта тези електромотори стават твърде големи, затова при тях варианта бе 24 волтова инсталация. 24 волтовите акумулатори биваха и вариант с последователно свързване на два 12 волтови акумулатора. Причината е технологиите за акумулатори, да се правят с по малък брой клетки за да са по малко връзките - мостовете между клетките, те бяха слабо място в акумулаторите, при по старите акумулатори са правени така че да могат да се ремонтират, а акумулаторите за по сериозни цели направо единични клетки които са си отделно тяло и са свързани отвън..
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • d333, всичката електроника на борда на един автомобил може да работи на 48 волта, като напрежението е безопасно за хората. Плюса не е по тънките кабели в инсталацията чак толкова, връзките които са студени при по малък ток по рядко ще дефектират. При старите автомобили електротехниците най често това поправят - лош контакт някъде защото се окислило понеже връзката е студена и големия ток в студената връзка минава през някакво контактно петно, случва се площа му да е малка а тока голям и връзката загрява а метала се окислява. Просто стар стандарт наложен заради акумулаторите предполагам с 6 броя клетки. Има голяма доза консервативизъм за да се задържат 12 волтовите инсталации, за старите автомобили има обективни причини
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                      тва е батерия от тръбички...
                      Любопитно, как би могла да изглежда?

                      Коментар


                      • Аз казвам да викате викате поп...

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          Като търбичката нали?

                          тва е батерия от тръбички...

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Глупости. Тепърва ще се разгръща.
                            Като търбичката нали?

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнение

                              О, то за тези 48 волта говорят всички от 10 години. И чак сега има няколко медела реално работещи с 48 волта, но имат още една мрежа на 12 волта : ) Може да прочетеш за твоите любимци от Ауди точно това са направили "хибрид". : ) Но знаеш, батериите на електричките са на няколко стотин волта.
                              Злия неграмотен Пирамид си слушал. Матейко ш'ти каже. Няма такива работи, няколкостотин. Всички ся на 25 волта, монолитни литиеви, с габровска химия.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                                ...работеща на 48V...
                                О, то за тези 48 волта говорят всички от 10 години. И чак сега има няколко медела реално работещи с 48 волта, но имат още една мрежа на 12 волта : ) Може да прочетеш за твоите любимци от Ауди точно това са направили "хибрид". : ) Но знаеш, батериите на електричките са на няколко стотин волта.

                                Коментар

                                Working...
                                X